k0ci Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 heh, zdaj ne vem ali se hecaš ali misliš resno brejker, to kar je dolenc povedu je res, tvoj moped je tetsuya harada replica, on je japonec, moped pa pač italijan, zato obe zastavi
Brejker Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 heh, zdaj ne vem ali se hecaš ali misliš resno brejker, to kar je dolenc povedu je res, tvoj moped je tetsuya harada replica, on je japonec, moped pa pač italijan, zato obe zastavi No tega pa nism vedu in zdej vem. Za pjačo sm resno mislu. K sm tud sam mal "poševnook" :blink: Sm mislu, da je mene osebno mislu in ne Tetsuye :closedeyes: _sam sm zdei smešn izpadu_ BTK sej smo na morju :grim
jezo Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Sem ponosni lastnik cagive mito 125 l.1998 7speed že kar nekaj let. Vendar pa zaradi nekih razlogov more od hiše. Prodam http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=804 Lp
kukec1 Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 a lahko poveš kje si bat nabavil? fantje kaj predlagate kje in kaj kupit? wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev?
budacki Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 a lahko poveš kje si bat nabavil? fantje kaj predlagate kje in kaj kupit? wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev? Wiseco so ponavadi original in so vedno nekoliko drazji. So pa tudi dobri. Mitaka prvic slisim.
JeRn3j Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 a lahko poveš kje si bat nabavil? fantje kaj predlagate kje in kaj kupit? wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev? uuu u uuu a lahk jst zažgi to rdečo pizdarijo :evilgrin:
kukec1 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Wiseco so ponavadi original in so vedno nekoliko drazji. So pa tudi dobri. Mitaka prvic slisim. wiseco vem da so dobri, ma kolega v jetskiju... uuu u uuu a lahk jst zažgi to rdečo pizdarijo :evilgrin: uu dobra ideja, skoraj đabe ogljikov izgled
kukec1 Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 a je mel kdo od vas blindiran izpušni ventil al pa pozna kdo koga? kak se vozi motor če je ventil skos odprt oz če ga sploh ni not? namreč zdaj mi je ventil poškodoval batni obroček, ker je v zaprtem stanju preveč gledal v cilinder in nebi rad da se še enkrat to zgodi.. tistim zajlam ne zaupam najbolj glede nastavljanja, zato bi ga najraje skrajšal za kak 1mm al pa ga kr ven vzel..
Dolenc™ Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 (popravljeno) Ko ga motorček odpre odklopiš tisto elektronko, pa bo skos odprt, če se pa to ne da, pa tisto svetlečo bunkico na elektronki odpreš, pa je notri navitje, pa na roke prevrtiš da odpre. Kako se vozi, ja pod 7k slabo, tko kot tudi z ventilom , okol 7k se naredi lukna, ko pride skozi to lukno se pa zvrti lepo. Jst sem mel skos odkloplenga. Kdaj pr speljevanju sem si za zaželel, ko se pa voziš, pa tko pod 7k nimaš kej delat s 2t jetram. Popravljeno Junij 26, 2009. Popravil Dolenc™
budacki Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 Jst imam tudi kompletno odprtega. Ni problema
kukec1 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 no po mogoče moji napaki, ker se nisem pozanimal ampak dobro.. naročil sem Bat wossner dobil sem bat z dvema obročkoma wtf zdaj gledam stvari, kataloška številka je enaka itd..ponujajo 2 različna bata 92-98 pa 99-06, v čem je pri njih sploh razlika? preden en konstruktiven mail sestavim vas prosim za nasvete...ker z menjavo bodo predvidevam da zelooo velike komplikacije.. LP
kukec1 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 malo sem prebiral in vido, da v bistvu nič ni narobe, le kompresija bo večja.. bat je na vrhu raven, tak da bo pomojem ok..a naj grem šraufat al počakam na mnenje nemških strokovnjakov
Dolenc™ Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Če je res raven potem ni problema. Če je pa ovalen, je pa za 6 speed model. Probej če dobiš kje mere pa zmeri višino za vsak slučaj.
budacki Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Če je res raven potem ni problema. Če je pa ovalen, je pa za 6 speed model. Probej če dobiš kje mere pa zmeri višino za vsak slučaj. Dejansko ce bi imel ovalen bat namesto ravnega bi se dogajalo, da bi ti dobesedno po kapi znalo udarjat ( enako je pri Hondi CR 125 ). Varianta je bila da, ce je bil bat pravih dimenzij da si ga na vrhu do ravnega zbrusil. Kar se tice 2 in 1 obrocka. Dirkalne raketice imajo ponavadi 1 obrocek. Zakaj? Verjetno vecji izkoristek.
kukec1 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 ja bat je identičen staremu, le da ima en obroček več.. tak mašina je narejena skupaj, samo nataknem jo še gor, pa upam da zalaufa.. drugač pa, hvala bogu da sem se spravil to delat, semeringi so bli že čist v kurcu,en ležaj na glavni gredi, je pa tud že deformiran bil in je zvoke spuščal
k0ci Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 pazi malo, stičišče obročka ne sme iti čez kak pretočni ali izpušni kanal, če bo šlo ne bo moped niti minuto laufal in spet bo treba generalno delat
budacki Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 pazi malo, stičišče obročka ne sme iti čez kak pretočni ali izpušni kanal, če bo šlo ne bo moped niti minuto laufal in spet bo treba generalno delat Jah ... v tem primeru bi se iztaknil ven. Verjetno nikasila nebi zdrsalo, bi pa sjebalo obrocke. Pa po moznosti, ce bi bat krenil s poti se zjebe cilindr, ojnco...itd xD haha (kakorkoli obrns kriza ) Zdej bo kukec se enkrat razstavil masino
kukec1 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 am, sem preštudiral sitacijo, en obroček se stika na sredini, enako kot pri prejšnem, en pa je zamaknjen malo vstran in gre na oko med kanali( upam vsaj) .. nebom nič razdiral, čakam še samo da dobim kiler zavarjen nazaj pol pa poženemo naj zariba če misli, ker te mu pa res ni več pomoči
budacki Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 am, sem preštudiral sitacijo, en obroček se stika na sredini, enako kot pri prejšnem, en pa je zamaknjen malo vstran in gre na oko med kanali( upam vsaj) .. nebom nič razdiral, čakam še samo da dobim kiler zavarjen nazaj pol pa poženemo naj zariba če misli, ker te mu pa res ni več pomoči Ce ti zariba ti jo jst odkupim
k0ci Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Jah ... v tem primeru bi se iztaknil ven. Verjetno nikasila nebi zdrsalo, bi pa sjebalo obrocke. Pa po moznosti, ce bi bat krenil s poti se zjebe cilindr, ojnco...itd xD haha (kakorkoli obrns kriza ) Zdej bo kukec se enkrat razstavil masino bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj
budacki Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj Huh
benny0104 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 (popravljeno) bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj Sej ponavadi ima bat tak štiftek v utoru tako da moraš samo pazit da bat prav obrneš. Popravljeno Junij 30, 2009. Popravil benny0104
k0ci Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 ja to že samo on je imel original bat z enim obročkom, zdaj pa je dobil bat z dvema, in je vprašanje če je štiftek na pravem mestu, da se ne sreča s kakim kanalom
benny0104 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Aha...samo če naj bi bil bat prav za ta motor potem ne bi smelo bit problemov.
kukec1 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 jah na geiwiz navajajo da je to bat za 93-98.. bomo vidli kak bo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se