k0ci Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Nekak tkole je zgledal: (v 65%lažji obliki) če je bil v blažji obliki je bil to shimmy, ker tank slaperja se po defaultu ne da ˝preživet˝, mislim ponavadi pilot, ki ga to doleti ne ostane na mopedu.....ker pri tank slaperju balanca tolče z ročkami po rezervoarju, od tod tudi ime
Racemaniak Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 Prvo eno pol drugo Kje pa je pol potreben na 1300,ki so itak "stabilni" :grrr Če primerjam 636 in R1 je bolj potreben na 636,ker že original na R1 naredi tolk,da imaš manj problemov,kot na 636! No jz sem razmišljal o njem na 125ccm.Sam mi je blo škoda denarja. Za po zadnjem pa glih ne vem zakaj bi ga neki rabil.Ok fajn je,če ne znaš in ti ga polno zabije v tla.Če pa greš nazaj dol z občutkom pa je popolnoma vseeno a ga imaš ali ne! ne nisi razumel. Jst sm reku da te velikrat mal strese ko se pelješ, ko malo bolj brutalno voziš. tudi moje mnenje je da je še na 600tki stabilizator skoraj nepotreben , razen težkih dirkačev, in pa za po zadnjem. Gre ubistvu samo zarad pristanka ko kolo pade na tla, te hitro razmeče http://www.youtube.com/watch?v=4l1620dnodQ Like this one Na 125ki stabilizator ? Ma dejte no lepo vas prosim :fredy: drgač pa veš tud na Pržanu ko se je delala avtocesta, se je en kup vaških herojev tam po zadnjem mučilo in ti povem da je modelu na zx 10r stabilizator odtrgalo ko je pristal pri min 220km/h , nazaj na sprednje kolo. Če ga ne bi imel najbrž veš kaj bi sledilo:whistle:
Racemaniak Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 pri zgornjem linku crash pri 1.43
budacki Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 če je bil v blažji obliki je bil to shimmy, ker tank slaperja se po defaultu ne da ˝preživet˝, mislim ponavadi pilot, ki ga to doleti ne ostane na mopedu.....ker pri tank slaperju balanca tolče z ročkami po rezervoarju, od tod tudi ime Ce dobim slikce od novega kupca, ti pokazem, kaj je naredilo na tanku ( po straneh ). In ja ti Racemaniak ... ti si heroj ker vec nimas 125? Pri 150 je itq vseeno al mas ZX65 al pa RS 125. Verjetno ni za foro na Mitotu stabilka, ker kot je ze nekdo rekel, je razlika ocitna.
Racemaniak Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 Ce dobim slikce od novega kupca, ti pokazem, kaj je naredilo na tanku ( po straneh ). In ja ti Racemaniak ... ti si heroj ker vec nimas 125? Pri 150 je itq vseeno al mas ZX65 al pa RS 125. Verjetno ni za foro na Mitotu stabilka, ker kot je ze nekdo rekel, je razlika ocitna. na mitotu je zato ker je škatla na dveh kolesih, pa je ful nestabiln .) tud tista stabilka na mitaku je bolj za lepši izgled. Dejte no lepo vas prosim tud mi smo pregural predrkal te 125ke pa ti povem da ga nism potreboval. Drgač pa tud kukr vem balanca ne pride do tanka, tko da od tega luknje ne morejo bit. in verjemi da je stabilizator na 125ki popolnoma nepotreben.
sesir Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 ne nisi razumel. Jst sm reku da te velikrat mal strese ko se pelješ, ko malo bolj brutalno voziš. tudi moje mnenje je da je še na 600tki stabilizator skoraj nepotreben , razen težkih dirkačev, in pa za po zadnjem. Gre ubistvu samo zarad pristanka ko kolo pade na tla, te hitro razmeče http://www.youtube.com/watch?v=4l1620dnodQ Like this one Na 125ki stabilizator ? Ma dejte no lepo vas prosim :fredy: drgač pa veš tud na Pržanu ko se je delala avtocesta, se je en kup vaških herojev tam po zadnjem mučilo in ti povem da je modelu na zx 10r stabilizator odtrgalo ko je pristal pri min 220km/h , nazaj na sprednje kolo. Če ga ne bi imel najbrž veš kaj bi sledilo:whistle: Po naših cestah te kar konkretno pretrese,če se "kolčkaj" pelješ.Seveda zdaj to v večini primerov ni neki groznega-je pa neprijetno! Jz mislim,da je stabilizator zelo koristen na vsakem SS motociklu.Sigurno veliko bolj kot izpuh Kaj mu je stabilizator odtrgalo Daj ne sanjaj.Sem peljal zx10 z ohlins in WP.Pa tud,če bi imel do konca zategnjenega,ga ne more nikakor odtrgat.Razen,če padeš ali imaš slabo pritrjenega.Ker sigurno prej "spusti" stabilizato,kot nosilci! Sploh pa je to problem folka,ki se do blokade vozi po zadnjem in ga pol pač močno zabije dol in ti hoče iztrgat balanco iz rok.Ali,ko se "učiš-ustrašiš" in ti kdaj pač grdo dol pade.Pa,da slučajno ne misliš,da se to s stabilizatorjem ne zgodi?Se,se verjami.Edino,kar se men vidi razlika je,da je ta "iztrg" bolj kontroliran in traja manj časa Se pa lahko pelješ tud 250 in ga daš lepo dol.Seveda pri tej brzini motor ni do konca dvignjen .Pač vedno moraš gledat,da nazaj dodaš gas,ko je prednje kolo ne vem 30cm od tal.In potem prav lepo gre naprej in te nič ne strese
Racemaniak Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 Po naših cestah te kar konkretno pretrese,če se "kolčkaj" pelješ.Seveda zdaj to v večini primerov ni neki groznega-je pa neprijetno! Jz mislim,da je stabilizator zelo koristen na vsakem SS motociklu.Sigurno veliko bolj kot izpuh Kaj mu je stabilizator odtrgalo Daj ne sanjaj.Sem peljal zx10 z ohlins in WP.Pa tud,če bi imel do konca zategnjenega,ga ne more nikakor odtrgat.Razen,če padeš ali imaš slabo pritrjenega.Ker sigurno prej "spusti" stabilizato,kot nosilci! Sploh pa je to problem folka,ki se do blokade vozi po zadnjem in ga pol pač močno zabije dol in ti hoče iztrgat balanco iz rok.Ali,ko se "učiš-ustrašiš" in ti kdaj pač grdo dol pade.Pa,da slučajno ne misliš,da se to s stabilizatorjem ne zgodi?Se,se verjami.Edino,kar se men vidi razlika je,da je ta "iztrg" bolj kontroliran in traja manj časa Se pa lahko pelješ tud 250 in ga daš lepo dol.Seveda pri tej brzini motor ni do konca dvignjen .Pač vedno moraš gledat,da nazaj dodaš gas,ko je prednje kolo ne vem 30cm od tal.In potem prav lepo gre naprej in te nič ne strese ja odtrgalo mu ga je. Kako mu je ratalo pa ne vem. Jst sm samo vidu stabilizator kako je visel. Pa tud nekaj forumašov je bilo zravn, samo ne pišejo več. Lahko pa da je spustil stabilizator, vidš tok natančno pa nism gledov. Seveda se da tudi pri 250 nežno nazaj na 2 koloja dat, samo tam so pristajal ko piloti z airbusi, ko se prvič dotaknejo asfalta
budacki Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 na mitotu je zato ker je škatla na dveh kolesih, pa je ful nestabiln .) tud tista stabilka na mitaku je bolj za lepši izgled. Dejte no lepo vas prosim tud mi smo pregural predrkal te 125ke pa ti povem da ga nism potreboval. Drgač pa tud kukr vem balanca ne pride do tanka, tko da od tega luknje ne morejo bit. in verjemi da je stabilizator na 125ki popolnoma nepotreben. Ti maš PM
Brejker Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 če je bil v blažji obliki je bil to shimmy , ker tank slaperja se po defaultu ne da ˝preživet˝, mislim ponavadi pilot, ki ga to doleti ne ostane na mopedu..... Tenx @Racemaniac: Mito je ena najhitrejših 2t puščic, to da je škatla na dveh kolesih... Sorry k jo je zrisal Tamburini Za tvojo ne splošno razgledano je to einstain med oblikovalci motorjev: Ducati Paso <LI>Ducati 916 (748, 996, 998) <LI>Cagiva Mito <LI>MV Agusta F4 <LI>MV Agusta Brutale Direktn link: http://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Tamburini p.s. Mani, ta komad je sam zate
Racemaniak Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 tist da je škatla je blo bolj za šalo kot za res mišljeno .)
Miha94 Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 A bi lahko nekdo slikal kakšno je stikalo za zandjo stoplampo in kako je napeljano?
sesir Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 na mitotu je zato ker je škatla na dveh kolesih, pa je ful nestabiln .) tud tista stabilka na mitaku je bolj za lepši izgled. Dejte no lepo vas prosim tud mi smo pregural predrkal te 125ke pa ti povem da ga nism potreboval. in verjemi da je stabilizator na 125ki popolnoma nepotreben. 1.Če je mito škatla so vse druge 125ccm,opeke! 2.Mito je najbolj stabilen 125ccm motor kar sem jih vozil!Ima slabosti-vendar to sigurno ni stabilnost! 3.Jz pa mislim,da bi mi stabilizator še večkrat prav prišel na 125 kot kasneje bolj mlad bolj nor Čeprav je to težko rečt,ker sem ga pač kasneje imel.Ne na vseh mopijih seveda! Nepotreben je pa toliko,kot je MITO škatla P.S In kaj pripomore k stabilnosti,stabilizatorka namenjena lepšemu izgledu? :unsure:
peAk Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 zdravo! lahku uprasam kje bi dubu bat za mito 125? zto k navadn nepase, kr ma od mitota uzad na batu se eno odprtino, sicr nevem zakaj glih je... hvala za odgovore
peAk Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 za bt sm že najdu.. nism prej vidu d so se par dni nazaj o tem pogovarjal:headbang: zdej me p sm še zanima če gdu ve kje se naštela mešanica olja p bencina (d bi blu več ola v bencinu)'? hvala za odgovore:worship:
Jernej125ccm Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 Ah prosim vas... cagiva škatla??? Za moje pojme je glede oblike svetlobna leta pred Aprilio RS (seveda govorim za ''ta stare'' RSke ). Sicer pa za naštelat mešanico je nekje pri pumpi
budacki Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 Ah prosim vas... cagiva škatla??? Za moje pojme je glede oblike svetlobna leta pred Aprilio RS (seveda govorim za ''ta stare'' RSke ). Sicer pa za naštelat mešanico je nekje pri pumpi Od oljne pumpe po zajli proti zadnjemu delu motorja imas za stelat ( podobno kot za sklopko ). Ok cudno sm se izrazu hehe.
peAk Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 o supr!! hvala vama:worship: drgac p men se zdi d je oblika cagive kr uredu dizajnerana:rolleyes:
peAk Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 še nekej me zanima:unsure: ma morbt gdu rave ventil za prodt, pa stikalu za štopluč za zadno bremzo p če bi mi lahku svetoval kam naj dam celindr porihtat, eno malo prasko? hvala lepa za odgovore:worship:
Racemaniak Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 Ah prosim vas... cagiva škatla??? Za moje pojme je glede oblike svetlobna leta pred Aprilio RS (seveda govorim za ''ta stare'' RSke ). Sicer pa za naštelat mešanico je nekje pri pumpi ti boš vedu apn majstr
budacki Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 še nekej me zanima:unsure: ma morbt gdu rave ventil za prodt, pa stikalu za štopluč za zadno bremzo p če bi mi lahku svetoval kam naj dam celindr porihtat, eno malo prasko? hvala lepa za odgovore:worship: Ce je majhna praska pac das pohonat na dimenzijo od bata. Ce je pa kaj hujsega al pa ce je nikasil pregret pa pride v posttev samo komplet obnova ( nov nanos nikasila ).
Jernej125ccm Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 ti boš vedu apn majstr Fant z nečim je treba začet. Sicer nevem kakšen motor ti imaš, ampak glede na izjave bi si drznil reči, da ga nimaš ri RACEMANIAK :worship:
peAk Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Ce je majhna praska pac das pohonat na dimenzijo od bata. Ce je pa kaj hujsega al pa ce je nikasil pregret pa pride v posttev samo komplet obnova ( nov nanos nikasila ). kuk p pride ta nikasil? p se da tud bt malenkost večji naročit?
budacki Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 kuk p pride ta nikasil? p se da tud bt malenkost večji naročit? On ti na tocno originalno dimenzijo nared. Pride pa od 150 do 250€ odvisno kje daš delat. Lahko na PM ti naprej povem: LP
peAk Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 On ti na tocno originalno dimenzijo nared. Pride pa od 150 do 250€ odvisno kje daš delat. Lahko na PM ti naprej povem: LP sm ze dubu enga k mi bo tu postimou:naughty: drgač p najlepša hvala:worship:
Miha94 Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Kje bi lahko dobil stikalo za zadnjo bremzo za stoplampo? in kam bi lahko nesel sprednjo šipco poštimat ker nikje je mal napokana in zatemnit? ali je kakšna drugačna metoda tud tok da saj zgleda pol?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se