luksy Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 ali pa težave z izpušnim ventilom...
fermy19 Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 (popravljeno) vrjetno je ventil ker v knjigi piše da se odpre med 6&7 tisoč obratov. če češ ti skeniram stran iz knjige samo je v ang. ( iz mito ev owner's manual) Popravljeno Oktober 30, 2007. Popravil fermy19
luksy Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 probi zamenat svečko gapi lohka bi že vedu da to ni svečka :naughty:
_Fingi_ Objavljeno Oktober 30, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 je to lahko svečka. To je meni delal. ni šans da spraviš čez določene obrate. Možno je pa tudi, da ti CTS ne dela, in je skoz zaprt... druge ni... svečka al pa CTS, sem skoraj 100%
_luke_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Jst mam pa tastar model mitota s 30KM, in mi do 6.5k obratov ne vleče nč, šp 6.5k pa zčne vlečt ko snet. Sm odšravfal cts dol s cilindra, in je tista loputca v cilindru, se je ne da vn snet! Pomoje bi to moglo bit skupej spojeno in zato mi tudi ne dela prov! Mogoče kdo ve kaj je narobe? Odšravfano, odlomljeno? Kok stane nov? LP
_Fingi_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Sploh ne vem kaj hočeš s temu povedat. A se loputca premika al ne? al pa, k daš kontakt, a ti nrbi bzzz bzzz al nč? Loputca se more premikat, pod 7k je spuščena, nad 7k se pa dvigne.
brembo Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Mene pa zanima če gdo ve zakaj moja cagiva začne pri 7 tisoč obratih trokirat do 7 lepo dela prosil bi vsakršno pomoč mojmu kolegu k sm dau za pelat je isto trokirau ni znau čez 7 spravt..meni se je redko zgodlo to...če pa se je šaltej iz 3 u drugo pa bojo obrati lp
UMIC1 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 fantje hvala s svečko sem probal pa ni, še z ventilom bom probal.Sam ko dam kontakt mi jo obrne gor in dol bom pa pogledal če jo pri sedem tisoč odpre . A ma kdo kakšno v delih.
_Fingi_ Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Hm, to je pa zanimivo. Ponavad je tko da če ventil ne dela, tud ne naredu bzz bzzz :D A to ti že skoz dela, al je šele zdej to začelo? Imaš mogoče še zablokirano?Kakšna nemška verzija? Mogoče bi lahko probal, da bi dal CTS vn, pa samo en kovinski pokrovček tam čez, da nimaš lukne, tok da probaš če bi pol delal. Seveda bi bil potem pod 7k skoraj ne vozen :)
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 loh da ti ventil dela pa ti g ane odpira do konca...tko je blo pr men...sm razdru pa fajn spucu...in je čiiist zabasan blo use skup od teh saj pa te pizdarije...pol je pa 100x bolš šlo :D
Čamac Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 pol je pa 100x bolš šlo :D ampak še vedno slabina :rolleyes:
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 ampak še vedno slabina :rolleyes: no ja...potem ko sm z đerijem dragu sm šele to delu...in verjem da se ej ful poznal ;) pa še fergi sm mal naštimu sam še zmer je biu obup...zdejšn latnik je pa enmu dau naštelat fergazr in je reku da gre sploh k svina ;) kljub temu da se je že 100x navadu motorja je reku da je bla očitna razlika po naštelavanju ;) tko da psssst ;)
FlamE#7 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Jure dej ti kontakteri zdejsnega lastnika prosm da gremo pol pomlad probat "proznost motorjev" =) sej tvoj bo gut k je top end mito =D lp rž Boh
Čamac Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 ja naj ta lastnik pride na forum :) jaz sploh ne verjamem da tisti motor še sploh laufa :D
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Jure dej ti kontakteri zdejsnega lastnika prosm da gremo pol pomlad probat "proznost motorjev" =) sej tvoj bo gut k je top end mito =D lp rž Boh matic sem mu že omenil in se strinja...ne rečem...sej najbž da ga boš ti dol poču...ker moj ni taprav 7speed odkar je nazadnje mi zaribal ker ma 6speed cilinder...sam jebiga za 6speeda gre velik ;) in ne...moj NI top end mito..je samo mito...bosta se pa drug let motorja postavla bok ob bok ;)
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 ja naj ta lastnik pride na forum :) jaz sploh ne verjamem da tisti motor še sploh laufa :D dela noč in dan ;) in nima časa za forum...ma on še hondo civic predelano k svina tko da je kr težko za vzdrževat 2 raketi :D
kukec1 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 sam vedi da on ni vložu v motor, delov za preformance, tak da bo dirka stock mito vs. tuned rs... faj pa bi blo sprobat od d€nzija mitota- k ga je po števcu gnal 210, za več kot 20 pa ziher ne laže števec... tvoja aprilija pa dvomim da gre tolk realnih..
Čamac Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 tudi od mitofreaka mislim da je motor letel ko svinja ;)
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 sam vedi da on ni vložu v motor, delov za preformance, tak da bo dirka stock mito vs. tuned rs...faj pa bi blo sprobat od d€nzija mitota- k ga je po števcu gnal 210, za več kot 20 pa ziher ne laže števec... tvoja aprilija pa dvomim da gre tolk realnih.. denziju je baje šel tud 220 po števcu...in ja...več kot 20-30 preprosto NE MORE lagat ;) torej 190 REALNIH mu ne uide ;)
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 tudi od mitofreaka mislim da je motor letel ko svinja ;) ja tist je biu tud uredu motor ja...mi je reku vegl k mu ga je tud šraufu da je edn najbl ohranjenih ;)
Dolenc™ Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 V primeru, da ti je crknu motorček ga lahko tako odpreš. Odklopiš elektro motor iz štroma (sam iztakneš tist kabl), pa odpreš tisto bunkico na motorčku in je notri ena tuljava. Tisto tuljavo ročno vrtiš tako, da videš da se loputa odpira, ko je do konca odprta, zapreš bunkico in ker ni prkloplen motorček bo ventil ostal odprt, pa si rešen :) Vseeno pa probej spucat, če ne druzga se lepš spelje. O driskotovem mitu je pa tko, jst sem saj že ene 25krat brebral kolk je pa zdej razlika, pa kolk zdej bol leti, tko da mislem da gre že čez 300 :D
reesko Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 O driskotovem mitu je pa tko, jst sem saj že ene 25krat brebral kolk je pa zdej razlika, pa kolk zdej bol leti, tko da mislem da gre že čez 300 :D ti drisky :D pr men je bla fora da k sm eno stvar poštimu mi je druga crknla :D tko da če ne bi sprot rihtu bi šel vsakič manj :D zato je šou pa skoz isto hehe :D sam dobr ker sm tok stvari zamenju pol valda da zdej dela in da gre spodobno...in ja gre SPODOBNO ne gre največ ;)
FlamE#7 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 matic sem mu že omenil in se strinja...ne rečem...sej najbž da ga boš ti dol poču...ker moj ni taprav 7speed odkar je nazadnje mi zaribal ker ma 6speed cilinder...sam jebiga za 6speeda gre velik ;) in ne...moj NI top end mito..je samo mito...bosta se pa drug let motorja postavla bok ob bok ;) dobr ampak useen je pa 7speed. sam vedi da on ni vložu v motor, delov za preformance, tak da bo dirka stock mito vs. tuned rs...faj pa bi blo sprobat od d€nzija mitota- k ga je po števcu gnal 210, za več kot 20 pa ziher ne laže števec... tvoja aprilija pa dvomim da gre tolk realnih.. no poglej... ni glih stock mito k 2007model. pac je stock kot 94 model al kok je ze. seprav original hud ror k en gianelli 7 speed pa se 35 ferg. da ne recm da mata in 6speed in 7 speed vecje pretocne pa tko naprej... cist verjamem da je sla denziju 190realnih seprav enih 10-15 vec k men realnih. to je cist mozno razlozit z prenosi k so na mitotu pac daljsi pa se s5 7speed cly pa tko naprej.... no lp kumara Boh
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se