Ogla Objavljeno April 19, 2006 Opozori Objavljeno April 19, 2006 Oj, mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil: Pozdrav...
maXXXimum Objavljeno April 19, 2006 Opozori Objavljeno April 19, 2006 Oj, mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil: Pozdrav... 4 leta? Če pri meni zdržijo 4 mesece je že precej, pri nekaterih je precej že 2 meseca .)
Ice Objavljeno April 19, 2006 Opozori Objavljeno April 19, 2006 ne vem sicer kje ti kupujes gume, meni se niso prodali gumo starejso od 6 mesecev. in tudi porabim jo - oz. motocikel - prej kot v dveh letih (ponavadi potrebujem 1,5 do dva kompleta na sezono). gume so za zamenjavo najkasneje po 5-6 letih, odvisno od vzdrzevanja in "garaziranja" motorja.
hlebi Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 meu michelinke po dveh sezonah katastrofa so ble cist plasticne drzale pa nič :BUA:
simonsi Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Jaz zaenkrat še žulim 4 leta stare d207, pa z ogretimi ni problemov :blush: gsxf750 1
Leteči Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Jaz sem imel gor 3 leta stare Metzelerke pa ni bilo neke razlike napram novim. Zavisi pa veliko tudi od tega kako voziš in kaj voziš, verjetno bo trdo gumo prej začutil nek sportaš ki ga žge čez ovinke na polno kot recimo voznik HD-ja ki kruza čez ovinke s hitrostjo avtobusa.
garfield Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 3-4 leta pol pa zamenat če se maš kj rad :glare:
ICE_MAN Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 (popravljeno) Starejse so bol trde so :OK: to pomen da se ne nucajo tok hitr :lol1: Popravljeno Maj 11, 2006. Popravil ICE_MAN
Ice Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 meu michelinke po dveh sezonah katastrofa so ble cist plasticne drzale pa nič :BUA: pilot sport so ble, kenede ? :devil: napisi vsaj KATERE michelinke si imel. :doze: :photo:
JANI_S Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Imam michelinke pilot road stare 2 leti, še z pol profila, ker je motro stal pa so katastrofa. Za jih segret rabiš 60 km in tut pol nič ne držijo. Kakor sem slišal je mišelinka odlična guma za 6 mesecev pol pa rata trda.
Ni3ous Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Oj, mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil: Pozdrav... Glede na to da sam dobro veš kje se preveri starost gume, nevem zakaj potem sploh kupiš staro gumo. :huh: Jaz še nisem kupil gume starejše od 8 mesecev, pa že to je veliko.
Ice Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Imam michelinke pilot road stare 2 leti, še z pol profila, ker je motro stal pa so katastrofa. Za jih segret rabiš 60 km in tut pol nič ne držijo. Kakor sem slišal je mišelinka odlična guma za 6 mesecev pol pa rata trda. dobro da si slisal. :devil: lansko leto montiral na bandita pilot road in naredil z njimi ca. 4,5k km. letos z istimi gumami naredil se ca. 6k km in niti enkrat nisem opazil kaksnega pojenjanja oprijema. :doze: ok, na zalivki in cestnih pisankah ze, drugace ne. :grrr in gume bodo se za ca. 2-3k km. B)
Kruse Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Starost gum? Hehe.... Prednja Metzeler Laser ME33 Zadnja Metzeler Perfect ME99A Iz prejsnjega tisocletja. Dobrih 9 let. [attachmentid=79132] Drzijo ko pes jeza. Ce je suha cesta, dovolj toplo in so dovolj segrete. Pa ce niso prevec z oljem pospricane. Drugace je pa adrenalina polna skleda. Sploh, ko zacne sprednjo spodnasati. Bo pa zadnja zdrzala vsaj se eno sezono (ene par tisoc pa zagotovo, pa se to samo zaradi kardana), prednja se mi pa zdi, da se sploh ne izrablja (vec). Nimas kaj, nemska kvaliteta :worship:
Kruse Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Hkrati pa ze predcasno naprosam kogarkoli, ki bo imel gumo 120/90/18 (zadnja) odvec, ker se mu bo (ji) zdela prevec obrabljna....Razne rejserje/ke, ki radirajo vecinoma po robu, mogoce..... Dokler po sredini ne pogleda ven platno (ali zica) je se uporabno. Vsaj za mene. Cas je relativen in neuporaben za merjenje. Hvala.
Gregs Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Za nekaj letošnjih kilometrov imel spredaj D207 in zadaj D208, obe stari 3 leta, vsaj eno zimo bili zunaj na mrazu (na motorju). Kako se ta kombinacija obnaša pri vožnji? Navadna cesta: za normalno do hitro vožnjo brez težav Na pisti Novi Marof: guma drsela, da sem do naslednjič obe OBVEZNo zamenjal (tako ali tako je bila namenjena menjava) Skratka konkretno za ti dve gumi ne bi priporočal take starosti za kvalitetno in varno vožnjo.
moto rider Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Starost (in različnost) gum Pred leti sem uporabljal Michelin, tipa Makadam (za enduro). Zadnjo sem skuril, sprednja je bila še v zelo dobrem stanju. Zato sem se odločil menjati le zadnjo. Ker sem dobil zelo ugodno (ne čisto frišno) zadnjo Dunlop (primerljivo z Michelinko), sem jo kupil. Kljub temu, da sem šel na furo (turistična vožnja), se je zadeva obnašala katastrofalno. Več kot očitno, se materiala nista skladala. Vozne lastnosti motorja pa so bile porazne!!! Drselo je, ni bilo homogenega oprijema, skratka vožnja je bila vse drugo prej, kot užitek. Izkušnja & nasvet; 1) Vedno z isto vrsto pnevmatik & čekiraj letnik proizvodnje! 2) Vedno menjaj obe pnevmatiki obenem! Sicer bo vožnja vedno nestabilna in nevarna!!!
METAL4EVER Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 stoprocentno svetujem vsaj za gume DUNLOP,da naj vsak ki kupi gumo preveri dot,ker nam iz francije pošiljajo stare gume tudi 4 leta.Sploh čoper in harley. :BUA:
no_name Objavljeno Avgust 31, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2006 Meni je nekdo rekel da guma za cestni motor (ne dirkalni) da postane najbolj kompaktna po nekje 1 letu skladiščenja pri optimalnih pogojih (20°C pa 70% vlage). To pomeni, da guma nekoliko "zatrdi" proti oobrabi vendar še brez zmanjšanih lastnosti oprijema. Sam pa vozim 1 leto stare 208 spredej pa 205 zadej( mam goveje dimenzije). Vozil sem pa tudi še stare D204, pa stare narezane gume in vse sorte.
bobiboss Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 gledam malo po oglasih in seveda naletim tudi na tip oglasa:prodam rabljene gume dimenzij xy za xy motor zadnje bolj boga sprednja še kar:in se mi poraja misel v glavi-pa kako hudiča si lohka tok modela da greš gume ki zate niso več dobre nekomu prodajat nakar se mi zabliska pa kdo jih sploh kupi in zakaj :blink: ?me zanima tudi vaše mnenje,predvsem o moralnem pristopu prodajalca in seveda se poraja tukaj tudi,da ne bi izrekal ne vem kakšne hude pridevnike,kako in kaj hudiča pa razmišlja eventuelni kupec???sam osebno rabljenih pnevmatik,ki zame niso več ustrezne,prodajati nekomu drugemu in potem tuhtati v smislu:upam,da se bo vozil samo v suhem in toplem,ker v mokrem in hladnem vremenu so že bolj slabe :? ne pride niti na misel. pa srečno na cesti in veliko varnih kilometrov!
Dadi Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Ja za burnout, ko voli neka izvoli, osebno imam raje nove, se preveč cenim, če že ne bi šlo drugač pa vsaj dve leti po dotu stare in najmanj pol profila !
budacki Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Jst kupujem rabljene pnevmatike in sem ze tok zivcev zgubu, da mislim, da je boljse dat 50€ vec in kupit nove. Ampak se za majhne pare da dobit tudi prakticno nove gume! (samo ta trenutek ni take srece )
soldier456 Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Kr nove nabavit, če nočeš na prvem ovinku dol zletet.
m@dness Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 jaz sem kupil in prodajal rabljene pnevmatike.. zakaj prvo in zakaj drugo? 1. kupil sem nove m3 z njimi naredil cca 1000km in ugotovil da mi ne ustrezajo in da niso to kar sem od njih pričakoval. 2 ..ker smo imeli takoj za tem grobnik sem rabil bolj dirkalne gume ker te nikakor niso prišle v poštev in sem v oglasih našel rabljene pnevmatike.. vožene par krogov na pisti, kakšne kvalifikacije ali kaj podobnega.. pa grem pogledat in res gume so bile kr ok in ker je bila cena ugodna sem jih tudi vzel.. za na pisto bodo pri mojem času čist ok - in res so bile, jih imam gor še vedno in sem z njimi zelo zadovoljen (vozim tudi po cesti in kmalu si grem po drugo zadnjo) 3 ko sem ugotovil da so bile te dirkalne gume ok in da bom v kratkem spet šel na pisto se mi ni splačalo davat m3 nazaj na motor in sem se odločil da jih prodam.. tako je kupec dobil komaj kaj "einfarane" gume po ugodni ceni.. volk sit in koza cela
sesir Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Jz sem jih parkrat prodal za mali dnar-bolj šenkal prijateljem!A le zato,ker sam na svojem motorju vedno vozim le zame najboljše!In to je zame pirelli,kot za nekoga neka druga guma! Mislim,da je bolj pomembno zakaj jih kdo kupuje oz. prodaja!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se