Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
če pa mitoti laufajo tak ko morejo :P

Nebos vrjeu da sm hotu to napisat da se nc nepise k usi delajo lepo kot se zagre=)

Objavljeno
brembo humorist :D :D

ja :D

edina logična razlaga :photo:

Objavljeno

Dan!

A kdo ve, kolk bi me pršlo koštat za pofarbat motor? Predvsem me zanimajo cene barv (priporočila??). Za barvanje bi poskrbel kr sosed.

Pa če kdo ve, kje bi lahko dobil to zadevo.

post-13665-1225200626_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

To na krmilu se reče uteži za krmila če se ne motm. Drgač jih maš pa v Louis na kupe...

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

sploh ga ne štrihaj.. sprejmi ga takšnega kot je ! :rolleyes:

Objavljeno

ce ga bos strihnu, ga dej na original barvo. je res najlepsi tko :D

Objavljeno
To na krmilu se reče uteži za krmila če se ne motm. Drgač jih maš pa v Louis na kupe...

Najlepša ti hvala!

sploh ga ne štrihaj.. sprejmi ga takšnega kot je ! :rolleyes:

Ma saj sm ga...vendar so se mi na določenih mestih pojavile majhne razpoke na plastikah, za katere se bojim, da bojo "zrasle" .

ce ga bos strihnu, ga dej na original barvo. je res najlepsi tko :D

Moj je rumen :whistle: (bljak).

V mislih sem imel 3 možnosti:

-bel

-črn

-al pa tak kot je original rdeča kombinacija

Nisem pa se še dokončno odločil, ker me zanima, kolk približno bi me to udarlo po žepu :unsure:

post-13665-1225212684_thumb.jpg

Objavljeno

Tiste uteži krmila so tam z razlogom, da absorbirajo vibracije, če boš kupil neke "lepe" so ponavadi iz aluminija in ne opravlajo svojega dela, se pozna ko se boš vozil. Original so pa železne, notri majo pa svinc. Tko da če že moreš kupit dobi ene težke, al pa original.

Objavljeno
Najlepša ti hvala!

Ni za kaj, drgač ti je pa še Dolenc™, napisal definicijo le tega. :rolleyes:

Objavljeno
Tiste uteži krmila so tam z razlogom, da absorbirajo vibracije, če boš kupil neke "lepe" so ponavadi iz aluminija in ne opravlajo svojega dela, se pozna ko se boš vozil. Original so pa železne, notri majo pa svinc. Tko da če že moreš kupit dobi ene težke, al pa original.

Vodobrusni glanc papir...pa pod vodo pa 2 ure drgni da bojo cizt gladke. Potem pa eno metalic crno barvo pa prespricas cez. Na vseh motorjih sm to ze delau razn na fotrovem. :evilgrin:

Njegov se ni bil na tleh in naj tako ostane. :headbang: :worship:

Objavljeno

Če imaš zdaj lepe pusti pri miru, ker se potem ta barva rada odlušči.

Objavljeno
Če imaš zdaj lepe pusti pri miru, ker se potem ta barva rada odlušči.

če maš vse pobrušen tko kot je treba pa najprej s prajmrjam za plastiko pobarvaš in šele nato barvo čez nima kej bit... če vse delaš sam (alpa sosed) je to čist pocen... 50€ :winkiss:

Objavljeno

jaz sem na mojem prebarval felge.. pa je dost bolši tak... več vidite na slike motociklov 125ccm & osebni album

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tole slikco mam na računalniku že vrsto let. Pa me zanima če je od kakšnega motosvetovca?!

post-20043-1229979223_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Tole slikco mam na računalniku že vrsto let. Pa me zanima če je od kakšnega motosvetovca?!

Ja je bila. Prodajala se je za za okrog 2000€ pred nekaj casa.

Nikoli prodana. V fotografijah jo imas tudi, samo ce bos malcek bolj nazaj poiskal.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Jst poznam človeka :D Motor ne gre nkamr zarad avspuhov :worship: Drgač pa ena najlepših cagiv kar sm jih vidu (razn moje bivše seveda :D). Mož ga je močno šparal oz dobesedno vozu se je na sladoled z njim :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene zanima če ve kdo od vas kje naj kupim nov verižni set in termostat v okolici Maribora!?

Objavljeno
Mene zanima če ve kdo od vas kje naj kupim nov verižni set in termostat v okolici Maribora!?

Ja pr moto mirči naročiš pa ti dostavjo. Sam ni problem jih dobit teži je pol utore poglobit de ti ketna ne preskakuje pa da ti jih mn pobera. To usi pr motokrosu delajo. (pa še motor je pol mal laži) tko da morš pol še enga dobit k tega ne smeš delat kr na uč.

Objavljeno
Ja pr moto mirči naročiš pa ti dostavjo. Sam ni problem jih dobit teži je pol utore poglobit de ti ketna ne preskakuje pa da ti jih mn pobera. To usi pr motokrosu delajo. (pa še motor je pol mal laži) tko da morš pol še enga dobit k tega ne smeš delat kr na uč.

ja...samo bi se lahko pojabu problem ce ma motor prevec odprt in mu zard utorov ketno samo potegne naprej ker je prelahka zato mora pazt kaksen material vzame...glede termostata pa ti priporocam da samo pogledas stabilizator ce je uredu ker bi se znal problem zgodit tut tukej

Objavljeno

pa kaj je z vama, kdo tukaj govori o kakem motokrosu ter poglabljanju ketne :slap: , če je v tej temi rabi za cagivo mito, to je cestni motor ;) in kakšen stabilizator na termostatu, fermy, ti samo ven vzami pa bo, jaz ga tudi nikoli nisem imel, malo dlje se ogreva, to je pa to

Objavljeno
ja...samo bi se lahko pojabu problem ce ma motor prevec odprt in mu zard utorov ketno samo potegne naprej ker je prelahka zato mora pazt kaksen material vzame...glede termostata pa ti priporocam da samo pogledas stabilizator ce je uredu ker bi se znal problem zgodit tut tukej

Glede termostata se mi gre zato ker prej je bla temperatura vedno 60.. Zaj ko pa mi je zaštekal pa voda skos kroži pa mi temperatura naraste tud do 90... pa ne vem če je zaj to ok..

glede ketne pa tak ne more bit problem je menjat + oba zobnika :D sem ze na prejšnem delal pa nisem nič poglabljal :D

Objavljeno (popravljeno)
Glede termostata se mi gre zato ker prej je bla temperatura vedno 60.. Zaj ko pa mi je zaštekal pa voda skos kroži pa mi temperatura naraste tud do 90... pa ne vem če je zaj to ok..

glede ketne pa tak ne more bit problem je menjat + oba zobnika :D sem ze na prejšnem delal pa nisem nič poglabljal :D

to sta dve kontra smeri, tukaj si neki zajebu :)

če je termostat zaprt oz. bolj zaprt ko ne temperatura naraste 90+ stopinj, ker voda NE kroži, če je termostat skos odprt, je T normalna ... če je zunaj 30C+ potem bo tudi voda 90C+ ... če je termostat skos odprt pač pomeni da se ti dalj časa ogreva, kar nič hudega, edin v bolj mrzlih dneh zna bit zoprn, ko je motor ogret je pa enako kot če bi meu delujoč termostat notr :)

zdej se pa odloč kaj se dogaja pa kaj ne :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

ja ne vem glej ko sem mel termostat še okej je blo tak da je temp. narastla takoj na 60 in potem konstantno ostala 60 .. razumeš !

Objavljeno (popravljeno)
ja ne vem glej ko sem mel termostat še okej je blo tak da je temp. narastla takoj na 60 in potem konstantno ostala 60 .. razumeš !

zdej se ti pa na 90 ogreje? takoj? pol ni termostat ampak nekaj drugega. Še enkrat:

Delujoč termostat

- dokler motor ne doseže cca. 55 stopinj je termostat zaprt... zato pride hitro do te temperature, ker voda ne kroži in se posledično hitro ogreje. Ko je T vode 55 se odpre, in takrat maš neki cajta konstanto 55, da se celoten sistem na enako ogreje, kasneje temperatura naraste, ker pač se tud voda segreva

Nedelujoč termostat

Če je skos zaprt, bi se ti motor pregreu ker voda ne kroži

Če je skos idprt ni nobene panike, ker ko se ogreje voda je enako kot če bi mel delujč termostat

Moj nasvet: preglej če imaš hladilno tekočino, in če voda brez problema kroži... tu nekje je problem

Popravljeno . Popravil JeRn3j

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!