Jump to content

Yamaha XV 535 Virago


Jado

Recommended Posts

Zanime me, ce se da pri Viragu 535 pridobiti kaksnega konjicka in ali se to sploh splaca poceti ... pa seveda, koliko bi nova frizura cca. stala.

mejte se!

jado

Link to comment
Share on other sites

1.drugi izpuhi

2.razplinjace zamenjati

3.zracni filter zamenjati

4.obdelava glave (benchflow)

5.obdelava cilindrov (kompresija itd.)

6.......

ni limita,samo koliko hoces zapraviti? splacajo se pa mogoce prve tri postavke,ker so relativno enostavne in relativno poceni.

izpuhi od DEM 1000.- naprej,razplinjaci DEM 500.- (rabljeni.ce jih dobis?!),filter DEM 80.-.vse cene ca.-cene v AUT.delo ekstra.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Link to comment
Share on other sites

quote:

1.drugi izpuhi

2.razplinjace zamenjati

3.zracni filter zamenjati

4.obdelava glave (benchflow)

5.obdelava cilindrov (kompresija itd.)

6.......

ni limita,samo koliko hoces zapraviti? splacajo se pa mogoce prve tri postavke,ker so relativno enostavne in relativno poceni.

izpuhi od DEM 1000.- naprej,razplinjaci DEM 500.- (rabljeni.ce jih dobis?!),filter DEM 80.-.vse cene ca.-cene v AUT.delo ekstra.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

OK! Hvala za odgovor! Se to ... koliko konjickov cca pa lahko s prvimi tremi koraki pridobim?

mejte se!

jado

Link to comment
Share on other sites

Splacajo se ti verjetno le prvi trije koraki.

Ne vem kakšnega buma pa vseeno ne boš doživel, ce bi ga resneje mašinsko predelal, bi mu moral nameniti tudi bolše bremze, vilice, ...

Vprašaj se ce se ti bolje splaca(ceneje) raje vecji coper kupt.

Link to comment
Share on other sites

ti je rok vse povedal, virago je ze zdaj prehiter za kurceve bremze in vzmetenje ki ga ma. z prvimi tremi koraki bi pomoje dobil kakih +5 KM in nic vec. se ne splaca.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to comment
Share on other sites

quote:

Pa se dokaj neuporabno.. Se mi zdi.

A se dosti v dvoje in oblozen vozis?

Niti ne (v dvoje, oblozen) ...

Hvala vsem - to sem hotel izvedeti - ocitno se zadeva ne splaca. Bom raj se mal pocaku (money. money, money)in nabavu kaj mocnejsega. Ce smo ze pri tem - ker so mi bolj vsec chopperji - kaj predlagate za nakup (tam nekje okol 1000ccm). Aja, pa se to ... kako je pri motorju, ki ga prodajas, glede cene - a tud tok pade kot pri npr. avtu??

mejte se!

jado

Edited by - jado on 05/07/2001 14:35:52

Link to comment
Share on other sites

@ jado: ce se hoces samo chopperizirati,si oglej razne custome (virago/dragstar 1100,marauder,intruder itd.).ce pa vleces na malo bolj presenetljive motorcke ti priporocam VF 750 C magno od honde.VFR masina v cruiser sasiji.zraven v-maxa se zmeraj najhitrejsi custom (mogoce VTX 1800 boljsi,a veliko drazji).

-----

clean and sober

Link to comment
Share on other sites

Ce bi bilo temu tako (glede padanja cene kot pri avtu) bi v moji garaži trenutno vsaj dva ticala. Na žalost tistih, ki trenutno nimamo za nove cena motorjem noce in noce padit.

Nekateri so z nakupom motorja in potem prodajo cez 3 leta celo zaslužili (ko je JEN tako narasel) - majku jim.

Moj predlog Yamaha DragStar 1100 - nekje najboljše vozne lastnosti in izgled - za coperja seveda.

Link to comment
Share on other sites

quote:

Hvala vsem - to sem hotel izvedeti - ocitno se zadeva ne splaca.

ko bos menjal zracni filter poglej,ce se dobi kaksnega,ki prepusca vec zraka in ga je mogoce prati (npr.K&N,champion itd.).najkasneje po tretjem pranju prisparas denar.pa ne pozabiti fergazerje nastaviti na vecji prepust zraka.

-----

clean and sober

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zanima me uradni naziv tesnila pri tacki menjalnika pri 535 (ne direktno pri tacki ampak pri pokrovu cca 30cm2 velikega pokrova). Pritrjena je s tremi inbusi in tam mi je zacelo puscati olje...bitch se spomni sredi sezone neko jokavost zganjat...je imel ze kdo to situacijo in kako se uradno rece temu tesnilu?

Zaradi tega je ne bi ravno na servis vozil ampak bi zamenjal sam seveda vendar da vem kaj it sploh iskat po imenu.

Keep on drivin’ hard...

Uredil - Ice on 24/12/2001 20:22:40

Link to comment
Share on other sites

Pelji motor na servis in prosi mehanika, da ti pogleda po katalogu in ti da številko dela (tesnila). Verjetno ti bo naredil to uslugo..

Ejkej

Link to comment
Share on other sites

Po vsej verjetnosti ima katalog z rezervnimi deli tud trgovec z rezervnimi deli sam.

V najslabšem primeru se pelji do trgovine z motociklom in trgovcu na motorju pokaži, kaj bi rad. Tudi tako smo vcasih kupovali, ce nismo vedeli kaj bi tocno radi, oziroma, kako tisto tocno izgleda. Ce ti bo prodal napacno robo, imaš potem vec možnosti doseci zamenjavo neustreznega (seveda, nenamešcenega) tesnila.

Brrrm

Link to comment
Share on other sites

najlazje je da mehanika vprasas koliko stane tesnilo in za koliko bi ti on zamenjal. pol se odloci naprej ker vcasih to vzame mehaniku 5 min in tudi ne stane dosti, seveda pod pogojem da je dober in posten (glej slavni topic s&d mehaniki).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to comment
Share on other sites

Yamaha 535

Situacija : pri spuscanju sklopke kljbu sprosceni rocki, v motorju obcutek, da se sklopka spusca postopno, z zamudo. Pri visokih obrati s motor zavrti v prazno. Pri stisnjeni sklopki v prvi motor se vedno rahlo vlece naprej. Prestave se ne zvrtijo do konca, ker se pri visjih obratih zavrti masina v prazno.

Kaj bi to kanilo biti?

-prevec olja

-sklopka v riti

-bozja siba

Se je komu to ze primerilo. Tezava je v tem, da ima motor slabih 11.000 km. Jeba pac.

Keep on drivin’ hard...

Link to comment
Share on other sites

Lamele, potisna plošca ... šiba božja ...

Pelji na servis, pa naj vse dobro prevohajo. ce imaš motor še v garanciji, se ti zna zgoditi, da ti bodo menjali kompletno sklopko.

Veliko uspeha in cimmanj stroškov pri reševanju problema!

P.s.: imel podobne probleme (med ostalim težko našel v "ler"), zato so mi menjali sklopko (komplet)

Edited by - easyrider on 16/08/2001 11:26:49

Link to comment
Share on other sites

kupi "tekoce" tesnilo (krema iz tube).ce odgovarja temperaturi in je odporna na benc in olje je ok,dokler ne prihaja do prevelikih pritiskov na tem delu.

-----------

at 200 mph you have no friends

Link to comment
Share on other sites

Podobno kot moj GSX.

Lamele za menjat (sicer ne vem kako to da že pri 10.000)

Link to comment
Share on other sites

Vse kaže na to, da je lamela sklopke rekla konc. Cimprej servisiraj, da ne bo še vecjega deficita (slaba lamela lahko verižno povzroci ....) ne bom te strašiu!

Link to comment
Share on other sites

Kakšno imaš sklopko (povezava rocka - sklopka)? Hidravlicno ali žicno? Obstaja možnost, da ti je popustila napetost žice (pri rocki imaš vijak, s katerim nastavljaš napetost), ce pa imaš hidravliko, pa pojdi na servis.

lp Easyrider

Link to comment
Share on other sites

v primeru hidravlicne sklopke poglej,ce je se stara tekocina noter (umazano temno rjava=stara ali rosno rumena,kot "zvezda" olje=ok ?).

ali pa servis.luck.

-----------

at 200 mph you have no friends

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Žio!

V času posezone si nameravam nabavit nov motor - Virago 535. Zanima me naslednje:

a) Katere letnike bi dobil v cenovnem razredu med 700 in 800 ksit ?

B) Koliko km zdrži motor brez večjih okvar ?

c) Cene servisov !

Link to comment
Share on other sites

Za ta denar boš verjetno dobil letnik 97-98,servis pa odvisno a je mali al veliki,ma cca od 18,000sit naprej,kolk zdrži pa naj pove negdo ki je že naklepal nekaj KM

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!