Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima kje bi lahko dobil verižni set + oba zobnika, sprednje zavorne ploščice ter katere gume priporočate za ta motor. Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore :)

Objavljeno

Mene pa zanima kje bi lahko dobil verižni set + oba zobnika, sprednje zavorne ploščice ter katere gume priporočate za ta motor. Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore :)

Verizni set vsebuje = sprednji in zadnji zobnik in ketna. Torej samo verižni set kupi, brez dodatnih zobnikov ;) Naroči v Louisu al pa Aunerju ( lahko pa tudi v SLO pri TMR, Zupin ... ). Enako za ploščice. Imaš v vsaki trgovini.

Gume? Michellin Pilot Power = Dunlop Qualifier RR. Če pa hočeš res BOMBO od gum imaš pa Pirelli Dragon EVO ( Supercorsa Dragon )

Objavljeno

Verizni set vsebuje = sprednji in zadnji zobnik in ketna. Torej samo verižni set kupi, brez dodatnih zobnikov ;) Naroči v Louisu al pa Aunerju ( lahko pa tudi v SLO pri TMR, Zupin ... ). Enako za ploščice. Imaš v vsaki trgovini.

Gume? Michellin Pilot Power = Dunlop Qualifier RR. Če pa hočeš res BOMBO od gum imaš pa Pirelli Dragon EVO ( Supercorsa Dragon )

Kaj pa oljna pumpa? Bi se tudi dalo naročiti pri teh zastopnikih? Zanima me, ker ne gre za novo cagivo amapak že precej staro (1999), zato me zanima :)

Objavljeno

Kaj pa oljna pumpa? Bi se tudi dalo naročiti pri teh zastopnikih? Zanima me, ker ne gre za novo cagivo amapak že precej staro (1999), zato me zanima :)

Kokr sm ti že 100x reku... če maš dnar, kupi tako k dela, ne pa take, de boš dal 3x tolko za servis če se boš hotu sploh pelat. ;)

Objavljeno

Kokr sm ti že 100x reku... če maš dnar, kupi tako k dela, ne pa take, de boš dal 3x tolko za servis če se boš hotu sploh pelat. ;)

Sej ta je una z 2 auspuhmi. Use mu dejla sam pumpa nje in se mu nda zmejnt in mejša sam mišelo. Ztu spršavm k če bom kupu bom zmejnu pumpo :)

Objavljeno

Sej ta je una z 2 auspuhmi. Use mu dejla sam pumpa nje in se mu nda zmejnt in mejša sam mišelo. Ztu spršavm k če bom kupu bom zmejnu pumpo :)

Kot prvo ... da se kupit ... ( motor je itq 13 let isti :) pa oklep tudi. Edin 7 speed je mau drugacna ). Drugače pa piši brez dodatnih J in podobnih stvari, ker rabim primorski slovar ( če se ne motim ) da prevedem.

Vse se da dobit.

Objavljeno

pusti stat kai ti tej amaterji govorijo.....najbolsi avspuh za mito je jolly moto....je res da je nekaj denarja sam bo velika razlika na pospeskih...valda maores tudi karburator menjat...priporocam ti da das gor od stage6 njihou nou karburator POWER JET ce ti je kaj znano...avspuh je nekje 400€ karburator pa 140€...ce bor res to delau ti lahko jz use to nabavim za bolso ceno

Objavljeno

pusti stat kai ti tej amaterji govorijo.....najbolsi avspuh za mito je jolly moto....je res da je nekaj denarja sam bo velika razlika na pospeskih...valda maores tudi karburator menjat...priporocam ti da das gor od stage6 njihou nou karburator POWER JET ce ti je kaj znano...avspuh je nekje 400€ karburator pa 140€...ce bor res to delau ti lahko jz use to nabavim za bolso ceno

7× sem prebral,da sem razumel, kaj si napisaL! Stage6 power jet ne obstaja. Jolly Moto je kul izpuh, samo je precenjen. Giannelli ali pa Arrow bosta čisto kul. In ja ... nisi niti dimenzij vplinjača napisal. Verjetno se za enakega ne splača menjat je tako AMATER? Jst delov od tebe nebi naročil že zaradi tega, ker neznaš govorit ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za cagivo mito je od nekdaj veljalo da se menjava avspuha ne splača, ker je že original narejen zelo dobro. Če je seveda odprt.

Za ta denar koker je raje investiraj v kaj drugega, gume recimo :)

Ali pa zobnike za pospeške.

Kej hudo veliko na tem motorju ne moreš naredit, ker je že serijsko navit koker se pač da da je še koker tolk zanesljiv.

Če boš hotel da bolj gre, pač kupiš drug motor, vse ostale investicije so bol ko ne stran vržen denar.

Objavljeno

Meni pa gre na živce ker je tako malo cagiv na avto.net in vse za zlajbane. Če kdo pozna koga ki prodaja in ve, da je kolikor toliko lepo ohranjena naj mi prosim pove :) Gledal sem tudi RSke ampak mi pač ni všeč oblika :P Mislim ta stara je že (1998) sam ta ''nove'' so pa bolj ne kot ja :) To je moje osebno mnenje, nekaterim je pač všeč nekaterim ni. Torej če kdo pozna kakšnega ki prodaja cagivo bom rade volje pogledal/poklical in če bo vredu tudi kupil :)

Objavljeno (popravljeno)

Ja tko poglej, raj kupi nekaj poceni. V vsakem primeru boš moral veliko na motor uložit, pa če dobiš 500-1000eur cenej, za čist zjebano, lahko ta denar koristno porabišm ker je motor zelo preprost, pa imaš potem eno v zelo lepem stanju :)

Generalko na mašini boš v vsakem primeru mogu naredit.

Potem pa še menjaš vse zajle, ležaje, plastike na štrihanje, razna tesnila, vse spucat in podmazat, obnova sklopke, vse filtre premenat.

Pa maš skor nov motor :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Se podpišem pod Dolenca.

Najbolš kupt neki spihanega in natišanega, narest greneralno, zrihtat par stvari in zadevšna dela kot urca, pa še leti kot iz hudiča :evilgrin:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

a morbt ker od vs ve če ma cagiva mito letnik 1994 tanova oblika u resonančnm trebuhu ( al kaj je pač tistu k je odebeljenu prec po kolenu na avspuhu ) not prekat (blokado) ? hvala za odgovore:worship:

Objavljeno

a morbt ker od vs ve če ma cagiva mito letnik 1994 tanova oblika u resonančnm trebuhu ( al kaj je pač tistu k je odebeljenu prec po kolenu na avspuhu ) not prekat (blokado) ? hvala za odgovore:worship:

nima

Objavljeno

mene se neki zanima.. termostat mi nedela, p me zanima če morbt gdu ve kaj bi lahku blu, mislm ce so kje kasne male napake? tipala (tistu k je u celindr našraufanu) sm ze zamenou tko d tistu ni, za napeljavo newem se nc ce je kje prekinjenu.. p na šteucih uzad tm k pride steučk za temperaturo direkt za njim uzad je en kabl (kasna ozemlitu al p kej) p če je moznu d je tu krivu?

hvala za odg:worship::winkiss:

Objavljeno

mene se neki zanima.. termostat mi nedela, p me zanima če morbt gdu ve kaj bi lahku blu, mislm ce so kje kasne male napake? tipala (tistu k je u celindr našraufanu) sm ze zamenou tko d tistu ni, za napeljavo newem se nc ce je kje prekinjenu.. p na šteucih uzad tm k pride steučk za temperaturo direkt za njim uzad je en kabl (kasna ozemlitu al p kej) p če je moznu d je tu krivu?

hvala za odg:worship::winkiss:

Najpej bi lahko napisal s kom ali čem imaš točno problem! A se ti mašina pregreva (voda ne kroži)? Termostat lahko komot snemeš z glave cilindra ter ga v vreli vodi preizkusiš. Mal bol opiši ta tvoj problem! LP

Objavljeno

Najpej bi lahko napisal s kom ali čem imaš točno problem! A se ti mašina pregreva (voda ne kroži)? Termostat lahko komot snemeš z glave cilindra ter ga v vreli vodi preizkusiš. Mal bol opiši ta tvoj problem! LP

Al pa daš termostat dol pa pač boš motor pred vožnjo malo dlje ogreval pa naj voda šiba čez.

Objavljeno

mislim da on ne razlikuje med termostatom pa senzorjem temperature oz. števčkom ki kaže temperaturo vode :D njemu števec nagaja

Objavljeno

Men tud števc na začetku nagaja, se skos ke pa sm gre kazalc. Pol k se ugreje pa lepo normalno dela use.

Objavljeno

mislim da on ne razlikuje med termostatom pa senzorjem temperature oz. števčkom ki kaže temperaturo vode :D njemu števec nagaja

ja drgač vem kaj je eno in kaj je drugu....

newem pa kaj nedela, zto kr se u tu se nism podrobnu spuščou d bi najdu problem...

števčk se mi sploh premakne ne:glare:

bom dans mau pogledou tole stvar...

Objavljeno

zafrkava te kontakt na glavi cilindra oz. tam kjer se kabel natakne na senzor temperature, malo s kleščami stisni kabelčevelček nazaj......termostat pri kazalcu temperature nima veze, ker je to popolnoma mehanska zadeva in ni zraven nič elektrike....ko se voda dovolj segreje se vosek v termostatu stopi in fedr potem odpre ventil ki drži vodo v cilindru, da ne kroži preko kilerja

Objavljeno

zafrkava te kontakt na glavi cilindra oz. tam kjer se kabel natakne na senzor temperature, malo s kleščami stisni kabelčevelček nazaj......termostat pri kazalcu temperature nima veze, ker je to popolnoma mehanska zadeva in ni zraven nič elektrike....ko se voda dovolj segreje se vosek v termostatu stopi in fedr potem odpre ventil ki drži vodo v cilindru, da ne kroži preko kilerja

am am... sm gledou in sploh nc ni blu prkloplenu:headbang::headbang:

ve ,morbt ker kaku se tu prklop?

mam dva kabla pr steucu frej (en je + en p nvem) na stevcku za toplotomam p 3 prklučke.. na enm + piše na drugm S na tretm pa 3 črtice?

a mogoče gdu prbliznu ve kaku naj bi blu tu prkloplenu??

hvala za odg.

p še neki.. na aprilijah majo nek CDI jumper al kaj je p sm nek kablčkprereže p nima več neke elektronske blokade mnde, a se da tud pr caivinardt?

Objavljeno

ja 3 žice maš, plus gre na + od akumulatorja, S gre na senzor temperature, tiste tri črtice so pa masa, grejo na okvir

Objavljeno

sm dau od akumulatorja + na un + pr stevcu, pa ozemlitu sm dau na drzalu za plastko pa enu unu k je u cilindr ušraufanu sm dau na kabl pa prklopu na S p ni nc delalu??:headbang::headbang:

a more bit tu kašn posebn kabl d prklopš tist S na stevcu pa un medeninast senzor?

Objavljeno

pa si motor kaj ogrel? ker takoj ne pokaže, šele od 40 gor kaže, masa je dobra? mora bit res nekam na kovino dano, na geštel recimo ampak na nepobarvan del ker barva ne prevaja, kabel je lahko kakršen koli, samo ne kaj preveč oksidiran

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!