Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

Jaz prodajam....nasledni tedn ga enkrat na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) dam. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

rabil bi vaso pomoč in sicer doma mam mitota letnik 98

not je 165 kit tastare verzije

mislim da obstaja 2 in sicer tanov ima kanale veliko večje kot jih imam jst na tastarem

zdj me pa zanima kaj se mi bolj splača dati ta celinder ki je sicer nanovo ponikljan dati brusit kanlale

ali se mi slača najti enega 125ccm z onimi oznakami ki so najboljše (7370) al neki takega

razlika med starim in novim je v knalaih višini cilindga in luknji v batu za vsesavanje

(tastar cilinder je nižji za okol 2-4 mm)

zakaj to da menjam ali brusim

ker je 165 in mi motor ne vleče nikamor ne gre čez 140 km/h

hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

rabil bi vaso pomoč in sicer doma mam mitota letnik 98

...

hvala za pomoč

Hja, glede na to, da imaš kit noter je 140 res zelooo malo. Z originalnim cilindrom bi jo mogu spravit do nekje 170, 180km/h.

Pa si ti prepričan da ti vse dela tako kot more? Fergazr, CTS ventil? Do kam se ti zvrti sedma prestava? Oz, ali ti motor vleče nad 7k obrati?

Tudi če boš menjal cilinder, pa ne boš mel ostalga naštelano ne bo šel kej bolje.

Še to povej, koliko kilometrov imaš pa narejenih z batom ki je notri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm..

fergi je kul cts tut

glede elektronike ne vem ker nisem siguren kako naj sprobam

je pa res da od četrte naprej ne vleče zadeva

v tretje se še zvrti do 12-13-14

pol pa ne več

kot da bi ga zablokiro

sam pomoje elektronika deluje vredu ker drgač pol sploh iskre nebi bilo

predlogi kaj naj naredim

p.s

fergija sem očistu večja diza pa vse cts sem izklopu in popolnoma odbpru zanalašč vendar brez rezulttov

bat ima cca 2000k-3000k

kolikor pa tudi celinder

ker sem novega nabavu ko sem dal cilinder nanovo poniklat

thenx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, glede na to, da imaš kit noter je 140 res zelooo malo. Z originalnim cilindrom bi jo mogu spravit do nekje 170, 180km/h.

Pa si ti prepričan da ti vse dela tako kot more? Fergazr, CTS ventil? Do kam se ti zvrti sedma prestava? Oz, ali ti motor vleče nad 7k obrati?

Tudi če boš menjal cilinder, pa ne boš mel ostalga naštelano ne bo šel kej bolje.

Še to povej, koliko kilometrov imaš pa narejenih z batom ki je notri?

180 :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

180 :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

em celidnra nebrusi nič zastojn že niam serisko takšnih kanalov.

težava je ziher al v zobnikih ni pravo razmerje.

al pa cts vantilj ko je nastavljen za silo ampak ko pride do večje predstave motor rabi pol dosti večjo moč da vleče. tu se malo pošpilaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ja pa kaj, ni vse v konjih

pa nehi smetit prosim, da ne boš potem spet rekel da te imam na piki ali kaj podobnega, kar poglej, zdaj si sam začel iz ljubega miru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa kaj, ni vse v konjih

pa nehi smetit prosim, da ne boš potem spet rekel da te imam na piki ali kaj podobnega, kar poglej, zdaj si sam začel iz ljubega miru

maš prav, se opravičujem O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Imam mitota 94l, mašina kompletna originalna...Kaj mi predlagate za tuning? (obstaja rave ventil in kok stane)

Imam pa en velik problem...v prometni mam 23kw, izpit pa 11kw. Kaj bi mogu jst narest de bi v prometnem pisalo 11kw?

Nočm met nobenga opravka več z policijo, kr sm šou sam zarad mopeda h sodniku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Imam mitota 94l, mašina kompletna originalna...Kaj mi predlagate za tuning? (obstaja rave ventil in kok stane)

Imam pa en velik problem...v prometni mam 23kw, izpit pa 11kw. Kaj bi mogu jst narest de bi v prometnem pisalo 11kw?

Nočm met nobenga opravka več z policijo, kr sm šou sam zarad mopeda h sodniku...

rave ventil obstaja za rsko in ne mitota, ti že maš tisti serijski cts ventil... predrago je to da bi rihtal 11 kw v prometno, pusti kr 23 pa se vozi, zelo mala verjetnost je da bi ti kdo od policajev težil zarad tega, od predelave pa lahko daš gor kakšen kit 160 ali kaj podobnega, če pa boš pustil 125 pa lahko daš gor kak dober izpuh ala jolly moto , fergija maš že serijsko dovolj velikega, lahko daš druge prenose al pa kaj podobnega... odvisno kaj bi rad ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rave ventil obstaja za rsko in ne mitota, ti že maš tisti serijski cts ventil... predrago je to da bi rihtal 11 kw v prometno, pusti kr 23 pa se vozi, zelo mala verjetnost je da bi ti kdo od policajev težil zarad tega, od predelave pa lahko daš gor kakšen kit 160 ali kaj podobnega, če pa boš pustil 125 pa lahko daš gor kak dober izpuh ala jolly moto , fergija maš že serijsko dovolj velikega, lahko daš druge prenose al pa kaj podobnega... odvisno kaj bi rad ;)

naj pusti vse orginal ker bo tak za generalke preveč ven zmetal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, k sm še bl frišn pr motorji me zanima če je kaka razlika med mitotom ki pa 6 prestav al pa med mitotom z 7 prestavmi, predvsem me zanima končna hitrost :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!