Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Drgač nikjer ne vidim, da je uradni, k sem slučajno preveru :rolleyes:

Objavljeno

Slovnica ha ha. Fantje spucal sem CTS ,bil zapacan ku kurba,pol pa se grem zapelat nemorte verjet riiiibbbbne popizdil sem. Mi lahko gdo pove kje dobim dele in kolk kaj košta.

Objavljeno

Ribne? Moje sožalje :krneki: :unsure:

Ne se sekirat preveč, nisi edini :unsure:

Iz www.geiwiz.de sem jest naročil komplet -> bat,cilinder&iglični ležaj, pa me je prišlo okol 400€ s poštnino vred. Čakal sem okoli 4, 5 dni od datuma plačila

Objavljeno

Kar zamoril me je.....

Ve gdo kakšno cenejšo varijanto npr. Kakšna obnova cilindra.

Je kje kaj rablenga saj cilinder????????

Objavljeno
Kar zamoril me je.....

Ve gdo kakšno cenejšo varijanto npr. Kakšna obnova cilindra.

Je kje kaj rablenga saj cilinder????????

če se prou spomnem mam še en cilindr :P nism pa sigurn hehe :D

Objavljeno

sem pa skor ziher da ti je po tvoji krivdi ribno, če je do zdaj delal, pol pa k si to šraufal pa kr na enkrat ribne.... drugač pa lahk daš nanovo nikasil nanašat okol 30000 SIT je blo včasih, pa za bat ene dobrih 100€...

P.S:

ma kdo pumpico za ole prodat, zajlo za števec?

Objavljeno

Nikasil nikjer v sloveniji ne nanašajo, eni pravjo sicer da v Tomosu, samo jest od njih nisem dobil nobenga odgovora, pa tud en k se s cross motorji ukvarja mi je rekel da tega ni. Na serviserju, pooblaščenem za Cagive so mi pa rekl da oni to pošlejo prek Zupina v nemčijo, pa iz nemčije nekam naprej gor, da pride kar drago.

Ena možnost je mogoče tudi da daš notr gusasto pušo...samo, se motor vrjetno ne bo vrtel tako lahko, pa mal bolj se greje...

Bat je pa 100€ ja

Objavljeno

na tomosu SE DA ..fingi to smti že 100x povedu :D pa še kr ne verjameš :P

Objavljeno

Koga lahko na tomosu kontaktiram ,glede šraufanja pa nevem kaj naj ti rečem kukec ,če si ti gdaj kaj zajebal ali pa tako (NE SODI DRUGIH PO SEBI)......ha.....ha.....ha :headbang:

Objavljeno
Koga lahko na tomosu kontaktiram ,glede šraufanja pa nevem kaj naj ti rečem kukec ,če si ti gdaj kaj zajebal ali pa tako (NE SODI DRUGIH PO SEBI)......ha.....ha.....ha :headbang:

nevem zakaj se ti kukecu smejiš...njemu ni zaribu...teb pa je

HIHIIHIHIHIHIIHIH very funny a ? :headbang: :headbang:

Objavljeno
nevem zakaj se ti kukecu smejiš...njemu ni zaribu...teb pa je

HIHIIHIHIHIHIIHIH very funny a ? :headbang: :headbang:

Agresivc :closedeyes:

Objavljeno

haha resko :wub:

drugač pa ja..

jaz sem tebo čisto lepo povedal ne, pa da ti mene nekaj kr napadaš, nisem ti jaz kriv da ti je zaribal, pač spirajzni se s tem, da se na napakah učimo....

Objavljeno
haha resko :wub:

drugač pa ja..

jaz sem tebo čisto lepo povedal ne, pa da ti mene nekaj kr napadaš, nisem ti jaz kriv da ti je zaribal, pač spirajzni se s tem, da se na napakah učimo....

sam te napake stanejo okol 400€ an :D lahko še precej več

Objavljeno (popravljeno)

da vas pomirim, eno mirno vprašanje :) kaj se da zadnji amortizer na cagivi nastavljat.

Popravljeno . Popravil fermy19
Objavljeno
da vas pomirim, eno mirno vprašanje :) kaj se da zadnji amortizer na cagivi nastavljat.

seveda se ga da

maš vijak gor na mortizerju... tak velik ključ je tam cca. 25

pol pa v eno smer je vedno bolj trd v drugo pa vedno bolj mehak... probej pa boš vidu

;)

Objavljeno

uprašanje kok je to kej dobr delat :D

da ne bo sam še slabš :P označ si kje je blo na začetku ;)

Objavljeno (popravljeno)
uprašanje kok je to kej dobr delat :D

da ne bo sam še slabš :P označ si kje je blo na začetku ;)

jst sm na rs ki mal bolj zategnu mortizer tak da je biu bolj trd in je blo velik bolš... saj je ob vožnji po kolenu občutno manj opletal , kot tudi pri grobi vožnji čez ovinke ; bil je bolj stabilen :whistle:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

tisto je za nastavljat prednapetost vzmeti glede na tvojo telesno težo

ko se vsedeš na motor se mora zadek motorja posesti za 3cm (meri se tam pri luči, se pravi del motorja ki je najbolj zadaj), takrat je pravilno nastavljeno

Objavljeno
jst sm na rs ki mal bolj zategnu mortizer tak da je biu bolj trd in je blo velik bolš... saj je ob vožnji po kolenu občutno manj opletal , kot tudi pri grobi vožnji čez ovinke ; bil je bolj stabilen :whistle:

nekaj je realnost...nekaj je psiha...

sej loh da je blo res bolš...sam velikrat v takih primerih prevladuje psiha...

Objavljeno
tisto je za nastavljat prednapetost vzmeti glede na tvojo telesno težo

ko se vsedeš na motor se mora zadek motorja posesti za 3cm (meri se tam pri luči, se pravi del motorja ki je najbolj zadaj), takrat je pravilno nastavljeno

sej pomojem je to mislu...

nekaj je realnost...nekaj je psiha...

sej loh da je blo res bolš...sam velikrat v takih primerih prevladuje psiha...

najbrž ni za đabe tist šravf pol kaj pravš

Objavljeno

zdej mam jst to "Jernejevo" rsko... pa ko je frend šu mal probat je reku da je občutno bl stabilna v ovinkih napram njegovi... nevem v čem je fora, ampak neki je že na tem

Objavljeno
najbrž ni za đabe tist šravf pol kaj pravš

ne ne ...ni za đabe...sam v velik preimrih folk misl d aje bl stabilna...pa ni...ne rečem da je blo tko pr teb...ah pozab ne štekaš kaj sm hotu povedat

Objavljeno

tnx za odgovore bom nastavo ker se mi vsede za več kot 3cm , je pa tud čist odvita :) . Gre se mi pa tud zato ker če se 2 pelama po grdi cesti mi dušilec tolče po nosilcu od kole.

Objavljeno
tnx za odgovore bom nastavo ker se mi vsede za več kot 3cm , je pa tud čist odvita :) . Gre se mi pa tud zato ker če se 2 pelama po grdi cesti mi dušilec tolče po nosilcu od kole.

to je tud men delal ja hehe :P pa se pol kr praska nardi ane?

Objavljeno

ja walda.. mam eno globoko .. pa se ful ven vidi.. sam vseeno kukec jih ma več :D :whistle: (da neboš ki jezn.. !)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!