Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

jst amm ta ventil zunej....pač mal lje se mi ogreva motor...ampak mi pa skoz kroži voda...lahko ti pa ventil crkne pa se ti motor pregreje ker ti ne spusti vode...kaj boš pa pol naredu...ups mehanik help me :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej če ti ne hladi motorja ti motor hitr zakuha če se ti fajn gonš...k ga pa ti tišiš pa ne gledaš tok na cagr mehanik :P

ja skoz ti hladi ja...bolš da ti ga skoz hladi k da ti crkne pa ti ga ne hladi...vsaj moje mnenje...vsak po svoje.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej če ti ne hladi motorja ti motor hitr zakuha če se ti fajn gonš...k ga pa ti tišiš pa ne gledaš tok na cagr mehanik :P

ja skoz ti hladi ja...bolš da ti ga skoz hladi k da ti crkne pa ti ga ne hladi...vsaj moje mnenje...vsak po svoje.. :D

sam pol teoreticno ful casa segrevas motor .... oz rabi mal vec casa da se masinca segreje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce nimas termostata not se ti motor ne segreja na optimalno temparaturo kar pa ni zdravo za motor ne, poleti se mogoce gre kak pa malo zunanja temparatua pade pa se motor sploh ne segreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se segreje seveda, sam kasnej, to je tud funkcija termostata (ki očitno obstaja), da je na začetko zaprta voda da se hitrej segreje. Ko pa doseže delovno temperaturo, oziroma mal čez pa odpre, pol pa skos lavfa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kok ste vi ej...vi to kr neki predvidevate pa noben pojma nima .)

jst vam lahko povem kako je pravilno ker mam jst tale termostat v garaži in ne na motorju...tko da tišina....

pač motor rab par minutk več...ker ga že takoj hladi voda...in to je vse...drugač se pa tud men zlo hitr segreje na 60 stopinj...brez skrbi...pa čez gre tud velikrat če se preveč gonm ipd...k bo pa še bl vroče pa še v kšnem centru vožnja pol pa sploh se segreje...tko da ne kr neki sanjat pa o teoriji govort...če veste iz iskušenj povejte...predvidevat pa ni treba...

dost o tem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reesko jst bi o predvidevanjih pa teoriziranju bil raj tiho na tvojem mestu, ker presegaš vse meje zmožnega. Pa brez zamere :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se segreje seveda, sam kasnej, to je tud funkcija termostata (ki očitno obstaja), da je na začetko zaprta voda da se hitrej segreje. Ko pa doseže delovno temperaturo, oziroma mal čez pa odpre, pol pa skos lavfa.

ne skos, ventil je potem odprt npr. samo do polovice, da vzdržuje temperaturo na kateri je dobro da mašina laufa, če je zunaj zalo mrzlo pa je odprt npr. samo do četrtine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no reesko kje je ta termostat oz. maš kakšno slikco kak zgleda??

ne da se mi slikat...to je tak "fedrček"...bom jutr sliku :D kam pa pride bo pa gapi povedu... jst nevem.. pozabu :blush:

Reesko jst bi o predvidevanjih pa teoriziranju bil raj tiho na tvojem mestu, ker presegaš vse meje zmožnega. Pa brez zamere :)

:winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se je tud ful težko ogrel...včasih...(1mesec nazaj)....sam zdej k je pa res toplo...mam pa takooooooj 60 stopinj...tko da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em ka mi lahk povete vi experti ker motor bolj riba: rs-ka ali mito--->in kaj je vzrok za to? hvala za odgovore.

P.S.: nism vedel kam naj to napišem ali v splošno ali pod temo o rs-kah ali pod temo o mitotah, tak da ne bo kdo težil :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh oba ribata isto

ni tukaj razlike....je pa razlika med mitom pa hondo nsr naprimer, ker ima nsr manj navito mašino in več zdrži

zdej lahko mito zariba trikrat, medtem ko rska nobenkrat, ali obratno...pač odvisno kakšen motor dobiš in kako je prejšnji lastnik delal z njim...če ga boš pa kupil, pa vedi da ga moraš preden ga začneš gonit vedno sergret na okoli 60st....pa tankat kvalitetno olje (motul 600 oz. 710 po novem)

če se odločaš mad mitom in rsko, se lahko odločiš za kateregakoli predvsem po izgledu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em ka mi lahk povete vi experti ker motor bolj riba: rs-ka ali mito--->in kaj je vzrok za to? hvala za odgovore.

P.S.: nism vedel kam naj to napišem ali v splošno ali pod temo o rs-kah ali pod temo o mitotah, tak da ne bo kdo težil :OK:

kokr je koci reku. oba isto, vazn je kok ga merkas....edin nskra se manj kvar kot tedva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kam pa pride bo pa gapi povedu... jst nevem.. pozabu

To pride tm gor na glavi k je iz zgornje strani dovod vode.

Drugače je pa tele termostate bolje ven dat kot pa ne. Glavna naloga termostata naj bi bila ohranjanje optimalne temperature motorja. In ne koci ni nekih četrtinskih odpiranj pa polovičnih pa to. termostat je odprt al pa zaprt. zdej pri cestni uporabi to nima velik pomena. pač mal dle se bo ogreval, vendar po potem motor imel neko konstantno temperaturo. Računajte da če imate termostat v motorju je vedno odprt ko imate temperaturo nad 60 stopinj. Kaj če se vam pokvari? zato sem ga jst dal riskotu ven iz mašine. Zdej obstajajo tut neki dirkaški termostati. men ga na yamahi recimo odpira pa zapira v razponu 5 stopinj celzija da je motor stalno na idealni temperaturo. ker z previsoko temperaturo motor zgublja moč. samo ne vem če lahko vaši mini hladilniki v parih sekundah ohladijo vodo za 5 stopinj .) pa še rahlo dragi so teli termostati in ne vem kok bi se obnesl na cesti. čist od vsakega posameznika je odvisn a bo mu termostat notr al pa ne. pozimi pa sam mal prelepiš hladilnik če ga preveč hladi, samo ni bojazni .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodajata se dva nova mitota...

mito1

mito2

kere cene majo to???seprav če jst mojga k je res porihtan dam na net za 650k ne bo nč narobe??pa še novejši letnik mam?? :P :OK:

Kak lahko nekdo da tak stari motor za 500 al pa 600 000 sit gor na net? evo tukaj pa maš za 650 000 sit letnik 2002 z 12 065 prevoženih kilometrov z novim akumolatorom, malimi žmigavci pa noter je vlival motul .) zaj pa res več ne vem kak so lahko take razlike v vrednostih. :?

link: http://www.mobile.de/SIDY.eSIVc8LeMsIXaubm...11111211374332&

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No fantje kwa bi blo to narobe da motor noče pridt čez 11k obratov začne trokirat.Ventil dela ga odpira tko da to ne more bit.Je pa športn filtr gor.A je možno da dobi preveč zraka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje. sam neki me zanima...tkole je....men motor pride na 60 stopnij po dveh kilometrih.. ful hitr. sam tojn sam voda ane. a lahko ze tkrt nabijas al rajs se ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!