Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

jest ga lepo umijem, dam akumulator nekam na toplo...u ksno sobo, motor pokrijem, pa ga pustim do spomladi...uzgem jo pomoje ene 100x :> ker se mi smil da je tkole sama :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

fantki fantki...eno uro sm isku tole temo...mislm halo no....a ste vsi mitodriverji pomrl... :P

no ja...uglavnm mam za prodat cilindr za cagivo mito 7speed(lahko gre tud na cagivo 6 speed sam da bo bolš šlo :D )...

cilindr je obnovljen..in je res brez praske...sej boste sami vidl :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, po vsej vrjetnosti bom postal lastnik mitota... samo me nekaj zanima.. mogoce sem nor ampak baje da grejo plastike od original mito na mito sp525.... samo zarad elektroke me skrbi pac da bi lucke delale... dobr ja no sej sm meu ze hujse projekte ampak tole me pa res zanima ce bi šlo :blush:

pa ne me preveč zatret prosm :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm nwem jest sm drgac slisou da 37 na gumi. :hmm: :hmm:

who knows. definitivno je pa boljsi. sam ker je narjen za dirke se pomoje se hitrej kvar pa ce kokrkol lepo delas. nwem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam zakaj bi pol Sport Production delal če ma samo 2km več kot original :?

zato ker je že original mašina preveč navita, in moraš bit res mojster da iz tako male prostornine iztisneš še dodatna 2KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hhee:> ja pa teza, pa pospeski , pa vse to daje ceno, to si ni navadni smrtniki (beri amaterji) tezko predstavljaamo

ja, pa to da jih je blo narjeno ful mal, pa morjo nekak pokrit stroske razvoja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa a je to možno da ma "sam" 37km na gredi ker je reesko reku da ma zihr več če me original odprt 35?

cist mozno. sport production itak ne sme prevec odstopat originala, drugac bi bil ze v GP klasi. ;)

ja sam zakaj bi pol Sport Production delal če ma samo 2km več kot original :?

verjetno ma tud druge, boljse komponente (zavore, vzmetenje, platisca, zmanjsana masa, bolj vzdrzljivi doloceni deli masine, olajsani drugi manj obremenjeni deli masine, polirani tretji deli masine, itd.. ), ce ma pa se kak karbonski oklep zravn, pol pa itak.. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje...jst bi rabu eno šipco (vetrobran) za mitota...lohk je popraskana sam da je cela...da jo dam enmu po naročilu nardit k je moja počena...pliz čimprej...ljubim vas use :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo

cagiva baje hoce nardit kontro apriliji...

ker se pac govori da bo aprilia namest rs250 zacela delat 450 kubicno verzijo. so se na to zpomnl tut pri cagivi. se boljse...pri cagivi hocejo to narest pred aprilijo. zadeva je taka: oblika isto kot klasicni mito, le da bo imel 500kubikov, cirka 60 konjicev, od huske 500 motor. pa le 130 kilogramov...ok 60 konj/130 kilogramov je pa kar fino...

tuki lahko pogldate slike pa ce kdo zna italjansk :> http://www.mitoclub.com/forum/index.php?sh...=38059&st=0

sicer noben od uvoznikov tega se ni potrdiu, tko da je lahko samo kaksna special edition...no uglavnem neki bo ze :>

se prevod tele strani

http://www.mpmaailma.fi/uutiset/index.asp?nro=584

Hi !

yep its Finnish, one of our MC-magazines..

the short text/photo is a cover from the next magazine that is coming out here in Finland. The text doesnt tell much about the bike itself.

The woman or should i say babe is the same that has been showing the Sp525 in some exhibitions...

This "500 Mito" is at the moment somekind of Concept version for show room but Cagiva group i think will do it because there has been talk about Aprilia making a 500cc lightweight bike "based to RS 125/250 Chassy" for public roads. I think that Cagiva wants to do it 1st and what else would be "so cagiva" than using old parts. Id say that 2nd reason would be the easy way to pass the Euro 3/4 ?? laws

The tech part in the Finnish writing says that it's 60 Hp and 130Kg's. The engine is from Husky "510" Enduro/Cross/sm.The chassy looks like exatly same as Mito Chassy.Also is mentioned that our main cagiva importer doesnt know much about it yet..

Other part of the text is worth nothing, just a talk about feeling...

I think that the photo is taken at preparation "Eicma 2006 Italy" or Germany

I will buy the magazine when it is published smile.gif

bye !

markus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!