Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

Vprašanje: Kako pa je s talnim pranjem avtomobila, potem ko imaš luknjo v prtljažniku v kotanji za rezervoar?

Pa še ena anekdota, lahko bi jo naslovil: Kolateralni problemi pri avtu na plin ali pa Problem rezervnega kolesa, kadar imaš v kotanji rezervoar za plin.

Bratu sem posodil avto za pot mb - split - mb, ker je cenejša pot, na hr je plin itak menda 10 centov cenejši kot pri nas in je imel, dokaj neljubo izkušnjo.

Namreč, na poti nazaj se je ustavil na OMW črpalki, da natoči LPG in slučajno opazil prazno gumo na sprednjem kolesu. Napumpal je kolo, nekje pušča... Kupil je repair kit (pustimo to, da ga imam v predalu v avtu), stiskal je noter peno, nič ni pomagalo, ker ni bilo luknje na pnevmatiki - vzrok, puščal je ventilček na kolesu. Elegantna rešitev bi bila klasična menjava kolesa z rezervnim in ker slednje (zaradi plina - rezervoar namesto rezervnega kolesa) načeloma ne vozim s seboj mu je preostala edina možnost urgentno iskanje prvega vulkanizerja. Gumo je še enkrat napolnil koliko je pač mogel in odbrzel v najbližji kraj po avtocesti do vulkanizerja, kar pa je predstavljalo cca 20 - 30 km vožnje s skoraj povsem prazno gumo. Posledica... Guma je bila fuč, od znotraj jo je platišče nacefralo, srečo je imel da je zdržala in je zadnji moment pripeljal do vulkanizerja. Tam je moral seveda kupit par novih (ker mu ene same vulkanizer ni hotel pordat) in menjat obe sprednji gumi na kolesih. Rezultat je bila okol 160 € tanjša denarnica, uničena 1 leto rabljena letna pnevmatika, ki tud ni bila nizkega cenovnega ranga, in dodatni kos prtljage - drugo je pripeljal v prtljažniku domov.

ZA cca. 1000 km opravljene vožnje je privarčeval cca 30€ (gorivo) in se "skeširal" za dodatnih 160€.

V avtu na plin (ponavadi) pač ne voziš nonstop še enega kolesa v kuferamu, po možnosti med prtljago.

Če zaključim s sklepno ugotovitvijo... To da imaš plin se lepo pozna pri stroških na gorivu, če pa greš na daljšo pot pa pač moraš vozit (po domače) še eno kolo med prtljago v prtljažniku, drugače si lahko v resnih škripcih, pa četudi ti pušča samo ventilček na kolesu in je z gumo vse v najlepšem redu. Ker drugače preplačaš ves privarčevan denar na račun goriva... In to ne dvakratno, ampak večkratno. :)

elegantna rešitev je da rešiš problem , račun pa daš svojemu vulkanizerju , ki ti je eno leto nazaj menjal gume ni ti pa zamenjal ventilčka....

aja ... sej ni treba ob menjavi novih ventilčkov? ja no prav pa ni treba .... itak nekaj košta...lažje se je potem na plin zgovort...

jaz na dolgo pot sploh v tujino zmeraj vzamem s sabo tudi rezervno gumo - obrnem na glavo pokrijem z rjuho pa noter stlačim vrečo z brisčami .minimalna izguba prostora za maksimalen užitek ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elegantna rešitev je da rešiš problem , račun pa daš svojemu vulkanizerju , ki ti je eno leto nazaj menjal gume ni ti pa zamenjal ventilčka....

aja ... sej ni treba ob menjavi novih ventilčkov? ja no prav pa ni treba .... itak nekaj košta...lažje se je potem na plin zgovort...

jaz na dolgo pot sploh v tujino zmeraj vzamem s sabo tudi rezervno gumo - obrnem na glavo pokrijem z rjuho pa noter stlačim vrečo z brisčami .minimalna izguba prostora za maksimalen užitek ...

men rezerva na vratih visi :D

plin je fajn..sploh če maš žejnega američana :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men rezerva na vratih visi :D

plin je fajn..sploh če maš žejnega američana :D

Ne vem o kakšnih žejnih američanih govoriš :closedeyes:

Z našim Jeepom grand cherokee 4.7HO smo sedaj prevozili nekje 3000km s plinom. Po začetnih težavah (šlampasta vgradnja) zgleda da zadeva deluje. Poraba nekje 2l večja kot na bencin, torej ne ravno skromnih 19l :music4: :music4: Imam pa občutek da je mazanje ventilov nastavljeno zelo bogato. Za to kilometrino je šlo skoraj 1l mazalnega sedstva. Poleti je na plin preklopil po 200m, pri trenutnih temperaturah pa po 1km. Temperatura preklopa naj bi bila nastavljena na 65 stopinj.

Pa še vprašanje. Pri polnjenju rezervoarja, ventil ne zapre do konca ko je tank poln. Nekaj zaropota in polnjenje se zelo upočasni, skoraj ustavi. Če je prej teklo noter po litrih, potem kaplja po mililitrih. Je to OK, ali je potrebno ventil menjat?

Kar se pa gumidefekta tiče. S seboj vozimo komplet za krpanje in še kompletek s kompresorjem in tekočino. Če se gre pa na teren se pa rezervo vrže v prtljažnik :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no naš cherokee pa v svojem 20-em letu starosti pokuri cca 15-17 plina, na plin lih takrat preklopi kot tvoj, res je da ga noben ne vozi hitro ker ta sekret na štirih kolesih za to ni narjen, k se pa vse ustav pa se mi šele začnemo vozit :D

in ja, 15 litrov se men zdi velik za nekaj kar nikamor ne gre kljub 190 konjem ;)

ampak je pa fajn avtoček..amortizer za jeepa stane 7.62€ plus poštnina..pa se jebi potem..na vsake 10 let si to lahko privoščim..

aja, rezerva še zmer na vratih visi..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ti škatlasti indijanci niso narejeni za divjanje. Na terenu pa brezkompromisno opravijo svojo nalogo :OK: Čeprav zna bit kar poskočen, pospeševanje je zelo solidno za tako kanto pa tud peljat se 200 ni noben problem :smoke: Pa še kakšnem hondašu ali BMWjašu lahko pokvariš dan in poteptaš ego pri speljevanju iz križišča :music4:

Sploh pa za tako ceno, težko najdeš tako dobro opremljen in zmogljiv avto :OK: Rezervni deli so pa smešno poceni, če se že ravno pokvari kaj. Največji strošek predstavljata gorivo in registracija :blush:

Da ne bom offtopic...plin je zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem o kakšnih žejnih američanih govoriš :closedeyes:

Z našim Jeepom grand cherokee 4.7HO smo sedaj prevozili nekje 3000km s plinom. Po začetnih težavah (šlampasta vgradnja) zgleda da zadeva deluje. Poraba nekje 2l večja kot na bencin, torej ne ravno skromnih 19l :music4: :music4: Imam pa občutek da je mazanje ventilov nastavljeno zelo bogato. Za to kilometrino je šlo skoraj 1l mazalnega sedstva. Poleti je na plin preklopil po 200m, pri trenutnih temperaturah pa po 1km. Temperatura preklopa naj bi bila nastavljena na 65 stopinj.

Pa še vprašanje. Pri polnjenju rezervoarja, ventil ne zapre do konca ko je tank poln. Nekaj zaropota in polnjenje se zelo upočasni, skoraj ustavi. Če je prej teklo noter po litrih, potem kaplja po mililitrih. Je to OK, ali je potrebno ventil menjat?

Kar se pa gumidefekta tiče. S seboj vozimo komplet za krpanje in še kompletek s kompresorjem in tekočino. Če se gre pa na teren se pa rezervo vrže v prtljažnik :smoke:

preklop pri 65stC? malce visoko se mi zdi ...sploh pozimi pozimi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi kiti za flikat se meni ne da "zajebavat"

"Mini" rezerva (tista tanka guma)se zmer vozi v prtljažniku :D Toliko placa pa tudi ne zasede:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preklop pri 65stC? malce visoko se mi zdi ...sploh pozimi pozimi ...

Men preklop na plin od 35-40stC, tko da se tebi tut vrjetn prej.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men preklop na plin od 35-40stC, tko da se tebi tut vrjetn prej.... :grim

men sigurno ... tomyboy ma ta dolgo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej je bilo nastavljeno na 35 stopinj, potem so pa prestavili na 65 stopinj.

Res pa je da osemvaljnik ni nek biser učinkovitosti in se zelo hitro segreje. Bom pa pred zimo sigurno obiskal servis in jih poprosil naj prestavijo mejo vklopa na malo nižjo temperaturo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej je bilo nastavljeno na 35 stopinj, potem so pa prestavili na 65 stopinj.

Res pa je da osemvaljnik ni nek biser učinkovitosti in se zelo hitro segreje. Bom pa pred zimo sigurno obiskal servis in jih poprosil naj prestavijo mejo vklopa na malo nižjo temperaturo.

katero napravo pa imaš ??? ker veliko monterjev zviša temperaturo preklopa zaradi švoh-nezmogljivega uparjalnika , da ti ob preklopu ne crkne ko ga zalije mrzel plin .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zadnjo verzijo od G-1.

Najprej smo imeli težave ker je pri močnem pospeševanju preklopil nazaj na bencin. So zvišali tlak in zdaj del BP.

Je pa res enkrat pri preklopu na bencin ugasnil ko je motor deloval pod prostim tekom. Ko sem jim to omenil so dvignili temperaturo preklopa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zadnjo verzijo od G-1.

Najprej smo imeli težave ker je pri močnem pospeševanju preklopil nazaj na bencin. So zvišali tlak in zdaj del BP.

Je pa res enkrat pri preklopu na bencin ugasnil ko je motor deloval pod prostim tekom. Ko sem jim to omenil so dvignili temperaturo preklopa.

gurtner uparjalnik ??? francoski?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zadnjo verzijo od G-1.

Najprej smo imeli težave ker je pri močnem pospeševanju preklopil nazaj na bencin. So zvišali tlak in zdaj del BP.

Je pa res enkrat pri preklopu na bencin ugasnil ko je motor deloval pod prostim tekom. Ko sem jim to omenil so dvignili temperaturo preklopa.

Kam pa pelješ servisirat, a v Celje ....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja uparjalnik je Gunther oz. nekaj podobnega :sleep2:

Ja verjetno bom peljal v Celje ker mi morajo povrnit še za popravilo poškodb ki so nastale med montažo plinske naprave :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja uparjalnik je Gunther oz. nekaj podobnega :sleep2:

Ja verjetno bom peljal v Celje ker mi morajo povrnit še za popravilo poškodb ki so nastale med montažo plinske naprave :BUA:

Kakšne poškodbe :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne poškodbe :cry:

Šlamparija pri vgradnji :glare: Več kot 2t težak avto so točkovno podstavili pod pragove na karoseriji in ga dvignili. Rezultat je seveda jasen- vdrti pragovi :BUA: Kot da na terencu s togimi premami spredaj in zadaj ni dovolj točk za dvig vozila :closedeyes: Druga stvar je pa izboklina na pokrovu motorja. krmilno enoto od plinske napeljave so pospravili ob akumulator in le-tega pomaknili za 3cm proti prednjemu delu avta. Seveda je po višini že štrlel nad blatnike. Ko so zaprli pokrov motorja pa...je ratala bunka :blush:

Se mi je pa včeraj že drugič na avtocesti prižgala lučka za diagnostiko motorja. Prek OBD vmesnika sem ugotovil da je bila zaznana prerevna zmes gorivo-zrak.

Bom šel v kratkem tja in malo bolj na ostro nastopil če se stvari ne bodo premaknile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šlamparija pri vgradnji :glare: Več kot 2t težak avto so točkovno podstavili pod pragove na karoseriji in ga dvignili. Rezultat je seveda jasen- vdrti pragovi :BUA: Kot da na terencu s togimi premami spredaj in zadaj ni dovolj točk za dvig vozila :closedeyes: Druga stvar je pa izboklina na pokrovu motorja. krmilno enoto od plinske napeljave so pospravili ob akumulator in le-tega pomaknili za 3cm proti prednjemu delu avta. Seveda je po višini že štrlel nad blatnike. Ko so zaprli pokrov motorja pa...je ratala bunka :blush:

Se mi je pa včeraj že drugič na avtocesti prižgala lučka za diagnostiko motorja. Prek OBD vmesnika sem ugotovil da je bila zaznana prerevna zmes gorivo-zrak.

Bom šel v kratkem tja in malo bolj na ostro nastopil če se stvari ne bodo premaknile.

kakšen frend s pravne fakultete ( ki jo je seveda uspešno končal ) je dobro spremstvo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšen frend s pravne fakultete ( ki jo je seveda uspešno končal ) je dobro spremstvo ...

Sem že takrat najprej poizkusil z lepo besedo. Tokrat bom tudi, samo da bodo jasno postavljene moje zahteve in roki da kdaj želim da so stvari urejene. Mislim pa da jim ni ravno do slabe reklame ki jo lahko naredim. Pričakujem da bodo v izogib zapletom povrnili stroške in zrihtali nastavitve sistema kot se zagre.

Mogoče sem prevelik optimist... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že takrat najprej poizkusil z lepo besedo. Tokrat bom tudi, samo da bodo jasno postavljene moje zahteve in roki da kdaj želim da so stvari urejene. Mislim pa da jim ni ravno do slabe reklame ki jo lahko naredim. Pričakujem da bodo v izogib zapletom povrnili stroške in zrihtali nastavitve sistema kot se zagre.

Mogoče sem prevelik optimist... :blush:

a lohk eno ... eno sestavljeno : :lol1::lol1::lol1::lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje jih bk ... ker se g1 itak baje poslavlja počasi ( uradno naj bi imeli tooooolikooo preveč dela na tujih trgih :P ) saj eni od partnerjev/sodelujočih prekleto dobro nalagajo v reklamo ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že takrat najprej poizkusil z lepo besedo. Tokrat bom tudi, samo da bodo jasno postavljene moje zahteve in roki da kdaj želim da so stvari urejene.

Pisno....priporočeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pisno....priporočeno...

na en stran glava od monterja , vmes pismo na drug stran pa macola ... priporočena ... :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdrav vsem,

na vas se obračam za nasvet in pomoč.

Ko zjutraj, posebno zdaj v zimi, ko je zunaj minus preklopi avto na plin, postane motor nemiren v prostem teku, obrate kar meče, sploh če zaviram ali pa da ga prestavim v prosti tek motor ugasne, kot da bi mu sfalilo; obrati padejo na nulo. Pri vgraditelju sem bil in so nastavili temperaturo na 65 stopinj C... Nič ni boljše. Rekli so mi naj si očistim pri mehaniku motorček prostega teka... Dvomim, da je keč v tem.

Prosim za pomoč in komentar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!