fermy19 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 (popravljeno) termostat je skos odprt razumes.. ko je motor hladen voda kroži :D kaj ti ni jasno :D.. mene samo zanima če je to narobe če se ogreje na 90 stopin in potem pada odvisno kak hitro se voziš.. oz kako hitro se voda hladi.... (zanima me pa zato ker prej se je termostat pri 70°C odpr in je temperatura padla na 60 in je bila konstantna.... zaj pa skos niha med 60 in 90... Zaj pa po mojih iskušnjah je najbolše če je konstantna temperatura motorja ( lepše delovanje itd..).. se pravi da ne niha.. hočem pa samo vedet če to lahko povzroči kake nepravilnosti pri delovanju motorja! cist nič druga.. ker če ni nič narobe bom enostavno pusto tak ko je ... aja pa ne naraste takoj na 90.. pač počasi.. pa da pride na delovno temperaturo ki bi naj bila po knjigi 60 tud rabi bistveno več časa kot prej... Popravljeno Januar 12, 2009. Popravil fermy19
k0ci Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 fermy, kot izgleda, ne veš kako je termostat sestavljen :whistle: če je termostat noter voda nikakor ne more krožit hladna, ker termostat je izključno mehanska zadeva, v njem je vosek in fedr, ko se voda segreje stali vosek v termostatu in fedr ga odpre, svetujem ti da daš termostat ven, edino ogreval se bo motor malo dlje kot bi se z njim, ker pri cagivah je že bilo nekaj primerov ko je moped zaribal ravno zaradi termostata, ker se ni odprl pravočasno oz. se sploh ni.........tako nihanje oz. doseganje 90st. C pri hladilni tekočini pa nakazuje da z mašino nekaj ni v redu, cagiva ima delovno temp. 60st. C, če gre čez 80 ob normalni vožnji je nekaj narobe, preveri bat, batne obročke in cilinder ali pa dolij antifriza če ga je premalo
budacki Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 fermy, kot izgleda, ne veš kako je termostat sestavljen :whistle: če je termostat noter voda nikakor ne more krožit hladna, ker termostat je izključno mehanska zadeva, v njem je vosek in fedr, ko se voda segreje stali vosek v termostatu in fedr ga odpre, svetujem ti da daš termostat ven, edino ogreval se bo motor malo dlje kot bi se z njim, ker pri cagivah je že bilo nekaj primerov ko je moped zaribal ravno zaradi termostata, ker se ni odprl pravočasno oz. se sploh ni.........tako nihanje oz. doseganje 90st. C pri hladilni tekočini pa nakazuje da z mašino nekaj ni v redu, cagiva ima delovno temp. 60st. C, če gre čez 80 ob normalni vožnji je nekaj narobe, preveri bat, batne obročke in cilinder ali pa dolij antifriza če ga je premalo MOgoce pa se mu termostat ne odpre oz. je samo priprt. To ste sploh preverili?
trojan69 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Termostat daj v vročo vodo skupaj z termometrom pa poglej pri kolk stopinjah se odpre-pomoje najenostavnejši način preverjanja delovanja le tega. Pa preveri še če je hladilni sistem dobro prezračen-jaz bi na tvojem mestu še preventivno zamenjal hladilno tekočino (antifriz je skor zastonj, pa še pozim imaš čas):
fermy19 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 MOgoce pa se mu termostat ne odpre oz. je samo priprt. To ste sploh preverili? ko odperem pokrov v katerem je hladilna tekočina.. in dam po gasu ( ko je motor še hladen) naraste curek vode... tak da po mojem mnenju je termostat skos odprt...
trojan69 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 NE delaj tega!!! Sploh pri vročem motorju-ker ti bo enkrat vrglo vrelo vodo direkt v obraz!! V service manualu poglej pri koliko stopinjah se odpre termostat. Segej vodo na toliko stopinj (pomagaj si z termometrom) ter daj vanjo termostat. Če se odpre je ok drugače ne. Simpl kot pasulj. Poleg tega nujno prezrači sistem.
_LuX_ Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 to pa res da nebi odpiral kilerja ko je voda še vroča!! sam sem to enkrat počel pa sm vedel da bo vn vrglo, sm dal cunjo čez pa me je potem vseeno opeklo po roki drugače pa tako kot so rekli vzemi termostat vn, ga daj v vodo na štedilnik in segrevaj potem boš pa videl kdaj se odpre
budacki Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 to pa res da nebi odpiral kilerja ko je voda še vroča!! sam sem to enkrat počel pa sm vedel da bo vn vrglo, sm dal cunjo čez pa me je potem vseeno opeklo po roki drugače pa tako kot so rekli vzemi termostat vn, ga daj v vodo na štedilnik in segrevaj potem boš pa videl kdaj se odpre Men je na enduru na Hondi enkrat zacelo se kadit ( izparevanje vode ) in sem mislu, da se bo hitrej shladil ce odprem kiler, ker se mi je mudilo naprej, ker pac cas je tekel in mi je vrglo v obraz, vendar sem imel lih tako ocala, da me je samo malo opeklo, medtem ko mi je roko zazgalo cez rokavico. Smo potem zvecer hladili xD Ka zdej ... je ta termostat vredu al ne?
fermy19 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 (popravljeno) v oklepaju piše ( ko je hladen motor ) :D tolko mi dela logika hehe :D heh .. ja ok.. v soboto začnem jaz to narazen devat pa bomo vidli kak bo :D Popravljeno Januar 13, 2009. Popravil fermy19
Brejker Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 :winkiss: http://www.speedbike.ch/HomeCagiva/silver_34ant_dx.jpg
Dolenc™ Objavljeno Februar 10, 2009 Opozori Objavljeno Februar 10, 2009 Ja to je pač v fotošopu spremenjena barva, cca 2min dela :)
riky Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 (popravljeno) js bi uprašal kaj mi bolj priporočate kupiti rabljen mito z 165 kitom(kako je pogosta menjava bata) ali 125 :rolleyes: kakšne imate iskušnje?? Lp Erik Popravljeno Februar 12, 2009. Popravil riky
JeRn3j Objavljeno Februar 12, 2009 Opozori Objavljeno Februar 12, 2009 jst ti ne priporočam 165 kitom, vendar lahko vseeno bolje dela od 125ccm. Nakup rabljenih mitotov je več al manj loterija... lahk dobiš ful uredu, lohk pa totalen podn stvar sreče žal...
JMatic Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 ce ga ze misls tok fejst pol napedenat, lahko odrezes neki cm auspuha (mam nekje napisan kok sm jest mojga odrezou), pa znizas glavo....
JeRn3j Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 ce ga ze misls tok fejst pol napedenat, lahko odrezes neki cm auspuha (mam nekje napisan kok sm jest mojga odrezou), pa znizas glavo.... ma dej pol se pa res dere k odfukan ane :D
Brejker Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 ma dej pol se pa res dere k odfukan ane :D Loud pipes, save lives :rolleyes:
Dolenc™ Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 ..and cause ear bleeding (zdej eno od tega je dejstvo :D)
JMatic Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 haha :] jest mam se cela usesa :}
Rizla Objavljeno Februar 13, 2009 Opozori Objavljeno Februar 13, 2009 js bi uprašal kaj mi bolj priporočate kupiti rabljen mito z 165 kitom(kako je pogosta menjava bata) ali 125 :rolleyes: kakšne imate iskušnje?? Lp Erik Kups mojga?? 125ccm 2000letnik
fermy19 Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 samo informativno.. .. nekje na sredini sezone bom jaz prodal mojga mitota.. letnik 06 5000 pa se nekaj čevapov ma prevoženih :) ( v orginalnem stanju blokade itd.. servisna knjiga potrerjena)
budacki Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 alo ker ima doma Mitota seven speed? Poraba me zanima. Na 34 fergu bi to moralo bit kok...7-8 litrov?
JMatic Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 men ni sla cez 7 pa sm ga kr fejst zgou
budacki Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 men ni sla cez 7 pa sm ga kr fejst zgou Sigurno? :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se