Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

jst bi se na tvojem mestu jokal :lol1:

tolažiš se s tem da zdej dela :kva2: :slap: sam škoda k je nimaš več ti a

hihi...kar zjokaj se

tud teb je kr crkval tkoda...brez smejanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak jaz jo še vedno imam, ti pa si vesel ker si jo zrihtal da dela in prodal, to mi je čudno da si zarad tega vesel

ammm...lej..veliiiik dnarja sm vložu v motor...velik stvarem sm se odpovedu..in bolš da vem pač da vsaj zdej dela...itak sm jo PREVEČ dobr prodal tole prdalico..ampak vsaj vem..da to kar sm vložu v motor vsaj pomaga in zdej dejansko dela..pa da je zdejšn lastnik zadovoln...k pa da bi slišu od njega da sm ga nategnu pa da se ne more vozt itd...

nism jst tipični slovenc...sej veš..zavist pa nevoščljivost itd ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism jst tipični slovenc...sej veš..zavist pa nevoščljivost itd ;)

uuuu :D no da te razsvetlim, ne gre samo za nevoščljivost, zavist... :P so še stvari kot so: renault clio (po možnosti "kao" predelan), obvezen dopust na Pagu v prikolici (seveda s seboj v prtljažniku cliota s seboj pripeljana vsa pijača za čez dopust, krompir za kuhanje cel tedn, makaroni in ostala hrana - "menda pa je ne bomo plačevali tem Hrvatom ko majo vse petkrat predrago pa neprijazni so pa piranskega zaliva nam nočejo dat" (na dopust pa vseeno k njim... )), seveda je vsa hrana nakupljena v hoferju/lidlu/eurospinu, ključen dejavnik pri dopustu pa je tudi regres in to, da vsem sodelavcem/sodelavkam ki si letos niso (ali niso mogli) privoščiti dopusta pošljemo kartice in lepe pozdrave da se pokažemo in jih naredimo še bolj zavistne,... aja pa clio mora biti na leasing :) zdaj pa smo pojasnili pojem TIPIČNI slovenec (also known as tipko, rajko (iz besede raja)) :P

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism jst tipični slovenc...sej veš..zavist pa nevoščljivost itd ;)

ne prbiji no... use se delate tko neke razsvetljence pa usi smo isti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo si to pvoedal :P :D keri motor pa maš zaj.. al ga nimaš

imam imam :P peš honda :P

uuuu :D no da te razsvetlim, ne gre samo za nevoščljivost, zavist... :P so še stvari kot so: renault clio (po možnosti "kao" predelan), obvezen dopust na Pagu v prikolici (seveda s seboj v prtljažniku cliota s seboj pripeljana vsa pijača za čez dopust, krompir za kuhanje cel tedn, makaroni in ostala hrana - "menda pa je ne bomo plačevali tem Hrvatom ko majo vse petkrat predrago pa neprijazni so pa piranskega zaliva nam nočejo dat" (na dopust pa vseeno k njim... )), seveda je vsa hrana nakupljena v hoferju/lidlu/eurospinu, ključen dejavnik pri dopustu pa je tudi regres in to, da vsem sodelavcem/sodelavkam ki si letos niso (ali niso mogli) privoščiti dopusta pošljemo kartice in lepe pozdrave da se pokažemo in jih naredimo še bolj zavistne,... aja pa clio mora biti na leasing :) zdaj pa smo pojasnili pojem TIPIČNI slovenec (also known as tipko, rajko (iz besede raja)) :P

jaoo čamy zmer umrem od smeha k ti omenš tipične slovence na dopustu...kkao peljejo krompir itd :D res zmer umiram :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne prbiji no... use se delate tko neke razsvetljence pa usi smo isti

to k jst pa čamy govoriva o tem da sva prefinjena usi vemo da je šala..to kar sm pa gor napisu pa dejansko mislm ;)

če sm že tok dnarja vložu rajš vidm da se nekdo drug normalno voz..k da crkne..pa da sm brezveze vlagu..nej se vsaj on voz čese že jst nism mogu ;)

zato pravm da sm veseu da mu dela...nč druzga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sm že tok dnarja vložu rajš vidm da se nekdo drug normalno voz..k da crkne..pa da sm brezveze vlagu..nej se vsaj on voz čese že jst nism mogu ;)

zato pravm da sm veseu da mu dela...nč druzga...

točno tak ;) saj ni kaj razumet tu... stvar dobrega karakterja :) če zmečeš denar in se že ti nisi mogel vozit pa se naj vsak kdo drug vozi in se ima lepo... a vsi razmišljate v stilu "če se že jaz nisem mogel vozit in sem noter metal denar daj bog da se tudi noben drugi ne bo vozil :angry: " a ni lepše biti preprosto vesel da se nekdo lahko vozi z motorjem kar pač pri tebi ni uspelo? zakaj imate raje da če vam kaj ne uspe da potem tudi vsem drugim ne bi uspelo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve kdo če se da sprednji amortizer tud nastavlat ? :krneki:

aja pa kako olje kaj uporabljate v menjalniku..

Popravljeno . Popravil fermy19
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10W30 dej notr...motul transoil...bo laufal k urca čamac ma pa velzga kurca ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MITO

evo noben ni nalimu :D imenuje se mito 525 nevem zakva amapk grd je od uspredi 100xbolj ko prej (men osebno) ritko so lepse zaklucil kot prej (grs itak nemore bit :whistle: ) drgac pa novost edina udarna je da ma ELEKTRONSKI VBRIZG hehe... seprav manjsa emisija pa mn porabe pr mejckn mn konjih pomoje... itak bo pa treba za 34ko gor dat fergazer pomoje... na konzoli kokr ste vidl nc novga pr 11.500 rdec polje in to je to...

pac usec mi je se manj kot prej samo zanima me kako je z mašino samo pa to...

lp samo Boh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The first Euro3 two-stroke engine

Cagiva is immensely proud that the two-stroke engine to change with new technologies. The research and investment by the company mean that the days in which the word "two" big engine performance solely meant passed. It is now also environmental awareness. The integrated ECS (Electronic gasifier system) regulates the right amount of fuel (both for air / fuel and oil), and was developed in cooperation with Dell'Orto. The ECU also controls the ignition. Thus, the costs under control, and the selling prices affordable. It helps the 125cc two-stroke engine Euro3-Standards and still receives all the benefits of maintaining the two-stroke engines can offer: lightness, power and low running costs. The electronic control of the air / fuel mixture - is a component driven by the following factors:

A PWM-Ventil the carburetor regulates the mixing ratio to optimize performance and reduce harmful emissions,

An electronic-oil pump, a long catalyst life and, as to reduce exhaust emissions and lower consumption values contribute

evo neki novga.. seprav ma ajnšpric pa veeeeeelik elektronike... fantje to bo še zanimiv :D sploh za odblokeranje pa tko naprej pa tko naprej :worship:

nc vam nism fouš

pa to ni res da je prvi euro3 two stroke ker je od aprilie tud sam da je pac zabasan ful..

PS: še... aja koperan je iz google translaterja ker je v nemscini.. original stran http://www.125er-forum.de/77-cagiva/46975-...-2008-a-20.html

The ECU is single and Auslaßsensoren and servo-motors, the motor in all operating conditions improve. This applies even if the engine is hot or cold, while the start-up phase and during acceleration and braking.

The ingredients are as follows:

A speed sensor,

- A throttle sensor (TPS) on the carburetor,

A coolant temperature sensor,

An air temperature sensor,

A Auslaßschieber control unit,

A tachometer and a water temperature indicator in the instrument unit,

A car-diagnosis system with warning light

The reduction of pollutants HC, CO and NOx by two, in the manifold mounted 3-Wege-Katalysatoren. The first is 70 mm from the engine block away, and the second is more 70 mm behind the first position. Among the catalysts, a secondary one after incineration of waste gases, and accepts as the catalyst helps the amount of unburned hydrocarbons to be reduced. The new engine configuration has the attitude of the gasifier (needle and nozzle) in a manner influenced by the fact that the output power of 11Kw maintained, but passage and acceleration at lower speeds improved.

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!