Skoči na vsebino

Enduro 125-250 za offroad


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav

Sem nov tukaj, zato upam, da sem dal temo v pravo košarico =)

Stvar je taka, da kupujem en enduro motor, ki ga bom uporabljal za vožnjo po terenu (od makadama do brezpotji). Krosa nočem, ker so tukaj mišljene daljše fure, pa nočem jemat sabo nahrbtnik poln bencina, pa nimam denarja za vzdrževat, pa za tok bencina ko ga pokur tud ne. Iščem nekaj vzdržljivega, pa močnega.

Star sem 15 let (kmal 16), ispita še ne grem delat, ga bom šel skupaj z avtom, torej ne rabim registriranega motorja, sicer je pa brezveze, ker živim na podeželju, pa ni lih kiflčkov preveč, če pa so te pa ne ustavjo. Dati nameravam okoli 1000€, rabim nekaj starejšega, mi je brezveze kupovat nekaj novejšega, ker se ne bom vozil po cesti. Šaltam iz apn-ja, samo sem že kar nekaj prevozil z 125 krosko (frend), sam mi ni všeč, ker se ne moreš normalno pelat, lahk sam noriš.

Sem gledal kawasaki KMX, ki mi je še najbolj všeč. Samo pa nimam izkušenj z enduro motorji, pa niti ne vem, kok kaj gre to, zato sem napisal, da bi mogoče pogledal kakega 250ccm, sam kakor opažam so bolj redki. Važno je, da gre normalno tud u hrib, ne da z prvo delaš bzzzzzzzz ko pr apn-ju

Torej zanima me, kaj predlagate glede na situacijo (sam ne mi predlagat naj izpit čakam... ). Kupoval bom pa na začetku počitnic

Objavljeno

tega ti predlagali ne bodo, bodo pa ti predlagali, da rajši našparaj še malo denarja pa kupi nekaj od priznanih firm.

dosti tega kar si napisal se nasprotuje.

za 1000€ nek stari enduro nebo dolgo laufal. rabil boš dosti denarja za vzdrževanje in kakšno žilico za motorje šraufat ;) ta motor nebo glih reliable če hočeš odšteti 1000€ in potem samo še tankat, vzdrževat pa lih tolko da lahko rečeš da vzdržuješ :)

jaz tudi nimam izkušenj, samo tolko vem da za 1000€ neboš dobil druga kot kitajca (=jajčko).

lp

Objavljeno
tega ti predlagali ne bodo, bodo pa ti predlagali, da rajši našparaj še malo denarja pa kupi nekaj od priznanih firm.

dosti tega kar si napisal se nasprotuje.

za 1000€ nek stari enduro nebo dolgo laufal. rabil boš dosti denarja za vzdrževanje in kakšno žilico za motorje šraufat ;) ta motor nebo glih reliable če hočeš odšteti 1000€ in potem samo še tankat, vzdrževat pa lih tolko da lahko rečeš da vzdržuješ :)

jaz tudi nimam izkušenj, samo tolko vem da za 1000€ neboš dobil druga kot kitajca (=jajčko).

lp

Ma saj ni problem, šraufat pa to znam, tako ali tako ga bom pred nakupom dobro pregledal, sicer se pa tud fotr spozna na motorje. Po nakupu bom pa itak vse poštelal, vse pregledal, mogoče kaj zamenjal, če bo obrabljeno. Sicer pa js mislim, da če je motor očuvan, pa vsake toliko časa narejena generalna oz. vsaj da se redno vzdržuje ne more bit problemov.

Objavljeno

Kakšna honda mislim da xlr 125 se zelo dobro obnese tudi zelo stara pa nobenih problemov, pa kakšna yamaha dt pa še kakšen od japoncev. Vedno rentam v grčiji pa se vsi pohvalijo pa tudi prijatelj, ki ima rent a moto tudi na grškem otoku nima nobenih problemov z omenjenimi motorji. Pred kratkim je bila ena omenjena honda na netu z malo km in denarja tam okoli. Če pa ne rabiš papirjev beri homologacije pa lahko pogledaš tudi v tujini sploh v ita samo enga mojstra zraven, ki se spozna. Imaš pa tudi že pri nas na netu kar nekaj takih z papirji a zaradi starosti nezmožnostjo homologacije oz. registracije. Drugače pa za neuničljive veljajo xt yamahe, imaš starejše tudi 350 kubikov, prav tako dr Suzuki.

Objavljeno

impulz ima dokaj prav.

AMPAK!

KTM LC2 (tega ti jst priporocam)

Kawasaki KMX 125 (tega ti jst priporocam )

Aprilia ETX 125

Cagiva Elefant

Honda XL 125

Hyosung XR 125

Keeway Exced 125

Yamaha DT 125 R ( tega ti jst priporocam )

Samo za take male pare bos tezko cez sfolgau. Kupi priznano firmo ( A.k.a JAPAN!!!!! )

To sem danes ze nekje napisal:

Rajsi 20 let star JAPONC, kot nov KITAJC!

Objavljeno

huh ja, sicer pa KTM (starejši) majo od dt mašino. Sm se z enim posvetoval, pa je rekel, naj dt nabavim, ker so simp narjene in se dele nalahka dobi in so zelo poceni. Samo imam občutek, da so DT narjene bolj za na cesto, za razliko od kawasaki-ja, ki mi je še najbolj všeč, pa tud slišal sem, da je pri zmoglivejših 125kah.

Glede papirjev pa tega, pa ne škodi, če so zraven, če se bodo kdaj rabili. Drugače se mi zdi pa škoda dajat nevem koliko denarja, ker se ne bom vozil nevem kako lepo in pazil, da se ne oškraba.

Kar se pa kitajcev tiče, pa tud, če bi ga dobil zastonj, ga neb uzel, ker je samo šraufanje.

Sem pa tudi razmišljal o najcenejših (npr kmx za 550 al 600 al kok je že (sta 2)), pa da dodam še 500, pa ga orng poštelam, sam se bojim, da ni vse obrabljeno... ... sicer pa jaz motorju ne zaupam, če ga nisem razdrl, pa pogledal kaj je ok in kaj ni...

Objavljeno

Ah ja. Fantič našparaj, pa kupi po počitnicah, umes pa 12-13 urc šihta, pa bo že dosti večji krog za izbirat. Se strinjam z modeli ki jih je napisal budacki. Kakšnega endura se ne boš mogel špila, in tudi kakšnih tur si vsaj jaz nebi umislil z starim in zgonenim motorjem, ker nezgonenega boš težko dobil oz. si upam trdit da jih ni, za to kar iščeš.

Aja pa upam da veš kaj kupuješ in da vsaj približno veš v kakšnem stanju so motorji, kako zgledajo z 10+ starosti.

Objavljeno

No ja, proračun se je malenkost zvišal, sem se odločil, da kupim do 1200€. Sicer sem pa gledal, se za ta denar dobi recimo KMX 125 99letnik. Bom pa probou kupit registriranga, da me kiflci ne bodo ustavlal.

Objavljeno

Če ti znese še nekaj stisnit ti predlagam hondo XR400. Popolnoma se ujema s stilom vožnje ki si ga opisal + še malo več. Ena je na avtonetu. Pokliči in vprašaj za realno ceno.

Objavljeno
Če ti znese še nekaj stisnit ti predlagam hondo XR400. Popolnoma se ujema s stilom vožnje ki si ga opisal + še malo več. Ena je na avtonetu. Pokliči in vprašaj za realno ceno.

Ehm verjetno za to nima izpita.

Objavljeno (popravljeno)

Kmx malo bolj gre-nekateri,ne vem več za kater trg delan,pa velik bolj od Dt.Je pa velik lažje in ceneje dobit vse dele za yamaho!

Sem šel enga gledat ko sem bil 14let star.Potem pa sem enkrat zamenjal za par dni svoj motor z enim prijateljem,ki je imel KDX-je skoraj enak kot KMX in potem še z enim,ki ima DT.Za vozit sta skoraj enaka motorja,sam kar kawasaki malenkost bolj gre.Ni pa to neki opaznega!

Sam bi raje kupil DT predvsem zaradi rezervnih delov....Mislim pa,da starejši od l.99 bolj gredo :hmm: vsaj pri večini 125ccm je tako :whistle:

Jaz sem vozil l.93 in l.95

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

hja bom še vidu.

Kar se delov tiče, je sošolc (ki je mel KMX) rekel, da ni problema, samo za nekatere redkejše dele je treba malo počakat. Osnovne dele (bat,ojnica,..) se dobi pa brez problemov.

Zanima me, kako je pa z blokadami pri DT in KMX ???

Kar se ispita tiče, ga še 2 leti nebom mel, ker ga grem skup z avtom delat.

Huh ja, tle je zdej izbira med KMX in pa DT. Zanima me ali je še kdo to oboje sprobal, pa kaj svetuje. Men ni pomembno, kako gre po cesti, bolj me zanima, kako se obnaša po makadamu ter po "njivah", pa da gre vredu v hrib.

Objavljeno

Si že prebral enduro bonton? Če ne, ti predlagam, da to čim prej narediš, in se držiš tega!!!!!!!!!!!!

Kupi yamaho oz. tisti motor kateri je bolj ohranjen, saj velike izbire ni. Jaz vem za KMX-a da je neuničljiv motor, ima sosed še letnik tam okoli 92. in zadeva deluje brezhibno že tam okoli 5let, odkar jaz vem in v motorju še ni bil 1x pregledano olje, oz. bolje rečeno na vzdrževanju ni bilo narejenega realna 0 brez heca.

Objavljeno

pri nas en prodaja kmxa, letnik 99 semizdi

drugače za dtjko dobiš lahko vsak možen original šrauf če hočeš. Mojo servisira primec v Ljubljani, lepo grem kak teden ali dva prej dol, se zmenva kaj bo za narest pa on lepo dele naroči in mu motor prpelem ko dele dobi in uštima. Sicer ni ravno poceni ampak deli so originalni in vse narejeno tko kot treba. Potem če boš kupil dtjko, starejšo od letnika 02 oz 03 (tista ki še nima zadnje luči v plastiki nad blatnikom ampak direkt nad tablico) lahko računaš na obilico podpore ker je ta motor dost pogost in se je delal praktično nespremenjen (razen mal kozmetike in par drobnarij) od leta 88 dalje.

Moraš pa računat da je stvar kar žejna, meni pije 5,5 litra (samo da sem jaz težek krepkih 125 kil in da motorja ne šparam), pa če boš rinil v prvi v kak hud klanec se lahko začne pregrevat pa pazit morš da ti ne pade pod obrate ker potem samo še sklopko žgeš.

Pa takile motorji so skoraj neuničljivi, moj ma preko 30 jurjev kilometrov in z njim še vedno komot naredim po par 100 kilometrov na dan. Samo se pol rit prtožuje.

Objavljeno
pri nas en prodaja kmxa, letnik 99 semizdi

drugače za dtjko dobiš lahko vsak možen original šrauf če hočeš. Mojo servisira primec v Ljubljani, lepo grem kak teden ali dva prej dol, se zmenva kaj bo za narest pa on lepo dele naroči in mu motor prpelem ko dele dobi in uštima. Sicer ni ravno poceni ampak deli so originalni in vse narejeno tko kot treba. Potem če boš kupil dtjko, starejšo od letnika 02 oz 03 (tista ki še nima zadnje luči v plastiki nad blatnikom ampak direkt nad tablico) lahko računaš na obilico podpore ker je ta motor dost pogost in se je delal praktično nespremenjen (razen mal kozmetike in par drobnarij) od leta 88 dalje.

Moraš pa računat da je stvar kar žejna, meni pije 5,5 litra (samo da sem jaz težek krepkih 125 kil in da motorja ne šparam), pa če boš rinil v prvi v kak hud klanec se lahko začne pregrevat pa pazit morš da ti ne pade pod obrate ker potem samo še sklopko žgeš.

Pa takile motorji so skoraj neuničljivi, moj ma preko 30 jurjev kilometrov in z njim še vedno komot naredim po par 100 kilometrov na dan. Samo se pol rit prtožuje.

Zaprt ali odprt popije 5.5 litrov?

Objavljeno

naj bi bil odprt, seprav ventil obrnjen oz zajle zamenane al kaj že, pa tiste prekate v avspuhu ven.

to po besedah prejšnjega lastnika

Objavljeno

Zanima me, koliko so močnejši 4-takterji. Zanima me če gre npr Yamaha XT350 kaj bolj ali gre kot kaka 125 2 taktna ?

Objavljeno

Podobno oz. mal več (moč, ne končna)

Objavljeno

pa je dost dela z kakimi starejšimi 4-takterji.

Zanima me, ker kakor vem kuri približno enako (xt350), pa je 4-takter, torej manj dela, olja ne rabiš,... ...al se bolj splača enga kawa kdx al pa kmx, pa blokade ven pobrat ???

Objavljeno
pa je dost dela z kakimi starejšimi 4-takterji.

Zanima me, ker kakor vem kuri približno enako (xt350), pa je 4-takter, torej manj dela, olja ne rabiš,... ...al se bolj splača enga kawa kdx al pa kmx, pa blokade ven pobrat ???

Vedi da so stroski pri okvari pri 4 taktnemu ZELO ZELO veliki. Tako da ce dobis ksnega zgonjenega 4 taktneza pa ce kaj zareze bos jebau jeza :)

Objavljeno

Samo starejši 4t so baje neuničljive zadeve, to dela in dela pri minimalnem vzdrževanju, je pa sigurno za 50kg če ne več težji od dt al pa kmx

Objavljeno
Samo starejši 4t so baje neuničljive zadeve, to dela in dela pri minimalnem vzdrževanju, je pa sigurno za 50kg če ne več težji od dt al pa kmx

mah tisti nenaviti klasicni mopedi A.k.a. XT600 in podobno, Neunicljivo! Kros masina je pa neki cist druzga.

Objavljeno

ja saj to sem slisal(neuničlivost) in zato se tudi zanimam za tele malo starejše 4-takterje.

Sicer se pa vidi da je nenavita - glede kubikaže/konjev.

xt600 bi bila verjetno malo premočna, nebi mogel skoristit moči, xt350 bi pa mogoče celo bila vredu zadeva. Sicer pa bo prijatelj nabavil neko gilero 600 enduro, pa bom videl kok ma kej moči.

Sam nekej še - kako je pa z tem zračnim hlajenjem ki ga majo tele XT ? Bi bile težave, če bi ga malo bolj u hrib gonil ?

Pa še enkrat- a mislite da se bolj splača enega neuničlivega 4-takterja ali 125-250 ccm 2-takterja ???

Objavljeno
ja saj to sem slisal(neuničlivost) in zato se tudi zanimam za tele malo starejše 4-takterje.

Sicer se pa vidi da je nenavita - glede kubikaže/konjev.

xt600 bi bila verjetno malo premočna, nebi mogel skoristit moči, xt350 bi pa mogoče celo bila vredu zadeva. Sicer pa bo prijatelj nabavil neko gilero 600 enduro, pa bom videl kok ma kej moči.

Sam nekej še - kako je pa z tem zračnim hlajenjem ki ga majo tele XT ? Bi bile težave, če bi ga malo bolj u hrib gonil ?

Pa še enkrat- a mislite da se bolj splača enega neuničlivega 4-takterja ali 125-250 ccm 2-takterja ???

Cist odvisno. 250 2 takt bos tezko kot prvi motor vozil.

Ta vecje endure 300ccm+ ( pa -letnik 2000) pa ni po mojem nekega problema s pregrevanjem. To so preizkusene masine.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!