SeLoTeJp Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 jezo-jan a si ti tvojga mitotaka ze sestavu :yea1:
jezo-jan Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Ja sm ga ja. Opravljen kar velik servis: menjava bata, obročka,...., menjal še semering, olje v fedrih, zavorno olje, olje v mašini,... tako da zdej lavfa in ma še 80km samo ga zdej še ulavfujem tko da nic tisanja. lP Jan
BiciMiX Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 poglej varovalke poz zdicem ← varovalke nisem gledal, ampak napetost do krmilnika pride (konektor z dvema kabloma) ampak naprej iz krmilnika do nastavnega motorja [konektor z 4 kabli, za pogon motorja je rdeč in čren, za potenciometer pa moder in oranžen, verjetno, zato bi rabil shemo] ne pride - na rdečem kablu. včasih pa se pojavi in nastavni motor premakne v eno stran na skrajno pozicijo, ga pa ne vrne nazaj... verjetno je lih krmilnik gin.. ampak zanimivo, da sem si sposodu en drugi krmilnik in dela popolnoma isto..
BiciMiX Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 a ve kdo, kakšna je točna količina olja v vilcah, v vsakem teleskopu posebej??
JMatic Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 skeniraj prosim v *.jpg formatu ← sj sem... sam je rar fajl ker so 3 slikce
BiciMiX Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 zdej sem spraskal na netu podatek, da je v vsakem kraku 420 ml (0,42 litra) olja, upam da ta podatek drži.
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 zakaj pa rabiš tko točno vedet? naliješ, ko gre ven je dost (preveč)
Crownless Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 On rabi to za vilce. Kjer pa ni dih vseen kok olja notr zliješ najbrž ane. K pol maš luft v enm kraku v drugem pa preveč ola .) Pa a to se nameravaš sam spravt delat. Pa kaj sploh mislš počet? Crownless
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 ma vem zakaj rabi, sam itak je olja do vrha pomoje, v tistih od BTja- marzocchi je blo do vrha, in frend je reku tudi nej nalijem do vrha, da ni problem, odvečno bo že šlo ven če je kej...
BiciMiX Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 ma vem zakaj rabi, sam itak je olja do vrha pomoje, v tistih od BTja- marzocchi je blo do vrha, in frend je reku tudi nej nalijem do vrha, da ni problem, odvečno bo že šlo ven če je kej... ← povej mi kako bo šlo ven, če pa so vilce hermetično zaprte?? na račun takih lokalnih mehanikov, ki vse znajo so vse 125ke in ostali mopedi in skuterji zjeba** do daske... če mogoče še ne veš.. samo 5mm preveč olja, že spremeni lastnosti vilic.. in vsi "mehaniki" ki se kaj spoznajo, merijo nivo olja v vilicah do milimetra natančno... jaooo....
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 aha, sorči, nism vedu, pravu sm kako je blo pri meni na BT vilcah, ki so lih tko teleskopske.... BTW: hermetično zaprte, misliš s šraufom zaprte ki ga pol odtegneš?
jezo-jan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 hmhm da se ne bos zaj.... men je en mojster povedov da gre 4,2 dl v desno če gledaš iz belance v levi se pa meri višina olja saj je vilica namenjena temu da blaži ne pa fedrira! Lp Jan
jezo-jan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 tukaj se motis ker so drugačne vilice kot pri ostalih 125tkah, saj so upside-down. in je kar velika razlika koliko olja gre notri. pa v levo viloco če je samo en mehurček so vilice trde, tako mi je en rekel ki je to že delal jaz sem menjal semering samo v desni vilici zato vem kako to poteka.
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Ti trdiš da je v levi drgačna količina olja, in da se očitno razlikujeta? Pa nimajo vse 125ke upise down vilic, še veliko velikih motorjev nima upside-down, recimo NSRke imajo navadne
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 moj ima up side down vilca pa ni nobenih problemov..........
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Upside-down vilice so ubistvu bolše, in Airoh kaj češ met probleme sej maš 2k km na števcu
jezo-jan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 ja sej to ti pravim da je pri mitotu ki ima upside-down vilice drugačna količina olja. vem da gre v desno 4,2dcl olja v levo pa se pomeri koliko mm gre notri ker je blazilna. drugace ostale pa imajo obe enaki (saj mislim da skoraj vse 125tke) Lp Jan
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 ja sej to ti pravim da je pri mitotu ki ima upside-down vilice drugačna količina olja. vem da gre v desno 4,2dcl olja v levo pa se pomeri koliko mm gre notri ker je blazilna. drugace ostale pa imajo obe enaki (saj mislim da skoraj vse 125tke) Lp Jan ← Hmmm, zanimivo da ena vilca opravlja drugačno delo kot druga... A tko je na vseh upside-down vilicah? :hmm:
jezo-jan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 jah mislim da je samo ne me drzat za besedo vem le za mitota kako ima to narejeno saj sem videl za ostale pa ne vem. Lp Jan
BiciMiX Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 mam el. shemo ← Hvala, za shemo!!
TiCkO Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 pa samo v eni vilci je fedra notr.. torej ena blaži ena vrača.. pri dirkalnih pa je mal drgač..
Zok Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 to ni normalno. po moje je to aftermarket "predelava". js se neb furu s sam eno fedro, sm mel pa (razen nosilca za zavorno celjust) identicna oba kraka vilic, in pri veliki vecini motociklov je tako.
jezo-jan Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 jah nebi rekel da je predelava saj ima frend isti letnik in cisto iste vilice, ce pa ne verjames pa reci nekomu naj posodi malo mitota tastari letnik da ga rastavimo pa bos videl na lastne oci. Lp Jan
JMatic Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 ju3 ce bo sreca (pa gnar) grem po novo zadnjo gumo :>>> bo pa Dunlopka D208 :OK: jupi :>>
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se