smasher Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Prosim za brisanje zgodnjega posta, je še zgodaj zjutraj in sem slabo prebral kupon, vgradnja še vedno košta 600€.. tako da odpade kar je napisnao zgoraj. Dobro jutro :yawn:
thumper Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 kolega zanč klical na tisti tiptop servis ki sedaj vgrajujejo lovato prek petrola .. za vgradnjo v vag 1,8 T 150 konjski eni se mu sploh niso javili na telefon... drug mu je rekel da montaža na ta motor ni mogoča ker je turbo.. tretji pa : meštre vpraša ker tip 1,8T ima ... hahahaha skratka nimajo pojma ali ta motor potrebuje mazanje ali ne ... pa da je baje full zajeban za zmontirat pa še kup stvari je treba zraven dodat ker drugače ne dela ... in to seveda zaračunajo kot da je iz platine ... skratka : petrol + lovato = neizkušeni ter nepodučeni monterji brez suporta dobavitelja / izdelovalca plinske naprave...
danci1973 Objavljeno September 5, 2014 Opozori Objavljeno September 5, 2014 skratka : petrol + lovato = neizkušeni ter nepodučeni monterji brez suporta dobavitelja / izdelovalca plinske naprave... Cartman, idriz, NX650 in 1 other 4
thumper Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 bemti dež..mi je šele včeraj ratal demontirat napravo ...no sej ko je bilo sončno sm se full sekiral kdaj mi bo ratal to naredit ...na ven se ni porajtalo k sem mel čelado gor...
moravčan Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 kolega zanč klical na tisti tiptop servis ki sedaj vgrajujejo lovato prek petrola .. za vgradnjo v vag 1,8 T 150 konjski eni se mu sploh niso javili na telefon... drug mu je rekel da montaža na ta motor ni mogoča ker je turbo.. tretji pa : meštre vpraša ker tip 1,8T ima ... hahahaha skratka nimajo pojma ali ta motor potrebuje mazanje ali ne ... pa da je baje full zajeban za zmontirat pa še kup stvari je treba zraven dodat ker drugače ne dela ... in to seveda zaračunajo kot da je iz platine ... skratka : petrol + lovato = neizkušeni ter nepodučeni monterji brez suporta dobavitelja / izdelovalca plinske naprave... na 1.8T 150ks imam vgajeno plinsko napravo zavoli 60000 km brez problemov
thumper Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 na 1.8T 150ks imam vgajeno plinsko napravo zavoli 60000 km brez problemov koliko imaš pa porabo? kolega ima s kar bogatejšo mešanico pod 9l plina ..
moravčan Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 koliko imaš pa porabo? kolega ima s kar bogatejšo mešanico pod 9l plina .. moj avto je a6 avtomatik z 1,8t motorjem in je poraba plina 10-10,5 l Frips 1
thumper Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 moj avto je a6 avtomatik z 1,8t motorjem in je poraba plina 10-10,5 l čisto v redu
thumper Objavljeno Februar 23, 2015 Opozori Objavljeno Februar 23, 2015 dolgčas je tale plin ..furam , tiščim ,,pa nč druzga se ne dogaja ...
Ferrarist Objavljeno Februar 23, 2015 Opozori Objavljeno Februar 23, 2015 Da nis ti dizla natankal Ps: vse je odvisno od nastavitev sistema, in to kar je nekdo napisal da ima naštimano da malo pije, ni glih OK...tolk more pit, da zadeva dela na pravi lambdi.Ne več, ne manj.
thumper Objavljeno Februar 23, 2015 Opozori Objavljeno Februar 23, 2015 Da nis ti dizla natankal Ps: vse je odvisno od nastavitev sistema, in to kar je nekdo napisal da ima naštimano da malo pije, ni glih OK...tolk more pit, da zadeva dela na pravi lambdi.Ne več, ne manj. od dizla ročke nikakor ne dobim v luknjico od filerja za plin... lahko je 1-2% bolj bogata mešanica z gorivom... siromašna pa ni cool ..
danci1973 Objavljeno Februar 24, 2015 Opozori Objavljeno Februar 24, 2015 Pri večini dovolj modernih avtomobilov itak ne moreš nastavit prerevne mešanice, ker orig. ECU na podlagi meritve O2 senzorja sproti korigira na lambda= ~1 (velja za motorje, ki imajo širokopsasovni O2 senzor - kako se obnašajo tisti z 'navadno' lambdo, ne vem). Ko sem se na mojem igral s tem in sem odprl plin za +30%, je v manj kot pol sekunde ECU to že korigiral... Ko pa sem pretiraval (+70%), je ECU sicer še vedno uspešno korigiral, je pa vklopil 'check-engine' lučko.
thumper Objavljeno Februar 24, 2015 Opozori Objavljeno Februar 24, 2015 Pri večini dovolj modernih avtomobilov itak ne moreš nastavit prerevne mešanice, ker orig. ECU na podlagi meritve O2 senzorja sproti korigira na lambda= ~1 (velja za motorje, ki imajo širokopsasovni O2 senzor - kako se obnašajo tisti z 'navadno' lambdo, ne vem). Ko sem se na mojem igral s tem in sem odprl plin za +30%, je v manj kot pol sekunde ECU to že korigiral... Ko pa sem pretiraval (+70%), je ECU sicer še vedno uspešno korigiral, je pa vklopil 'check-engine' lučko. zanimivo je to , da določeni motorji crknejo že pri 5-10% prerevni mešanici na plinu... pustimo da nekaterim stolče ventile že na bencinu..
Ferrarist Objavljeno Februar 24, 2015 Opozori Objavljeno Februar 24, 2015 (popravljeno) ohjej....tu je pa zdej kar obsežna zadevca in bi verjetno mogu napisat cel roman, da bi kdo kaj razumu, pa itak se nobenmu ne bi dalo brat. tako, da napišem na kratko: OSnova plinskega sistema je originalni bencinski računalnik. Le-ta ima "napisano" osnovno mapo oz. po domače povedano, govori koliko bencina mora dodajat pri katerih obratih/poziciji za plin oz. določenem pretoku zraka skozi merilec zračnega pretoka (odvisno od izvedbe motorja). Zadeva ima potem drugo mapo, kjer se nahaja "referenčna lambda". To pomeni v osnovi nekako tako:referenčna lambda mora biti pri nižjih obremenitvah oz. v prostem teku 1. To pomeni razmerje zraka/goriva (v težinskih merah, torej recimo za lažjo predstavo kar gram) v razmerju 14,7:1. Torej, mešanica mora biti taka, da je v 14,7g zraka pomešan 1g goriva. V tem primeru so skupne emisije najnižje, ob bogatejši mešanici občutno zraste CO, ob revnejši pa NOx. No, potem pa je tale referenčna razpredelnica napisana tako, da motor ob povečevanju obremenitve rahlo zaliva oz. teče z bogatejšo mešanico, zaradi česar teče tudi hladneje. Običajno je ob polni obremenitvi razmerje tja do cca 10,5 ali 11:1, spet odvisno od avta/motorja. Torej, referenčno razmerje ni cel čas 14,7:1, ampak se spreminja (razen pri nekaterih najnovejših motorjih, a vas s tem nebi rad moril). No, potem je pa v računalniku še en kup razpredelnic, ki rečejo npr: če je v določenem trenutku ob določeni obremenitvi/obratih referenčna lambda recimo 0,75 (razmerje zrak/gorivo 11:1) in dejanska lambda 0,95 (14:1), dodaj impulzu za injektorje xyz milisekund. Enaka razpredelnica je tudi za EGT (temperature izpušnih plinov), večinoma pri turbo motorjih. Napisana je nekako tako: Če temperatura izp. plinov preseže recimo 880 stopinj, zalij motor za dodatno 0,1 lambdo, da bo tekel hladneje. No, potem pa pridemo k plinu. Plinski "računalnik" meri dolžino impulza ki ga originalni računalnik pošlje za odprtje bencinskega injektorja, ter ga potem preko svoje razpredelnice, ki jo "naštela" mojster, ki zadevo vgradi, pošlje signal plinskemu injektorju. Zadeva lavfa BP, vse OK. No, potem pa imamo primer lastnika, ki mu to ni OK in se odloči da bo malo povišal ali znižal tlak na uparjalniku. Recimo, da zniža tlak. Skozi injektorje pride manj plina, lambda zazna revno mešanico, sproti korigira oz. v tem primeru malo bolj "zaliva" in zadeva deluje, največkrat pa se to občuti kot "čudno" delovanje motorja, trokiranje, neenakomirno delovanje motorja. Zakaj? Zato, ker računalnik ima fiksen program in ga lambda/egt vsakič sproti korigirata, namesto da bi deloval že "iz nule" kot more. No, potem pa temu gospodu to še ni dovolj, ker neke razlike ne občuti, pa se odloči da bo tist imbus še mal odšraufal. No, količina goriva se še dodatno zmanjša, lambda raste na recimo 1,20 (razmerje zrak/gorivo 17,6:1) in je že konstantno toliko previsoka, da jo računalnik ne more več samostojno korigirat in motor prične delovat na prerevni mešanici, kjer pa se temperature eksplozij in posledično izp. plinov občutno povišajo, posledica pa so ponavadi kakšni skurjeni ventili, luknje v batih, porozne glave itd. Tako,da bom za konec napisal takole: Kot monter plinskih naprav vam priporočam tako: Ljudje, ki zadeve montirajo, vedo kaj delajo. Pustite jim da zadevo naštimajo kot bit more, pa ne bo problema (ja, je že res, da imamo tudi v tem poslu padalce in zaradi nestrokovnosti je tudi že kakšen motor šel rakom žvižgat). V kolikor je plinski sistem dobro vgrajen, naštelan in redno servisiran, Vam lahko brez skrbi za kakršnokoli okvaro prihrani ogrooooomno cekinčkov. zdej pa dost, me že prsti bolijo :yawn: Popravljeno Februar 24, 2015. Popravil Ferrarist Kor13 in TOMCAT 2
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 (popravljeno) a si ti tudi en od tistih monterjev ki imajo zajebano štelanje plinskih naprav tako , da morajo izdelovati svoje mape? pa ko jo spremeni po testni vožnji mu butasti italjanski comp popravi še mapo prostega teka?? eh .. bom še kar na prins-u ostal... ups še nekaj ..le zakaj bi lastnik spreminjal pritisk na uparjalniku ? pol naj si še sam ostalo šraufa a brez garancije.. Popravljeno Februar 25, 2015. Popravil thumper
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Seveda je odvisno od samega proizvajalca naprave, jaz imam hvalabogu zelo dober support iz italije. Tako da itak dobim že po defaultu mapo narejeno, pa jo z autotune-om ali pač ročno še individualno prilagodim. Hah...mapo prostega teka? Upam da veš da ma tud prins butasto taljansko programsko shemo Je pa res,ja, jaz rečem vsakemu: če hočeš met res najboljšo zadevo na tržišču in ti ni težko dat še nekaj 100€ več, vzemi prins. Je top zadeva, žal pa je top tudi cenovno. V bistvu cenovno glih X2 od kitajskih (hrvaških, madžarskih,polskih) sistemov.
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Seveda je odvisno od samega proizvajalca naprave, jaz imam hvalabogu zelo dober support iz italije. Tako da itak dobim že po defaultu mapo narejeno, pa jo z autotune-om ali pač ročno še individualno prilagodim. Hah...mapo prostega teka? Upam da veš da ma tud prins butasto taljansko programsko shemo Je pa res,ja, jaz rečem vsakemu: če hočeš met res najboljšo zadevo na tržišču in ti ni težko dat še nekaj 100€ več, vzemi prins. Je top zadeva, žal pa je top tudi cenovno. V bistvu cenovno glih X2 od kitajskih (hrvaških, madžarskih,polskih) sistemov. autotune - ja sem videl ko so nastavljali lovato ..najprej autotune potem pa ročno popravljanje autotune-a.. :lol: daj bodi tako dober pa prilimaj prins-ov screen in od italjana ...prins ima podobno shemo kot italjanski samo na cng-ju...na lpg je čisto drugačen..
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 prins - star screen lovato ej kaj pomeni tisti okvirček "rev treshold for switching" ??? 1600 rpm ?? wtf is that?? in še famozna mapa za nastavitve stari preden vse te okvirčke popredalčkaš pa nastaviš pa se vmes še sami sebi prilagodijo ...ccc pri prinsu ko nastaviš pravilne podatke osnovnih komponent imaš samo dve nastavitvi - rc (vbrizg med vožnjo) in off ( prosti tek) - ko tukaj nastaviš čase vbrizga si končal - to je to kar se tiče nastavitev...
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 nisi me razumel, ali pa sem se slabo izrazil. Italjani delajo softwerje tudi za prins, to sem hotel povedat. Tukaj zadaj je italjanska firma z cca 200 zaposlenimi, ki owna celo plinsko, najmodernejšo dizelsko, bencinarsko, turbobencinarsko tehnologijo (Bosch, Valeo, itd), praktično za cel svet izdeluje t.i. "chip-e" oz. programe za čipiranje itd, skratka ni da ni. je pa pač tako, da ima prins popolnoma iste zadeve v ozadju, ker je to tako ali drugače ena čista osnova za delovanje motorja. Ima pa tako dober autotune, da v bistvu nekemu "navadnemu" uporabniku nima smisla prikazovat razpredelnic oz. algoritmov v ozadju, ker je tisto kar vidiš čisto dovolj. Pri ostalih zadevah pa je to malo bolj PITA. Glede Lovata, sam sicer ne delam s tem, vendar: -switching @ deceleration in rev threshold: ko so izpolnjeni pogoji (ko se segreje motor/uparjalnik itd), lahko zadeva preklopi na plin. V tem primeru pa to izgleda tako, da se zadeva preklopi, ko spuščaš gas, motor mora delati nad 1600 obratov. V praksi to pomeni skoraj neopazen preklop bencin/plin. Konkretno tole zadevo se da bistveno boljše izpeljat, vendar....pač, jebiga, še ena zadeva, katera ločuje pač povprečne sisteme od boljših. -switching temperature:temperature, pri kateri se zadeva preklopi na plin. Uparjalnik potrebuje dovolj toplo vodo, da uparja zadostno količino plina. Senzor je na uparjalniku in ko se zadeva segreje na željeno temperaturo (v tem primeru 35 stopinj), preklopi na plin. -switching delay- ko prižgeš avto in je že topel, po kolikih sekundah se preklopi na plin. -swiching to petrol/low temperature: plin je pod določenim tlakom v rezervoarju. Tlak je odvisen od kvalitete plina ter zunanje temperature. Ko se veča temperatura, se viša tudi tlak. Ko pa gremo na nižje temperature, se plinu pritisk toliko zmanjša, da ne more več "porivati" tekoče faze do motorja oz. uparjalnika. Zato se zadeva izklopi pri minus xy stopinjah.
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Če že imamo strokovnjaka na liniji, pa si bom dovolil eno vprašanje.. Avto z elektronskim gasom - torej ima senzor pozicije pedala in senzor pozicije lopute... Plinski računalnik ima tudi TPS vhod, torej se priklopi na enega od teh dveh - na katerega?
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 nisi me razumel, ali pa sem se slabo izrazil. Italjani delajo softwerje tudi za prins, to sem hotel povedat. Tukaj zadaj je italjanska firma z cca 200 zaposlenimi, ki owna celo plinsko, najmodernejšo dizelsko, bencinarsko, turbobencinarsko tehnologijo (Bosch, Valeo, itd), praktično za cel svet izdeluje t.i. "chip-e" oz. programe za čipiranje itd, skratka ni da ni. je pa pač tako, da ima prins popolnoma iste zadeve v ozadju, ker je to tako ali drugače ena čista osnova za delovanje motorja. Ima pa tako dober autotune, da v bistvu nekemu "navadnemu" uporabniku nima smisla prikazovat razpredelnic oz. algoritmov v ozadju, ker je tisto kar vidiš čisto dovolj. Pri ostalih zadevah pa je to malo bolj PITA. Glede Lovata, sam sicer ne delam s tem, vendar: -switching @ deceleration in rev threshold: ko so izpolnjeni pogoji (ko se segreje motor/uparjalnik itd), lahko zadeva preklopi na plin. V tem primeru pa to izgleda tako, da se zadeva preklopi, ko spuščaš gas, motor mora delati nad 1600 obratov. V praksi to pomeni skoraj neopazen preklop bencin/plin. Konkretno tole zadevo se da bistveno boljše izpeljat, vendar....pač, jebiga, še ena zadeva, katera ločuje pač povprečne sisteme od boljših. -switching temperature:temperature, pri kateri se zadeva preklopi na plin. Uparjalnik potrebuje dovolj toplo vodo, da uparja zadostno količino plina. Senzor je na uparjalniku in ko se zadeva segreje na željeno temperaturo (v tem primeru 35 stopinj), preklopi na plin. -switching delay- ko prižgeš avto in je že topel, po kolikih sekundah se preklopi na plin. -swiching to petrol/low temperature: plin je pod določenim tlakom v rezervoarju. Tlak je odvisen od kvalitete plina ter zunanje temperature. Ko se veča temperatura, se viša tudi tlak. Ko pa gremo na nižje temperature, se plinu pritisk toliko zmanjša, da ne more več "porivati" tekoče faze do motorja oz. uparjalnika. Zato se zadeva izklopi pri minus xy stopinjah. za prins ??? zelo zanimivo .. pa si siguren? ime firme mogoče - če ni skrbno varovana skrivnost ? pa softwear za prins-a tudi delajo praviš? khmm zanimivo .. mogoče veš katere procesorje uporabljajo - samsung ali motorola ? (a si že kdaj slišal za texas instruments?) a delajo tudi za gminusena??? še tist kar naj bi bilo slovenskega pri G1 je potemtakem italjansko .. prins ne dela na "autotune" - ker če bi bilo tako potem sploh ne bi rabil nastavitev za vbrizg - jasno? - prins preklaplja v prostem teku ko se segreje - pri toplem motorju preklopi na plin med 0,5 in 1 s ..le zakaj bi delal 25 s na bencin? postavka "operations at high revs" pa spodaj "petrol addiction once time gas limit is reached" - kakšen gas limit ?? na visokih obratih preklopi na bencin ? o fak zakaj bi potem sploh imel na plin če mi misli naprava delat na bencin.. za ostalo pa - se ti zdi da sem čisti laik kar se tiče avtoplina? pa lp
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Ferrarist@ Z AGC delaš kaj? Ne, delam izključno z Emmegasom.
thumper Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Če že imamo strokovnjaka na liniji, pa si bom dovolil eno vprašanje.. Avto z elektronskim gasom - torej ima senzor pozicije pedala in senzor pozicije lopute... Plinski računalnik ima tudi TPS vhod, torej se priklopi na enega od teh dveh - na katerega? uff..zakomplicirano da je treba še TPS signal priklapljat.. Ne, delam izključno z Emmegasom. in na šolanju v emmegasu so ti povedali , da AEB izdeluje računalnike in softwear za prinsa .. a sem kaj falil ?
Ferrarist Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Če že imamo strokovnjaka na liniji, pa si bom dovolil eno vprašanje.. Avto z elektronskim gasom - torej ima senzor pozicije pedala in senzor pozicije lopute... Plinski računalnik ima tudi TPS vhod, torej se priklopi na enega od teh dveh - na katerega? Pozdravljen, običajno na TPS, torej lopute. Ker elektronsko krmiljena loputa ne deluje vedno točno tako kot pritiskaš gas. Najboljši primer je recimo pri novejših vozilih, kjer imaš več "načinov" vožnje, odzivnost ročice za gas se spreminja. Tako, da zavisi od avtomobila, pri nekaterih celo oba. Je pa tukaj milijon sistemov na trgu, tako da se en od drugega razlikujejo, tako da lahko rečem konkretno le za "svojega". NX650 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se