Popularna objava kompi Objavljeno Januar 5, 2018 Popularna objava Deli Objavljeno Januar 5, 2018 @romanno @moravčan @Kmet2 Dejstvo je, da ni vsaka čelada primerna za vsak motor in za vsako glavo. Čelade imajo namreč svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motocikle, razvrščamo v različne kategorije: čelade, primerne za turistično, športno, mestno, enduro/motokros, dinamično vožnjo … »Flip up« (modularne, preklopne ... ) čelade so pripravne predvsem za uživaške turne vožnje, kruzerje, čoperje, maksiskuterje itd., za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju. Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno zaprtim in jet odprtim konceptom, te čelade niso primerne za dinamično, športno vožnjo. Vstopna odprtina čelade je namreč manj zatesnjena kot pri integralno zaprtih čeladah, obrazne blazinice pa pokrijejo le polovico lic. Zato je razumljivo, da so te čelade lahko tudi bolj zračne in glasnejše od integralno zaprtih modelov. Pri vprašanju hrupa je potrebno upoštevati tudi dejstvo, da se na motor, motorista in površino čelade med vožnjo ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi, je odvisno, ali je hrup večji ali manjši, v vsakem primeru pa gre predvsem za subjektivno in težko merljivo kategorijo. Logično je, da na količino hrupa pomembno vplivajo tako oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami kot tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, nagib vetrobranskega stekla, drža in postava posameznika ... Povsem enak model čelade se lahko na različnih motorjih oziroma od motorista do motorista odziva povsem različno. Pri razvoju čelad v skupini Nolan posebno mero pozornosti usmerjamo v povečanje udobja v čeladi, kamor seveda prištevamo tudi omejevanje motečega hrupa. Preklopna X-lite X-1004 in povsem nova Nolan N100-5 sta lep dokaz za to. Poleg tega pri Nolanu igramo pošteno. Kupcem ponujamo, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motorju. Noben testni voznik, niti najboljši motoristični kolega, ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav uporabnik sam in le na tak način se lahko izogne slabi volji ter izbere zase najustreznejšo čelado. Lp, Boris Kompare gretzky, GO_Tomi, izibajker in 10 others 11 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 13 minutes ago, kompi said: Preklopna X-lite X-1004 in povsem nova Nolan N100-5 sta lep dokaz za to. Vprašanje glede N100-5. Je notranjost podobno oblikovana kot pri x-1004? 1004 mi od vseh še najlepše sede na glavo, na žalost pa ni kompatibilna z mojim motorjem (že testiral pri vas). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gasperX Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 1 uro, franc pravi: To je "enduro/kros" čelada. Seveda jo lahko voziš tudi na "močnejšem" motorju. Moraš pa vedeti, da ima kar konkreten zračni upor in glasnost (pri hitrostih nad 100 km/h kar konkretno opleta) . Prednosti so, da je lahka in zračna. lp To da je enduro/kross celada mi je konkretno jasno, in o vsem raznih uporih in podobno. Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+ Ampak hvala za odgovor! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 29 minutami, XTR pravi: Vprašanje glede N100-5. Je notranjost podobno oblikovana kot pri x-1004? 1004 mi od vseh še najlepše sede na glavo, na žalost pa ni kompatibilna z mojim motorjem (že testiral pri vas). Ergonomija notranjosti pri Nolan N100-5 je zelo podobna tisti v X-lite X-1004. Lp, Boris Kompare XTR 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 27 minutami, gasperX pravi: To da je enduro/kross celada mi je konkretno jasno, in o vsem raznih uporih in podobno. Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+ Ampak hvala za odgovor! Nolan N53 [KLIK] nudi želeno udobje in vso potrebno varnost tudi za 500ccm+. No, še več udobja pa ponuja X-lite X-502 [KLIK]. Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 22 minutami, gasperX pravi: Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+ 50ccm populacija? Jaz jo vozim na 200 in 690. Glavna prednost pred ostalimi v tem cenovnem razredu je teža - je dosti lažja od marsikake konkurenčne čelade, notranje obloge so v celoti snemljive in pralne. Pa lani se jo je dobilo za precej smešno ceno v akciji... mislim da je bila nekih 120 ali 130 EUR (mat črna). Še en test... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 Ja za 50,k je tok lahka, da jo na jurju pac razmece k pinkponk zogco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gasperX Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 Hvala obema za odgovore. Din zadrz se komentarjov k vem da jo bos pred mano narocu... ce jo nis ze TakeALookAround 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 gasperx, Sicer je tema Nolan, samo bi ti svetoval, da pogledaš Nishua enduro carbon. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gasperX Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 Za to firmo pa se nikol niti slisal nisem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 Poglej v Louis-a (samo kakšno akcijo počakaj, potem je 199€) . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 4 urami, kompi pravi: Ergonomija notranjosti pri Nolan N100-5 je zelo podobna tisti v X-lite X-1004. Lp, Boris Kompare So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 16 minutes ago, Kmet2 said: So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo? Pri Carbon verziji očitno ne. So me pa opozorili že ob pomerjanju čelade. Quote Zaradi izjemno visokega deleža karbona v zunanji školjki čelade in negativnega vpliva karbona na prenos Bluetooth signala, ta čelada ni primerna za uporabo komunikacijega sistema. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred 7 minutami, XTR pravi: Pri Carbon verziji očitno ne. So me pa opozorili že ob pomerjanju čelade. Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. Za primer: Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki. Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!! Zelo nezadovoljen . Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!! Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo ! Lp notranc in Quest 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solorider Objavljeno Januar 5, 2018 Deli Objavljeno Januar 5, 2018 pred eno uro, Kmet2 pravi: Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. Za primer: Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki. Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!! Zelo nezadovoljen . Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!! Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo ! Lp mene samo zanima kdaj boš dobil čelado? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Januar 6, 2018 Deli Objavljeno Januar 6, 2018 (popravljeno) pred 16 urami, Kmet2 pravi: So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo? Ja, na kritične točke zunanje školjke je vgrajenega manj karbona. V kombinaciji z novim komunikacijskim sistemom B901K pa smo dosegli še bistveno boljše zmogljivosti, tudi večji domet. Lp, Boris Kompare Popravljeno Januar 6, 2018. Popravil kompi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Januar 27, 2018 Deli Objavljeno Januar 27, 2018 Ob 5. 1. 2018 ob 17:41, Kmet2 pravi: Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. Za primer: Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki. Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!! Zelo nezadovoljen . Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!! Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo ! Lp Kompozit - carbon in BT ne gresta skupaj. Čudno da to niso že prej stestirali napredno so dali na trg.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Januar 27, 2018 Deli Objavljeno Januar 27, 2018 Ob 5. 1. 2018 ob 13:53, gasperX pravi: Za to firmo pa se nikol niti slisal nisem. Odlična je tudi Airoh Twist jo dobiš pri sales-u tudi ugodno.... tudi zelo lahka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ufo plast Objavljeno Januar 29, 2018 Deli Objavljeno Januar 29, 2018 On 1/6/2018 at 9:18 AM, kompi said: Ja, na kritične točke zunanje školjke je vgrajenega manj karbona. V kombinaciji z novim komunikacijskim sistemom B901K pa smo dosegli še bistveno boljše zmogljivosti, tudi večji domet. Lp, Boris Kompare Glede dometa sem spraševal na Cardo, kako je z karbonskimi čeladami, tu je odgovor: JAN 25, 2018 | 05:17PM UTC Gary Baxter replied: We’ve used a Carbon helmet and had no issues with a couple of our models, so we do not expect that the carbon would cause any interference at this time. Cheers Gary Cardo Customer Support Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Januar 29, 2018 Deli Objavljeno Januar 29, 2018 Naše izkušnje, večkrat preverjene tudi v praksi, so drugačne. "The carbon fibres used to make the X-lite helmets interfere with the transmission of the Bluetooth radio system. Therefore, the quantity and/or position of the carbon in the helmet caused a reduction in the communication distance that varies depending on the helmet model being used. The reduced distance concerns all the intercom systems available on the market, built-in or not built-in." Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gricko Objavljeno Januar 31, 2018 Deli Objavljeno Januar 31, 2018 zdravo enovprašanje ČELADA X-LITE X-702 GT - tukaj sem našel, da ima sončno zaslonko kaj pa 802rr, ultra....pri teh nisem našel ali imajo ravno tako zaslonko ali ne - verjetno ne. hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Februar 1, 2018 Deli Objavljeno Februar 1, 2018 @Gricko Super-športne čelade, ki so namenjene doseganju največjih hitrosti, niso opremljene s pomično sončno zaslonko za vizirjem. Tako tudi X-liteova X-802RR ni opremljena z njo. Namesto sončne zaslonke dirkači po potrebi menjajo celoten vizir. Menjava je preprosta, brez orodja in terja le nekaj sekund časa. Druga zgodba so touring čelade (X-702GT), ki so namenjene turističnim potepanjem in popotniškim moto užitkom. Te so praviloma že vse opremljene z vgrajeno sončno zaslonko. Lp, Boris Kompare gretzky in Roki 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gricko Objavljeno Februar 3, 2018 Deli Objavljeno Februar 3, 2018 hvala, za pomoč danes kupil "vašo zadnjo" 702 gt ultracarbon mislim, da je dbila dober nakup, bo čas pokazal ;)) lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kompi Objavljeno Februar 4, 2018 Deli Objavljeno Februar 4, 2018 pred 13 urami, Gricko pravi: hvala, za pomoč danes kupil "vašo zadnjo" 702 gt ultracarbon mislim, da je dbila dober nakup, bo čas pokazal ;)) lp Varno vožnjo in kilometre užitkov z novo čelado! Lp, Boris Kompare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Februar 12, 2018 Deli Objavljeno Februar 12, 2018 (popravljeno) Prodam ali menjam za tudi praktično novo N87-najraje kar bele barve velikost M http://motosvet.com/marketplace/view/62748-nolan-n40-5-gt Popravljeno Februar 12, 2018. Popravil Kawl Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se