Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

jezo-jan a si ti tvojga mitotaka ze sestavu :yea1:

Objavljeno

Ja sm ga ja.

Opravljen kar velik servis: menjava bata, obročka,...., menjal še semering, olje v fedrih, zavorno olje, olje v mašini,... tako da zdej lavfa in ma še 80km samo ga zdej še ulavfujem tko da nic tisanja.

lP Jan

Objavljeno
poglej varovalke poz zdicem

varovalke nisem gledal, ampak napetost do krmilnika pride (konektor z dvema kabloma) ampak naprej iz krmilnika do nastavnega motorja [konektor z 4 kabli, za pogon motorja je rdeč in čren, za potenciometer pa moder in oranžen, verjetno, zato bi rabil shemo] ne pride - na rdečem kablu. včasih pa se pojavi in nastavni motor premakne v eno stran na skrajno pozicijo, ga pa ne vrne nazaj... verjetno je lih krmilnik gin.. ampak zanimivo, da sem si sposodu en drugi krmilnik in dela popolnoma isto..

Objavljeno

a ve kdo, kakšna je točna količina olja v vilcah, v vsakem teleskopu posebej??

Objavljeno
skeniraj prosim v *.jpg formatu

sj sem... sam je rar fajl ker so 3 slikce

Objavljeno

zdej sem spraskal na netu podatek, da je v vsakem kraku 420 ml (0,42 litra) olja, upam da ta podatek drži.

Objavljeno

zakaj pa rabiš tko točno vedet? naliješ, ko gre ven je dost (preveč)

Objavljeno

On rabi to za vilce. Kjer pa ni dih vseen kok olja notr zliješ najbrž ane. K pol maš luft v enm kraku v drugem pa preveč ola .) Pa a to se nameravaš sam spravt delat. Pa kaj sploh mislš počet?

Crownless

Objavljeno

ma vem zakaj rabi, sam itak je olja do vrha pomoje, v tistih od BTja- marzocchi je blo do vrha, in frend je reku tudi nej nalijem do vrha, da ni problem, odvečno bo že šlo ven če je kej...

Objavljeno
ma vem zakaj rabi, sam itak je olja do vrha pomoje, v tistih od BTja- marzocchi je blo do vrha, in frend je reku tudi nej nalijem do vrha, da ni problem, odvečno bo že šlo ven če je kej...

povej mi kako bo šlo ven, če pa so vilce hermetično zaprte?? na račun takih lokalnih mehanikov, ki vse znajo so vse 125ke in ostali mopedi in skuterji zjeba** do daske... če mogoče še ne veš.. samo 5mm preveč olja, že spremeni lastnosti vilic.. in vsi "mehaniki" ki se kaj spoznajo, merijo nivo olja v vilicah do milimetra natančno...

jaooo....

Objavljeno

aha, sorči, nism vedu, pravu sm kako je blo pri meni na BT vilcah, ki so lih tko teleskopske....

BTW: hermetično zaprte, misliš s šraufom zaprte ki ga pol odtegneš?

Objavljeno

hmhm da se ne bos zaj.... men je en mojster povedov da gre 4,2 dl v desno če gledaš iz belance v levi se pa meri višina olja saj je vilica namenjena temu da blaži ne pa fedrira!

Lp Jan

Objavljeno

tukaj se motis ker so drugačne vilice kot pri ostalih 125tkah, saj so upside-down.

in je kar velika razlika koliko olja gre notri. pa v levo viloco če je samo en mehurček so vilice trde, tako mi je en rekel ki je to že delal jaz sem menjal semering samo v desni vilici zato vem kako to poteka.

Objavljeno

Ti trdiš da je v levi drgačna količina olja, in da se očitno razlikujeta?

Pa nimajo vse 125ke upise down vilic, še veliko velikih motorjev nima upside-down, recimo NSRke imajo navadne

Objavljeno

moj ima up side down vilca pa ni nobenih problemov..........

Objavljeno

Upside-down vilice so ubistvu bolše, in Airoh kaj češ met probleme sej maš 2k km na števcu

Objavljeno

ja sej to ti pravim da je pri mitotu ki ima upside-down vilice drugačna količina olja.

vem da gre v desno 4,2dcl olja v levo pa se pomeri koliko mm gre notri ker je blazilna.

drugace ostale pa imajo obe enaki (saj mislim da skoraj vse 125tke)

Lp Jan

Objavljeno
ja sej to ti pravim da je pri mitotu ki ima upside-down vilice drugačna količina olja.

vem da gre v desno 4,2dcl olja v levo pa se pomeri koliko mm gre notri ker je blazilna.

drugace ostale pa imajo obe enaki (saj mislim da skoraj vse 125tke)

Lp Jan

Hmmm, zanimivo da ena vilca opravlja drugačno delo kot druga... A tko je na vseh upside-down vilicah? :hmm:

Objavljeno

jah mislim da je samo ne me drzat za besedo vem le za mitota kako ima to narejeno saj sem videl za ostale pa ne vem.

Lp Jan

Objavljeno
mam el. shemo

Hvala, za shemo!!

Objavljeno

pa samo v eni vilci je fedra notr..

torej ena blaži ena vrača.. pri dirkalnih pa je mal drgač..

Objavljeno

to ni normalno. po moje je to aftermarket "predelava". js se neb furu s sam eno fedro, sm mel pa (razen nosilca za zavorno celjust) identicna oba kraka vilic, in pri veliki vecini motociklov je tako.

Objavljeno

jah nebi rekel da je predelava saj ima frend isti letnik in cisto iste vilice, ce pa ne verjames pa reci nekomu naj posodi malo mitota tastari letnik da ga rastavimo pa bos videl na lastne oci.

Lp Jan

Objavljeno

ju3 ce bo sreca (pa gnar) grem po novo zadnjo gumo :>>>

bo pa Dunlopka D208 :OK:

jupi :>>

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!