Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ogla

Rabljene pnevmatike + Starost gum

Recommended Posts

Ogla

Oj,

mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil:

Pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maXXXimum

Oj,

mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil:

Pozdrav...

4 leta?

Če pri meni zdržijo 4 mesece je že precej, pri nekaterih je precej že 2 meseca .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ne vem sicer kje ti kupujes gume, meni se niso prodali gumo starejso od 6 mesecev. in tudi porabim jo - oz. motocikel - prej kot v dveh letih (ponavadi potrebujem 1,5 do dva kompleta na sezono).

gume so za zamenjavo najkasneje po 5-6 letih, odvisno od vzdrzevanja in "garaziranja" motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hlebi

meu michelinke po dveh sezonah katastrofa so ble cist plasticne drzale pa nič :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Jaz zaenkrat še žulim 4 leta stare d207, pa z ogretimi ni problemov :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Jaz sem imel gor 3 leta stare Metzelerke pa ni bilo neke razlike napram novim.

Zavisi pa veliko tudi od tega kako voziš in kaj voziš, verjetno bo trdo gumo prej začutil nek sportaš ki ga žge čez ovinke na polno kot recimo voznik HD-ja ki kruza čez ovinke s hitrostjo avtobusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

Starejse so bol trde so :OK: to pomen da se ne nucajo tok hitr :lol1:

Edited by ICE_MAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

meu michelinke po dveh sezonah katastrofa so ble cist plasticne drzale pa nič :BUA:

pilot sport so ble, kenede ? :devil:

napisi vsaj KATERE michelinke si imel. :doze: :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JANI_S

Imam michelinke pilot road stare 2 leti, še z pol profila, ker je motro stal pa so katastrofa. Za jih segret rabiš 60 km in tut pol nič ne držijo. Kakor sem slišal je mišelinka odlična guma za 6 mesecev pol pa rata trda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
Oj,

mene pa zanima kakšne so vaše izkušnje s starostjo gume na motorjih, saj nekateri opozarjajo, da je guma zanič po štirih letih. Ob tem je potrebno opozoriti na dejstvo, da je guma, ko jo kupiš že stara cca 2-3 leta! :blush: O tem se lahko prepričamo z oznako na sami gumi (štirimestna cifra, ki ponazarja teden in leto izdelave gume) :devil:

Pozdrav...

Glede na to da sam dobro veš kje se preveri starost gume, nevem zakaj potem sploh kupiš staro gumo. :huh: Jaz še nisem kupil gume starejše od 8 mesecev, pa že to je veliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

Imam michelinke pilot road stare 2 leti, še z pol profila, ker je motro stal pa so katastrofa. Za jih segret rabiš 60 km in tut pol nič ne držijo. Kakor sem slišal je mišelinka odlična guma za 6 mesecev pol pa rata trda.

dobro da si slisal. :devil:

lansko leto montiral na bandita pilot road in naredil z njimi ca. 4,5k km.

letos z istimi gumami naredil se ca. 6k km in niti enkrat nisem opazil kaksnega pojenjanja oprijema. :doze: ok, na zalivki in cestnih pisankah ze, drugace ne. :grrr

in gume bodo se za ca. 2-3k km. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kruse

Starost gum? Hehe....

Prednja Metzeler Laser ME33

Zadnja Metzeler Perfect ME99A

Iz prejsnjega tisocletja. Dobrih 9 let.

[attachmentid=79132]

Drzijo ko pes jeza. Ce je suha cesta, dovolj toplo in so dovolj segrete. Pa ce niso prevec z oljem pospricane.

Drugace je pa adrenalina polna skleda. Sploh, ko zacne sprednjo spodnasati. Bo pa zadnja zdrzala vsaj se eno sezono (ene par tisoc pa zagotovo, pa se to samo zaradi kardana), prednja se mi pa zdi, da se sploh ne izrablja (vec).

Nimas kaj, nemska kvaliteta :worship:

post-2120-1156271578.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kruse

Hkrati pa ze predcasno naprosam kogarkoli, ki bo imel gumo 120/90/18 (zadnja) odvec, ker se mu bo (ji) zdela prevec obrabljna....Razne rejserje/ke, ki radirajo vecinoma po robu, mogoce.....

Dokler po sredini ne pogleda ven platno (ali zica) je se uporabno. Vsaj za mene.

Cas je relativen in neuporaben za merjenje.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

Za nekaj letošnjih kilometrov imel spredaj D207 in zadaj D208, obe stari 3 leta, vsaj eno zimo bili zunaj na mrazu (na motorju). Kako se ta kombinacija obnaša pri vožnji?

Navadna cesta: za normalno do hitro vožnjo brez težav

Na pisti Novi Marof: guma drsela, da sem do naslednjič obe OBVEZNo zamenjal (tako ali tako je bila namenjena menjava)

Skratka konkretno za ti dve gumi ne bi priporočal take starosti za kvalitetno in varno vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Starost (in različnost) gum

Pred leti sem uporabljal Michelin, tipa Makadam (za enduro). Zadnjo sem skuril, sprednja je bila še v zelo dobrem stanju. Zato sem se odločil menjati le zadnjo.

Ker sem dobil zelo ugodno (ne čisto frišno) zadnjo Dunlop (primerljivo z Michelinko), sem jo kupil.

Kljub temu, da sem šel na furo (turistična vožnja), se je zadeva obnašala katastrofalno. Več kot očitno, se materiala nista skladala. Vozne lastnosti motorja pa so bile porazne!!! Drselo je, ni bilo homogenega oprijema, skratka vožnja je bila vse drugo prej, kot užitek.

Izkušnja & nasvet;

1) Vedno z isto vrsto pnevmatik & čekiraj letnik proizvodnje!

2) Vedno menjaj obe pnevmatiki obenem! Sicer bo vožnja vedno nestabilna in nevarna!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
METAL4EVER

stoprocentno svetujem vsaj za gume DUNLOP,da naj vsak ki kupi gumo preveri dot,ker nam iz francije pošiljajo stare gume tudi 4 leta.Sploh čoper in harley. :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
no_name

Meni je nekdo rekel da guma za cestni motor (ne dirkalni) da postane najbolj kompaktna po nekje 1 letu skladiščenja pri optimalnih pogojih (20°C pa 70% vlage). To pomeni, da guma nekoliko "zatrdi" proti oobrabi vendar še brez zmanjšanih lastnosti oprijema.

Sam pa vozim 1 leto stare 208 spredej pa 205 zadej( mam goveje dimenzije).

Vozil sem pa tudi še stare D204, pa stare narezane gume in vse sorte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobiboss

gledam malo po oglasih in seveda naletim tudi na tip oglasa:prodam rabljene gume dimenzij xy za xy motor zadnje bolj boga sprednja še kar:in se mi poraja misel v glavi-pa kako hudiča si lohka tok modela da greš gume ki zate niso več dobre nekomu prodajat :nono: nakar se mi zabliska pa kdo jih sploh kupi in zakaj :blink: ?me zanima tudi vaše mnenje,predvsem o moralnem pristopu prodajalca in seveda se poraja tukaj tudi,da ne bi izrekal ne vem kakšne hude pridevnike,kako in kaj hudiča pa razmišlja eventuelni kupec???sam osebno rabljenih pnevmatik,ki zame niso več ustrezne,prodajati nekomu drugemu in potem tuhtati v smislu:upam,da se bo vozil samo v suhem in toplem,ker v mokrem in hladnem vremenu so že bolj slabe :? ne pride niti na misel.

pa srečno na cesti in veliko varnih kilometrov!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dadi

Ja za burnout, ko voli neka izvoli, osebno imam raje nove, se preveč cenim, če že ne bi šlo drugač pa vsaj dve leti po dotu stare in najmanj pol profila !

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

Jst kupujem rabljene pnevmatike in sem ze tok zivcev zgubu, da mislim, da je boljse dat 50€ vec in kupit nove. Ampak se za majhne pare da dobit tudi prakticno nove gume! (samo ta trenutek ni take srece :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
m@dness

jaz sem kupil in prodajal rabljene pnevmatike..

zakaj prvo in zakaj drugo?

1. kupil sem nove m3 z njimi naredil cca 1000km in ugotovil da mi ne ustrezajo in da niso to kar sem od njih pričakoval.

2 ..ker smo imeli takoj za tem grobnik sem rabil bolj dirkalne gume ker te nikakor niso prišle v poštev in sem v oglasih našel

rabljene pnevmatike.. vožene par krogov na pisti, kakšne kvalifikacije ali kaj podobnega.. pa grem pogledat in res gume so

bile kr ok in ker je bila cena ugodna sem jih tudi vzel.. za na pisto bodo pri mojem času čist ok - in res so bile, jih imam gor

še vedno in sem z njimi zelo zadovoljen (vozim tudi po cesti in kmalu si grem po drugo zadnjo)

3 ko sem ugotovil da so bile te dirkalne gume ok in da bom v kratkem spet šel na pisto se mi ni splačalo davat m3 nazaj na motor

in sem se odločil da jih prodam.. tako je kupec dobil komaj kaj "einfarane" gume po ugodni ceni..

volk sit in koza cela

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Jz sem jih parkrat prodal za mali dnar-bolj šenkal prijateljem!A le zato,ker sam na svojem motorju vedno vozim le zame najboljše!In to je zame pirelli,kot za nekoga neka druga guma!

Mislim,da je bolj pomembno zakaj jih kdo kupuje oz. prodaja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!