moto rider Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Jaz se pa ponavadi vozim SAM, in to samo zato, ker SKORAJ NOBEDEN ne obvlada vožnje v skupini! Razen... Ko sem šel zadnjič z Brna, mi je en Klemen z BMW GS 800 rekel, če gre lahko z menoj? Pa sem rekel... ajd, v redu...! Z dirkališča še do Brna nisva prišla, ko sem mu čestital! To je bil eden redkih, ki sva skupaj prevozila tistih dobrih 500 kilometrov, brez da bi vedel, da v "skupini" nisem sam!!! VSE ČESTITKE MU!!! Ta bi bil lahko vsem inštruktor, kako se vozi v tandemu, ali v skupini! V detajle se pa ne bom poglabljal, ker bi se spet kdo našel, ki bi bil bolj pameten kot ON. Fritz in thumper 2
gody01 Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 (popravljeno) Ne vem za ostale, lahko povem samo za nas "toteke", da smo kar se tega tiče popolnoma drugače oragnizirani... Ja, gremo skupaj na furo, ampak to še ne pomeni, da bomo ves čas vozili en za drugim, pa da nihče ne bo zamenjal svojega položaja - naj bo to kratka ali daljša fura. V primeru, da vem, da pridejo lepi ovinki - grem naprej. Če mi odgovarja tempo tistega, ki je na čelu vozim z njim,č e mi je tempo prehiter, vozim svojega. Edini dogovor, ki ga imamo je ta, da se počaka takrat, ko se zavije iz glavne cese na neko drugo cesto. Eh, davidg. Tudi pri totekih prvi gleda v ogledalo in prilagaja tempo skupini. Pa tudi sam veš, da raznim 200km/h izletom mimo skupine sledi slaba volja in nadiranje, ker se take stvari pač na skupni vožnji ne delajo. Enako kot se ne delajo medsebojna prehitevanja, če se gre naprej, se gre naprej in se potem počaka ob postanku na vrhu oziroma na križišču. Se pa načeloma strinjam, da je tudi pri vožnji v skupini vsakdo odgovoren za sebe in da se mora držati CPP. (Hitrost, prilagojenost vožnje svojim sposobnostim in stanju na cesti, VARNOSTNA RAZDALJA, ... ) Popravljeno September 8, 2009. Popravil gody01 Fakin 1
maus Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Tele skupinske vožnje so stvar dogovora... če se zmente, da se peljete skupaj, potem se je treba peljati SKUPAJ in sicer tako, kot vozi najpočasnejši član/ica te skupine. Vsak odgovarja zase in pri tem pazi na vse v skupini. Drugače se je skupaj peljat na pivo .. ali se odpeljati na nekaj tisoč kilometrov dolgo pot s trajanjem teden ali več. Na tako pot je priporočljivo, da gredo skupaj dolgoletni prijatelji prijatelji (vsaj večina). .. sicer pa je to mimo te teme... lp maus Cartman 1
Brrrm Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Iz nesreč sem prestavil sem, ker se je razvila debata o skupinski vožnji. Menim, da je potrebno ločiti ta dva pojma: skupinska vožnja vožnja skupine Skupinska vožnja = tisti pravo, ko gre po hierarhiji in, ko šef določi, kje v skupini se bo kdo peljal. V taki skupini je potem red in prehitevanj in skakanj iz skupine ni, razen, če so določeni (sicer nedovoljeni, ker prireditev običajno ni napovedana), zapiralci križišč. So bolj redke. Vožnja skupine = ko se nas nekaj dobi in se dogovorimo, da gremo nekam in potem rečemo daj, ti vodi, ker poznaš pot, ker imaš lep motor ali karkoli drugega. In potem se za vodilnim razvrstimo, kot nam ustreza. Ponavadi je tako, da si na parkirišču z vljudnostnimi gibi dajemo prednost pri uvrščanju v kolono. Znasna sta le cilj in vodnik in nič drugega. Tu se pa potlej skače in prehiteva in beži iz skupine naprej ali pa zaostaja tudi. Zato, če zgornje, današnje in včerajšnje, objave uvrstimo v pravo skupino vidimo, da imajo oboji prav. Skupinska vožnja je vožnja vlaka, vsak vagon ima svoje mesto in svojega predhodnika in svojega slednika, ki se ne menjata. Vožnja skupine pa je večpasovna avtocesta.
gody01 Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 ... Menim, da je potrebno ločiti ta dva pojma: skupinska vožnja vožnja skupine ...
buellina Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 kar je napisal rdeči vragec je prekleto res.... in kot je napisal nekdo za njim: ne bi mogel napisat bolje... imam podobne izkušnje...vendar mi je bilo uvajanje v skupinske vožnje zelo olajšano, ker je bil naprej vedno gospod z ogromno izkušnjami, in predvsem z razvitim občutkom za začetnike in začetnike v skupnem motoriranju. vem, da mu ni problem svoj fjr polagat na navadnih cestah, ker ga res obvlada in bi lahko mirne volje naredil kot kar nekaj drugih liderjev : zdaj pa da vidimo, kdo bo zdržal tempo.... absurd.... ampak o tem ne bom, ker s takimi nimam izkušenj iz časov, ko sem sama začela... imamo pa najmanj dve možnosti, kdo bo vodil skupino... lahko jo izkušeni, pa najmanj izkušeni... pri prvem je problem, da težko najdeš takega, ki ima zgoraj opisan občutek za začetnike, prav tako pa je za začetnika njegovo obnašanje na cesti neznanskega pomena vse od vstopanja v ovinke, kdaj pospeševati in podobno. začetnik na čelu je lahko dober več ali manj zase, ker nima občutka, da mora komu slediti pod vsakim pogojem, več pa je negativnega... koliko je takih, ki se želijo dokazati in jih preseneti naslednji ovinek, ne upajo v nagib in hop v jarek... trenutno imamo v skupini motorista, ki pač ni najbolj rojen za to, ampak mu še kar gre... en kolega rad pravi, da če ne bo upal tega in onega, da se ne bo naučil dovolj dobro.. in jaz sem seveda takoj kontra temu, ker to ni res! a je bolje, da gre čez svoje trenutne meje? mislim.... z motorjem moraš rasti, poslušati kaj ti pravi, ko mu privijaš plin, iskati kritike ostalih voznikov na lastno vožnjo z namenom, da jo izboljšaš, premišljevati o lastnih potezah-tudi slabih in predvsem slabih! in nikoli postati žrtev nagajivih kritik ala ne upaš in tako postati želen dokazovanja! ker takrat te lahko najljubši ovinek sprejme v trd objem, tega pa nočemo! sama pred skupinskimi vožnjami naredim en adrenalinski skok čez mejo, da potem nimam nevem kako velike želje po hitrosti, ki mi načeloma ugaja, ko vozim sama ali pa s takimi, ki jih brez večjih težav dohajam... vseeno pa je eden najboljšnih znakov, ki ga je mogoče uporabljati: voznik pred tabo in njegov motor... gandi 1
Mutika Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 V tistem trenutku, ko se odločiš za vožnjo v skupini, si odgovoren zase še bolj kot sicer, hkrati pa moralno odgovoren do vseh kolegov v skupini - iz stališča sprejemanja ter spoštovanja, predvsem pa prilagajanja načina vožnje vseh udeležencev. Če tega ne zmoreš, se pač ne voziš v skupini! Voziš se sam ali pa z nekom, ki razmišlja enako in potem uživata v nabijanju adrenalina. @:Brrrm ... zelo dobro si nas podučil, kaj pomenita dva različna termina vožnja v skupini / skupinska vožnja. Zase vem, da se nisem in se nikoli ne bom vozila po sistemu skupinske vožnje, vožnjo v skupini in predvsem s skupino pa imam rada. Če pa kdo uživa, da se vozi izključno za vodjo skupine, pa naj! Če hoče bezljati naprej, naj! Privoščim vsakemu, da lahko nemoteno počne tisto, kar mu je najbolj všeč, če le s tem ne ogroža ostalih! @davidg: Ja, sem že videla, da greš naprej, ... zato dovoli en tak nežen, prijateljski nasvet ... ob takšnih navalih potrebe po adrenalinu skušaj vklopit večjo mero zdravega razuma. Se strinjam s teboj, da vsak odgovarja zase, vendar, na vožnji v skupini je jasno in nujno, da paziš nase enako kot na druge! Ne, ni res, da smo toteki drugače organizirani; toteki se, kadar se vozimo v skupini, vozimo predvsem varno, uživaško, ne omejujemo pa nikogar! Res je, ni treba biti ves čas na istem mestu, kakšni dobri ovinki kar kličejo po "odhajanju naprej" ali pa pretežki dovoljujejo "ostati zadaj", vendar znajo to mnogi od nas narediti povsem neopazno in predvsem varno za ostale! Ne vozimo se "en prek drugega". Bezljanje naprej in nazaj, obnašanje, kot da si sam na furi, nevarno in tesno prehitevanje svojih lastnih kolegov v koloni - to je obnašanje, ki NE SPADA na vožnjo v skupini! In s takšnimi, ki tako razmišljajo, da naj vsak sam pazi nase in kaj me brigajo drugi, glavno, da jaz uživam ... s takšnimi v skupini lahko postane vožnja nevarna. Srčno upam, davidg, da ti res ne razmišljaš tako, kot je izpadlo, kar si napisal. Eh, davidg. Tudi pri totekih prvi gleda v ogledalo in prilagaja tempo skupini. Pa tudi sam veš, da raznim 200km/h izletom mimo skupine sledi slaba volja in nadiranje, ker se take stvari pač na skupni vožnji ne delajo. Enako kot se ne delajo medsebojna prehitevanja, če se gre naprej, se gre naprej in se potem počaka ob postanku na vrhu oziroma na križišču.
gody01 Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 ... imamo pa najmanj dve možnosti, kdo bo vodil skupino... lahko jo izkušeni, pa najmanj izkušeni... ... Eh, najmanj izkušenj pa verjetno v nobenem primeru ne bo vodil skupine. Tisti spredaj praviloma opravlja tudi vlogo navigatorja in neizkušenemu še to naložit ni preveč dobro ... Se pa bi naj neizkušeni od najman izkušenega naprej zvrstili za vodjem, na koncu pa spet nekdo z dovolj izkušnjami in po možnosti poznavanjem poti, da lahko ko koklja usmerja "izgubljene" trenutno imamo v skupini motorista, ki pač ni najbolj rojen za to, ampak mu še kar gre... en kolega rad pravi, da če ne bo upal tega in onega, da se ne bo naučil dovolj dobro.. in jaz sem seveda takoj kontra temu, ker to ni res! a je bolje, da gre čez svoje trenutne meje? Slab kolega ... Nikoli na cesti preko svojih zmožnosti - 30%. Za trenitat tehniko in izboljševat vožnjo se gre na Poligon. 100km na poligonu = 10kkm na cesti (IMHO) rdeci_vragec, ImenitnaPriložnost, Fakin in 1 other 4
matjazg Objavljeno September 8, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2009 Iz nesreč sem prestavil sem, ker se je razvila debata o skupinski vožnji. Menim, da je potrebno ločiti ta dva pojma: skupinska vožnja vožnja skupine Mislim da sem malo zaj... pri naslovu. Brrrm je tole lepo razložu. Mislim da vsi vemo, da gre tu za vožnjo nekaj motoristov, ki se pelje skupaj nekam na prijeten izlet ne pa na medsebojni obračun adrenalina na cesti. Vidim da se je debata razvila v pravo smer in da se bo marsikdo iz te teme veliko naučil. Seveda če bo srš teme pravilno tolmačil. Pre.... lahko pomeni premlad, preadrenalinski al pa kar prenor al pa še kaj hujšega. Takšnim je naprimer ta tema itak preneumna ali pa brez veze. Zato pa pljuva po njej, kot naprimer (kdo bo za koga odgovarjal?). Takšen ki nima sočustvovanja do somotorista ali do soprijatelja in nima polne mere razuma in obstanka, da bi se mu lahko prilagodil v počasnejši vožnji, veliko bolje da vozi sam. TAKŠEN NIKOLI NE OGROŽA SAMO SEBE. (Njihova edina za njih pametna izjava je - v tist ovinek sem se na polno prpelu že 100... krat in ga poznam u nolo). Nedaj bog, da bo ravno tak motorist lider skupine in da ne bo naslednjič ravno v njegovem najpoznanem uvinku konec zgodbe......
Cartman Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 Tele skupinske vožnje so stvar dogovora... če se zmente, da se peljete skupaj, potem se je treba peljati SKUPAJ in sicer tako, kot vozi najpočasnejši član/ica te skupine. Vsak odgovarja zase in pri tem pazi na vse v skupini. Drugače se je skupaj peljat na pivo .. ali se odpeljati na nekaj tisoč kilometrov dolgo pot s trajanjem teden ali več. Na tako pot je priporočljivo, da gredo skupaj dolgoletni prijatelji prijatelji (vsaj večina). .. sicer pa je to mimo te teme... lp maus tole je čist u kontekstu z nesrečo. pomoje so se poznali. pomoje so bli dobri prjatli. in z najboljšimi nameni so se odpravli na ne čisto kratko potovanje. a mogoče kdo ve, kakšne motorje so vozili? Drugače pa. . res nisem vedel da je s skupinskimi vožnjami tak problem. pa da more bit hierarhija pa roud lider pa nevem kaj še use. . . nism vedu. jez se usedem pa se pelem. če nas je več, in se zgubimo po poti, se pa počakamo. no big deal. priznam pa, de se najraj vozim solo. zgodi se, de po poti koga dohitim, in če mi je njegov tempo okej, mal upočasnim in ga na eni zdravi razdalji "zasledujem", ker je lepo met družbo, tud če je ne poznaš. mord sm čudn, ma tako je. rumenicestak, maxxim, bojevnik88 in 3 others 6
Brrrm Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Saj sem vam zapisal. Skupinske vožnje so redke. To so največkrat vožnje formalnih motoklubov, kjer se že tako ali tako ve, kdo koliko velja in zakaj toliko. In tudi, zakaj se discipline držijo. Večina forumašev nas vozi, kadar nas vozi več, vožnjo s skupino. Tam pač gre malo po Prešernu. Ampak tudi v načinu malo po Prešernu me moti, če vozimo cik-cak razporeditev, da tič pred menoj vsake toliko zamenja sled in vozi enkrat po eni kolesnici, drugič pa po drugi.
krava Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 SSkupinske vožnje so nevarne vožnje... Prevtzer 1
pajkica Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 http://www.triglav.si/svetujemo/voznja-z-motorjem-v-skupini muki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se