Skoči na vsebino

Motorji skuterjev


alesp

Priporočene objave

Aprilia ma zdj svoje Di-Tech motorje, Piaggio in Gilera mata pa tm od 96mensezdi not Hi-Per motorje, pol so dal ven Hi-Per2 in zdej še u Zipa SP Hi-Per 2 Pro...zdj so pa naredl še Pure-Jet, k ga ma novi NRG MC3 pa nova Gilera Runner..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki Katana in Zillion imata mislim da Hayabus...ups, Suzukijevo mašino, katero je leta 1999 imela tudi Aprilia SR 50. Pred tem letom sta imela Aerox in SR 50 enako mašino od Minarellijeve tvrdke. Potem jo je Aerox ohranu, SR 50 pa je dobil prenovo v lastni fabriki - Di-Tec s elektronskim vbrizgom. NRG in Runner imata prenovljeno mašino od Franco Morinija, enako je z Italjetovo Formulo. Če me spomin ne vara, ima tudi Peugeot mašino od starih Yamah, ki so jo kasneje dodelali. Benelli 491 naj bi imel pravtako Minarellija. Dragstar je neka posebna sorta skuterja, ampak nisem ziher, če ima isto mašino kot "Formula brother". Honde majo svoje stroje, Debri pa nimam pojma kaj ima, ampak mislim, da je pravtako Morini. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco ima baje svoje motorje.

Me pa zanima ali kdo kaj ve o motorju iz Italjet Formule 125. Motor je pomoje morinijev in me zanima če je bil še kje drugje kdaj uporabljen. Za moje pojme vsekakor exot. Za tiste ki hočejo imeti dva cilindra samo zaradi dveh cilindrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco ima baje svoje motorje.

Me pa zanima ali kdo kaj ve o motorju iz Italjet Formule 125. Motor je pomoje morinijev in me zanima če je bil še kje drugje kdaj uporabljen. Za moje pojme vsekakor exot. Za tiste ki hočejo imeti dva cilindra samo zaradi dveh cilindrov.

Ja Kymco naj bi imel svoje mašine. Italjet F 125ccm pa ima mislim da res morinijevo mašino, ki je vbistvu edinstvena zaradi teh dveh cilindrov. Enkrat sem bral test v Motopulsu in se je sama mašina kar dobro odrezala, minus je bla samo poraba (okol 6 litrov). Dva auspuha na skuterju......uuuuuuuuuuu! :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki Katana in Zillion imata mislim da Hayabus...ups, Suzukijevo mašino, katero je leta 1999 imela tudi Aprilia SR 50. Pred tem letom sta imela Aerox in SR 50 enako mašino od Minarellijeve tvrdke. Potem jo je Aerox ohranu, SR 50 pa je dobil prenovo v lastni fabriki - Di-Tec s elektronskim vbrizgom. NRG in Runner imata prenovljeno mašino od Franco Morinija, enako je z Italjetovo Formulo. Če me spomin ne vara, ima tudi Peugeot mašino od starih Yamah, ki so jo kasneje dodelali. Benelli 491 naj bi imel pravtako Minarellija. Dragstar je neka posebna sorta skuterja, ampak nisem ziher, če ima isto mašino kot "Formula brother". Honde majo svoje stroje, Debri

Misleš Derbi :?: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že dobr.Sam mal me razkur, če kdo narobe napiše ime od MOJGA skuterja :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mam Piaggio Typhoon z polinijevim kitom-75 cc-super zadeva ki neverjetno pospesuje-sem lihkar dobiu-gre 95km/h,porabi 4 litre, pospesek strasen, balanca verjetn kriva kar ne vpliva lih dobr na lego v oovinkih.

Mam pa se TGB acros.

Kdo bi men v LJ pocen pa dobr opravlju servise?

Redne pa tud kake druge.

Kje se najcenej deli dobijo-recmo obloge za zadnji bobenj pro Tayphoonu,..?

Tud nasploh bi cenil vse nasvete na to temo. Sm lihkar dobiu oba pa mi je kar mal cudno ko berem vse o variatorjih pa kok majo kaksni probleme,..

By the way, kaksen je znak da mors svecko menjat?

Kako se spuca tist sporten zracni filter-zelezna mrezica? V bencinu?

Na kolko se sploh dela redni servis in kaj se menja in kje? Se menja olje? Kje ga skuter sploh ima?đđKar se olja za mesanico tice je v BTCju v LJ v kleti trgovina z avto deli kjer majo neko Motul olje, ki je popolnoma sinteticno-za skuterje in liter sane 1600 SIT. Men se to zdi ugodno.

A je kaksna razlika med super 98 in pa evrosuper 98 bencinom? Men se zdi da nasploh men z 98 oktanskim dost boljs dela.

A kdo ve kolk kilometrov priblizno zdrzi tak typhoon? 75 cc cilinder-zelezn,sportn filter-zelezna mrezica,..Motor je zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Za servise v LJ nimam pojma.

2. V kakšni trgovini, kjer prodajajo tudi skuterje morajo imeti kakšne dele na zalogi. V Mariboru jih dobiš v Stupit-u.

3. Znak, da je treba menjat svečko je velikokrat ta, da ko je skuter v prostem teku rad crkne. Lahko so pa tudi tele, no kak se jim že reče, zdaj sn pozabo, oni ringi okol bata. No sej me bo kdo spomno.

4. Tega vprašanja nisem ravno dobro razumel, ampak, če si hočeš dat delat zračni filter, ti ga odsvetujem. En moj kolega ga je mel na NRG-ju, skuter se je drl ko prasica, šou ni nič bolj kot prej, je pa res, da so športni filtri dosti manj funkcionalni v smilsu, da prepuščajo več delcev, kar lahko škoduje cilindru oziroma batnim obročkom (aha, spomno sem se).

5. Redni servis? Kdo še danes hodi na redni servis? :D Veš da nebi vedu kje. Nardijo ti itak en vlki drek, računajo pa mastno. Boljše da to nardiš sam al ti pa kaki kolega. Itak je samo olje za dolit, jermen za zamenjat in ista zgodba je z valjčki. Kdaj ga pa maš pa nevem, ker je to od skuterja do skuterja različno. Prvi je nekje na 5.000, drugi pa na 15.000 ali pa 20.000. Tretji pa.......ga ne doživiš........ali pa tudi. Rezervoar za olje je navadno poleg bencinskega, lahko pa da ga maš med nogami. Rezervoar namreč.

6. To motul olje je res zlo ugodno. Ti kr kupi.

7. Naj bi bla neka razlika med 98 in 95 oktani (v boljši eksploziji), čeprav jast nisem zasledil nobene, ne pri porabi, ne pri teku motorja. Pa še predrag se mi zdi 98. Drugače pa je Super osvinčen. Tega pa ne smeš tankat v skuter, Evrosuper pa lahko.

8. Odvisno od načina vožnje. Lahko ti bo držal 30.000 in več, lahko bo treba menjat batne obročke že prej. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serviso so navadno prvi pr 1000, drugi pr 4000, tretji pr 8000 in tako naprej vsakih 4000km...

za peugeota pa je prvi pr 500 pol pa pr 5000, pa vsakih 5000 naprej.

jaz sem jih mel ze enih 4 al 5:)

tak da tomosaki, sem vido ze vec ko 3 :) samo itak sux toti servisi:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tolk velik cajta :?: . Jst sem meu pruga pr 1000, tadrug 3000, tatret bo pa pr 6000. Kolk pa ste kej dal za servis. Ker jst sem dau 6k SIT za 1. servis pa še odblokiru mi ga je 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, jaz mam celo Polini ALU kit.

Bom dal verjetno original filter gor ker je zdaj un zelezen-mrezica pa vodo not vlece ce dezuje in pol trokira.

Olje pa ni motil-sm se zmotu-danes sem ga kupu-je ELF 2XT TECH

100% sinteticen-cena je 1670 SIT za liter. Pa itak ma se tisto tehnologijo proti oblogam,.. Najdete ga v BTC ju v LJ spodaj v kleti glavne hale v majhni stacunci z avtodeli. Majo pa se enga se malo bolsega elfa ki je 2200 SIT za liter-tud sinteticen.

Za servis vsi razlico pravijo-eni na 3000 km eni na 5000 km,..

Kaj pa ce bi dal v motor kaksno uno varianto za manjso obrabo pa razne MOTOR UP variante kokr jih po TV kazejo? Tiste stvari k so tud za avtomobile da kao podalsajo zivljenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor-up se nalije zraven olja - pri 4taktnem avtu. tako da mislim da za skutera to ne pride v poštev. je čisto dovolj če zraven mešance, ki jo skuter sam dela, vliješ v rezervoar še kakšen dodaten štopl olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistga MOTOR-Up a jst nebi not ulivu. Pomoje je bolš če se not poščiješ. K to je sam ena natega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor-Up... Nekje (menda celo na tem forumu, ali pa v Motorrad-u) sem bral zanimiv prispevek na to temo... bom malo pobrskal...

Na kratko: 3M (proizvajalec Teflona) je v enem svojih uradnih obvestil sporočil, da uporaba teflona in teflonskih preparatov (olja, masti ter aditivi, ki vsebujejo Teflon) v motorjih z notranjim izgorevanjem negativno vplivajo na motor in lahko pod določenimi pogoji povzroči celo uničenje le-tega.

Sem bil pred leti, ko je zadeva prišla na trg, tudi sam gumpec in ga veselo nalil v svojo Hondo... ZADEVA SuCKs!!!

Denar smatran kot vržen stran, nobene razlike v porabi, pospeških, temperaturi ali čemerkoli drugem, na kar bi naj vplivalo.

ENKRATEN NATEG TV-PRODAJE!!!

Odsvetujem.

Kar se pa tiče 2T mašin... 95 oktanov in navaden polsintetičen dvotaktol. Motorji so delani za tako vrsto goriva, ne za raznorazne aditive...

LP

VespaMan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je Super osvinčen. Tega pa ne smeš tankat v skuter, Evrosuper pa lahko.

Zakaj pa ga nebi smel tankat v skuter??????

Saj nima katalizatorja.

Pomoje ga lahko tankaš brez problemov, vsaj jaz sem ga tankal v mojo skutico ene 60Mm pa ni crknila. Edino mogoče kakšna Aprilia Di-Tech bi lahko imela kakšne probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je Super osvinčen. Tega pa ne smeš tankat v skuter, Evrosuper pa lahko.

Zakaj pa ga nebi smel tankat v skuter??????

Saj nima katalizatorja.

Pomoje ga lahko tankaš brez problemov, vsaj jaz sem ga tankal v mojo skutico ene 60Mm pa ni crknila. Edino mogoče kakšna Aprilia Di-Tech bi lahko imela kakšne probleme.

Ups, to pa ne. Vsi skuterji od 99-ega leta naprej naj bi imeli katalizator. Zakon je zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!