Skoči na vsebino

Yamaha XV 535 Virago


Priporočene objave

Objavljeno

bodi sam svoj mojster

ustvar sam svoj unikatn dušilc

Objavljeno
bodi sam svoj mojster

ustvar sam svoj unikatn dušilc

Ja saj to bom tudi naredil, ker mi očitno ne preostane nič drugega :naughty:

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...za videt BUTASTO.glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role pa sam kolena dodam na konc zarad look-a

.a bi rablo pol še kej dodatno po karburah al kej štelat zarad "spremembe tlaka izpušnih plinov",glas bi pa tud mislim da bil mal prehud?

pa novi odpadejo...so mal predragi :)

evola še slikca za lažjo predstavo

Nejc

post-26516-030803900 1285796974_thumb.jpg

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, iščem viragota 535 s papirji v kakršnem koli stanju. Lastnik mora biti slovenec, zato vem da bo kr teška tale zadeva. Vesel bi bil vsakršne pomoči! :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, iščem viragota 535 s papirji v kakršnem koli stanju. Lastnik mora biti slovenec, zato vem da bo kr teška tale zadeva. Vesel bi bil vsakršne pomoči! :yes:

Pozabil omenit, da iščem viragota, ki bi ga uporabil za dele!

Popravljeno . Popravil dejc
Objavljeno

Ja, zakaj bi pa bil problem najti Virago535, ki ima slovenskega lastnika...? (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) jih je kar nekaj.

Objavljeno

Problem je najt Viraga 535 za malo denarja z vsemi pripadajočimi dokumenti, zato po možnosti iščem kakšno staro, karambolirano ali nevozno varianto motorja.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me, vaša najdaljša pot z omenjenim motorjem. Pa kakšne dobre in slabe strani.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve, ali imajo viragi 535 različna prestavna razmerja. Hvala.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če je kdo z izkušnjami na omenjenem motorju, bi prosil za odgovor na prvi dve vprašanji.

Zanima me obremenitev motorja. Trenutno imam obremenitev tam 170kg (vožnja v dveh + prtljaga). Je to priporočljivo, kaj gre lahko narobe...

Hvala

Objavljeno

Če je kdo z izkušnjami na omenjenem motorju, bi prosil za odgovor na prvi dve vprašanji.

Zanima me obremenitev motorja. Trenutno imam obremenitev tam 170kg (vožnja v dveh + prtljaga). Je to priporočljivo, kaj gre lahko narobe...

Hvala

Zadnje fedre nastavi na najtrše, je pa 170-180 kg že kar maximalna obremenitev za ta motorček! Sam sem imel Viragota 750 pa je bil še za enega prešvoh, premalo Ps sploh pri čelnem vetru z sopotnikom ali malo v hrib sem vsem avtom bil v napoto!! :hmm:

Objavljeno

Sicer piše v priročniku maksimalna obremenitev 220kg. Fedri so nastavljeni na predzadnjo stopnjo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Predno se odpravim na servis še tukaj povprašam, kako in kaj. In sicer imam Viragota 535, 32 kW. V zadnjem času sem opazil, da motor npr. na avtocesti doseže kakšnih 100 km/h potem pa kot, da bi ga nekaj "zamorilo". Prav tako pri tej "končni hitrosti" nekako čudno "cuka", sicer ne prav sunkovito, vendar pa vseeno nadležno. Dostikrat ga tako zamori, da pade brzina tudi na 90 km/h. :(

Imam morda kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo? :)

Objavljeno

Mogoče so kakšni ventili in pa vplinjači za nastavit. Lahko da je tudi kaj elektronika. Težko je tako ugibat. Prekontroliraj malo olje, količino in če mogoče kje kaj pušča. Si mogoče stestiral, ali se motor obnaša isto ko je hladnejši?

Objavljeno

Uplinjače spucat..morda je potegnilo not smeti in ga to blokira..vsaj pri meni je pred časom blo tako..in ni šlo več kot 140...nato so mi jih razstavli , spucali in je šlo normalno naprej..

Še prej pa seveda preveri razne filtre,..bencin, zrak..svečke ( morda zadeva leti samo po enem cilindru ?)

Objavljeno

Predvsem preveri NAJPREJ obe(gumijasti) membrani v vplinjaču !!:hmm:

Objavljeno

Bil nekoliko odsoten, tako da šele sedaj zahvala za vse informacije. Sem tudi že pomislil, da bi znala stvar delovati samo na enem cilidru. Drugače pa se mi zdi, da ko je hladen še nekako gre, ampak ponavadi se itak do avtoceste oziroma regionalke motor že segreje, tako da bi težko rekel...

Objavljeno

Evo, zadeva poštimana, ma, kot bi imel spet nov motor... :lol:

Problemi pa so bili pri vplinjaču, tako da je res delal samo en cilinder. Sicer je obstajala možnost, da so fuč tudi neke gumice oziroma mrežice pri vplinjaču, vendar na srečo moje denarnice temu ni bilo tako. :D

V glavnem na servisu so porihtali zadevo (spucali vplinjača) tako, da gre sedaj motor še bolje kot prej. :OK:

LP

Objavljeno

No saj sem vedel, da viraga zjebe samo umazanija..tehnologija sama od sebe ne odpove :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, sedaj pa smo pred novo dilemo...sicer je bilo na to temo na forumu že precej napisanega in marsikaj sem že prebral, ampak vseeno nisem prišel do kakšnega "pametnega" zaključka.

Torej, ker smo bili letos še posebno pridni pri nabiranju km, gredo gume počasi rakom žvižgat in sedaj večna dilema, kaj in kje.

Gledam sicer eno varinato Dunlop

spredaj 100/90-19 (1,85*19)

zadaj 140/90-15 (3,00*15)

in drugo varianto Metzeler ;), vendar pa malo odstopa od "original" mer

spredaj 110/90-19

zadaj 150/90-15

Sedaj pa vprašanje, kaj izbrati in ali je sploh mogoče, da bi dal na viragota 535 malo širše gume.

Popravljeno . Popravil AVI
Objavljeno

No, sedaj pa smo pred novo dilemo...sicer je bilo na to temo na forumu že precej napisanega in marsikaj sem že prebral, ampak vseeno nisem prišel do kakšnega "pametnega" zaključka.

in drugo varianto Metzeler ;), vendar pa malo odstopa od "original" mer

spredaj 110/90-19

zadaj 150/90-15

Sedaj pa vprašanje, kaj izbrati in ali je sploh mogoče, da bi dal na viragota 535 malo širše gume.

Gume daš lahko gor,če so širše za 10 sepravi bi jih lahko montiral,samo nevem zakaj saj ima Metzeler za tvoj motor original gume in sicer:

ME 880 Marathon V tej dimenziji dobiš tudi Metzeler Lasser zelo vredu gume za čoperje!

Spredaj 100/90-19 MC/57 H (TL) pomeni brez zračnice-tubeles

Zadaj 140/90-15 B15 MC 73 H

Objavljeno

Sicer teh Metzeler res nisem opazil...ups... glede širine sem spraševal zato, ker bi rajši dal gor malo širše gume (pa če tudi za 10) - širša guma mi lepše izgleda :blush:

Objavljeno

na viraga 750 gre 150 guma..kljub temu, da ima orginal 140! Poglej kolk imaš še prostora pri kardanu pa je..načeloma bi moralo it bp.

Tud sprednja pri meni je lahko 110 !

Objavljeno

Sicer teh Metzeler res nisem opazil...ups... glede širine sem spraševal zato, ker bi rajši dal gor malo širše gume (pa če tudi za 10) - širša guma mi lepše izgleda :blush:

Eno nepozabi,če montiraš širšo gumo je guma še bolj okrogla(jajčasta) in če si bolj izi-raider se ti bo rabila "samo" po serdini in boš z tako gunmo naredil manj kilometrov s strani pa bo kot nova in posledično boš gumo kritiziral češ da zdrži premalo kilometrov ! :hmm:

Objavljeno

na viraga 750 gre 150 guma..kljub temu, da ima orginal 140! Poglej kolk imaš še prostora pri kardanu pa je..načeloma bi moralo it bp.

Tud sprednja pri meni je lahko 110 !

Hvala! Prostora je še nekaj tako, da mislim, da bo šlo. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!