Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

lahk je pa na tisto foro... ko ma tko narjen da gre spredi zrak v avspuh, da nardi tlak v avspuhu (pri hitrosti) in gre plin hitrej vn, pa še ohladi se ko pride do gume...

lol, vpihovanje zraka v izpuh je zaradi tistih dusikovih oksidov, zaradi katerih Zeleni tako najedajo, ce bi hotl da grejo izpusni plini "hitrej ven" bi naredili bolj propusten izpuh, sej masina tud rabi dolocen backpressure, da ma sploh kaj navora... gumo pa mora gret, ne hladit. to je KTM ze z RC8 pogruntu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

zadeva je taka

kupim jst motor pa men tip reče da je vse kul

jst to probam ok dela res da za nikamer; ampak vredu, kubajagi je motor stal 4 leta

vredu prpelam jst to domov prvo se mi sploh ni hotu zvrtet; po mesezu dni ga dobim v obrate čist vesel

v tem času naredim izpit pa se vozim mesec dni

rečem si da je čas za servis pa ga dam lj. enmu ko se kao spozna

grem jst po motor v ljubljano pa reče da se pač ne da zrigtat ( ker motor je pač vleku slabo vseen ko se je zvertel ) pač jst to pelam domov pa mi na sredi poti butne voda na kolo da me skor vrže

pač dolivam jst antifriz pa pridem nekot domov

zažuda je motor zdržu 80 km

no doma jst to nasledn dan odprem pa vidim da mam jst gilardonija 270

se pravi polini kit

jst to dam obnovit (poniklat na novo)

dobim nazaj po mesecu pa pol!!!!

pa mi tip da zraven naroben bat

''previsokega''

za obroček pa pol

no v glavnem zanima me kako se razlikujejo bati

oznake so na tem naslovu polini

men je poslal tistega z oznako C-9

zanima me pa ali bosta imela bata iste luknje

velikost

ker ta ko mi ga je poslal se pravi naroben ima izrazito velike 2 luknje on ko pa mi ga bo poslal pa nisem siguren ali bo imel manše lukje ali iste; razlog je ker bat ki sem ga imel prvotno v cilindru je imel manjšo lukjno in ta je bila samo ena

aja razlika je še v poziciji puše (kjer se bat pa blajerca skleneta) je razvidno

sorry če sm piso čudno sam se mi je mudilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ti svetujem da kupš moj cilindr k je res NOV...pa ti bo lepo delu motorčk :D

pa še bat bo praviln... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo še malo o novem Mitotu 500. S 500ccm pa tako težo se bo lepo peljat a ob enem nevarno za tak majhen motor z velikooo močjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no danes sem dobu predračun za dele motorja, ki so se poškodovali v nesreči:

no škode je za 575k+ nekaj drobiža

dva najdražja:

-maska: 89k

-plastika, kjer sta gor nasajena sedeža: 126k :eek:

tko da motor bo sigurno totalka :BUA:

sicr mau :topic: pa vseen

ti k si iz novga mesta...v žabji vasi je v križišču, vrjetn poznaš al boš pa tablo vidu, edn k se ukvarja z avtomobilskimi plastikami, mogoče ti on lahku kaku pomaga

se opravičujem za :topic: še enkat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo še malo o novem Mitotu 500. S 500ccm pa tako težo se bo lepo peljat a ob enem nevarno za tak majhen motor z velikooo močjo

niti ne sj mito je biu najprej misln za dvotaktno 250ko...sploh pa sj rska 250 je isto velkja k rs125 pa ma 70 konj ..pa ni nic bolj nevarno...ok kar se tice velikosti motorja samega heh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a 70 konjev za tako nestabilen motor ni nevarno ?

Poglej eno cbr 400 staro, ima 400 kubikov ima tezo in leto od enega šestotaka in po gre u ovinek gre kot po tračnicah nič te ne premakne ne ven ne noter.

Kaj pa stabilnost mitota priletiš v ovinku v elementu na eno luikenco, kamenček odletiš ven da ne veš kako se pišeš

NI NEVARNO TOREJ :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TOČNO TAKO, ni pomembna veličina ampak stabilnost, lega v ovinku..

Saj verjetno si vozil že kaj težjega pa si videl kako požira luknje na cesti, kot da jih ni..

125 pa tako zamaha zadnji konc da kar toplo postane.

Isto je z leto in nagibom v ovinku, z 125 se nagneš v ovinku in ni stabilno in misliš da si na kolenu ti manjka pa še pou metra do kolena, medtem ko z tezkim motorjem gre enostavno, samo mu slediš in si na kolenu preden se zavedaš. O tem govorim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mito je zelo stabilen med ovinki(sploh med hitrimi), požre kerokol luknjo (kdaj pa kdaj me je celo presenetu kaj vse prebavi). To, da ne gre na koleno je pa problem v vozniku in ne motorju.

Da pa "težji" motor daje občutek, da je stabilnejši je pa zasluga mirnejše 4t mašine. Seveda ma najbrš tud vzmetenje bolše, ampak je mito pa lažji in ima manj moči tko da vzmetenje manj trpi.

Mito 500 bo kar vredu zadeva, če bo kdaj do tega prišlo, pa lahko bi malenkost večji bil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S 500ccm pa tako težo se bo lepo peljat a ob enem nevarno za tak majhen motor z velikooo močjo

a 70 konjev za tako nestabilen motor ni nevarno ?

Poglej eno cbr 400 staro, ima 400 kubikov ima tezo in leto od enega šestotaka in po gre u ovinek gre kot po tračnicah nič te ne premakne ne ven ne noter.

Kaj pa stabilnost mitota priletiš v ovinku v elementu na eno luikenco, kamenček odletiš ven da ne veš kako se pišeš

NI NEVARNO TOREJ :headbang:

TOČNO TAKO, ni pomembna veličina ampak stabilnost, lega v ovinku..

Saj verjetno si vozil že kaj težjega pa si videl kako požira luknje na cesti, kot da jih ni..

125 pa tako zamaha zadnji konc da kar toplo postane.

Isto je z leto in nagibom v ovinku, z 125 se nagneš v ovinku in ni stabilno in misliš da si na kolenu ti manjka pa še pou metra do kolena, medtem ko z tezkim motorjem gre enostavno, samo mu slediš in si na kolenu preden se zavedaš. O tem govorim

ka ti resno to mislis? a si se ze sploh pelu kdaj s spodobno 125ko? tu mislim konkretno mitota al pa RSo. druge 125ke so vsaj za razred nizje, ne mors realno primerjat. ze ce gledam mojo bivso AF1, ki je bila letnik 91, je tud nad 180 kmh drzala smer kot pendolino, kljub mono nihajki v nagibu na neravninah ni prihajalo do nikakrsnjih deformacij optike, kot je recimo znacilno za dobesedno 2x tezje Guzzije. ti motorji so misljeni za na pisto, in kot taki imajo dalec najboljse vozne lastnosti v svoji klasi, in glede na to da se na pisti dosegajo relativno visoke hitrosti, verjemi da mora biti tudi za stabilnost zelo dobro poskrbljeno. moci tud ni nevemkolk, konc koncev gre za enocilindrasa, in kot tak ima sproscanje moci manj agresivno kot prej omenjena CBR, ki je inline-4, in tuli nad 16k rpm. tudi moci ni tolko kot pri 600 cc motorjih. in s kolenom prides hitro do tal, je v glavi moras met da tukaj zaradi manjse teze ti vozis motor, in ne on tebe, da kako bos motor vodil, tako bo sel, ker je vpliv teze (hvala bogu) manjsi.

se enkrat, Mito JE stabilen, in dokler res ne hoces prevec NI nevaren, DOBRO pozira neravnine, in tvoje razmisljanje je kar dosti za casom. kot bi imel v mislih Swifta GTI, govoril pa o Fiesti ST.

in btw, tvoje misljenje o vsemogocni stabilnosti 600-takov je moje mnenje o tem, da jih je veliko tezje spraviti v nagib.

niti ne sj mito je biu najprej misln za dvotaktno 250ko...sploh pa sj rska 250 je isto velkja k rs125 pa ma 70 konj ..pa ni nic bolj nevarno...ok kar se tice velikosti motorja samega heh

RSa 250 ma spredi 2x298 mm bremze, pa okvir je drugacen, zadnja vilica,... pa 16 kil vec ma zarad ojacitev, drugace pa si je razen sirine glede velikosti podobna s 125ko.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bedu forum v bedu fulll

Joj oprosti ker nisi v minuti prišo do željenega odgovora...

Glede oznak na batih ti jaz žal ne morm pomagat če bo kdo vedo pa ti bo že povedal tak da bo treba samo malo potrpljenja :) Ni treba takoj zmajevat z glavo =P

Popravljeno . Popravil Brodar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej verjetno imaš prou zok ker si veliko več kilometrov naredil na velikih strojih.

Vendar zadnjič sem šel z prijateljem ki ima doma TZR pa RS 2006 letnika, pa se mi je ze delo zelo zelo cudno v ovinku. Po črnem kalu navzdol se nagneš in v nagimu priletiš na majhne izbokline pa to tako zanaša zadnji del da je za popizdit toplo gor na motorju. Grem včeraj z gsx kot da lukenj ne bi blo, sej jih skorajda ne cutiš.. Mogoče imam pa samo tak občutek ker je motor težji.

Aja tzr je stara tako da nanjo se ne bi zanašal, govorim o RS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej GSX600 ne piš bedarij.

125cc je igračka v ovinkih. Pejt na stezo eno zlo zavito, recimo marof in boš presenečen k bo 125cc nascal za šalo 600cc. tko da ne govor kar ne veš. 125cc ma v temenu ovinka višjo hitrost kot 600cc motor. In vrjemi da se na stezi velikoooo bolj nagaraš na 600cc da ne govorim o SBK kot pa na 125cc motorju. In če je tvoje mišlenje tako pravilno, potem ne vem kako v klasi svetovnega prvenstva 125cc, kjer ima motor 70kg in prav toliko konjev, sploh kdo konča dirko, glede na to da se čez nekatere ovinke peljejo tudi 200km/h+ in to na gumah 80 spredi in 100 zadi :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma štronco kdo je omenjal pisto, jez ti pravin za na cesto.. Na pisti pa tako al tako lažji motor gre hitreje v ovinki in lahko ga je seveda nagnit, sem neumnen nisem pa spet tolko :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz ti lahk dam primerjavo ker sem vozil RS l.95 pa Suzukija gsx 600 f ... razen ravnine in hitrosti se mi zdi da je bil Suzuki premehek, sploh v ovinkih.

Sam spet pa ne morem sodit enako kot o razlikah med RSo in Mitotom, ki se mi zdita dokaj podobna, GSXa in Mitota nisem ravno hotel spravljat na meje, ker nista bila v moji lasti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiram Brum Brum:

ker je gsx600 star 16 let in vozi motor zlo počasi in ga nikol ne bo tok obrnu, da bi 300v pršu v svoje delovno območje

eto - zato ne

poba je kupil racing predelano mašino ... vozi se pa na črno po Kopru s hitrostjo skuterja - sam da je šminka

5100 bi bil čist okej zanjga, sam vprašanje ,kaj vse so mu prodal z "racing predelano mašino" ...

Mal on in off topic!!

:D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiram Brum Brum:

ker je gsx600 star 16 let in vozi motor zlo počasi in ga nikol ne bo tok obrnu, da bi 300v pršu v svoje delovno območje

eto - zato ne

poba je kupil racing predelano mašino ... vozi se pa na črno po Kopru s hitrostjo skuterja - sam da je šminka

5100 bi bil čist okej zanjga, sam vprašanje ,kaj vse so mu prodal z "racing predelano mašino" ...

Mal on in off topic!!

:D :D

smešno sploh ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiram Brum Brum:

ker je gsx600 star 16 let in vozi motor zlo počasi in ga nikol ne bo tok obrnu, da bi 300v pršu v svoje delovno območje

eto - zato ne

poba je kupil racing predelano mašino ... vozi se pa na črno po Kopru s hitrostjo skuterja - sam da je šminka

5100 bi bil čist okej zanjga, sam vprašanje ,kaj vse so mu prodal z "racing predelano mašino" ...

Mal on in off topic!!

:D :D

offtopic: yes...but very true...sadly..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šminka gor šminka dol, raje sem živ in uživam na motorju kot meni paše.

Ko bom pripravljen na moč bom tudi to dosegu to naj tebe ne zanima, jasno ?

Če si sposoben vozit hitro, vozi hitro, če nisi sposoben kot jih je veliko pa voziš vseno hitro se boš ubil sej ne bo veliko škode.

In ne, nisem kupil mačka v žaklju, saj vem da bom motor izkoristil 200% ne samo 100, samo takrat ko bom zares pripravljen.

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej verjetno imaš prou zok ker si veliko več kilometrov naredil na velikih strojih.

Vendar zadnjič sem šel z prijateljem ki ima doma TZR pa RS 2006 letnika, pa se mi je ze delo zelo zelo cudno v ovinku. Po črnem kalu navzdol se nagneš in v nagimu priletiš na majhne izbokline pa to tako zanaša zadnji del da je za popizdit toplo gor na motorju. Grem včeraj z gsx kot da lukenj ne bi blo, sej jih skorajda ne cutiš.. Mogoče imam pa samo tak občutek ker je motor težji.

Aja tzr je stara tako da nanjo se ne bi zanašal, govorim o RS

TZR je tud klaso nizje kar se voznih lastnosti tice, v originalu tud mehkejsa od mitota, manjsa in bolj svoh bremze ma - narejena je po japonskih merilih (meter 20 in 50 kil piloti).

"zelo zelo cudno v ovinku" pa je blo ker nisi mel prav nastavljenega podvozja - lazji kot je motor, bolj je obcutljiv na nastavitve. na RSi se vzmetenje direktno ne da stelat, stelas ga s podlaganjem vzmeti (prednapetost) in kolicino olja (dusenje). ko najdes pravo kombinacijo si zmagu. been there, done that - moji tezi in nacinu voznje je vsak 125 cc cestak dosti premehak (vozil sem AF1, RS, TZR, RG, NSR, Mito - povsod enaka zgodba), in res ni fajn filing med ovinki, ampak pri meni je problematicen predvsem prednji del. na svoji sem v prednjih vilicah povecal kolicino olja in jo v krizih spustil za 2 cm, in lega se je popravila skoraj do popolnosti.

fora je sam v tvoji tezi in stilu voznje. ce ma motor 170 kil pac ni tolk vazno al mas 60 al 80 kil, kot pa ce ma motor 115 kil.

ah, se to - lazji kot je motor, vec povratne informacije imas. tud to veliko pomeni, ce le si tolk motorista, da motor cutis.

lej MotoGP: 145 kil in 250+ konjev. pa se vseeno da preziveti, ceprav se fantje vozijo na polno. in ni hudic, da se ne bi dalo preziveti tudi 145 kil in 70 konjev. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma štronco kdo je omenjal pisto, jez ti pravin za na cesto.. Na pisti pa tako al tako lažji motor gre hitreje v ovinki in lahko ga je seveda nagnit, sem neumnen nisem pa spet tolko :slap:

A na stezi je pa drgačna gravitacija k na pisti al kako :? Kot jst vem so ovinki ovinki, pa če je to na pisti, cesti, na makadamu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!