Žarko G. Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 bodi sam svoj mojster ustvar sam svoj unikatn dušilc
TomazB Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 bodi sam svoj mojsterustvar sam svoj unikatn dušilc Ja saj to bom tudi naredil, ker mi očitno ne preostane nič drugega :naughty:
nenonenc Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...za videt BUTASTO.glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role pa sam kolena dodam na konc zarad look-a .a bi rablo pol še kej dodatno po karburah al kej štelat zarad "spremembe tlaka izpušnih plinov",glas bi pa tud mislim da bil mal prehud? pa novi odpadejo...so mal predragi evola še slikca za lažjo predstavo Nejc
dejc Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Pozdravljeni, iščem viragota 535 s papirji v kakršnem koli stanju. Lastnik mora biti slovenec, zato vem da bo kr teška tale zadeva. Vesel bi bil vsakršne pomoči! :yes:
dejc Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni, iščem viragota 535 s papirji v kakršnem koli stanju. Lastnik mora biti slovenec, zato vem da bo kr teška tale zadeva. Vesel bi bil vsakršne pomoči! :yes: Pozabil omenit, da iščem viragota, ki bi ga uporabil za dele! Popravljeno Oktober 29, 2010. Popravil dejc
motofrik Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Ja, zakaj bi pa bil problem najti Virago535, ki ima slovenskega lastnika...? (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) jih je kar nekaj.
dejc Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Problem je najt Viraga 535 za malo denarja z vsemi pripadajočimi dokumenti, zato po možnosti iščem kakšno staro, karambolirano ali nevozno varianto motorja.
alen1 Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 Zanima me, vaša najdaljša pot z omenjenim motorjem. Pa kakšne dobre in slabe strani.
alen1 Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 Mogoče kdo ve, ali imajo viragi 535 različna prestavna razmerja. Hvala.
alen1 Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Če je kdo z izkušnjami na omenjenem motorju, bi prosil za odgovor na prvi dve vprašanji. Zanima me obremenitev motorja. Trenutno imam obremenitev tam 170kg (vožnja v dveh + prtljaga). Je to priporočljivo, kaj gre lahko narobe... Hvala
Bremzer Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Če je kdo z izkušnjami na omenjenem motorju, bi prosil za odgovor na prvi dve vprašanji. Zanima me obremenitev motorja. Trenutno imam obremenitev tam 170kg (vožnja v dveh + prtljaga). Je to priporočljivo, kaj gre lahko narobe... Hvala Zadnje fedre nastavi na najtrše, je pa 170-180 kg že kar maximalna obremenitev za ta motorček! Sam sem imel Viragota 750 pa je bil še za enega prešvoh, premalo Ps sploh pri čelnem vetru z sopotnikom ali malo v hrib sem vsem avtom bil v napoto!! Coban 1
alen1 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Sicer piše v priročniku maksimalna obremenitev 220kg. Fedri so nastavljeni na predzadnjo stopnjo.
AVI Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Predno se odpravim na servis še tukaj povprašam, kako in kaj. In sicer imam Viragota 535, 32 kW. V zadnjem času sem opazil, da motor npr. na avtocesti doseže kakšnih 100 km/h potem pa kot, da bi ga nekaj "zamorilo". Prav tako pri tej "končni hitrosti" nekako čudno "cuka", sicer ne prav sunkovito, vendar pa vseeno nadležno. Dostikrat ga tako zamori, da pade brzina tudi na 90 km/h. Imam morda kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo?
alen1 Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Mogoče so kakšni ventili in pa vplinjači za nastavit. Lahko da je tudi kaj elektronika. Težko je tako ugibat. Prekontroliraj malo olje, količino in če mogoče kje kaj pušča. Si mogoče stestiral, ali se motor obnaša isto ko je hladnejši?
schani_ Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Uplinjače spucat..morda je potegnilo not smeti in ga to blokira..vsaj pri meni je pred časom blo tako..in ni šlo več kot 140...nato so mi jih razstavli , spucali in je šlo normalno naprej.. Še prej pa seveda preveri razne filtre,..bencin, zrak..svečke ( morda zadeva leti samo po enem cilindru ?) dotem 1
Bremzer Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Predvsem preveri NAJPREJ obe(gumijasti) membrani v vplinjaču !! Coban 1
AVI Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Bil nekoliko odsoten, tako da šele sedaj zahvala za vse informacije. Sem tudi že pomislil, da bi znala stvar delovati samo na enem cilidru. Drugače pa se mi zdi, da ko je hladen še nekako gre, ampak ponavadi se itak do avtoceste oziroma regionalke motor že segreje, tako da bi težko rekel...
AVI Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Evo, zadeva poštimana, ma, kot bi imel spet nov motor... :lol: Problemi pa so bili pri vplinjaču, tako da je res delal samo en cilinder. Sicer je obstajala možnost, da so fuč tudi neke gumice oziroma mrežice pri vplinjaču, vendar na srečo moje denarnice temu ni bilo tako. V glavnem na servisu so porihtali zadevo (spucali vplinjača) tako, da gre sedaj motor še bolje kot prej. LP
schani_ Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 No saj sem vedel, da viraga zjebe samo umazanija..tehnologija sama od sebe ne odpove
AVI Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) No, sedaj pa smo pred novo dilemo...sicer je bilo na to temo na forumu že precej napisanega in marsikaj sem že prebral, ampak vseeno nisem prišel do kakšnega "pametnega" zaključka. Torej, ker smo bili letos še posebno pridni pri nabiranju km, gredo gume počasi rakom žvižgat in sedaj večna dilema, kaj in kje. Gledam sicer eno varinato Dunlop spredaj 100/90-19 (1,85*19) zadaj 140/90-15 (3,00*15) in drugo varianto Metzeler , vendar pa malo odstopa od "original" mer spredaj 110/90-19 zadaj 150/90-15 Sedaj pa vprašanje, kaj izbrati in ali je sploh mogoče, da bi dal na viragota 535 malo širše gume. Popravljeno September 26, 2011. Popravil AVI
Bremzer Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 No, sedaj pa smo pred novo dilemo...sicer je bilo na to temo na forumu že precej napisanega in marsikaj sem že prebral, ampak vseeno nisem prišel do kakšnega "pametnega" zaključka. in drugo varianto Metzeler , vendar pa malo odstopa od "original" mer spredaj 110/90-19 zadaj 150/90-15 Sedaj pa vprašanje, kaj izbrati in ali je sploh mogoče, da bi dal na viragota 535 malo širše gume. Gume daš lahko gor,če so širše za 10 sepravi bi jih lahko montiral,samo nevem zakaj saj ima Metzeler za tvoj motor original gume in sicer: ME 880 Marathon V tej dimenziji dobiš tudi Metzeler Lasser zelo vredu gume za čoperje! Spredaj 100/90-19 MC/57 H (TL) pomeni brez zračnice-tubeles Zadaj 140/90-15 B15 MC 73 H
AVI Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Sicer teh Metzeler res nisem opazil...ups... glede širine sem spraševal zato, ker bi rajši dal gor malo širše gume (pa če tudi za 10) - širša guma mi lepše izgleda
schani_ Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 na viraga 750 gre 150 guma..kljub temu, da ima orginal 140! Poglej kolk imaš še prostora pri kardanu pa je..načeloma bi moralo it bp. Tud sprednja pri meni je lahko 110 !
Bremzer Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Sicer teh Metzeler res nisem opazil...ups... glede širine sem spraševal zato, ker bi rajši dal gor malo širše gume (pa če tudi za 10) - širša guma mi lepše izgleda Eno nepozabi,če montiraš širšo gumo je guma še bolj okrogla(jajčasta) in če si bolj izi-raider se ti bo rabila "samo" po serdini in boš z tako gunmo naredil manj kilometrov s strani pa bo kot nova in posledično boš gumo kritiziral češ da zdrži premalo kilometrov ! dotem 1
AVI Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 na viraga 750 gre 150 guma..kljub temu, da ima orginal 140! Poglej kolk imaš še prostora pri kardanu pa je..načeloma bi moralo it bp. Tud sprednja pri meni je lahko 110 ! Hvala! Prostora je še nekaj tako, da mislim, da bo šlo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se