Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sploh po tem kar berem tukaj vidim da se da :evilgrin:

Objavljeno

sej ne rečem da ga đeri ne odpira...zmer ga je do zdej...sam usen...pač zdej mu dela motor..sam ne bo mu pa večno :)

Objavljeno

js če se pelem po centru pa počas.. poj mi motor res začne cukat pa trokirat itd. :) motor te sam prsil da ga tišiš.. :D

Objavljeno (popravljeno)
seveda je možno, če se ga pa vozi turističko po centru mesta

koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me....

turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle:

sej ne rečem da ga đeri ne odpira...zmer ga je do zdej...sam usen...pač zdej mu dela motor..sam ne bo mu pa večno :)

no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
Jp, s tem se je res za hvalit

to ti dam pa 110% prov :worship:

Objavljeno

eni majo srečo naprimer d€nzi (no on je itak ta motor poznau bl k sebe pomojm hehe) sam če je naredu z njim 55k kilometrov brez da bi ribu :worship:

Objavljeno
eni majo srečo naprimer d€nzi (no on je itak ta motor poznau bl k sebe pomojm hehe) sam če je naredu z njim 55k kilometrov brez da bi ribu :worship:

denzi je skrbel za tistga mitota tok lepo....pa tud naštuderanga je mel. Riskotovga je prvič dobu u roke pa se je že po zadni vozu

Objavljeno
koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me....

turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle:

no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss:

sej ne rečm đeri...kukr tišiš motor ti gre fajn..sam k boš meu 35k kilometrov tko k jih ma moj mito..čeprou so bli pomje na mojmu mitotu že ene 10x vrteni tko da ma realnih 60 000 :P k bo mela tvoja rsa tok kilometrov pa mislm da ne bo delala tok brezhibno k ti pravš :)

denzi je skrbel za tistga mitota tok lepo....pa tud naštuderanga je mel. Riskotovga je prvič dobu u roke pa se je že po zadni vozu

to je pa tud res..svaka mu čast ;)

Objavljeno
sej ne rečm đeri...kukr tišiš motor ti gre fajn..sam k boš meu 35k kilometrov tko k jih ma moj mito..čeprou so bli pomje na mojmu mitotu že ene 10x vrteni tko da ma realnih 60 000 :P k bo mela tvoja rsa tok kilometrov pa mislm da ne bo delala tok brezhibno k ti pravš :)

BMK kak bo takrat delala... če jih bo sploh dočakala... dejstvo je da zdej z skoraj 17.000imi dela brezhibno

Objavljeno
BMK kak bo takrat delala... če jih bo sploh dočakala... dejstvo je da zdej z skoraj 17.000imi dela brezhibno

o tem ti govorim...da pri teh kilometrih lepo in prav da dela..sej so tud motorji(recmo od denzija) k delajo tud pr 55k odlično...sam verjem..da usega lepga je 1x konec :)

Objavljeno

serbus

nekaj postov nazaj smo se pogovarjali za zobnike

no jst sem to zdj rastavu ker sprednega se ni dalo videti in ugotovil da je vse tako kot mora biti

se pravi število zobnikov štima

mam pa eno prašanja

glede na to da je ta cilinder pač mal starejši bi moral imeti vseeno 34 konjev in zvrteti motor prav tako kot ga 125 cilinder ??

nekje sem gledal grav iz leta mislim da 99 ko pa je prikazoval da je tko kot je treba glede moči in vsega ?

zdj kaj bi še lahko bilo

-ventil delujo ok

-fergazer sem prečistil in naštimal (sprobval dva dneva)

-kar se tiče prenosov pri kektni je vse ok

-motor dela se pravi da elektrika ne more biti

jst ne vem več kaj bi še lahko na tem motorju pogledal

prosim za pomoč

Objavljeno

Nujno bi potreboval nekaj delov za cagiva mito!! Vpište si moj msn!

Objavljeno (popravljeno)
koči oprostim ti ker ne veš kaj govoriš... ne poznaš me....

turistično + mest... to pr men ni opcija... oz. nasplošno turistično sploh pr men ni opcija :winkiss: :whistle:

no koci tisti k me poznajo pravjo glih obratno zgodbo... bo še matex kej povedu,ko pride nazaj, kak midva turistično peleva čez mest :winkiss:

uau kaki racer :worship: :worship: :worship: po 10 letih in 500.000km na rski se je letos prvič zapeljal po kolenu, zna pa ga tudi tišat skozi mesto (za kar ta motor sploh ni namenjen - oziroma noben motor ni)

res žalostno, o kakšnih stvareh se prepirate

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

Kak bivši lastnik cagive bi lahko to sranje kdo ma večjega vse pobrisal

Objavljeno

Le pozdrav!

Dva tedna nazaj sem kupil cagiva mito. No in danes sem želel zamenjati zadnje žmigavce ker mi je eden manjkal. In jaz budalo :headbang: :headbang: :headbang: pozabu pogledat kam gre kera žica. Zapomnu sm si samo to da sta (žmigavc ima po 1 rumeno in po 1 črno žico) po 2 rumeni in po 2 črni skupaj. Sedaj imam žmigavce ki imajo črne in črne žice s belo črto. Tako da spet sklepam po 2 črni in po 2 črnobeli skupaj. Problem pa je da kamor tako vtakiram mi zmeraj gorijo vsi štirje žmigavci. Ja vem močno sm zajebu. Prosim vas za kakrkol. V kratkem pride tudi slika.

Objavljeno
Le pozdrav!

Dva tedna nazaj sem kupil cagiva mito. No in danes sem želel zamenjati zadnje žmigavce ker mi je eden manjkal. In jaz budalo :headbang: :headbang: :headbang: pozabu pogledat kam gre kera žica. Zapomnu sm si samo to da sta (žmigavc ima po 1 rumeno in po 1 črno žico) po 2 rumeni in po 2 črni skupaj. Sedaj imam žmigavce ki imajo črne in črne žice s belo črto. Tako da spet sklepam po 2 črni in po 2 črnobeli skupaj. Problem pa je da kamor tako vtakiram mi zmeraj gorijo vsi štirje žmigavci. Ja vem močno sm zajebu. Prosim vas za kakrkol. V kratkem pride tudi slika.

poglej kuko so spredni povezani.. druge varjante ne vem :D

Objavljeno

mislim da pri tebi ni problem v žicah ampak pomoje si kupil žmigavce iz LED diod a ne :hmm: in imaš zdaj premajhno porabo pa ti žmigavci skos gorijo

če bi ti kupil žmigavce z žarnicami bi bilo vseeno kako daš skupaj tiste 4 kable, le da ne gresta po dva plusa in po dva minusa na katerikoli žmigavec, in tako bi bila lahko narobe le pozicija žmigavca (levi ali desni)

Objavljeno

new mito

post-5337-1189817148_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

joj ta slika je že bila prileplena... to ni nov mito, to je tisti sp 525 pač pripravljen za na cesto (luči, smerokazi, ... )

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

post-10915-1189841890_thumb.jpg

drugače pa je to pravi sp 525, tista slika, ki je bila prilepljena pa je neka mešanica vsega trojega (felne od navadnega mitota, neke stvari od sp525 itd)

Objavljeno

Pozdrav!

1)Imam en velik problem z mitko...ugotovu sm že kje naj bi bil problem, sam nism sigurn. Ko motor cca 10x užgeš na stikalce, se baterija sprazne...torej se akomulator med delovanjem motorja ne polne. Vse sm že izmeru in je to res. Zej nevem/nism sigurn al je skurlo regulator napetosti, ki je na levi strani na zadku (to je zadeva ki ma čez alu hladilnik). Torej nism sigurn al je to krivo. Če je že kdo meu kak podoben problem nej pomaga.

2)Zanima me kolko nej bi mito pil (moj ima 30KM)?

Hvala

Objavljeno

meni, kjub menjavi reglerja ne polni aku., tak da je lahko problem še kje v navitju, al pa kje drugje v elektroniki....

Objavljeno

seas!

kupil sem mitota 06 iz italije... motor mi je kar všeč vndar me zanima kaj morem naredit če bi vzel blokado iz izpuha ( če nima kar isto narejeno kot aprilia rs125 ko moreš menjat celotni ispuh )

LP

Objavljeno

_luke_, ja najbrš je šel regler, mel isti problem. Najprej začne obratomer srat, potem odpovejo žmigovci, se je pa tud zgodel da komplet elektrika pa še ponoč :D

Za odstranitev blokade iz avspuha moraš izrezat katalizator iz krivine, treba jo je odprt(tam k je taširok del), tisto vn zbit, pa nazaj zašvasat. Če se ti pa ne da to delat, lahko pa kupiš kak drug avspuh ala gianelli, arrow..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!