Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

heh, zdaj ne vem ali se hecaš ali misliš resno brejker, to kar je dolenc povedu je res, tvoj moped je tetsuya harada replica, on je japonec, moped pa pač italijan, zato obe zastavi

Objavljeno
heh, zdaj ne vem ali se hecaš ali misliš resno brejker, to kar je dolenc povedu je res, tvoj moped je tetsuya harada replica, on je japonec, moped pa pač italijan, zato obe zastavi

No tega pa nism vedu :blush: in zdej vem.

Za pjačo sm resno mislu.

K sm tud sam mal "poševnook" :blink:

Sm mislu, da je mene osebno mislu in ne Tetsuye :slap:

:closedeyes:

_sam sm zdei smešn izpadu_ :doze:

BTK sej smo na morju :grim

Objavljeno

a lahko poveš kje si bat nabavil?

fantje kaj predlagate kje in kaj kupit?

wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev?

Objavljeno
a lahko poveš kje si bat nabavil?

fantje kaj predlagate kje in kaj kupit?

wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev?

Wiseco so ponavadi original in so vedno nekoliko drazji. So pa tudi dobri.

Mitaka prvic slisim.

Objavljeno
a lahko poveš kje si bat nabavil?

fantje kaj predlagate kje in kaj kupit?

wössner, wiseco sta okol 100€, mitaka je pol ceneje, od pro-x nisem najdel nikjer cene...še veste za kakšno drugo rešitev?

uuu u uuu a lahk jst :D

zažgi to rdečo pizdarijo :evilgrin:

Objavljeno
Wiseco so ponavadi original in so vedno nekoliko drazji. So pa tudi dobri.

Mitaka prvic slisim.

wiseco vem da so dobri, ma kolega v jetskiju...

uuu u uuu a lahk jst :D

zažgi to rdečo pizdarijo :evilgrin:

uu dobra ideja, skoraj đabe ogljikov izgled :P

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

a je mel kdo od vas blindiran izpušni ventil al pa pozna kdo koga?

kak se vozi motor če je ventil skos odprt oz če ga sploh ni not?

namreč zdaj mi je ventil poškodoval batni obroček, ker je v zaprtem stanju preveč gledal v cilinder in nebi rad da se še enkrat to zgodi.. tistim zajlam ne zaupam najbolj glede nastavljanja, zato bi ga najraje skrajšal za kak 1mm al pa ga kr ven vzel..

Objavljeno (popravljeno)

Ko ga motorček odpre odklopiš tisto elektronko, pa bo skos odprt, če se pa to ne da, pa tisto svetlečo bunkico na elektronki odpreš, pa je notri navitje, pa na roke prevrtiš da odpre.

Kako se vozi, ja pod 7k slabo, tko kot tudi z ventilom :D, okol 7k se naredi lukna, ko pride skozi to lukno se pa zvrti lepo. Jst sem mel skos odkloplenga. Kdaj pr speljevanju sem si za zaželel, ko se pa voziš, pa tko pod 7k nimaš kej delat s 2t jetram.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

no po mogoče moji napaki, ker se nisem pozanimal ampak dobro..

naročil sem

Bat wossner

dobil sem bat z dvema obročkoma wtf :wallbash::headbang:

zdaj gledam stvari, kataloška številka je enaka itd..ponujajo 2 različna bata 92-98 pa 99-06, v čem je pri njih sploh razlika? preden en konstruktiven mail sestavim vas prosim za nasvete...ker z menjavo bodo predvidevam da zelooo velike komplikacije..

LP

Objavljeno

malo sem prebiral in vido, da v bistvu nič ni narobe, le kompresija bo večja.. bat je na vrhu raven, tak da bo pomojem ok..a naj grem šraufat al počakam na mnenje nemških strokovnjakov :D

Objavljeno

Če je res raven potem ni problema. Če je pa ovalen, je pa za 6 speed model.

Probej če dobiš kje mere pa zmeri višino za vsak slučaj.

Objavljeno
Če je res raven potem ni problema. Če je pa ovalen, je pa za 6 speed model.

Probej če dobiš kje mere pa zmeri višino za vsak slučaj.

Dejansko ce bi imel ovalen bat namesto ravnega bi se dogajalo, da bi ti dobesedno po kapi znalo udarjat ( enako je pri Hondi CR 125 ). Varianta je bila da, ce je bil bat pravih dimenzij da si ga na vrhu do ravnega zbrusil.

Kar se tice 2 in 1 obrocka. Dirkalne raketice imajo ponavadi 1 obrocek. :) Zakaj? Verjetno vecji izkoristek.

Objavljeno

ja bat je identičen staremu, le da ima en obroček več..

tak mašina je narejena skupaj, samo nataknem jo še gor, pa upam da zalaufa..

drugač pa, hvala bogu da sem se spravil to delat, semeringi so bli že čist v kurcu,en ležaj na glavni gredi, je pa tud že deformiran bil in je zvoke spuščal :D

Objavljeno

pazi malo, stičišče obročka ne sme iti čez kak pretočni ali izpušni kanal, če bo šlo ne bo moped niti minuto laufal in spet bo treba generalno delat

Objavljeno
pazi malo, stičišče obročka ne sme iti čez kak pretočni ali izpušni kanal, če bo šlo ne bo moped niti minuto laufal in spet bo treba generalno delat

Jah ... v tem primeru bi se iztaknil ven. Verjetno nikasila nebi zdrsalo, bi pa sjebalo obrocke. Pa po moznosti, ce bi bat krenil s poti se zjebe cilindr, ojnco...itd :D xD haha :D (kakorkoli obrns kriza )

Zdej bo kukec se enkrat razstavil masino :D

Objavljeno

am, sem preštudiral sitacijo, en obroček se stika na sredini, enako kot pri prejšnem, en pa je zamaknjen malo vstran in gre na oko med kanali( upam vsaj) :D.. nebom nič razdiral, čakam še samo da dobim kiler zavarjen nazaj pol pa poženemo :D

naj zariba če misli, ker te mu pa res ni več pomoči :D

Objavljeno
am, sem preštudiral sitacijo, en obroček se stika na sredini, enako kot pri prejšnem, en pa je zamaknjen malo vstran in gre na oko med kanali( upam vsaj) :D .. nebom nič razdiral, čakam še samo da dobim kiler zavarjen nazaj pol pa poženemo :D

naj zariba če misli, ker te mu pa res ni več pomoči :D

Ce ti zariba ti jo jst odkupim ;)

Objavljeno
Jah ... v tem primeru bi se iztaknil ven. Verjetno nikasila nebi zdrsalo, bi pa sjebalo obrocke. Pa po moznosti, ce bi bat krenil s poti se zjebe cilindr, ojnco...itd :D xD haha :D (kakorkoli obrns kriza )

Zdej bo kukec se enkrat razstavil masino :D

bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj

Objavljeno
bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj

Huh :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
bi se iztaknil iz utorčka ja, potem pa zahaklal za rob kanala in take lepe rise potegnil po cilindru da bi bilo joj

Sej ponavadi ima bat tak štiftek v utoru tako da moraš samo pazit da bat prav obrneš.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

ja to že samo on je imel original bat z enim obročkom, zdaj pa je dobil bat z dvema, in je vprašanje če je štiftek na pravem mestu, da se ne sreča s kakim kanalom

Objavljeno

Aha...samo če naj bi bil bat prav za ta motor potem ne bi smelo bit problemov.

Objavljeno

jah na geiwiz navajajo da je to bat za 93-98.. bomo vidli kak bo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!