k0ci Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 sploh po tem kar berem tukaj vidim da se da :evilgrin:
reesko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 sej ne rečem da ga đeri ne odpira...zmer ga je do zdej...sam usen...pač zdej mu dela motor..sam ne bo mu pa večno :)
Schmid87 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 js če se pelem po centru pa počas.. poj mi motor res začne cukat pa trokirat itd. :) motor te sam prsil da ga tišiš.. :D
JeRn3j Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) seveda je možno, če se ga pa vozi turističko po centru mesta koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me.... turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle: sej ne rečem da ga đeri ne odpira...zmer ga je do zdej...sam usen...pač zdej mu dela motor..sam ne bo mu pa večno :) no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss: Popravljeno September 11, 2007. Popravil JeRn3j
Dolenc™ Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Jp, s tem se je res za hvalit
JeRn3j Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Jp, s tem se je res za hvalit to ti dam pa 110% prov :worship:
Fric Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 eni majo srečo naprimer d€nzi (no on je itak ta motor poznau bl k sebe pomojm hehe) sam če je naredu z njim 55k kilometrov brez da bi ribu :worship:
Stroj Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 eni majo srečo naprimer d€nzi (no on je itak ta motor poznau bl k sebe pomojm hehe) sam če je naredu z njim 55k kilometrov brez da bi ribu :worship: denzi je skrbel za tistga mitota tok lepo....pa tud naštuderanga je mel. Riskotovga je prvič dobu u roke pa se je že po zadni vozu
reesko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me.... turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle: no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss: sej ne rečm đeri...kukr tišiš motor ti gre fajn..sam k boš meu 35k kilometrov tko k jih ma moj mito..čeprou so bli pomje na mojmu mitotu že ene 10x vrteni tko da ma realnih 60 000 :P k bo mela tvoja rsa tok kilometrov pa mislm da ne bo delala tok brezhibno k ti pravš :) denzi je skrbel za tistga mitota tok lepo....pa tud naštuderanga je mel. Riskotovga je prvič dobu u roke pa se je že po zadni vozu to je pa tud res..svaka mu čast ;)
JeRn3j Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 sej ne rečm đeri...kukr tišiš motor ti gre fajn..sam k boš meu 35k kilometrov tko k jih ma moj mito..čeprou so bli pomje na mojmu mitotu že ene 10x vrteni tko da ma realnih 60 000 :P k bo mela tvoja rsa tok kilometrov pa mislm da ne bo delala tok brezhibno k ti pravš :) BMK kak bo takrat delala... če jih bo sploh dočakala... dejstvo je da zdej z skoraj 17.000imi dela brezhibno
reesko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 BMK kak bo takrat delala... če jih bo sploh dočakala... dejstvo je da zdej z skoraj 17.000imi dela brezhibno o tem ti govorim...da pri teh kilometrih lepo in prav da dela..sej so tud motorji(recmo od denzija) k delajo tud pr 55k odlično...sam verjem..da usega lepga je 1x konec :)
unodemito Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 serbus nekaj postov nazaj smo se pogovarjali za zobnike no jst sem to zdj rastavu ker sprednega se ni dalo videti in ugotovil da je vse tako kot mora biti se pravi število zobnikov štima mam pa eno prašanja glede na to da je ta cilinder pač mal starejši bi moral imeti vseeno 34 konjev in zvrteti motor prav tako kot ga 125 cilinder ?? nekje sem gledal grav iz leta mislim da 99 ko pa je prikazoval da je tko kot je treba glede moči in vsega ? zdj kaj bi še lahko bilo -ventil delujo ok -fergazer sem prečistil in naštimal (sprobval dva dneva) -kar se tiče prenosov pri kektni je vse ok -motor dela se pravi da elektrika ne more biti jst ne vem več kaj bi še lahko na tem motorju pogledal prosim za pomoč
_luke_ Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Nujno bi potreboval nekaj delov za cagiva mito!! Vpište si moj msn!
Čamac Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me.... turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle: no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss: uau kaki racer :worship: :worship: :worship: po 10 letih in 500.000km na rski se je letos prvič zapeljal po kolenu, zna pa ga tudi tišat skozi mesto (za kar ta motor sploh ni namenjen - oziroma noben motor ni) res žalostno, o kakšnih stvareh se prepirate Popravljeno September 14, 2007. Popravil Čamac
Dolenc™ Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Kak bivši lastnik cagive bi lahko to sranje kdo ma večjega vse pobrisal
urbanc Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Le pozdrav! Dva tedna nazaj sem kupil cagiva mito. No in danes sem želel zamenjati zadnje žmigavce ker mi je eden manjkal. In jaz budalo :headbang: :headbang: :headbang: pozabu pogledat kam gre kera žica. Zapomnu sm si samo to da sta (žmigavc ima po 1 rumeno in po 1 črno žico) po 2 rumeni in po 2 črni skupaj. Sedaj imam žmigavce ki imajo črne in črne žice s belo črto. Tako da spet sklepam po 2 črni in po 2 črnobeli skupaj. Problem pa je da kamor tako vtakiram mi zmeraj gorijo vsi štirje žmigavci. Ja vem močno sm zajebu. Prosim vas za kakrkol. V kratkem pride tudi slika.
Schmid87 Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Le pozdrav!Dva tedna nazaj sem kupil cagiva mito. No in danes sem želel zamenjati zadnje žmigavce ker mi je eden manjkal. In jaz budalo :headbang: :headbang: :headbang: pozabu pogledat kam gre kera žica. Zapomnu sm si samo to da sta (žmigavc ima po 1 rumeno in po 1 črno žico) po 2 rumeni in po 2 črni skupaj. Sedaj imam žmigavce ki imajo črne in črne žice s belo črto. Tako da spet sklepam po 2 črni in po 2 črnobeli skupaj. Problem pa je da kamor tako vtakiram mi zmeraj gorijo vsi štirje žmigavci. Ja vem močno sm zajebu. Prosim vas za kakrkol. V kratkem pride tudi slika. poglej kuko so spredni povezani.. druge varjante ne vem :D
k0ci Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 mislim da pri tebi ni problem v žicah ampak pomoje si kupil žmigavce iz LED diod a ne :hmm: in imaš zdaj premajhno porabo pa ti žmigavci skos gorijo če bi ti kupil žmigavce z žarnicami bi bilo vseeno kako daš skupaj tiste 4 kable, le da ne gresta po dva plusa in po dva minusa na katerikoli žmigavec, in tako bi bila lahko narobe le pozicija žmigavca (levi ali desni)
Čamac Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 (popravljeno) joj ta slika je že bila prileplena... to ni nov mito, to je tisti sp 525 pač pripravljen za na cesto (luči, smerokazi, ... ) Popravljeno September 15, 2007. Popravil Čamac
Čamac Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 drugače pa je to pravi sp 525, tista slika, ki je bila prilepljena pa je neka mešanica vsega trojega (felne od navadnega mitota, neke stvari od sp525 itd)
_luke_ Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Pozdrav! 1)Imam en velik problem z mitko...ugotovu sm že kje naj bi bil problem, sam nism sigurn. Ko motor cca 10x užgeš na stikalce, se baterija sprazne...torej se akomulator med delovanjem motorja ne polne. Vse sm že izmeru in je to res. Zej nevem/nism sigurn al je skurlo regulator napetosti, ki je na levi strani na zadku (to je zadeva ki ma čez alu hladilnik). Torej nism sigurn al je to krivo. Če je že kdo meu kak podoben problem nej pomaga. 2)Zanima me kolko nej bi mito pil (moj ima 30KM)? Hvala
kukec1 Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 meni, kjub menjavi reglerja ne polni aku., tak da je lahko problem še kje v navitju, al pa kje drugje v elektroniki....
fermy19 Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 seas! kupil sem mitota 06 iz italije... motor mi je kar všeč vndar me zanima kaj morem naredit če bi vzel blokado iz izpuha ( če nima kar isto narejeno kot aprilia rs125 ko moreš menjat celotni ispuh ) LP
Dolenc™ Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 _luke_, ja najbrš je šel regler, mel isti problem. Najprej začne obratomer srat, potem odpovejo žmigovci, se je pa tud zgodel da komplet elektrika pa še ponoč :D Za odstranitev blokade iz avspuha moraš izrezat katalizator iz krivine, treba jo je odprt(tam k je taširok del), tisto vn zbit, pa nazaj zašvasat. Če se ti pa ne da to delat, lahko pa kupiš kak drug avspuh ala gianelli, arrow..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se