strom Objavljeno Oktober 5, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2002 poglej mal če kje olček curi, sicer pa potrošni material. Sprednje vilice (fedri, semeringi, olje), pakne, disk, zadnja bremza, gume, etc.... Pa upam da maš še kej rezerve za olje pa filter menjat... pa registracijo. Se ne prenaša več. LP
Lucky Objavljeno Oktober 7, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2002 Jep, s svojim viragecom 535 naredu že 45.000 km pa brez večjih problemov, je pa letnik 97. Razen menjave tesnila na glavi, k mi je začel mal oljček curit, kot pravi Strom. No ja, za menjavo tesnila ki stane okoli 10-15 k (ne vem točno) so mi zaračunali 60 tisočakov, ker je blo treba mašino podret. :(
MAČKON Objavljeno Oktober 7, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2002 Prvič slišim da je zaradi menjave tesnila glave potrebno podret mašino.
transalp Objavljeno Oktober 7, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2002 Prvič slišim da je zaradi menjave tesnila glave potrebno podret mašino. Mogoče je šlo za nerodno izražanje - verjetno je morala mašinca z geštela (vsaj pri TA je tako...). :?
motomanijak Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Jaz pa iščem manuale oz. navodila za Yamaha Virago 535 letnik 92. Nekaj sem iskal po netu, na žalost je vse za kupit. Zanima me če ima kdo kakšen link do omenjenih manualov... če pa ni linkov, bi pa koga prosil, ki ima isti motor če bi mi posodil manuale za prekopirat. Hvala :rolleyes: :rolleyes:
MotoCop Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 Zanima me, če je že kdo imel težave z elektriko na Yamahi 535 Virago letnik 91'. Oz na katerikoli Yamahi. Če opišem težavo bolj podrobno: Če se vozim z ugasnjeno lučjo, ni nobenih problemov, ko pa vozim z prižgano lučjo se pa začne praznit akumolator, tako da po cca. 15 km vožnje motor ugasne. Ko počakam cca. 10-15 min pa lahko motor ponovno spravim v tek. V tej zvezi je avtoelektričar opravljajl meritve moči polnjenja akumolatorja, kjer je ugotovil da se akumolator polni nekje od 13,4 V do 14 V, pri tem pa se jakost polnjenja zmanjšuje ko dodam plin, vendar ne na manj kot cca. 13.3 V. Prav tako opažam, če v času ko imam prižgano luč dodam plin, da žarnica manj zasveti. Ker sem v zvezi z navedeno napako že iskal pomoč pri večih DOMNEVNIH strokovnjakih ( Yamaha servis avto Šerbinek), pri čemer so nekateri trdili, da je v okvari regler, drugi trdijo, da je dotrajal akumolator, tako, da sploh nevem več na koga se obrniti, prosim, ukolikor se je že kdo srečal z takšno oz. podobno napako, da mi pomaga oz. me seznani z primernim naslovom serviserja.
strom Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 Zanima me, če je že kdo imel težave z elektriko na Yamahi 535 Virago letnik 91'. Oz na katerikoli Yamahi. Če opišem težavo bolj podrobno: Če se vozim z ugasnjeno lučjo, ni nobenih problemov, ko pa vozim z prižgano lučjo se pa začne praznit akumolator, tako da po cca. 15 km vožnje motor ugasne. Ko počakam cca. 10-15 min pa lahko motor ponovno spravim v tek. V tej zvezi je avtoelektričar opravljajl meritve moči polnjenja akumolatorja, kjer je ugotovil da se akumolator polni nekje od 13,4 V do 14 V, pri tem pa se jakost polnjenja zmanjšuje ko dodam plin, vendar ne na manj kot cca. 13.3 V. Prav tako opažam, če v času ko imam prižgano luč dodam plin, da žarnica manj zasveti. Ker sem v zvezi z navedeno napako že iskal pomoč pri večih DOMNEVNIH strokovnjakih ( Yamaha servis avto Šerbinek), pri čemer so nekateri trdili, da je v okvari regler, drugi trdijo, da je dotrajal akumolator, tako, da sploh nevem več na koga se obrniti, prosim, ukolikor se je že kdo srečal z takšno oz. podobno napako, da mi pomaga oz. me seznani z primernim naslovom serviserja. Regler ali pa alternator. Pri normalni vožnji (cca 2500 obratov in več) bi ti moral polnit z cca 14,5V.... če mene vprašaš je regler. Tko na uč. Akumulator pa ni. Definitivno, ker čene ti tudi vžgal nebi. LP
Lucky Objavljeno Julij 8, 2003 Opozori Objavljeno Julij 8, 2003 Jest sem mel na viragotu 250 podobne težave, ampak meni sploh ni polnil. Bil je pa kriv regler.
Rokovnjač Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 kolega išče...agregat ali poškodovan motor ima kdo kakšno mašino za VIRAGO 500 / 535 ( men je ribnla )!!! kontakt: JUREXX@volja.net
Adrijan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Hi Ali mi lahko kdo pomaga resiti problem Imam yamaho 535 virago in kakor izgleda je blokirana na st. obratov. Doseze max 120Km/h in niti ne izkoristi vseh 25 kw. Kako in kje mozno to blokado odstraniti? Hvala vsem
vulcan Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 A imaš po prometni omejeno na 25kw? Če je in bi rad uradno spremenil oz. odprl zadevo ti bodo to uredili na pooblaščenem servisu. Če pa bi jo rad samo tako odprl pa se obrni na kakšen drug dober servis. Samo pazi pri tehničnih pregledih, če bodo slučajno uvedli merjenje moči pa lahko imaš pizd....
Gajo Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 Jaz pa iščem manuale oz. navodila za Yamaha Virago 535 letnik 92. Nekaj sem iskal po netu, na žalost je vse za kupit. Zanima me če ima kdo kakšen link do omenjenih manualov... če pa ni linkov, bi pa koga prosil, ki ima isti motor če bi mi posodil manuale za prekopirat. Hvala :rolleyes: :rolleyes: ← Tule je nekaj, imam pa v arhivu tudi service manual v pdf formatu, ki ga lahko dobiš na mail. http://ursa.irk.ru/manual/
mirando Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Lep pozdrav mojstri, Zanima me kakšna so vaša mnenja, izkušnje pripombe na Yamaho XV 535 Virago ?! Kako je z vzdrževanjem, porabo, vozne lastnosti?! Sem gledal forum, pa "posebne" debate na to temo še ni bilo!? Hvala,lp Miran
simonsi Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Vsa čast, da nameravaš kupit najgrši motor pod soncem :blush: Kolikor jaz vem, pa kakšnih večjih problemov s tem motorjem ni bilo. Samo standardni hakelci pri rabljenih motorjih.
mirando Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Vsa čast, da nameravaš kupit najgrši motor pod soncem :blush: Kolikor jaz vem, pa kakšnih večjih problemov s tem motorjem ni bilo. Samo standardni hakelci pri rabljenih motorjih. Dobro..."najgrši"....stvar debate - sam sem videl tud že kaj "bistveno gršega"...
Guest Brumer Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 To je eden od najbolj prodanih motorjev v tej klasi in tudi cena je bila kar ugodna. Vem ,da ga že par let neizdelujejo,zato so vsi viragoti precej izgubili na ceni.Sam sem imel viraga 750 ccm precej podoben 535,imel ga je moj dober kolega večkrat sva tudi meseboj zamenjala in skupaj prevozila veliko kilometrov.Kolega je bil z 535 zelo zadovoljen imel je samo enkrat težave z zaganjačem ( na vztrajniku -prosti tek zobnika za vžiganje)drugače samo normalno vzdrževanje.Zmen se za pravo ceno,če se ti motor dopade ti nebo žal. :beer2: maco47 in Bremzer 2
mirando Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 To je eden od najbolj prodanih motorjev v tej klasi in tudi cena je bila kar ugodna. Vem ,da ga že par let neizdelujejo,zato so vsi viragoti precej izgubili na ceni.Sam sem imel viraga 750 ccm precej podoben 535,imel ga je moj dober kolega večkrat sva tudi meseboj zamenjala in skupaj prevozila veliko kilometrov.Kolega je bil z 535 zelo zadovoljen imel je samo enkrat težave z zaganjačem ( na vztrajniku -prosti tek zobnika za vžiganje)drugače samo normalno vzdrževanje.Zmen se za pravo ceno,če se ti motor dopade ti nebo žal. :beer2: Hvala Brumer... A ma kdo izkušnje s tehničnimi pregledi in "malo predelanim" chooperjem - a fejst komplicirajo ?? tale 535 ima npr. (dodatno) namontirane meglenke-luči na zaščitnem okvirju, glas ima kar močan....ker mislim, da vse to ni povsem original, me zanima če glede tega na tehničnih zlo komplicirajo?!?! Bremzer 1
Guest Brumer Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Hvala Brumer... A ma kdo izkušnje s tehničnimi pregledi in "malo predelanim" chooperjem - a fejst komplicirajo ?? tale 535 ima npr. (dodatno) namontirane meglenke-luči na zaščitnem okvirju, glas ima kar močan....ker mislim, da vse to ni povsem original, me zanima če glede tega na tehničnih zlo komplicirajo?!?! Luči je najbolje,da jih za tehnični snameš dol ker ponavadi zajebavajo zaradi vezave.Namreč praviloma lahko gorijo (meglenke) samo z parkirnimi in z dolgimi lučmi ,z zasenčeno lučjo (ablendom )lahko gorijo samo v slučaju slabe vidljivosti.Kar se tiče glasnosti auspuha pa glej, da neboš okoli njih preveč ropotal,lahko ga malo zadušiš,da porineš v glušnik par železnih vat (ki se jih uporablja za čiščenji roštilja-ali pranje posode) pozneje bodo itak zgorele in ji zmeče ven. :OK: Bremzer in maco47 2
mirando Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Dobra "finta" Brumer .) kaže razmisliti v tej smeri...!? za luči ni problem = demontaža...zvok je pa že druga zgodba ja... Kako pa je z vzdrževanjem kardana pri 535-i!? ...?!
Ice Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 poznam par ljudi, ki so s 535 delaji wheely-e. in kardan sedaj veselo melje. ali pa je nehal. delati. sploh. sicer ne vem kako bi od zunaj videl/slisal, ce je kardan bil prevec obremenjen, ampak toliko, da ves.
Guest Brumer Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Dobra "finta" Brumer .) kaže razmisliti v tej smeri...!? za luči ni problem = demontaža...zvok je pa že druga zgodba ja... Kako pa je z vzdrževanjem kardana pri 535-i!? ...?! Enkrat na leto -najbolje spomladi zamenjaj olje (tako da čez leto voziš s frišnim oljem),ko ispustiš olje vedno najprej odvij zgornji vijak nato spodnjega in izpusti olje.Spodnji vijak ima magnet in vedno preglej,če so na njemu kakšni opilki to je prvi znak,da te čaka menjava diferencijala.Kolikor je meni poznano (razen tesnil) se mora menjati kompletni diferencijal,stane ca 800 Eu.(to je cena za diveržne in V-maxa).Najbolje,da si kupiš 1lit diferencijal olja Motul Grearbox SAE 80W90 cena ca 2600,oo Sit. Če ti je diferencijal malo glasen daj to Motulovo olje not in vozi to sezono potlej drugič ko boš menjel olje pa dobro poglej koliko bo opilkov ,če so opilki drobni fini ni tako hudo ,če pa so kakšni večji koščki potem bo kmalu zaružilo.Olja naliješ ca 2,5 dl od zgornjega vijaka,ki se nahaja nekje v sedini diferencijala. To kar sem ti napisal je vzdrževanje diferencijala,kardan pa je brez vzdrževanja. :OK: maco47, Bremzer in dotem 2 1
TomazB Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Živjo! Zanima me, če ima kdo doma originalne izpuhe za Yamaha Virago 535. Potreboval bi sicer samo "dušilce" oziroma zadnje pokrovčke, ki se privijačijo malce pred koncem izpuha. Zelo bi bil vesel vsake informacije.
Guest Brumer Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Živjo! Zanima me, če ima kdo doma originalne izpuhe za Yamaha Virago 535. Potreboval bi sicer samo "dušilce" oziroma zadnje pokrovčke, ki se privijačijo malce pred koncem izpuha. Zelo bi bil vesel vsake informacije. Delta tim Krško,ob najbolj sigurno-vprašaj za ceno pošljejo ti po povzetju !! dotem, Bremzer in maco47 3
TomazB Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Delta tim Krško,ob najbolj sigurno-vprašaj za ceno pošljejo ti po povzetju !! Sem vprašal na skoraj vse servise. Vseeno hvala za nasvet. Povsod je bil odgovor enak. Ne da se dobit samo dušilca. Kupim lahko samo kompleten izpuh (800€). Ker pa je izpuh na motorju še v odličnem stanju in izgledu, bi potreboval samo dušilec...(kakšen rabljen)... sigurno je kdo svojega Viraga kaj rihtal in zamenjal izpuhe..... No vsaj upam da se kdo najde...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se