thumper Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 še nekaj :http://www.actinia.si/shell/pogosta_vprasanja.php#8 zdej pa res ne vem čist točno.kdo ima prav? lp Alla 1
thumper Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 še nekaj :http://www.actinia.si/shell/pogosta_vprasanja.php#8 zdej pa res ne vem čist točno.kdo ima prav? lp pa še na : izdelovalec svečk BERU - http://www.autogas-paderborn.de/Beru.pdf trdi , da je temperetura zgorevanja na plinu 200 st.C višja kot na bencinu. mene to bolj prepriča , kot pa en monter, se ti ne zdi??? lp Alla 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 No, pa ste se zaštrikali. Tipično ... lejcek in Alla 1 1
simonsi Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 pa še na : izdelovalec svečk BERU - http://www.autogas-paderborn.de/Beru.pdf trdi , da je temperetura zgorevanja na plinu 200 st.C višja kot na bencinu. mene to bolj prepriča , kot pa en monter, se ti ne zdi??? lp pri tistih partavžnt stopinjah ta porast izpade v procentih.
thumper Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 pri tistih partavžnt stopinjah ta porast izpade v procentih. ja v procentih in to ene 8%. sej se sliši malo, ampak če pa z neko stvarjo dobiš 8% gor na moči si pa že car, a mogoče ni res? tudi pri motorju imam na izbiro standardno,hladno in vročo svečko,pa ta razlika še zdaleč ne pomeni +/- 8% pri mešanici goriva in zraka , tako da je ta razlika še kako pomembna tudi zaradi odvajanja večje količine toplote !!!! Alla 1
Ice Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 zanimiva izjava mojstra, ki v münchenu vgrajuje LPG-sisteme v velike amerje. gre nekako takole "....medtem ko so bencinski rezervoarji narejeni iz plastike in stene debele 1-2 mm, so plinski rezervoarji iz nerjavecega jekla in stene debeline 3-5 mm. se lahko tank cez (vozilo, v katerega je tak sistem namescen) zapelje pa ne pride do eksplozije.......". vir: DMAX, der checker, vceraj zvecer. se en razlog zakaj je temu tako je nizek pritisk v sistemu, ca.5 bar -ergo malo vec kot je tlak v pnevmatikah- in LPG je, kot ze ime pove "Liquid Petroleum Gas", utekocinjen v rezervoarju. upari se sele tik pred prihodom v izgorevalno komoro (i.e. cilinder). ta tipson poseduje najvecjo firmo v juzni nemcji in se s tem ukvarja ze kar nekaj casa.
thumper Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 glej, na ADAC strani je pod autogas crash video, ki lepo prikaže varnost vseh sodobnih naprav , ki ustrezajo varnostnemu standardu E67 za plinske naprave v avtomobilih - poglej , je zanimivo in pomirjujoče. je pa med vojno v bosni raketa zadela avto,ki je imel plinsko napravo - ostal je samo plinski tank - , zato menim da si pri trku od zadaj prej mrtev zato, ker te avtobus povozi za volanom kot pa zaradi plina. plinski tank je homologiran na pritisk 30 bar-ov, delovni pritisk v njem je okoli 10-12 bar-ov. videl pa sem sliko iz tlačnega preizkusa, kjer je par cm vara popustilo pri 106 barov pritiska!!! to pa je več kot trikratna homologirana vrednost , ki se zahteva po ece normah!!! pa še glede uhajanja plina: vsaka vnetljiva snov ,ki uhaja iz nekega tanka ali posode za shranjevanje je lahko povod za paniko , če se določenim osebkom res ne da dopovedati, da pristop z odprtim ognjem ni zaželjen!!!!! če pa plin uhaja med vožnjo pa se itak zaradi zračnih tokov zelo hitro zredči,tako da je nevarnost nekajkrat manjša kot v primeru če avto stoji na mestu. lp zanimiva izjava mojstra, ki v münchenu vgrajuje LPG-sisteme v velike amerje. gre nekako takole "....medtem ko so bencinski rezervoarji narejeni iz plastike in stene debele 1-2 mm, so plinski rezervoarji iz nerjavecega jekla in stene debeline 3-5 mm. se lahko tank cez (vozilo, v katerega je tak sistem namescen) zapelje pa ne pride do eksplozije.......". vir: DMAX, der checker, vceraj zvecer. se en razlog zakaj je temu tako je nizek pritisk v sistemu, ca.5 bar -ergo malo vec kot je tlak v pnevmatikah- in LPG je, kot ze ime pove "Liquid Petroleum Gas", utekocinjen v rezervoarju. upari se sele tik pred prihodom v izgorevalno komoro (i.e. cilinder). ta tipson poseduje najvecjo firmo v juzni nemcji in se s tem ukvarja ze kar nekaj casa. 20 jul , 28 jul ???? še dobro da nisi novinec kot jaz, drugače bi se že vsi usuli nate. prvi bentley continental gt twin turbo v12 <h1 class="default">Supercar smile!</h1> Fuel prices are romping up again, and never mind whose fault it is, the users carry the can. And if you’re a big user, whether through mileage or your vehicle’s consumption, it hurts more when petrol’s topping £1 a litre and rising. But there is an answer – a conversion to liquid petroleum gas or LPG, which is a half the cost of petrol, gives virtually identical performance but will cut tour fuel bill by about 40 per cent. Better still it’s greener than petrol or diesel, with lower emissions and far fewer particulates. It’s a proven boon for the likes of motorhomes and commercial vehicles, and catching on fast with a growing number of car owners. Conversion costs from around £1,500 plus VAT for a four-cylinder car, rising to around £4,500 all-in for a bespoke conversion of a 12-cylinder twin turbo 6.0 litre Bentley Continental GT, a 200mph supercar, as pictured. Prins VSI-LPG system installed on the Bentley 6.0 litre Twin Turbo engine A market leader for the conversions is Southampton-based Prins Autogas UK at West Quay which supplies the conversion equipment and trains technicians for a nationwide network of installers who usually take three or four days to carry out the conversion, with the installation of safety-tested LPG tank – often fitted in the spare wheel well – which enhances the car’s range. The car starts on petrol and automatically switches to LPG after a couple of minutes. Run out of gas and it automatically switches back to petrol with just a bleep to inform you – you wouldn’t know otherwise and there’s certainly no noticeable reduction in performance. Due to the high quality of the system Prins Autogas UK are working with manufacturers to develop factory-fit LPG systems and also develop congestion charge exempt vehicles in their own emissions lab in Southampton. The company also offers finance on its conversions with £300 deposit and monthly repayments that can match your fuel bill saving. Source: Daily Echo Complete article in Daily Echo - Supercar smile! Alla 1
thumper Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Hm... zanimivo, a maš kakšno idejo, kakšno napravo bi potreboval za motor 1.4 turbo (ne se smejat :naughty: ) s 150KM? lahko mi odgovoriš tudi na ZS in zraven še pripišeš kje je ta mehanik ko je vgradil že toliko turbo motorjev. Hvala za info! a se ti zdi prejšen post dovolj dobra referenca ali pa rabiš še kaj hujšega? lp Alla 1
mkonci Objavljeno Avgust 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 a se ti zdi prejšen post dovolj dobra referenca ali pa rabiš še kaj hujšega? lp Mislim, da bo , a obstaja še kaj močnejšega? Hvala,M
Ice Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 kaksna fregata ali dve, kaksen rusilec. za lahke krizarke bi moral pogledati.
thumper Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 kaksna fregata ali dve, kaksen rusilec. za lahke krizarke bi moral pogledati. ice večji je hec , več je resnice v njem! pa brez zamere, ta PRINS ima tudi marine program za jahte in čolne z benciskimi motorji! http://www.prinsautogas.com/en/markets/marine/marine.html malo močnejše, bi si upal trdit. lp Alla 1
thumper Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 (popravljeno) troo troo :grim kaj to pozitivno? ali si pogledal? ja se opravičujem, linkov še nisem jemal. pa hvala za prestavitev tam.lp Popravljeno Avgust 4, 2009. Popravil thumper Alla 1
ToTaLLy_SeXy Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Nevarno,predrago,noben nezna popravit,ko je kak problem,slabši pospeški,se neamortizira pri normalni uporabi(letno manj kot 15K kil),ko avto prodajaš problemi,probleni v tujini z tankanjem,v motornem prostoru še tisto malo prostora zavzame plinska naprava,itd.itd. To je pač moje mnenje in vsak si naj sam preračuna ali bo šel v to ali ne. hmmm...oprosti, ampak jaz imam v svojem Audiju plinski sistem, letno naredim okrog 50.000 km in nikoli nisem imela večjih težav z zgoraj naštetim! To je že moj tretji avto na plin, in noben ni imel slabih pospeškov ! Tank pa itak daš vgradit v rezervno gumo in to je to.V motorju ti ne vzame nobenega pretiranega placa. Svetujem ti da pogledaš kakšen motor s plinom inotem govoriš take traparije. V tujini ni problema za tankanje plina, pri nas je problem, čeprav se število bencinskih servisov s plinom povečuje .
phoebus Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 hmmm...oprosti, ampak jaz imam v svojem Audiju plinski sistem, letno naredim okrog 50.000 km in nikoli nisem imela večjih težav z zgoraj naštetim! To je že moj tretji avto na plin, in noben ni imel slabih pospeškov ! Tank pa itak daš vgradit v rezervno gumo in to je to.V motorju ti ne vzame nobenega pretiranega placa. Svetujem ti da pogledaš kakšen motor s plinom inotem govoriš take traparije. V tujini ni problema za tankanje plina, pri nas je problem, čeprav se število bencinskih servisov s plinom povečuje . Glede tega da se pri 15k na leto ne pokrije ima pa dec prav
ToTaLLy_SeXy Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Glede tega da se pri 15k na leto ne pokrije ima pa dec prav vsaj to
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 vsaj to Pri kolk se pa tebi pokrije? sesir, Alla, lejcek in 3 others 3 3
ToTaLLy_SeXy Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Pri kolk se pa tebi pokrije? hmm,zdaj si me dobil..sicer se nisem nikdar natančno poglabljala,ampak glede na to da stane predelava na plin cca. 2.000€,potem tam nekje v pol leta sigurno,če ne celo prej.to je okrog 20-30.000 km.glede na to da imava 2 avta nad oba v8 in sva zelo veliko v avtu (vsak dan bled-lj-bled +vsak vikend v Poreč) se nama osebno zelo splača.to sem zdaj na pamet zračunala,tko da ne me kregat Vse kar hočem povedat je to,da tole s plinom ni tako slaba stvar Lp,V. thumper in lejcek 1 1
thumper Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 črpalke za avtoplin - LPG . GPL : http://www.avtonaplin.si/node/51 Alla 1
thumper Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 http://studio.delo.si/20090907_6253 Alla 1
Cartman Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 (popravljeno) hmm,zdaj si me dobil..sicer se nisem nikdar natančno poglabljala,ampak glede na to da stane predelava na plin cca. 2.000€,potem tam nekje v pol leta sigurno,če ne celo prej.to je okrog 20-30.000 km.glede na to da imava 2 avta nad oba v8 in sva zelo veliko v avtu (vsak dan bled-lj-bled +vsak vikend v Poreč) se nama osebno zelo splača.to sem zdaj na pamet zračunala,tko da ne me kregat Vse kar hočem povedat je to,da tole s plinom ni tako slaba stvar Lp,V. :: no wonder de noben ne vleče slabo heeh. kaj to voziš? povedat moreš de je inštalacija za osmaka vsaj 30% dražja kot za navadnega 4 valjnika, zato pa se ti, zarad velicga motorja in porabe, strošek prej povrne. Jez tud razmišljam de bi naslednji avto kupil z velkim motorjem, in not nabasal instalacijo. Edino kar me skrbi je da bodo plin podražili. na avtosalonu je blo videt de se to trudijo popularizirat. . pred desetmi leti je bil plin za centralno precej cenej kot nafta, zdej pa nebi govoril. . .spet kurmo polena. Popravljeno September 9, 2009. Popravil Cartman
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 strošek prej povrne. Jez tud razmišljam de bi naslednji avto kupil z velkim motorjem, in not nabasal instalacijo. Edino kar me skrbi je da bodo plin podražili. na avtosalonu je blo videt de se to trudijo popularizirat. . Točno tako. Ne bodo dovolili, da bi se nekdo toliko ceneje vozil. Tako, kot so dizel podražili takoj, ko je postal 'mainstream'. Čudi pa me, da vendarle ni še nobeden izdelovalec ponudil serijskega avtomobila z LPG instalacijo. Cartman, Alla, sesir in 4 others 3 4
Cartman Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Točno tako. Ne bodo dovolili, da bi se nekdo toliko ceneje vozil. Tako, kot so dizel podražili takoj, ko je postal 'mainstream'. Čudi pa me, da vendarle ni še nobeden izdelovalec ponudil serijskega avtomobila z LPG instalacijo. kolkr sm slišal, ti nov avto na plin prodajo edino pri hundayu
biker77 Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 kolkr sm slišal, ti nov avto na plin prodajo edino pri hundayu subaru?
ToTaLLy_SeXy Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 :: no wonder de noben ne vleče slabo heeh. kaj to voziš? povedat moreš de je inštalacija za osmaka vsaj 30% dražja kot za navadnega 4 valjnika, zato pa se ti, zarad velicga motorja in porabe, strošek prej povrne. Jez tud razmišljam de bi naslednji avto kupil z velkim motorjem, in not nabasal instalacijo. Edino kar me skrbi je da bodo plin podražili. na avtosalonu je blo videt de se to trudijo popularizirat. . pred desetmi leti je bil plin za centralno precej cenej kot nafta, zdej pa nebi govoril. . .spet kurmo polena. afkors imaš prav.glede dviga cene plina ne bom pametna,je pa zdej še zmeri pol ceneje kot liter bencina.to pomeni,neglede na kubikažo ki jo imam,je voznja še vedno pol cenejša. Vozim A8 4.2 Q in X5 4.4...pri nas nikdar ne gremo pod 4.0,hehe :-D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se