Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

Sprašujem zato, ker je v celju vgradil,v kranju, remont je pa njihov uradni serviser?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem v Celje. Ker ko sem peljal v Ljubljano v Šentvid h kakor pooblaščenemu serviserju, me je kar minilo. Tip ni imel pojma, delavnica tako umazana, da traktorja nebi noter zapeljal :smoke:

V celju na G1 je pa en majster ki se res potrudi, se spozna in ve kaj dela. Vzel si je čas in sistem odlilno nastavil. 

Prej je Jeep porabil 20litrov in več, zdaj se suče okrog 17, 18. Kar je za tip vozila odlično :OK:

V kratkem pa avto dobi novo vzmetenje in bo višji za par centimetrov...me prav zanima koliko se bo poznalo pri porabi. Verjetno kakšen liter več :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem v Celje. Ker ko sem peljal v Ljubljano v Šentvid h kakor pooblaščenemu serviserju, me je kar minilo. Tip ni imel pojma, delavnica tako umazana, da traktorja nebi noter zapeljal :smoke:

V celju na G1 je pa en majster ki se res potrudi, se spozna in ve kaj dela. Vzel si je čas in sistem odlilno nastavil. 

Prej je Jeep porabil 20litrov in več, zdaj se suče okrog 17, 18. Kar je za tip vozila odlično :OK:

V kratkem pa avto dobi novo vzmetenje in bo višji za par centimetrov...me prav zanima koliko se bo poznalo pri porabi. Verjetno kakšen liter več :BUA:

Hvala za info. Moj cherokee 3.7 porabi okol 16 litrov pa se mi zdi kr dost,sam ko to berem je to kr realno, mam isto g1. Katero znamko vzmetenja boš pa dal gor, jest bom vrjetn rancho, +5cm, sam se še nism odloču 100%. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info. Moj cherokee 3.7 porabi okol 16 litrov pa se mi zdi kr dost,sam ko to berem je to kr realno, mam isto g1. Katero znamko vzmetenja boš pa dal gor, jest bom vrjetn rancho, +5cm, sam se še nism odloču 100%. 

Pa 16l je kar solidno. Je le neaerodinamična škatla s stalnim štirikolesnim pogonom :OK: Kar se pa tiče porabe po terenu...če piše na računalniku 99,9l/100km, zna bit kar prav podatek :smoke:  Pri porabi plina 18l mi računalnik kaže porabo 14,5l/100km.

Gledal sem Trailmaster, Rancho in pa Ironman. Trailmaster je predrag, okrog 1000€, Rancho pride pa 500€. Sem pa dobil ugodno ponudbo za pol leta rabljeno Ironman podvozje, z vgradnjo za 300€. Govorim pa v +5cm. Več nebi dvigoval. Večinoma se avto vozi po cesti. Že tako me skrbi da se bo zaradi višjega težišča še bolj pozibaval na slabi cesti :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,
sistem G1 plin imam cca. leto in pol v Fordu s-maxu 2.0 benz...ko sem sistem montiral je imel avto prevoženih slabih 60.000 km....do danes sem prevozil s sistemom okoli 20.000 km.....in od vgradnje pa do danes 23.07.2013 sem bil pri njih na reklamaciji že najmanj 8x, če ne že večkrat...nazadnje sem bil v 19.07.2013 in danes zjutraj sem spet peljal avto nazaj...delajo do 16 ure in niti poklicali niso, da avto danes ne bo končan..ampak to je že druga zgodba!
 
Konstantni problemi, ki so pri G1 sistemu:
- poraba je občutno višja in ni računice...enkrat z 56 literskim plinskim rezervarjem naredim 280 km...drugič 380km 
- merilec za plin ne kaže točno ali pa sploh ne kaže
- plin se samodejno izklopi in čez par minut nazaj samodejno vklopi!?
- 3x so mi že izklopili lučko za motor!!!
- avto cuka
- če je vklopjen plin, avto zjutraj ali ko je hladen sploh ne vžge (takoj ko plin izklopim avto vžge v prvo!!)
- vedno ampak res vedno ko sem polnil LPG na Hrvaškem mi je sistem odpovedal
 
Odnos zaposlenih v G1: ko boste imeli problem vas bo sprejel prodajalec, katremu potožite problem...on vam bo potem solil pamet kaj je možno in kaj ne in o vzrokih.......enkrat bodo svečke, drugič gumica, tretjič ventili, četrtič kakovost plina....ko boste avto oddali na servis, se bodo potrudili, da vam ga vrnejo tik predno zaključijo z delavnikom. In ko boš potem prodajalca vprašal, kaj je bilo z avtom narobe, vam bo odgovoril, da on nič ne vem in da so serviserji že odšli domov...ko boš spet pripeljal avto nazaj na reklamacijo pa ti bo prodajalec odvrnil, da ne ve kdaj bo avto prišel na vrsto ker so polni...in ko že čist obupan rečeš da ni važno kdaj boš avto spet videl ampak samo da ga zrihtajo, pa se zaveš, da je to vse skupaj en velik nateg! Še dobro da sem iz Celja in da je servis vsaj dokaj blizu!
-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja seveda :D

no zavoli v jeepu 4.0..

po slabih 30.000 km sm mogu dvakrat filter menjat (baje je to treba na servisu)..

cukanje pri štandgasu so odpravli novi kabli za svečke..

in to je to..ja, še zmer preveč žre..ampak to je pač davek ameriške škatle..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

pri 40.000 na plin sem ga častil 2-ge nove svečke in eno žarnico za sredinsko konzolo pa 1l rabljenega olja .... test teče dalje ...od 30.000 ni zračnega filtra ker se je zabasal pa sem ga vrgel v smeti... oljni filter zaenkrat še ni nič rekel ... v tem času se mu je blokada vrtljajev dvignila s cca.6550 na 6950 - kako in zakaj ne ve nihče ... povprečna poraba se še zmeraj vrti na 10-ki ... ravno tako gume... odločitev je padla , da podaljšam testiranje do naslednje jeseni če se ne odloči izpustiti svoje samurajske duše ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Diesel je slaba izbira, dražja so popravila ( vzdrževanje ), cestnina...................... za povrhu je še nabavna cena večja. Bencin z dodatkom plina, je slabša izbira kot diesel. Vse kar ljudje mislijo da so prihranili z gorivom, so nekaj več zmetali v servise, pa je na kraju rezultat -0. Trenutno se izplača nabaviti vozilo z bencinskim motorjem, ga redno vzdrževati in je tu zmaga. Avto je pa v vsakem pogledu strošek. Nikakor pa ni za pričakovati, da bi 3.0 bencinski motor potrošil 5 L bencina - kljub vgrajenih 3 plinskih napravah - to je ironija.

Že davno so vedeli, da: je plin za kuhanje, nafta za gretje ................... bencin pa za vožnjo

Pa da ne bo pomote, pri hiši sta oba, diesel in bencin....................

 

Lep pozdrav

prvo kot prvo - ni bencin z dodatkom plina - na ta način se predeluje dizle...

bencinar se predeluje na tri načine:

1. z indirektnim vbrizgom goriva - ali vplinjen plin ali pa tekoča faza 

2.direktni vbrizg - vplinjen plin 90% + 10% bencina skozi bencinske injektorje zaradi hlajenja le teh (prins) ali razmerje tja do 65%plina + 35%bencina pri najslabših variantah 

 

pri vplinjenem plinu se rabi topla voda za ogrevanje izparilca tako da motor deluje na bencin do delovne temperature plinskega sistema nato pa preklopi na plin...

 

3.direktni vbrizg - vbrizgavanje tekočega plina skozi bencinske injektorje ( res edini sistem pri katerem načeloma ne bi rabili bencina/tanka za bencin ker tudi vžiga na plin )  http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html

trenutno edini sistem za motorje z direktnim vbrizgom goriva na svetu , ki je v uporabi tudi v sloveniji !

 

v realnosti je 5l bencinske porabe res težko doseči...takoj ko pa pogledamo tovarniške podatke o kombinirani porabi pa je to čisto izvedljivo ....

 

 ti postrežem z linkom in posledičnim izračunom moje trditve - evo :

 

http://www.audi.si/files/si/element/file_download/963.pdf

 

tovarniški podatek kombinirane porabe za audi 3.0 tfsi z 228kw (310 km - kar je trenutno v zgornjem razredu najvišje moči motorja za 3000ccm motorje in kar lepo presega moč navadnih atmosferskih 3,0 v6) je 8.2l/100km....

ker je poraba pri direktnem vbrizgu plina večja za 25% od bencinske sledi :

8,2 x 1,25 = 10,25l plina.....  če tankam na butanu v nedeljo ko je akcija to znese 10,25 x 0,709€ = 7,267€

liter euro 95 je 1,458€ .....  7,267€ : 1,458€ = 4,9844l euro95.....

 

in če pogledamo primerljiv motor 3,0 tdi 230kw ima tovarniško kombinirano porabo 6,4l dizla kar znese 8,695€/100km..

 

torej se z bencinskim motorjem ki deluje na plin voziš - res je v teoriji - 1.428€ /100km ceneje ... to je več kot liter dizla manjši strošek v prid plina proti dizlu - brez ostalih za katere je znano da so za dizla višji....

 

 

audi a6 3,0 tfsi  228kw - 63360€

audi 3,0 tdi 230kw       -  68850€  - razlika v ceni je 5490€ ...cena naprave nekje 3000€... torej ti ostane 2,5k€  za karkoli..

 

"šankiranje" in posploševanje brez argumentov je brez veze ... 

 

če želiš , te povabim na eno kavico ki jo bom skuhal z balenotom...ups te zapeljem en krog ... poraba pri moji vožnji konstantna 10 do 10,5l - razlika pride navzgor , če se vozim po AC preko 140 po števcu ..

aja...10.5l x 0.709€ je pa ???    ja tudi jaz ga tiščim za pod 5l bencinskega stroška....   -0 itak ...

 

lp thumper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako firbcam... Kako je z servisi plinske naprave?

 

Vsakih 30.000 pregled in menjava filtrov pri monterju...to je to.Vsaj pri meni je tako.

Popravljeno . Popravil Frips
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa na 10 000, odvisno od naprave.

na 30,000km ... v garanciji...izven pa ko crkne ker se filtri zabašejo ... drgač pa samo gaaaaaaaasssss...

a pol maš na dva bencinska servisa 3 plinske ????? :eek:

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Alfo 2.2 JTS, pa so mi trije vgrajevalci plinskih naprav rekli, da se v ta motor plinska inštalacije ne da vgraditi.

Obstaja kakšna varijanta?

težka bo....če pa že , te bo pa cena vrgla na rit...

 

ta motor z direktnim vbrizgom je relativno redek in se proizvajalcem plinskih naprav ne iplača razvoj . drugače je pri VAG koncernu , kjer isti tip motorja vgrajujejo v vsaj 15 . 20 različnih modelov . trenutno je najpogostejši 1,2 tsi 105 konjev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težka bo....če pa že , te bo pa cena vrgla na rit...

 

ta motor z direktnim vbrizgom je relativno redek in se proizvajalcem plinskih naprav ne iplača razvoj . drugače je pri VAG koncernu , kjer isti tip motorja vgrajujejo v vsaj 15 . 20 različnih modelov . trenutno je najpogostejši 1,2 tsi 105 konjev ...

 

Koliko je to, da me vrže na rit?

 

Sicer pa ne vidim logike, če je isti tip motorja, samo za liter manjši, pa ne gre!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Hvala za pojasnilo.

Vendar ostanem pri svoji teoriji. Več ali manj se požrešnost vozila regulira z desno nogo. To lepo vidim na svojem vozu, če ga peljem po prometnih predpisih se vrti okoli 10L, v koliko ga tišim in izvajam kakšne neumnosti, pa se poraba dvigne do 40L - ne ni kriv Amerikanc, brez desne noge bi bila poraba 0L.

Kar se povabila na kavo tiče, pa ni problema. Bo še kakšna debata padla ...................... nikoli se ne ve, kdo od koga lahko kaj novega izve/se nauči .............. in dodatno znanje ni nikoli višek.

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je to, da me vrže na rit?

 

Sicer pa ne vidim logike, če je isti tip motorja, samo za liter manjši, pa ne gre!

3,2 v6 je atmosferski z indirektnim vbrizgom goriva v sesalni kolektor ..

2,2 jts je atmosferski z direktnim vbrizgom goriva v valj motorja...

motorja sta si različna kot dan in noč..aja pa sploh ni isti tip / koda motorja ...

 

pri motorjih z direktnim vbrizgom je potrebno predelati visokotlačno črpalko za bencin - 500-600€ ..tan je zaradi črpalke za plin , ki je vgrajena v tanku dražji za nekih 250-300€....pri montaži je potrebno potegniti povratni vod za plin + elektromagnetni ventil ..med 2700 in 3000€ je nekje moja laična predstava o ceni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo je pa lepo če se vrtijo litri hitreje kot evri ko tankaš :D

 

Vsak šport/hobi terja svoje žrtve, v taki ali drugačni obliki. Nihče nas ne sili v to, tudi življenskega pomena ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak šport/hobi terja svoje žrtve, v taki ali drugačni obliki. Nihče nas ne sili v to, tudi življenskega pomena ni.

ej to ni tema za filozofirat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!