Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dr.looney

Nolan, X-Lite čelade

Recommended Posts

kompi

@a79

Lastnike čelad Nolan, X-lite in Grex, ki so jih kupili pri pooblaščenih prodajalcih v Sloveniji, vabimo, da izkoristijo brezplačen preventivni servis. Najraje od novembra do marca - takrat namreč najmanj pogrešate čelado, mi pa imamo dovolj časa, da se resno posvetimo servisu, čelado pregledamo, nastavimo zatesnitve, podmažemo mehanizme, po potrebi zamenjamo tesnila in jo pripravimo za naslednjo motoristično sezono. Vse to in še več – BREZPLAČNO!

Čelado lahko dostavite k svojemu prodajalcu, kjer bodo poskrbeli, da bo našla pot do nas. Lahko pa nam jo pošljete tudi na naslov Compaco d.o.o., Koroška 46, 3320 Velenje. K čeladi ne pozabite priložiti svojih podatkov, račun oz. potrjeno garancijo (s čimer se dokazuje nakup čelade v Sloveniji) in kratek pripis, na kaj naj bomo pri pregledu še posebej pozorni. 

p. s.: Če čelada morebiti ni bila kupljena pri pooblaščenem prodajalcu v Sloveniji, servisno storitev zaračunamo 30,- EUR.

Z lepimi pozdravi, 

Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxxa

pa se fantje na mestu, in se res max potrudijo. take podpore bi si zelela pri vecih firmah. to je tudi razlog, da za 1x ne menjam znamke celade :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 24 minutami, maxxa pravi:

pa se fantje na mestu, in se res max potrudijo. take podpore bi si zelela pri vecih firmah. to je tudi razlog, da za 1x ne menjam znamke celade :)

Podpis , tops ekipa z Borisom na čelu !!! 

Tudi sam v bodoče ne menjam zmagovalnega konja .

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi
On 1/4/2019 at 2:50 PM, kompi said:

@a79

Lastnike čelad Nolan, X-lite in Grex, ki so jih kupili pri pooblaščenih prodajalcih v Sloveniji, vabimo, da izkoristijo brezplačen preventivni servis. Najraje od novembra do marca - takrat namreč najmanj pogrešate čelado, mi pa imamo dovolj časa, da se resno posvetimo servisu, čelado pregledamo, nastavimo zatesnitve, podmažemo mehanizme, po potrebi zamenjamo tesnila in jo pripravimo za naslednjo motoristično sezono. Vse to in še več – BREZPLAČNO!

Čelado lahko dostavite k svojemu prodajalcu, kjer bodo poskrbeli, da bo našla pot do nas. Lahko pa nam jo pošljete tudi na naslov Compaco d.o.o., Koroška 46, 3320 Velenje. K čeladi ne pozabite priložiti svojih podatkov, račun oz. potrjeno garancijo (s čimer se dokazuje nakup čelade v Sloveniji) in kratek pripis, na kaj naj bomo pri pregledu še posebej pozorni. 

p. s.: Če čelada morebiti ni bila kupljena pri pooblaščenem prodajalcu v Sloveniji, servisno storitev zaračunamo 30,- EUR.

Z lepimi pozdravi, 

Boris Kompare B)

Jst sm čelado (X-lite 1003) kupil pri vas, v Velenju, pa nimam več računa :( Bi blo čedno, da jo malo pogledate.
Kako lahko izkažem zgornjo trditev?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

@kompi - jaz sem sicer celado kupil pri vas (x-lite x-602 Cruel - ja, ona z najlepso grafiko ever :P  ), imam jo dobro leto in pol, ni pa dosti rabljena (cca 5k km). Ni se bila na servisu, niti ne vem ce je le ta potreben...? Shranjujem jo z delno odprtim vizirjem da se tesnila ne posedejo, prepiha ne zaznam, (pre)glasen je pa itak ze moped... :D

Mnenje? Bi jo bilo dobro vseeno pripeljati na pregled, ali ni nujno potrebno?

LP!

Zoran

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@GO_Tomi 

Compaco je edini zastopnik čelad Nolan v Evropi, ki izvaja brezplačne servisne preglede čelad. Privilegij brezplačnih servisnih pregledov čelad imajo tako zgolj kupci čelad skupine Nolan v Sloveniji. Razumljivo je, da tovrstne brezplačne usluge nudimo samo našim kupcem in vztrajamo, da to tudi kakorkoli dokažejo.

Če je bila čelada kupljena pri nas, smo zagotovo potrdili garancijo, ki se potem praviloma valja nekje blizu čelade. Tudi ta zadostuje. Če pa imamo zavedeno homologacijsko številko čelade (ki je lastna vsaki čeladi posebej), potem se bomo potrudili in podatek izbrskali v našem arhivu.

@Zok

Nujno ni, škodilo pa najbrž tudi ne bi. Če nič drugega, lahko nastavimo zatesnitve, podmažemo mehanizme in tesnila, da ostanejo prožna, očistimo in nastavimo Pinlock, očistimo prezračevalne sisteme, … Vabljen!

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

@kompi

Imam X-lite 601 kupljeno pred leti v KMC Yamaha, kateri ne prodajajo več vaših čelad, jo lahko oddam pri katerem drugem prodajalcu...Yogi, AS Domžale...?

Kako je v primeru menjave notranje pralne obloge, na robovih blago počasi odstopa od pene...

Hvala za info in lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@Foggy 

Najboljši naslov za servisni prevzem čelade v tem primeru je Moto center Yogi v BTCju, kjer bodo poskrbeli, da bo le-ta našla pot do nas. Lahko se dostavi tudi na moto center AS Domžale, ali pa nam jo pošljete kar direktno v Velenje, na naslov Compaco d.o.o., Koroška 46, 3320 Velenje. Kakor bi vam pač bolj ustrezalo. K čeladi ne pozabite priložiti svojih podatkov, račun in kratek pripis, na kaj naj bomo pri pregledu še posebej pozorni. 

Čelado modela X-lite X-601 smo imeli nazadnje v rednem programu leta 2007 in Nolan zanjo žal ne zagotavlja več nadomestnega oblazinjenja. Tudi sicer vam po cca. 11-ih letih uporabe toplo priporočamo, da počasi vendarle začnete razmišljati o menjavi čelade. Materiali se namreč starajo in čelada sčasoma ne nudi več optimalne zaščite. Najbolj opazno se stara notranjost čelade, saj sta penasto blago in notranja stiroporna školjka občutljiva na hlape topil, visoke temperature in neposredni vpliv sončnih žarkov. Skupina Nolan iz lastnih laboratorijskih izkušenj svetuje, da čelado zamenjate po petih letih od nakupa.

Lp, Boris Kompare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

V soboto probal xlite 903 v Veroni. Zdaj samo še čakam, da kompi pripelje robo in grem v nabavo. Edino le, če ne bo grafike, ki jo želim, bom moral čakat. Je pa xlite 903 ena huda se ki zdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Da se malo pripravim in da @kompi  razloži:

1. Kakšna je razlika med X-lite X-903 ultra carbon in X-903?

2. Kakšna je razlika med carbon (https://www.x-lite.it/en/helmets-full-face/x-903-ultra-carbon) in flat carbon(https://www.x-lite.it/en/helmets-full-face/x-903-ultra-carbon)?

 

Ko dobim odgovore, mi bo jasno kaj naj kupim.  TNX

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 3 urami, tomash pravi:

1. Kakšna je razlika med X-lite X-903 ultra carbon in X-903?

Zunanja školjka različice Ultra Carbon je lažja (cca. 80 g), ker je ročno izdelana iz izbranega kompozita in z izjemno visokim deležem karbona, ki je tudi viden z zunanje strani čelade. 

2. Kakšna je razlika med carbon (https://www.x-lite.it/en/helmets-full-face/x-903-ultra-carbon) in flat carbon(https://www.x-lite.it/en/helmets-full-face/x-903-ultra-carbon)?

Razlika je v grafični podobi: falt carbon pomeni matirano, (glossy) carbon pa sijajno-svetlečo površino.

Z lepimi pozdravi,

Boris Kompare

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar

Na compaco.si gledam, da se X-551 dobi samo še v outlet ponudbi. Ali se ta model poslavlja? Lahko pričakujemo nadgradnjo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@sebar  Čelada X-551 se je letos poslovila iz rednega programa. Zadnji kosi na zalogi so do razprodaje na voljo v OUTLET ponudbi, po izjemno ugodnih cenah. Nadgradnja modela trenutno ni v načrtu, smo pa zato letos predstavili novo Crossover N70-2 X. Vabljen k ogledu na -> [KLIK]. 

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
pred 22 urami, kompi pravi:

@a79 Za novo X-903 bo potrebno odšteti od 459,99 EUR dalje (z 10% popustom le še 414,-), odvisno od različice, serijske opreme, grafik, .... 

Na voljo bodo vse grafike, ki jih zagotavlja Nolan, večino jih bomo imeli tudi na zalogi. 

Več o X-903 izveš tukaj: KLIK

Lp, Boris Kompare :quad:

Tole Xlite 903 ultra carbon - flat carbon microlock velikost M, bom kupil jaz. Rezervirano!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 4 urami, a79 pravi:

Se bo dalo x 903 kaj stestirat na motorjih? Pa kdaj bo kaj vec zaloge v slo, tako po stevilkah kot grafikah?

V Velenju imamo prve X-903 že na voljo za testni preizkus [KLIK]. Novo pošiljko (tudi X-903) pa pričakujemo že naslednji ponedeljek. Vabljen na obisk!

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Kompi najlepsa hvala za danasnji servis moje 1003. Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
Ob 30. 1. 2019 ob 15:33, fish1968 pravi:

 

no pa je doma,hvala še enkrat celotni ekipi Compaco ,možakarji na mestu

20190129_182352.jpg

20190130_152458.jpg

No tale tudi mene zanima. Samo malo sem skeptičen glede tega dela pri bradi...koliko je to ziher...

Share this post


Link to post
Share on other sites
johnny_ma

Zdravo vsi skupaj ... sm nov tukaj in me zanima vaše mnenje oz izkupnje!

Ogledujem si čelado NOLAN N70-2x ... ima kdo izkušnje z njo in če kako se obnese. 

Uporabljal bi jo na KTM 1290 super adventure!

Hvala ... 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   1 member

    • zundapp


  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!