Čamac Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Jaz pa nebi rad da spremenijo obliko..ker pol bodo vsi pravli: "glej ovega..ma stari model mitota" :BUA: :OK: :D :P
zyabo Objavljeno Oktober 28, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2006 Ej kako je z motorjem čez zimo? A ga je treba usak mesc užgt? A je treba akumulator dt vn iz motorja?
JMatic Objavljeno Oktober 28, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2006 jest ga lepo umijem, dam akumulator nekam na toplo...u ksno sobo, motor pokrijem, pa ga pustim do spomladi...uzgem jo pomoje ene 100x :> ker se mi smil da je tkole sama :>
reesko Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 fantki fantki...eno uro sm isku tole temo...mislm halo no....a ste vsi mitodriverji pomrl... :P no ja...uglavnm mam za prodat cilindr za cagivo mito 7speed(lahko gre tud na cagivo 6 speed sam da bo bolš šlo :D )... cilindr je obnovljen..in je res brez praske...sej boste sami vidl :OK:
RSmaniac Objavljeno November 11, 2006 Opozori Objavljeno November 11, 2006 Ja kupte risko ma garažno razprodajo potrošnih materialov od mitota tko da akcija :P
FlamE#7 Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 fantje, po vsej vrjetnosti bom postal lastnik mitota... samo me nekaj zanima.. mogoce sem nor ampak baje da grejo plastike od original mito na mito sp525.... samo zarad elektroke me skrbi pac da bi lucke delale... dobr ja no sej sm meu ze hujse projekte ampak tole me pa res zanima ce bi šlo :blush: pa ne me preveč zatret prosm :whistle:
JMatic Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 nwem lahko klele prasas...http://www.125ccsportsbikes.com/forums//index.php?showforum=8 angleski forum. to tm obvladajo drgac pa ce ma moznost kup samo masino od sp525, ker nov je pomoje malenkost predrag:> ce mas pa samo masino je pa lazji. strom mas, luci mas, zmigovce tut..pa vse
FlamE#7 Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 pa a je to možno da ma "sam" 37km na gredi ker je reesko reku da ma zihr več če me original odprt 35?
JMatic Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 hm nwem jest sm drgac slisou da 37 na gumi. :hmm: :hmm: who knows. definitivno je pa boljsi. sam ker je narjen za dirke se pomoje se hitrej kvar pa ce kokrkol lepo delas. nwem
gapi Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 525 ma 37km na gredi. Vsaj tko je batzajla napisu. Drugače pa stane okroglih 9.990€ :BUA:
FlamE#7 Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 ja sam zakaj bi pol Sport Production delal če ma samo 2km več kot original :?
GrCaR Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 mogoče drugačnio prenosi pa še kej, ker je namenjen dirkanju .)
k0ci Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 ja sam zakaj bi pol Sport Production delal če ma samo 2km več kot original :? zato ker je že original mašina preveč navita, in moraš bit res mojster da iz tako male prostornine iztisneš še dodatna 2KM
JMatic Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 sj pise da ma izboljsano hlajenje, powervalve, glavo cilindra...
FlamE#7 Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 hmmm sam peesda 2km več od normalne pa ni vredn 10k dolarjev :doze:
JMatic Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 hhee:> ja pa teza, pa pospeski , pa vse to daje ceno, to si ni navadni smrtniki (beri amaterji) tezko predstavljaamo ja, pa to da jih je blo narjeno ful mal, pa morjo nekak pokrit stroske razvoja
Zok Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 (popravljeno) pa a je to možno da ma "sam" 37km na gredi ker je reesko reku da ma zihr več če me original odprt 35? cist mozno. sport production itak ne sme prevec odstopat originala, drugac bi bil ze v GP klasi. ;) ja sam zakaj bi pol Sport Production delal če ma samo 2km več kot original :? verjetno ma tud druge, boljse komponente (zavore, vzmetenje, platisca, zmanjsana masa, bolj vzdrzljivi doloceni deli masine, olajsani drugi manj obremenjeni deli masine, polirani tretji deli masine, itd.. ), ce ma pa se kak karbonski oklep zravn, pol pa itak.. ;) Popravljeno November 12, 2006. Popravil Zok
reesko Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 fantje...jst bi rabu eno šipco (vetrobran) za mitota...lohk je popraskana sam da je cela...da jo dam enmu po naročilu nardit k je moja počena...pliz čimprej...ljubim vas use :D
CarLazar Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Ja jaz mam eno za prodat :naughty: če kdo rabi PM
CarLazar Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 By the way... kupi kdo plastike od tega lepotca? prednja z šipo(po želji) in obedve stranski plastiki. več na PM ali MSN
Čamac Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Uuuu pa si le dobo novi nik :OK:
JMatic Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 evo cagiva baje hoce nardit kontro apriliji... ker se pac govori da bo aprilia namest rs250 zacela delat 450 kubicno verzijo. so se na to zpomnl tut pri cagivi. se boljse...pri cagivi hocejo to narest pred aprilijo. zadeva je taka: oblika isto kot klasicni mito, le da bo imel 500kubikov, cirka 60 konjicev, od huske 500 motor. pa le 130 kilogramov...ok 60 konj/130 kilogramov je pa kar fino... tuki lahko pogldate slike pa ce kdo zna italjansk :> http://www.mitoclub.com/forum/index.php?sh...=38059&st=0 sicer noben od uvoznikov tega se ni potrdiu, tko da je lahko samo kaksna special edition...no uglavnem neki bo ze :> se prevod tele strani http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=584 Hi ! yep its Finnish, one of our MC-magazines.. the short text/photo is a cover from the next magazine that is coming out here in Finland. The text doesnt tell much about the bike itself. The woman or should i say babe is the same that has been showing the Sp525 in some exhibitions... This "500 Mito" is at the moment somekind of Concept version for show room but Cagiva group i think will do it because there has been talk about Aprilia making a 500cc lightweight bike "based to RS 125/250 Chassy" for public roads. I think that Cagiva wants to do it 1st and what else would be "so cagiva" than using old parts. Id say that 2nd reason would be the easy way to pass the Euro 3/4 ?? laws The tech part in the Finnish writing says that it's 60 Hp and 130Kg's. The engine is from Husky "510" Enduro/Cross/sm.The chassy looks like exatly same as Mito Chassy.Also is mentioned that our main cagiva importer doesnt know much about it yet.. Other part of the text is worth nothing, just a talk about feeling... I think that the photo is taken at preparation "Eicma 2006 Italy" or Germany I will buy the magazine when it is published smile.gif bye ! markus
FlamE#7 Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 usaj mal bi lahko obliko posodobl... na novo 1098 recimo :doze: :kva2:
Dolenc™ Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Če ne druzga je punca lušna na slikci :D
Čamac Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Pa barva mi je res všeč ta bela :OK: ena najlepših... :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se