Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

Pozdrav vsem,

na vas se obračam za nasvet in pomoč.

Ko zjutraj, posebno zdaj v zimi, ko je zunaj minus preklopi avto na plin, postane motor nemiren v prostem teku, obrate kar meče, sploh če zaviram ali pa da ga prestavim v prosti tek motor ugasne, kot da bi mu sfalilo; obrati padejo na nulo. Pri vgraditelju sem bil in so nastavili temperaturo na 65 stopinj C... Nič ni boljše. Rekli so mi naj si očistim pri mehaniku motorček prostega teka... Dvomim, da je keč v tem.

Prosim za pomoč in komentar...

kateri avto ? v tvojih postih nisem nikjer zasledil tip avtomobila ter tip plinske naprave .... ker tole s 65stC je pa že mal velika buča razen če imaš okoli cevi , ki gredo na uparjalnik zvezano prižgano klimo na minus 7...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se plinska naprava zmoti, tudi meni se to kdaj zgodi, torej zjutraj ko štartaš daj ne bencin preko gumba in šele ko spelješ klilni na plin, če ti naprava takoj ko spelješ zjutraj iz boxa ali garaže preklopi na plin. Meni se je kdaj pa kdaj zgodilo da je računalnik mel "v glavi" stare podatke in je hotu preklopit na plin takoj ko sem speljal, nakar je seveda avto crknil ker motor ni bil še dovolj ogret.

Ali pa ti je crknil senzor temeprature za plinsko napravo (??)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim mazdo 626 1.8i, l. 99. Problem je v tem, da se mi vedno pribljižno ob enakem časovnem intervalu po zagonu preklopi na plin, pol pa začne trokirat, v leru mu obrati padejo na nulo in motor ugasne. Na dolgo turo sploh ni problem, mestna vožnja, ki je pretežna, pa skoz nagaja... Ampak samo na plinu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se plinska naprava zmoti, tudi meni se to kdaj zgodi, torej zjutraj ko štartaš daj ne bencin preko gumba in šele ko spelješ klilni na plin, če ti naprava takoj ko spelješ zjutraj iz boxa ali garaže preklopi na plin. Meni se je kdaj pa kdaj zgodilo da je računalnik mel "v glavi" stare podatke in je hotu preklopit na plin takoj ko sem speljal, nakar je seveda avto crknil ker motor ni bil še dovolj ogret.

Ali pa ti je crknil senzor temeprature za plinsko napravo (??)

LP

 

če je tako kot praviš,da te heca , potem so ti vgradili tole 

http://www.virles.si/modules/store/uploads/racunalo_krogljice_100.png

 

 

namesto pravega računalnika....to ne sme delat...

Vozim mazdo 626 1.8i, l. 99. Problem je v tem, da se mi vedno pribljižno ob enakem časovnem intervalu po zagonu preklopi na plin, pol pa začne trokirat, v leru mu obrati padejo na nulo in motor ugasne. Na dolgo turo sploh ni problem, mestna vožnja, ki je pretežna, pa skoz nagaja... Ampak samo na plinu...

še zmeraj se nisi izjasnil katero napravo imaš vgrajeno...pri 1.8 mašini ne sme biti nobenih problemov - niti zaradi preslabotnega uparjalnika..ni vse v temperaturi preklopa - nastavlja se tudi minimalni čas preklopa - seveda je to predvsem poleti ko so temperature visoke...

 

jaz imam pa eno vprašanje za vas - zakaj hudiča pa mi s prinsom nimamo nobenih težav ? a zato ker smo reskirali tistik 300€ več ???

 

zadnji čas je , da se odločite za soliden pritisk na monterje ker to je pa že težko brati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim mazdo 626 1.8i, l. 99. Problem je v tem, da se mi vedno pribljižno ob enakem časovnem intervalu po zagonu preklopi na plin, pol pa začne trokirat, v leru mu obrati padejo na nulo in motor ugasne. Na dolgo turo sploh ni problem, mestna vožnja, ki je pretežna, pa skoz nagaja... Ampak samo na plinu...

Če ti pri vgraditelju niso uspeli diagnosticirati težave, je možnost za to na forumu še precej manjša...

 

Kdaj je bila plinarna nazadnje servisirana? Zamenjani filtri?

 

Možno je tudi, da kak senzor narobe kaže, dokler se malce ne segreje (temperatura / pritisk plina).

 

 

jaz imam pa eno vprašanje za vas - zakaj hudiča pa mi s prinsom nimamo nobenih težav ? a zato ker smo reskirali tistik 300€ več ???

Meni se pa zdijo te plinarniške zadeve tolk enostavne, da si težko predstavljam, da bi kateri proizvajalci lahko bili bistveno boljši ali slabši od drugih... Ajd, morda ima kateri malo kvalitetnejše materiale pa se kasneje izrabijo oz. postarajo, ampak slej ko prej pa se.

 

Večja razlika je verjetno pri vgraditeljih oz. serviserjih - kdor je dober, lahko vgradi 'karkoli' pa bo delalo OK.

 

   D.

 

PS: Ko sem ravno pred par dnevi bil v Italiji - cena bencina od 1.8xx do 1.9xx ... Cena plina 0.84 do 0.88 - sem bil prav zadovoljen, da sem porihtal plinarno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti pri vgraditelju niso uspeli diagnosticirati težave, je možnost za to na forumu še precej manjša...

 

Kdaj je bila plinarna nazadnje servisirana? Zamenjani filtri?

 

Možno je tudi, da kak senzor narobe kaže, dokler se malce ne segreje (temperatura / pritisk plina).

 

 

Meni se pa zdijo te plinarniške zadeve tolk enostavne, da si težko predstavljam, da bi kateri proizvajalci lahko bili bistveno boljši ali slabši od drugih... Ajd, morda ima kateri malo kvalitetnejše materiale pa se kasneje izrabijo oz. postarajo, ampak slej ko prej pa se.

 

Večja razlika je verjetno pri vgraditeljih oz. serviserjih - kdor je dober, lahko vgradi 'karkoli' pa bo delalo OK.

 

   D.

 

PS: Ko sem ravno pred par dnevi bil v Italiji - cena bencina od 1.8xx do 1.9xx ... Cena plina 0.84 do 0.88 - sem bil prav zadovoljen, da sem porihtal plinarno. :)

ravno toliko so enostavne te zadeve kot kovačija...ja itak ...

kar vprašaj,. katera naprava nese 477 cavalli - s kompresorjem - na en izparilec ...pa da jih vidmo heroje...

in katera naprava ima prevoženih prek 650.000km s prvimi injektorji ...pa da vidimo kvaliteto (btw prins uporablja keihin injektorje )..

 

me tudi zanima, katera plinska naprava ima procesor od texas instruments ...še motorole ne poznajo...

 

vprašaj pri tomažu na dolenjki koliko različnih naprav je že montiral...in koliko težav je imel z njimi - kajti le zakaj bi monter menjal proizvajalca/napravo če je dobra..

slab monter lahko zjebe dobro napravo....dober pa ne more izboljšati slabe ...poglej še na kakem drugem forumu koliko težav imajo ljudje s "poceni " napravami ..

in ko gredo 10x nazaj k serviserju zaradi napak na napravi ali montaži so že zdavnaj "spušili" razliko do top naprave( gorivo , ure vožnje, razlika v ceni med plinom in bencinom ko se morajo vozit na bencin ker plin ne dela , kava al pa pir ko čakajo na popravilo ) ... hebi ga so pa bile par sto € cenejše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je tako kot praviš,da te heca , potem so ti vgradili tole 

http://www.virles.si/modules/store/uploads/racunalo_krogljice_100.png

 

 

namesto pravega računalnika....to ne sme delat...

še zmeraj se nisi izjasnil katero napravo imaš vgrajeno...pri 1.8 mašini ne sme biti nobenih problemov - niti zaradi preslabotnega uparjalnika..ni vse v temperaturi preklopa - nastavlja se tudi minimalni čas preklopa - seveda je to predvsem poleti ko so temperature visoke...

 

jaz imam pa eno vprašanje za vas - zakaj hudiča pa mi s prinsom nimamo nobenih težav ? a zato ker smo reskirali tistik 300€ več ???

 

zadnji čas je , da se odločite za soliden pritisk na monterje ker to je pa že težko brati...

 

Ne nenobenih kroglic nimam jst za računalnik, čisto lepo dela, samo parkrat na leto mu prekmalu pride :whistle:  pol dam za minutko nazaj na benz da se skulira in pol lepo počaka da je pravi cajt za uklopit plin.

 

Predvsem pa mislim da ni tak problem v napravah kot je v serviserjih, sem slišal debato na mojem plin serivsu ko je prišu en čistor azočaran še do njh ker ga njegov servisni ni sprejel takrat in so ugotovili da kdorkoli mu je vgrajeval plin je naštimal 20% premočno mešanico in je skurlo katalizator.

Obstajajo pa tudi prepametni ljudje (ki s eše hvalijo s tem) da itak na sevisu ne naredijo nič pametnega in je škod dat un denar zato da zamenjajo un fitrček in pogledajo v računalnik in se zato raje vozijo 60 000km brez obiska na servisu.

 

LP

p.s.: severna italja, valle d'aosta in tam je plin preko 2€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 thumper me je malo prehitel, pa bom dodal, pa kaj če nimam prinsa, jst sm šou glih tko tja na rudnik pa sm reku, najcenejši sistem za moj avto :) in še zdej dobro dela, češrav injektorji malo rjavijo, pa ženekaj časa nism vidu DT gastech sistema kje v ponudbi pa nimam nobenih pripomb čez njega. 1 injektor je bilo treba "obnovit" ampak ima sedaj naprava že 80000km tako da :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

p.s.: severna italja, valle d'aosta in tam je plin preko 2€

Si morda nameraval napisat, da je bencin preko 2€ ?

19.2.2013 sem v severni Italiji na avtocesti 3x tankal plin - cene so bile 0,840, 0,850 in 0,880 ...

 

 

 thumper me je malo prehitel, pa bom dodal, pa kaj če nimam prinsa, jst sm šou glih tko tja na rudnik pa sm reku, najcenejši sistem za moj avto :) in še zdej dobro dela, češrav injektorji malo rjavijo, pa ženekaj časa nism vidu DT gastech sistema kje v ponudbi pa nimam nobenih pripomb čez njega. 1 injektor je bilo treba "obnovit" ampak ima sedaj naprava že 80000km tako da :OK:

Moja ima nekaj čez 160000, injektorji nič ne rjavijo (vsaj ne od zunaj), je pa bilo potrebno obnovit tesnila na uparjalniku.

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno toliko so enostavne te zadeve kot kovačija...ja itak ...

 

:nono: Kovačija ni tako enostavna.

 

kar vprašaj,. katera naprava nese 477 cavalli - s kompresorjem - na en izparilec ...pa da jih vidmo heroje...

in katera naprava ima prevoženih prek 650.000km s prvimi injektorji ...pa da vidimo kvaliteto (btw prins uporablja keihin injektorje )..

 

In niso edini, ki uporabljajo Keihin.

 

Za 477 cavalli mi pa dol visi - ko si bom lahko to privoščil, ne bom (več) razmišljal o LPG.

 

 

me tudi zanima, katera plinska naprava ima procesor od texas instruments ...še motorole ne poznajo...

 

Zakaj pa je pomembno, katera ima Texas Instruments? :D Kar se mene tiče, lahko ima Zilog Z80 - če je le program spodobno napisan.

 

vprašaj pri tomažu na dolenjki koliko različnih naprav je že montiral...in koliko težav je imel z njimi - kajti le zakaj bi monter menjal proizvajalca/napravo če je dobra..

slab monter lahko zjebe dobro napravo....dober pa ne more izboljšati slabe ...poglej še na kakem drugem forumu koliko težav imajo ljudje s "poceni " napravami ..

in ko gredo 10x nazaj k serviserju zaradi napak na napravi ali montaži so že zdavnaj "spušili" razliko do top naprave( gorivo , ure vožnje, razlika v ceni med plinom in bencinom ko se morajo vozit na bencin ker plin ne dela , kava al pa pir ko čakajo na popravilo ) ... hebi ga so pa bile par sto € cenejše...

Saj nisem pa rekel, da se ne da naredit slabe plinarne - se pa moraš že malo potrudit. ;)

 

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: Kovačija ni tako enostavna.

 

 

In niso edini, ki uporabljajo Keihin.

 

Za 477 cavalli mi pa dol visi - ko si bom lahko to privoščil, ne bom (več) razmišljal o LPG.

 

 

 

Zakaj pa je pomembno, katera ima Texas Instruments? :D Kar se mene tiče, lahko ima Zilog Z80 - če je le program spodobno napisan.

 

Saj nisem pa rekel, da se ne da naredit slabe plinarne - se pa moraš že malo potrudit. ;)

 

 

   D.

sam ti pa čist vse obvladaš no..  :P

 

keihina tudi drugi ? ok... a lahko to trditev podkrepiš s kakšnim linkom ali drugim dokazom? kolikor vem , so nekateri italjani res včasih kupovali keihina od prins-a...a se je to nehalo... prins ima ekskluzivo za keihin plinske injektorje...kar jih je na prostem tržišču so se stare serije ...novih b,c,d - compound injektorjev ne prodajajo več drugim ker jih keihin še za prins-a ne more dobaviti zadostne količine ...

 

a zakaj imeti enega boljših procesorjev ? zato , ker se to potem vidi recimo pri motorjih z direktnim vbrizgom , kjer mora procesor krmiliti obojne - bencinske in plinske - injektorje v istem času....in zato , ker tako hudo spisanih in zahtevnih programov z dobro diagnostiko na nek čunga/lunga procesor ne moreš obesiti...

razlika je že v samem krmiljenju med navadnimi ventili in injektorji - pri navadnih se spreminja samo čas odprtosti , pri injektorjih pa zaradi konične odpiralne igle , ki spreminja obenem tudi presek luknje opravlja računalnik takoj dvojne parametre ...

 

ker vem da nisi nek bebo verjetno veš , kaj pomeni pri računalniku/procesorju , če podvojiš zahteve v istem času ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam ti pa čist vse obvladaš no..  :P

 

It's a gift.... and a curse. :closedeyes:

 

keihina tudi drugi ? ok... a lahko to trditev podkrepiš s kakšnim linkom ali drugim dokazom? kolikor vem , so nekateri italjani res včasih kupovali keihina od prins-a...a se je to nehalo... prins ima ekskluzivo za keihin plinske injektorje...kar jih je na prostem tržišču so se stare serije ...novih b,c,d - compound injektorjev ne prodajajo več drugim ker jih keihin še za prins-a ne more dobaviti zadostne količine ...

 

Na Keihin-ove injektorje sem naletel v BRC-jevih katalogih in navodilih, ki pa morda niso bili najaktualnejši, ker sem pač iskal podatke za svojo napravo iz 2006.

 

 

a zakaj imeti enega boljših procesorjev ? zato , ker se to potem vidi recimo pri motorjih z direktnim vbrizgom , kjer mora procesor krmiliti obojne - bencinske in plinske - injektorje v istem času....in zato , ker tako hudo spisanih in zahtevnih programov z dobro diagnostiko na nek čunga/lunga procesor ne moreš obesiti...

razlika je že v samem krmiljenju med navadnimi ventili in injektorji - pri navadnih se spreminja samo čas odprtosti , pri injektorjih pa zaradi konične odpiralne igle , ki spreminja obenem tudi presek luknje opravlja računalnik takoj dvojne parametre ...

 

ker vem da nisi nek bebo verjetno veš , kaj pomeni pri računalniku/procesorju , če podvojiš zahteve v istem času ...

 

Ja, saj se strinjam, da rabiš nekaj procesorske moči, ampak se mi Texas Instruments na tem področju ne zdi nekaj prav posebnega.

 

Poleg tega večino dela še vedno opravlja osnovni ECU.

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za nasvet in komentar. Glede ostalega, pa...Haha... Dajmo se kregat, v tem smo svetovni prvaki. Ko pa rabi kdo pomoč, pa že redko najdeš koga, ki zmore kaj več kot moraliziranje, očitke in kritiko... Čisto ste zašli. Thumper, z razlogom nisem napisal vgrajevalca, ker te ne sprašujem zakaj je prins najboljši, ampak sem želel preprost nasvet, izkušnje ipd. brez zaplankanega moraliziranja.

No, da se vrnem nazaj na temo, ki sem jo odprl.

Danes zjutraj sem imel nekaj minut dela s kidanjem snega in sem pustil avto laufat. Ko je preklopil na plin ga je mal zezalo ni pa crknil motor. Potem sem končal s kidanjem in se odpeljal in je bilo boljše kot ponavadi. Je pa res, da nekega mraza dans ni blo. Imel sem daljso pot po avtocesti, brez problemov.... Ko se enkrat segreje zadeva laufa, edino pri speljevanju opažam, da vcasih plin ne sledi nogi na pedalu... (morda pa imam nekje falš zrak, kot je nekdo že omenil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že rečeno, je krivec lahko kateri od senzorjev (temperatura in/ali pritisk plina), lahko pa je krivec tudi sam uparjalnik.

 

Ko sem obnavljal uparjalnik pri svoji BRC plinarni, sem v kompletu dobil tudi membrano, ki je nekako 'glavna' pri doziranju plina. Ker je to gumijasta zadeva, si predstavljam, da z leti lahko otrdi in potem pri nižjih temperaturi svoje delo slabo opravlja. Ko se uparjalnik segreje (vsaj pri mojem BRC-ju se greje s hladilno tekočino motorja, videl pa sem tudi modele z dodatnim električnim grelcem), pa se omehča in začne delati normalno.

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je rekel Danci, ko se zadeva segreje stvar dela optimalno. Dokler ni zadeva ogreta vozis bolj umirjeno pa bi moralo bit ok. Ena možnost je uparjalnik... gumijaste membrane.. Najverjetneje pa je ker se sistemu naredi autokalibracija in potem če je potrebno še kake korekcije pri ogretem motorju na delovno temperaturo, tudi uparjalnik ogret na delovno temp. motorja. To pomeni da takrat stvar dela optimalno, dokler ni ogreto so lahko kaka odstopanja. Avtomobilski ECU ki vozi vse skupaj ima pri neogretem daljše čase odprtosti injektorjev, plinski ecu pa je konstanten, to kar ima nastavljeno tako je se ne spreminja. (oba ne smeta korigirat časov ker bi bila polomija potem :) ) Mislim da se o tem pisal roman tukaj eno 2 leti nazaj :) tudi takrat je bil en pameten glede teh korekcij in sistemov :) To se ti bo dogajalo v zimskem času.. potem bi moralo bit ok.... Pri vseh avtomobilih se ne pojavlja..eni pač bolj občutljivi...  Glede sistemov... pri nobenem ni tople vode, zadeve so že dolgo na trgu in delujejo :) Lani sem si vgradil v stara jajca en starejši sistem... dela ok od takrat ga še pogledal nisem.. (40.000 km)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri naši kanti tud opažam da v mrazu zadeva nekako ne dohaja :closedeyes:  Ko pohodiš plin najprej avto malo počepne, potem pa začne počasi nabirat obrate. Če pa preklopiš na bencin se ti pa zdi da te je nekdo brcnil v rit, očitna razlika v moči :smoke:

Lahko pa de je filter že malo zapacan, ima okrog 12000km za sabo.

 

Sistem je pa G1. Zakaj nisem vzel prinsa? Ker je bila cena 2700€ :blush:  Torej 700€ več od G1. Razlike v tehnologiji so pa minimalne med tema sistemoma.  Če greš pa primerjat s tistimi iz Bosne za 300€ je pa druga pesem :smoke:

Skratka pa, mi je prav vseeno kaj imam noter, glavno da porabim 19l plina in ne 17l bencina na 100km :OK:  Le 75 litrski rezervoar je malo majhen :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je rekel Danci, ko se zadeva segreje stvar dela optimalno. Dokler ni zadeva ogreta vozis bolj umirjeno pa bi moralo bit ok. Ena možnost je uparjalnik... gumijaste membrane.. Najverjetneje pa je ker se sistemu naredi autokalibracija in potem če je potrebno še kake korekcije pri ogretem motorju na delovno temperaturo, tudi uparjalnik ogret na delovno temp. motorja. To pomeni da takrat stvar dela optimalno, dokler ni ogreto so lahko kaka odstopanja. Avtomobilski ECU ki vozi vse skupaj ima pri neogretem daljše čase odprtosti injektorjev, plinski ecu pa je konstanten, to kar ima nastavljeno tako je se ne spreminja. (oba ne smeta korigirat časov ker bi bila polomija potem :) ) Mislim da se o tem pisal roman tukaj eno 2 leti nazaj :) tudi takrat je bil en pameten glede teh korekcij in sistemov :)To se ti bo dogajalo v zimskem času.. potem bi moralo bit ok.... Pri vseh avtomobilih se ne pojavlja..eni pač bolj občutljivi...  Glede sistemov... pri nobenem ni tople vode, zadeve so že dolgo na trgu in delujejo :) Lani sem si vgradil v stara jajca en starejši sistem... dela ok od takrat ga še pogledal nisem.. (40.000 km)

no ..vsa razlika pri hladnem motorju je v zmogljivosti uparjalnika... danes, ko sem šel s šihta sem ga s semaforja - po cca 1 minuti - zahodil na bencinu prva druga do konca..ko sem bil nekje pri 80km/ - cca 6000obr/min mi je preklopil na plin...seveda je malce cuknil  - zame bi bilo veliko že 1 sekunda- a je vlekel potem naprej normalno do 6900obr/min ...

 

prins nima nobene avtokalibracije...in kot zanimivost naj povem , da ne uporablja/ne rabi svojega MAP ( manifold air pressure - zračni pritisk/podtlak v sesalnem kolektorju )senzorja.. vse podatke dobi z bencinske strani - časi odprtosti bencinskih injektorjev ...to je to...

torej je odprtost bencinskih injektorje ter plinskih injektorjev venomer enaka ( plinski so odprti malce dlje - zmeraj - zaradi večje potrebne količine vbrizganega plina glede na bencin a to samo zaradi manjše energetske vrednosti plina )..

 

plinski ECU je prav tako konstanten kot bencinski...dejansko samo pretvori podatke z bencinske strani in jih posreduje plinskim injektorjem ...če bencinski ECU spremeni čas vbrizga goriva pri vožnji na plin se to istočasno sprocesira na plinski strani za že omenjen faktor razlike v energetski vrednosti obeh goriv ...

 

vse ostalo,razni "pro" , "autokalibracijski sistemi" ( katere morajo (po)nastaviti če kaj ne štima - :lol1:  ) ali "tovarniški" sistemi , kar trdijo drugi so navadne nategatorske buče za privabljanje strank ter puljenje njihovega denarja...

 

še glede uparjalnika... prins uporablja enomembranske uparjalnike katerih prednost je v tem , da pri poškodovani membrani uparjalnika ni več možnosti vdora vode v plinski sistem ter posledično onemogočen dostop vode v sesalni kolektor ter sam izgorevalni prostor motorja - valj... s tem je eliminirana tudi nenadna izguba hladilne tekočine iz hladilnega sistema motorja v primeru poškodovane membrane...

 

dodatne električne grelce uporabljajo pri uparjalnikih z nezadostno zmožnostjo uparjanja potrebne količine plina  ....

če je uparjalnik preslaboten rečemo da "zmrzne" - in nekateri naredijo to dobesedno....

 

enak uparjalnik kot je v mojem baleno-tu je tudi v hummer-ju H2 z 435KM  - razlika je le v višini nastavljenega pritiska na uparjalniku zaradi razlike v številu injektorjev ter njihovi pretočnosti - sposobnosti dovajanja/prepuščanja/doziranja potrebne količine plina... 

http://www.avtonaplin.si/foto/hummer-h2

 

no s prins-om je narejen še en malce močnejši motorček - http://www.avtonaplin.si/foto/dodge-ram-srt-v10    - z motorjem iz viper-ja srt 508 KM...

kolikor vem pa sta v tem avtu dva izparilca...

 

s "turbo" uparjalnikom - enim - zagotavlja delovanje tudi temu http://www.avtonaplin.si/foto/porsche-cayenne-turbo 450KM ter mercedesu CLS 55 AMG 477KM.

 

revizija uparjalnika (menjava membrane,vzmeti , spojnih vijakov uparjalnika ter čiščenje pretočnih kanalov , kjer prehaja hladilna tekočina) pri prins-u je predpisana - tudi zaradi varnostnih/preventivnih zahtev veljavnih standardov za plinske naprave

 R67,R110 ter najnovejšega R115 - na vsakih 120.000 prevoženih kilometrov...

 

redni servis - menjava obeh filtrov za plin ter preverjanje plinotesnosti naprave ter napeljave ter preverjanje pravilnega delovanja celotnega plinskega sistema - je na 30.000km..

 

s tem kar si napisal , da je to dogajanje v zimskem času normalno - no s tem se pa v nobenem pogledu ne morem strinjat...ko avto enkrat preklopi iz bencina na plin mora delati "kot na bencinu" kakor rečemo  - seveda z upoštevanim padcem moči za 2-5% ter s povečano porabo plina proti bencinu nekje med 5% in 25% ..

 

in še en cukrček - prins je trenutno edini,ki izdeluje delujoče naprave z direktnim vbrizgom tekočega plina skozi bencinske injektorje- http://www.prins.si/porsche-cayenne-48-fsi-na-avtoplin  , s katerimi se udeležuje celo rally-ja monte carlo za ekološko usmerjena vozila http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/rally_monte_carlo_results.html z osvojenim drugim mestom brez potrošene kapljice bencina  http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1859/Ranking_list_Rally_of_Monte_Carlo_-_GPL___petrol_class.pdf - zanimivo branje in presenetljiv rezultat med malimi avtomobili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in še en cukrček - prins je trenutno edini,ki izdeluje delujoče naprave z direktnim vbrizgom tekočega plina skozi bencinske injektorje- http://www.prins.si/porsche-cayenne-48-fsi-na-avtoplin  , s katerimi se udeležuje celo rally-ja monte carlo za ekološko usmerjena vozila http://www.prinsautogas.com/articles/en-corporate-2008/rally_monte_carlo_results.html z osvojenim drugim mestom brez potrošene kapljice bencina  http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1859/Ranking_list_Rally_of_Monte_Carlo_-_GPL___petrol_class.pdf - zanimivo branje in presenetljiv rezultat med malimi avtomobili...

 

To pomeni, da se preklop bencin / plin vrši na (modificirani?) visokotlačni črpalki? In ta sistem potem sploh nima uparjalnika, ampak se vbrizga kar tekoč plin? Ni švoh tole...

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom spet ponavljal, to sma že obdelala (Korekcije časov, sem ti tudi prilepil iz raznih programov, tudi iz veš katerega... tako da nebi spet o tem pametirala...da ga v prinsu ni... cirka 2 leti nazaj..nekaj strani nazaj tule...sem že zgoraj napisal, tudi glede MAP..) Če je temperatura motorja v trenutku preklopa 20 stopinj celzija (lahko nastaviš tudi višjo temp. ) bo pri polnem plinu zmrznil tvoj perpetum mobile ali pa kater koli drug. Ker je uparjalnik v tem trenutku ogret na 20 stopinj, greje ga motor ki nima več stopinj.... 

Sicer si pa sam napisal, da ti je malce cuknil, to je ta pojav ko sem mislil...potem pa normalno vleče naprej, ni bilo mišljeno da crkne ko preklopi ali pa da ne vleče več...samo idealno je pa ko je ogreto vse skupaj na prave parametre...

Ni mi jasno kaj ti dajo....mislim da ti prihaja ko vidiš prins  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, kolk casa mas subo na plin?

 

Jaz ga imam 2 meseca, predelan je pa bil, kolikor vem, kot nov ('tovarniški' BiFuel). Trenutno ima 162k km.

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam 2 meseca, predelan je pa bil, kolikor vem, kot nov ('tovarniški' BiFuel). Trenutno ima 162k km.

 

  D.

Eni Grozijo da se Jim glave pocas fentajo, ampak ce jih ma 160 in lepo dela....kaj zaeno zadevo pa Mas zdej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!