k0ci Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 Če imas srečo ti je samo svečka crknila. Vsaj po tem kar si napisal. Ker če bi ti ribnu bi ti blokiralo gumo. Ko boš dal pa novo svečko pa obvezno nastavi fergazer, ker človek teb pomoje mešanca sam na luft dela. jah to vem po barvi sveče samo sem pogledal svečo na začetku sezone pa je bla lepo kostanjevo rjava, zdej pa to dolenc: men tut pri prestavni ročici ven olje meče potem pa se na ketno prenese pa se ketna maže... reesko: to pomoje ni kirv šalterček za štop..jaz niti nimam na zadni bremzi šalterčka...pa včasih ko belanco zaklenem mi štop gori :? malo čudno a? ko belanco zakleneš...mogoče preveč obrneš kluč pa ti gori pozicija (to maš ko motor pustiš na kakem mestu na cesti, pa hočš da ga vidjo-kot varnostni žmigovci) poglej na klučavnci....maš samo da zakleneš, če pa še bol obrneš pa še pozicija gori A ma kdo kej izkušenj z motorize.de trgovino.Kr hočjo da nakažem keš u naprej. eh ni panike, to je tut na geiwiz.de, če hočš naročit ti kar nakaž, ne bojo te nč nategnil ker to je le trgovina
reesko Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 dolenc: men tut pri prestavni ročici ven olje meče potem pa se na ketno prenese pa se ketna maže... reesko: to pomoje ni kirv šalterček za štop..jaz niti nimam na zadni bremzi šalterčka...pa včasih ko belanco zaklenem mi štop gori :? malo čudno a? hehe...men je res crknu un šaltrčk...jah se so ti drugi povedal kako deluje to...to tud men ni blo nč jasn...pa sm paniko delu kaj je to...pol mi je pa frend k ma rs-o obrazložu..očitno so rs-arji bl logični k mi :D
Wilzz Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 eh ni panike, to je tut na geiwiz.de, če hočš naročit ti kar nakaž, ne bojo te nč nategnil ker to je le trgovina Kolk cajta si pa poj kej čakov na dele?
k0ci Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 čakaš ene 2 tedna (to je malo če pogledaš da od skuterkita čakaš isto ene dva tedna), ko pa plačaš plačaš vse, tudi poštnino za slovenijo, tako da tam nakažeš in to je to, potem samo še podpišeš paket in je tvoj ko ga prinese
zyabo Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 Ejga gapi a bi se dal zment da bi ti do mene pršu k motor ni u voznem stanju pa ga ne morm do tebe prpelat avtovleka je pa vrjetn ful draga?
reesko Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 ej zyabo sm ti po PM-ju poslou cifro od gapija...ne sprašuj ga tuki...upraš ga po telefonu :D
RSmaniac Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 RS-arji se učimo teh stvari, ker smo na mal pametnejši od mitašev in vm lahko pol damo kakšn koristn nasvet .)
k0ci Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 sam škoda ko se to učite ko šraufate svoje lastne motorje.....potem pa so taki kot so :devil:
NSR_FReAK Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 Sej bi vam dal kakšen nasvet, pa kaj ko NSRka noče pa noče crknt, da bi bi jo mogo šraufat. Pol pa se nimaš kaj za zajebavat :P :P :P :P J@k3! lp, FReAK.
JMatic Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 evo. prvih, srecnih, lepih in predvsem pocasnih 60 kilometrov z 90 na uro :> no, mal manj.... ampak se je splacalo :> joj kok lepo zabrede....pa moja dnarnca tut...160 jurjov.... baje se je manget odtrgu dol al neki tazga pol je bla pa pizdarija... no ja, ampak se je splacal!
k0ci Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 (popravljeno) no bad news :cry: mito je kot zgleda res ribnu, sm zamenu svečo pa ni nč bolš ko sm dal svečo dol in zaverglu ter dal gor na luknjo prst, se mi zdi da bi moglo to bol prst not potegnt, pa ni skor nč, mislim da je skor brez kompresije aja mitofreak, kaj je pol s cilindrom Popravljeno Junij 20, 2006. Popravil k0ci
JMatic Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 aja mitofreak, kaj je pol s cilindrom nix...mam ga jest gor :> pobrusenga hehe
reesko Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 RS-arji se učimo teh stvari, ker smo na mal pametnejši od mitašev in vm lahko pol damo kakšn koristn nasvet .) ja jst če kej nevem hitr jančija uprašam... :D folk...sm se lihkar pelu s fredndovo rs-o...pa ma rave ventil k je fuuulll pomembn...doda 10KM...jst sm crkavu od smeha k frend kr govori da jih ma tok...to so mu rekl na avtotriglavu :D...no in hočm povedat...lubice moje mito ga še zmer rula .)
kukec1 Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 hey.. mogoče je že blo kje napisano sam v isalniku nič ne najde... a se da npr. izpušni ventil tak naštelat da bi prej začel vlečt motor kot pa pr 7k obratov...sej vem da je to slaba lastnost 2-takt da pod nizkimi turami nima moči... aja pa kok vam npr. gre v 7 prestavi pri 6,7k obratov? LP
CarLazar Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Tale mito pa je grdo od spredaj :BUA: . Stranska plastika pa je dobro zakitana :) " :devil: moj projekt bo bolši :devil:" Men bo mehanik celinder dvignil da bo pod nizikimi obrati bolj pospešil (sn pri celinderkitu dobil zraven 4 tesnila za pod celinder) Zna keri tale izpušni ventil vredi nastavit?
Dolenc™ Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Kukec, ja sej fora izpušnega je glih to, da saj malo bolj vleče pred 7k :). Prej motor enostavno ne more ker ni dovoljne kompresije in plini prehitro uhajajo iz celindra (tko nekak si jst razlagam). Nimaš kaj pri 2t je tko.
k0ci Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Tale mito pa je grdo od spredaj :BUA: . Stranska plastika pa je dobro zakitana :) " :devil: moj projekt bo bolši :devil:" Men bo mehanik celinder dvignil da bo pod nizikimi obrati bolj pospešil (sn pri celinderkitu dobil zraven 4 tesnila za pod celinder) Zna keri tale izpušni ventil vredi nastavit? tiste dihtunge so za nastavlat squish :D se pravi koliko bat stisne mešanico, debelejšo dihtungo boš dal, manj bo kompresije in več obratov boš dosegel, s tanjšo dihtungo bo lih obratno če boš dal debelejšo dihtungo, ti bo cilinder dlje zdržal (manjša kompresija) vendar glej da squish ne bo več kot 1mm pri tanjši dihtungi bo pač življenjska doba krajša (squish naj bo od 0,4mm do 0,5mm), če bo manj ti cilinder res ne bo dolgo zdržal
JMatic Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 aja pa kok vam npr. gre v 7 prestavi pri 6,7k obratov? LP tam okol 90 +- 5.. zdj vem k ga ulaufam :>
CarLazar Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 (popravljeno) A tak je to. Tnx za info Koci. Saj bom videl kak mi ga bo mehanik naredil. ko ga domov dobim bom sporočil kak mi bo laufal. Popravljeno Junij 21, 2006. Popravil Jimiboni
kukec1 Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 tam okol 90 +- 5.. zdj vem k ga ulaufam :> a to pri 6k al 7k obratov ker je že kr vlka razlika...no men gre pri 6k obratov okol 80 po kolesarskem števčku....ker mi je za onega zajla crknila.. LP
Wilzz Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Elektronka od ventila je narejena tko da ko dobbi določene impulze začne odpirat.Tko da ne boš mogu elektronke naštelat da bo prej začela odpirat edin če boš dobu kkšnga norca da ti bo tako elektronko naredu.
Dolenc™ Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Ja pa nima veze ventil, tud ČE bi naštimal da se bi prej odpru, 2t 125cc začne vlečt malo čez 7k pa pika. Pa če feltne preprogramiraš nimaš kej naredit, takrat butne.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se