Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

če še števce prov naštelajo pa že bo..ne vem zakaj, ampak na petrolu zmer vsaj 1 liter več žre..

Temperaturna kompenzacija je pri plinu taka velika zanimivost :) , tudi 10% odstopanja se da.... več pa nebi tule...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Od včeraj nam prostor na dvorišču zaseda Grand cherokee 4.7 HO overland icon_biggrin.gif

Užitek se seveda plača ampak s plinom se da malo ceneje uživat icon_lol.gif

Kateri plinski sistem priporočate?

Seveda mora delovat brez problemov, rezervoar bi bil namesto rezervnega kolesa, pa da cena predelave ni ravno astronomska icon_cool.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Informacija za ostale lastnike zgoraj omenjenega avta... Predelava na plin pri Prinsu ali G1 pride nekje 1850-2000€, vkljucno z montazo, DDV in sistemom za mazanje ventilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Informacija za ostale lastnike zgoraj omenjenega avta... Predelava na plin pri Prinsu ali G1 pride nekje 1850-2000€, vkljucno z montazo, DDV in sistemom za mazanje ventilov.

za prins-a boš na 2000 dodal še ene 350€ ....vsaj .. razen če nisi v bližnjem sorodstvu ...

g1 ti bo pa dal za tak denar - če povzamemo 1850€ - samo flash lube na dojenčkovo flaško...ta pa je kar se mazanja in hlajenja ventilov tiče "blažev žegn" ..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za prins-a boš na 2000 dodal še ene 350€ ....vsaj .. razen če nisi v bližnjem sorodstvu ...

g1 ti bo pa dal za tak denar - če povzamemo 1850€ - samo flash lube na dojenčkovo flaško...ta pa je kar se mazanja in hlajenja ventilov tiče "blažev žegn" ..

Ja res je, prins pride okrog 2500€, G1 pa 1900€.

In G1 vključuje tudi elektronsko mazanje ventilov. Sama tehnologija je pri G1 kar napredna in po mojem mnenju ni nič slabša od Prinsa, oziroma je še boljša. Je pa res da vsak predelovalec hvali in kuje v zvezde svojo napeljavo tako da se je prav težko odločit. Najpomembnejši faktor pri izbiri so po izkušnje predelovalcev z omenjenim avtom, ker gre za bolj specifičen motor.

So pa roki vgradnje nenormalno dolgi, povpraševanje naredi svoje. Termine imajo zasedene ze do konca avgusta :mellow:

Mi je pa všeč pri tem avtu da namesto rezervnega kolesa stlačiš noter 90 litrsko posodo za plin :smoke:

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za prins-a boš na 2000 dodal še ene 350€ ....vsaj .. razen če nisi v bližnjem sorodstvu ...

g1 ti bo pa dal za tak denar - če povzamemo 1850€ - samo flash lube na dojenčkovo flaško...ta pa je kar se mazanja in hlajenja ventilov tiče "blažev žegn" ..

To so pa že kar konkretne cene... JE že vprašanje bi ali nebi...se treba vozit da se tole povrne... Mazanje ventilov... sploh rabiš to pri tem avtu? O tem blaževem žegnu sem že prepričan skoz odkar to omenjate.

Poznam tri primere ki imajo *kao* občutljive avte na te stvari (ford mondeo 1,8... honda accord 2,0... toyota 4 runner) ki *nujno* rabijo flash lube...Pa zanimivo vsi že kar precej let delajo brez tega kiča, še vedno delajo brez kvazi okvar na ventilih in ne vem še čem......Skoraj ne bi mogel verjet če bi samo tule bral modrovanja :)

Tako na hitro: če ti predvidevam porabi tam nekje 13 l bencina...

1,427 * 13 = 18,551 na bencin

0,798 * 15 = 11,97 na plin, pomeni je razlika 6,581 eur na 100 km

To je cirka 40.000 km v primeru vgradnje prinsa... da si prišel na nulo...kaj šele da se kaj začne šparat... ne vem..vsak ve zase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja so kar konkretne stevilke.

Avto pri lepi voznji porabi nekje 14l bencina. Te pa kar stisne pri srcu vsakic ko pohodis plin :blush: Tako da racunamo na porabo nekje 15-17l plina in pri strosku 2000€ za predelavo, bo v najkasneje treh letih investicija povrnjena. Cena bencina bo sla navzgor, plin se tudi drazi, samo ne tako konkretno. Sploh pa bomo lahko avto vozili brez slabega obcutka zaradi stroska goriva :smoke:

Baje naj bi rabil dodatno mazanje ventilov, ampak pravim baje...ima pa ta motor povisano kompresijsko razmerje in platinaste svecke, v primerjavi s standardnim 4.7 motorjem ter rabi dobro plinsko napeljavo, sploh pa software da deluje tako kot mora, je le 8 cilindrov pa 190kW :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je, prins pride okrog 2500€, G1 pa 1900€.

In G1 vključuje tudi elektronsko mazanje ventilov. Sama tehnologija je pri G1 kar napredna in po mojem mnenju ni nič slabša od Prinsa, oziroma je še boljša. Je pa res da vsak predelovalec hvali in kuje v zvezde svojo napeljavo tako da se je prav težko odločit. Najpomembnejši faktor pri izbiri so po izkušnje predelovalcev z omenjenim avtom, ker gre za bolj specifičen motor.

So pa roki vgradnje nenormalno dolgi, povpraševanje naredi svoje. Termine imajo zasedene ze do konca avgusta :mellow:

Mi je pa všeč pri tem avtu da namesto rezervnega kolesa stlačiš noter 90 litrsko posodo za plin :smoke:

no pa dajmo ... g1 : Rail - italjanski ventili za vpihovanje plina , gurtner - francoski izparilec ... deluje preko MAP senzorja - seveda dodatnega ... od slovenskega je edino software ... v firmi delajo ljudje , ki še zmeraj montirajo naprave v svoji firmi...sigas ...

elektronsko mazanje "flash lube" je avstralske proizvodnje - aditiv/olje je razvito kot dodatno mazanje ventilov pri pogonu na bencin .. samo doziranje je vezano na obrate motorja in kot vemo to ni sorazmerno s količino vbrizganega plina ker se le ta meri s pretokom , ki pa je vezan na čas odprtosti ventila ...

če je zate motor v8 , ki pri 4700ccm spravi iz sebe 190kw specifičen kaj je potem šele tale , ki ima dvojni vbrizg - indirektni ter direktni ter ima pri prostornini 4600ccm moč 280kw ter ima tole :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neposredno vbrizgavanje goriva D-4S

Najnovejši korak v razvoju naše tehnike neposrednega vbrizgavanja goriva predstavljata dve šobi na valj, t. i. Direct-injection 4-stroke Superior-version (D-4S). Ena šoba je nameščena v zgorevalni komori, druga v vstopnem kanalu. Na ta način motor izkoristi prednosti neposrednega vbrizgavanja in vbrizgavanja v sesalni kanal, kar zagotavlja optimalno zmogljivost in učinkovitost motorja. Poveča se navor, medtem ko se poraba goriva in stopnja emisij zmanjšata.

----------- lexus 460 --------------------------------------------------------------------------- rad bi videl heroje , ki bi si upali v to plin montirat --------

ups ... glej no glej .... http://www.avtonapli...to/lexus-ls-460

http://www.avtonapli...eep-cherokee-47

in tole : vbrizg tekočega plina skozi bencinske injektorje : http://www.avtonapli...-cayenne-48-fsi

za g1 je to vsaj kako svetlobno leto zaostanka ...

To so pa že kar konkretne cene... JE že vprašanje bi ali nebi...se treba vozit da se tole povrne... Mazanje ventilov... sploh rabiš to pri tem avtu? O tem blaževem žegnu sem že prepričan skoz odkar to omenjate.

Poznam tri primere ki imajo *kao* občutljive avte na te stvari (ford mondeo 1,8... honda accord 2,0... toyota 4 runner) ki *nujno* rabijo flash lube...Pa zanimivo vsi že kar precej let delajo brez tega kiča, še vedno delajo brez kvazi okvar na ventilih in ne vem še čem......Skoraj ne bi mogel verjet če bi samo tule bral modrovanja :)

Tako na hitro: če ti predvidevam porabi tam nekje 13 l bencina...

1,427 * 13 = 18,551 na bencin

0,798 * 15 = 11,97 na plin, pomeni je razlika 6,581 eur na 100 km

To je cirka 40.000 km v primeru vgradnje prinsa... da si prišel na nulo...kaj šele da se kaj začne šparat... ne vem..vsak ve zase...

na hrvaškem se tudi vozi accord brez mazanja...a nastavlja redno ventile na 20,000km ...

no ko si že napisal da delajo že veliko let bi lahko tudi napisal , da so konstrukcijsko dve generaciji starejši motorji kot sedaj in imajo ventile in sedeže ventilov iz materiala , ki je veliiiikooooo manj občutljiv kot pri sedanjih motorjih ...

novejši motorji delujejo pri revnejši zmesi goriva in zraka kot nekoč - posledično je temperatura zgorevanja višja ...

razlika med bencinsko in plinsko porabo je pri sodobnih napravah nižja torej je znižan presežek goriva tudi na plinu - manjše hlajenje ventilov ...

padec moči na plinu je nižji ...

pri direktnem vbrizgu tekočega plina skozi bencinske injektorje pa se moč in navor - resda minimalno nekih 1-3% a le - celo povečata ...

kaj pa porečeš na ta motor , ki mu je potolklo glave dvakrat po prevoženih 3500 do 5000km ??? prvih 3500 je naredil po tem , ko je bil v nemčiji kupljen en teden po montaži plina brez dodatnega mazanja ...

po vgradnji valve care-a je baje naredil že čez 17,000km in pri kontroli ventilov ni bilo omembe vrednih odstopanj ...še avto : http://www.avtonapli...dge-ram-srt-v10 ..... motor pa v10 , 373kw iz viper-ja ....

kar se tiče da prideš na nulo ... ja je res da moraš narediti kilometre ... a je nabavna cena ekvivalentnega bencinarja nižja od nabavne cene dizla - seveda tudi rabljenega ... vzdrževanje je cenejše ... bencinar na plin drastično manj onesnažuje okolje kot dizel ..

in ko narediš drugih 40,000km si vtaknil ceno ene naprave v žep....neobdavčenega keša ...

Ja so kar konkretne stevilke.

Avto pri lepi voznji porabi nekje 14l bencina. Te pa kar stisne pri srcu vsakic ko pohodis plin :blush: Tako da racunamo na porabo nekje 15-17l plina in pri strosku 2000€ za predelavo, bo v najkasneje treh letih investicija povrnjena. Cena bencina bo sla navzgor, plin se tudi drazi, samo ne tako konkretno. Sploh pa bomo lahko avto vozili brez slabega obcutka zaradi stroska goriva :smoke:

Baje naj bi rabil dodatno mazanje ventilov, ampak pravim baje...ima pa ta motor povisano kompresijsko razmerje in platinaste svecke, v primerjavi s standardnim 4.7 motorjem ter rabi dobro plinsko napeljavo, sploh pa software da deluje tako kot mora, je le 8 cilindrov pa 190kW :music4:

pri razmerju cene bencin / plin 1,427/0,798 € je razlike 0,629€ ...ko bo bencin po 2,14€ bo plin 1,197€ razlika pa 0,943€ ... na liter ...

14 x 1,427 = 19,978€ 2,14 x 14 = 29,96€

17 x 0,798 = 13,566€ razlika 6,412€ 40,000km 1,197 x 17 = 20,349€ - razlika 9,611€ - 26,000km .....

najbolj se bo takrat smejalo nam , ki imamo že povrnjene naprave ... ostali pa se bodo sekirali koliko denarja zgubijo pri čakanju v vrsti na montažo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ja so kar konkretne stevilke.

Avto pri lepi voznji porabi nekje 14l bencina. Te pa kar stisne pri srcu vsakic ko pohodis plin :blush: Tako da racunamo na porabo nekje 15-17l plina in pri strosku 2000€ za predelavo, bo v najkasneje treh letih investicija povrnjena. Cena bencina bo sla navzgor, plin se tudi drazi, samo ne tako konkretno. Sploh pa bomo lahko avto vozili brez slabega obcutka zaradi stroska goriva :smoke:

Baje naj bi rabil dodatno mazanje ventilov, ampak pravim baje...ima pa ta motor povisano kompresijsko razmerje in platinaste svecke, v primerjavi s standardnim 4.7 motorjem ter rabi dobro plinsko napeljavo, sploh pa software da deluje tako kot mora, je le 8 cilindrov pa 190kW :music4:

Jaz mam Jeep Liberty 3.7 v6 predelan G-1.

Realne cifre so :

Poraba bencina pri lepi vožnji 13 litrov

Poraba plina pri lepi vožnji 16 litrov in več...

Sistem G-1 dela brez bp.

Po mojih izračunih bom mel nulo po 24000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam Jeep Liberty 3.7 v6 predelan G-1.

Realne cifre so :

Poraba bencina pri lepi vožnji 13 litrov

Poraba plina pri lepi vožnji 16 litrov in več...

Sistem G-1 dela brez bp.

Po mojih izračunih bom mel nulo po 24000km

brez "brez problemov " ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebe, je že povedal TBoxer, mogoče bi jih ti, ne vem kaj te tile ventili tako mučijo ;)

Pozabil prej, ko si rekel da si dal not zaradi ekologije. Se ne voziš okoli z dvotaknim mopedom?

evo zvedel... pri hondi se itak po tovarniških navodilih nastavlja ventile vsakih 40,000 km ... zakaj že če ima hidravlične ??????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez "brez problemov " ???

Ja dela brez problema, sploh ne vem da ga imam. Mal sem se zatipkal :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav, no tudi jst mam avto na plin in lepo dela že skoraj 60000km, imam pa že malce zastarel sistem Gastech, pač pred dobrimi 3 leti sem šel do vgrajevalca in rekel naj mi dajo najcenejši sistem ki gre v moj avto ki bo imel vbrizg za vsak cilinder posebej in to je zneslo 1100€ (res da je Fiat in ne rabi mazanja ventilov).

Če koga motijo dolgi čakalni roki, jaz sem na Avto plin center ljubljana (nahaja se na rudniku) čakal niti ne 14 dni. Po mojih izkušanj dosti bolj prijazni kot Plineks.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri tomažu je problem ta , da vsake 2/3 leta zamenja proizvajalca naprave ... posledično zna priti čez čas do problema dobave rezervnh delov ... je pa montiral že skoraj vse naprave torej ima veliko izkušenj ...

so se pa vsi znalci pokakali ko je prišel lexus rx 400 h za montirat ... na koncu so ga naredili v prins-u ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni. Prosim za mnenja in sugestije, oz. ikušnje glede sledečega primera.

Mazda 626 1.8i, bencinar, letnik 1999, povprečno letno porabo bencina ima cca. 9l/100 km in naredi 15.000 km letno. Avto ima prevoženih 125000km.

Zanima me smiselnost in možnosti (ekonomsko, časovno ipd.) vgradnje avtoplinskega sistema. Predvidevam, da gre za manj zapleten proces, ker glede na starost avto nima sodobne elektronike, razen digitalni števec prevoženih km?

Prosim za mnenja in izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se ti NE izplača montirati plinske naprave za cca 15000 km letno.

Vedeti je potrebno, da vozilo ob zagonu potrebuje bencin, sploh pozimi še nekaj dlje časa... Torej na kratke relacije se zagotovo ne izplača.

Na večje razdalje in večje letno število prevoženih kilometrov ( 25000 km +), pa je že vredno razmisliti.

Poleg tega tvoj avto ni več rosno mlad....

Ti raje vozi tako, kot si do sedaj, pa bo bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja. Avto nameravam vozit vsaj še tri leta, do 2015. Če je možno prins sistem prenest iz mašine v drug avto (je možno npr. iz 1.8i na 2.0i???) potem ne bi bilo slabo.

Dilema je tudi okol servisa (letnega) pri sistemu? Topostavko je treba tudi vnest v amortizacijsko dobo vgradnje.

Je pa res, da je tri leta tista magična meja...

Koliko bi me (tisti ki ste si vgradili - izkušnje!!!) dejansko stala investicija? Baje je za starejše motorje bolj izi montaža (nielektronike ipd., ki rada pol nagaja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja. Avto nameravam vozit vsaj še tri leta, do 2015. Če je možno prins sistem prenest iz mašine v drug avto (je možno npr. iz 1.8i na 2.0i???) potem ne bi bilo slabo.

Dilema je tudi okol servisa (letnega) pri sistemu? Topostavko je treba tudi vnest v amortizacijsko dobo vgradnje.

Je pa res, da je tri leta tista magična meja...

Koliko bi me (tisti ki ste si vgradili - izkušnje!!!) dejansko stala investicija? Baje je za starejše motorje bolj izi montaža (nielektronike ipd., ki rada pol nagaja)

tvoja mazda ima sekvenčni večtočkovni vbrizg goriva torej podleže sodobnim napravam ... razne cenene variante sploh pa mono vbrizg plina odsvetujem ..

na slovenskem trgu je nekaj solidnih naprav - poleg prins-a .. a na žalost ti ne morejo nikjer vgraditi valve care-a : sistem za mazanje ventilov ...

plus je tudi ta , da daje proizvajalec za slovensko tržišče garancijo 5 let ali 150,000km - kar je prej .. če pogledaš koliko tovarniške garancije imajo npr.italjanske naprave ali celo prins v drugih državah ti bo vse jasno ...ta garancija , ki jo pa pri nas dajejo uvozniki ali monterji je pa tako / tako - kakor kdaj in z veliko drobnega tiska ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala thumper. Kaj pa impulse tehnologija... kot jo ponuja G-1?

Za pojasnilo... Nimam favorita, ker se šele seznanjam z vgradnjo avtoplina... Samo preverjam informacije, izkušnje ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvoja mazda ima sekvenčni večtočkovni vbrizg goriva torej podleže sodobnim napravam ... razne cenene variante sploh pa mono vbrizg plina odsvetujem ..

na slovenskem trgu je nekaj solidnih naprav - poleg prins-a .. a na žalost ti ne morejo nikjer vgraditi valve care-a : sistem za mazanje ventilov ...

plus je tudi ta , da daje proizvajalec za slovensko tržišče garancijo 5 let ali 150,000km - kar je prej .. če pogledaš koliko tovarniške garancije imajo npr.italjanske naprave ali celo prins v drugih državah ti bo vse jasno ...ta garancija , ki jo pa pri nas dajejo uvozniki ali monterji je pa tako / tako - kakor kdaj in z veliko drobnega tiska ...

Če prav razumem, prins je proizvajalec za slovensko tržišče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem, prins je proizvajalec za slovensko tržišče?

peins je nizozemski ... kaj pa ponujajo si pa lahko ogledaš če daš na koncu pikasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj samo boš vozil avto samo do 2015? Jaz sem pri podobnih kilometrih dal vgraditi plin 128 000km v avto letnik 99, in mi je prav tako marsi kdo rekel da se v tako staro kripo ne splača vlagat dejansko tolko denarja kot ga nebi dubu za avto.

Svetoval bi ti plin in to da potem vozi avto dokler boš lahko ali tam do kakšnih 200 000km (ker avto ko ima več kot 10 let in več kot 100 000km ni več kaj dosti vreden in se ga skoraj ne splača prodajat)

Kot drugo, ob za četnem preračunu sem mislil da se mi bovgradnja povrnila po 33000km dejasnko se je pri cca 50000, potem ko sem upošteval ceno servisov fluktuacijo v razliki med ceno bencina in plina (enkrat v dem obodbju ko sem imel plin je bila cena plina skoraj 70% cene bencina kar je močno zmanjšalo ekonomiko) plin se res splača ko je cena plina pod 60% cene bencina (sedaj je cena plina cca 53% cene bencina).

Tako da moj nasvet, vgradi plin in vozi avto do 200000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj samo boš vozil avto samo do 2015? Jaz sem pri podobnih kilometrih dal vgraditi plin 128 000km v avto letnik 99, in mi je prav tako marsi kdo rekel da se v tako staro kripo ne splača vlagat dejansko tolko denarja kot ga nebi dubu za avto.

Svetoval bi ti plin in to da potem vozi avto dokler boš lahko ali tam do kakšnih 200 000km (ker avto ko ima več kot 10 let in več kot 100 000km ni več kaj dosti vreden in se ga skoraj ne splača prodajat)

Kot drugo, ob za četnem preračunu sem mislil da se mi bovgradnja povrnila po 33000km dejasnko se je pri cca 50000, potem ko sem upošteval ceno servisov fluktuacijo v razliki med ceno bencina in plina (enkrat v dem obodbju ko sem imel plin je bila cena plina skoraj 70% cene bencina kar je močno zmanjšalo ekonomiko) plin se res splača ko je cena plina pod 60% cene bencina (sedaj je cena plina cca 53% cene bencina).

Tako da moj nasvet, vgradi plin in vozi avto do 200000km

http://www.butanplin.si/index.php?path=CRPALKE_AVTOPLINA1

http://www.petrol.si/

kakor kje ... no eni imamo pač srečo .. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: Kako pa je s talnim pranjem avtomobila, potem ko imaš luknjo v prtljažniku v kotanji za rezervoar?

Pa še ena anekdota, lahko bi jo naslovil: Kolateralni problemi pri avtu na plin ali pa Problem rezervnega kolesa, kadar imaš v kotanji rezervoar za plin.

Bratu sem posodil avto za pot mb - split - mb, ker je cenejša pot, na hr je plin itak menda 10 centov cenejši kot pri nas in je imel, dokaj neljubo izkušnjo.

Namreč, na poti nazaj se je ustavil na OMW črpalki, da natoči LPG in slučajno opazil prazno gumo na sprednjem kolesu. Napumpal je kolo, nekje pušča... Kupil je repair kit (pustimo to, da ga imam v predalu v avtu), stiskal je noter peno, nič ni pomagalo, ker ni bilo luknje na pnevmatiki - vzrok, puščal je ventilček na kolesu. Elegantna rešitev bi bila klasična menjava kolesa z rezervnim in ker slednje (zaradi plina - rezervoar namesto rezervnega kolesa) načeloma ne vozim s seboj mu je preostala edina možnost urgentno iskanje prvega vulkanizerja. Gumo je še enkrat napolnil koliko je pač mogel in odbrzel v najbližji kraj po avtocesti do vulkanizerja, kar pa je predstavljalo cca 20 - 30 km vožnje s skoraj povsem prazno gumo. Posledica... Guma je bila fuč, od znotraj jo je platišče nacefralo, srečo je imel da je zdržala in je zadnji moment pripeljal do vulkanizerja. Tam je moral seveda kupit par novih (ker mu ene same vulkanizer ni hotel pordat) in menjat obe sprednji gumi na kolesih. Rezultat je bila okol 160 € tanjša denarnica, uničena 1 leto rabljena letna pnevmatika, ki tud ni bila nizkega cenovnega ranga, in dodatni kos prtljage - drugo je pripeljal v prtljažniku domov.

ZA cca. 1000 km opravljene vožnje je privarčeval cca 30€ (gorivo) in se "skeširal" za dodatnih 160€.

V avtu na plin (ponavadi) pač ne voziš nonstop še enega kolesa v kuferamu, po možnosti med prtljago.

Če zaključim s sklepno ugotovitvijo... To da imaš plin se lepo pozna pri stroških na gorivu, če pa greš na daljšo pot pa pač moraš vozit (po domače) še eno kolo med prtljago v prtljažniku, drugače si lahko v resnih škripcih, pa četudi ti pušča samo ventilček na kolesu in je z gumo vse v najlepšem redu. Ker drugače preplačaš ves privarčevan denar na račun goriva... In to ne dvakratno, ampak večkratno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!