Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

Danes naroču pri Louisu črno, ja črno, ker pri nas najbrž ni šanse da jo dobiš. V Velenju Compaco ponujajo sam barvne kombinacije in ni šans da dobiš črno nabijajo o neki varnosti itd. Bmk za kanarček barvo in lajbič js hočem črno in pika.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

No, men je pa všeč kanarčkast izgled...ali pa izgled novoletne jelke. Kakor obrneš. Ko šetam psa v temi se vse odseva in svetlika od obeh. Ko sedem na motor...No, pa je trenutno vse v črnem :D delam na spremembi....

Flip up vs zaprte čelade? Pros, cons? Al "vzami kar hočeš, kar je na zalogi, itak so vse kvalitetne"?  Letos bo treba novo nabavit.  N90-2 ali N87. Obe rumeni oz črno/rumeni. Da bom kot močerad haha. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Flip lahko odpreš, poleti je zato manj vroče pri počasnem kruzanju. Ne rabiš je dol stavit na pumpi itd. Je verjetno glasnejša in težja od integralke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj hočeš. Preklopna gre lažje na glavo, ostalo pa ji ni v prid (težja, glasnejša... ) .

Imam N103 in Nishua enduro carbon. Nolan je narejena bolj "zares" , ostalo pa je v korist Nishua.

Nolan menda še vedno nudi preizkus (to in dober servis je njihov še največji plus) .

lp

ps. plus preklopne je, da lahko piješ med vožnjo (če imaš "camelback" ) z "navadno" je pa to malo težje.

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj hočem, neko čelado, ki mi na glavi dobro sede in ne preveč tišči, mam opomnik, da jo probam s podkapo vred. Ma, moj ima že Nolan N90 in n-com, tak, da če se bo le dalo, bom vzela tako, ki paše z njegovo komunikacijo.  Prejšnjo sezono sva se še brez komunikacije matrala...letos se bova upgrejdala, se lažje zmeniš za postanek, wc, kofe.

Sicer tudi on menja letos čelado po 8 letih je rees že čas, se ji pozna uporaba, je mal zmatrana. 

Pri integralki mi je šlo rahlo na živce-za vsak požirek vode-čelado dol, greš na bencinsko-čelada dol, pri carini-čelada dol, še nos si lažje s flip upom obrišeš, poletna vročina in počasna vožnja skozi mesto ali stanje pri semaforju...sam vizir je šel gor.. To so sicer njeni minusi.  Mogoče zdaj res probam flip-up. Grem v petek v štacuno probat kaj paše na mojo glavo, s podkapo vred.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri preklopni lahko še pljuneš, počasna vožnja z dvignjeno ali odprtim vizirjem ni ravno neka razlika (pa v obeh primerih "pokasiraš" kak mrčes, se ga je pa pri preklopni lažje znebiti) . Poglej težo (to je bilo pri meni odločilno) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, en tak updejt, če komu prav pride info N90-2 se prodajajo samo še zaloge. So nehali proizvodnjo tega modela. T'k, da N100-5 je druga opcija in cca 200g težja od trenutne integralne čelade, kar se niti ne opazi, vsaj ne v teh 15 minutah.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N100-5 je dobra čelada. Izmed treh, Schuberth C3, HJC RPHA 90 ter N100-5 bom slednjo obdržal, čeprav je malo težja od ostalih dveh.

V temi pokaži čelado sem zapisal, da se mi zdi težka ampak moram popravit...problem je, ker zunanjo školjko čelade izdelujejo le v dveh velikostih in tako pride moja št. L najtežja, večje št. so potem lažje, ker imajo manj notranje obloge, prav tako je št M zelo konkurenčna v teži. V vsem ostalem pa prekaša omenjeni dve čeladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Nja said:

N100-5 je druga opcija in cca 200g težja od trenutne integralne čelade, kar se niti ne opazi, vsaj ne v teh 15 minutah.  

N-100.5 ima po mojem občutku precej boljšo notranjost od 90.2 in je vredna nekaj doplačila. Teža naj te ne skrbi, ker je lepo razporejena in ni moteča. Nič težja ni od enkrat dražje (kompozitne) Shoei Neotec 2, med vožnjo na nakedu pa tudi nič slabša.  Dober izdelek za 300€. 

Testiral sem še RPha Max Evo, N104, Xlite 1004, X-lite 702 GT, Shoei Neotec II, kupil pa 100-5.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Nja pravi:

No, en tak updejt, če komu prav pride info N90-2 se prodajajo samo še zaloge. So nehali proizvodnjo tega modela. T'k, da N100-5 je druga opcija in cca 200g težja od trenutne integralne čelade, kar se niti ne opazi, vsaj ne v teh 15 minutah.  

imam x-1003 ..prej n-103 .. med servisom pri compiju sem se zapeljal z 100-5 .. pa sem jo že prej gledal , ko sva izbirala za mojo - c3 je podn od notranjega oblazinjenja .. ji je pa najbolj všeč zunanjost .. tko da zaenkrat še zmeraj fura n-85..

ok takole - na mojem motorju je x-1003 vsaj 15% glasnejša.. in malo manjše vidno polje od n-103 .. ima pa boljše zračenje - mogoče ne več temveš bolj prijetno in očem manj moteče.. 

moti me , ker pri x-1004 ni več številk M1 in M2 ..samo M .. zdajle res ne grem gledat v garažo a dejansko je bila ena od teh številk odločujoča za nakup x-1003 - boljšega oprijema , oblike in počutja si nebi mogel želet pri izbiri.. škoda da tega niso obdržali.. 

n100-5 : oblazinjenje 3 klase boljše kot schubert c3 .. pravzaprav je skoraj vsako boljše od c3..podn za tako ceno.. to še za polcaje ni dobro kaj šele za policiste..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok mal me heca s telefonom., sem hotla popravit prispevek.....

v glavnem dezinformacija, tista spletna stran ima mal čudno napisano. N90-2 ostaja v proizvodnji... se pa barve menjajo najbrž... vzela sem n100-5, se občuti, da je tezja, ampak po 1h je še OK. kako bo med vožnjo bom pa ta vikend sprobala ?

Ob 18. 2. 2020 ob 8:24, Nja pravi:

Kaj hočem, neko čelado, ki mi na glavi dobro sede in ne preveč tišči, mam opomnik, da jo probam s podkapo vred. Ma, moj ima že Nolan N90 in n-com, tak, da če se bo le dalo, bom vzela tako, ki paše z njegovo komunikacijo.  Prejšnjo sezono sva se še brez komunikacije matrala...letos se bova upgrejdala, se lažje zmeniš za postanek, wc, kofe.

Sicer tudi on menja letos čelado po 8 letih je rees že čas, se ji pozna uporaba, je mal zmatrana. 

Pri integralki mi je šlo rahlo na živce-za vsak požirek vode-čelado dol, greš na bencinsko-čelada dol, pri carini-čelada dol, še nos si lažje s flip upom obrišeš, poletna vročina in počasna vožnja skozi mesto ali stanje pri semaforju...sam vizir je šel gor.. To so sicer njeni minusi.  Mogoče zdaj res probam flip-up. Grem v petek v štacuno probat kaj paše na mojo glavo, s podkapo vred.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Defnitivno flip-up. Je že zgoraj napisanih dovolj prednosti.

2. Mora biti kompozitna. Plastiki ne zaupaj. Nolan mislim, da ima samo 105ko kompozitno

3. Teža

4. Mora biti tiha

5. Pasat mora na glavo. Ne glej na firmo, ampak kako ti paše. Ko jo daš gor, ne sme sedeti na samo nekaj točkah, ampak po celi glavi.

6. V trgovini jo daj na galvo in hodi z njo eno uro. Če te kje malenkost tiši, bo se na motorju samo potenciralo in bo ful slabše.

Številke ne odražajo vrstnega reda po pomebnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Andrej P said:

2. Mora biti kompozitna. Plastiki ne zaupaj. Nolan mislim, da ima samo 105ko kompozitno

105 ne obstaja. 100-5 pa tudi ni kompozitna. X-lite serija je narejena iz kompozitov, ostale so iz polikarbonata (Lexan-a). "Plastiko" (ABS) pa najdeš samo še pri najcenejših kitajskih čeladah, te pa res niso primerne za na motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Andrej P said:

1. Defnitivno flip-up. Je že zgoraj napisanih dovolj prednosti.

2. Mora biti kompozitna. Plastiki ne zaupaj. Nolan mislim, da ima samo 105ko kompozitno

3. Teža

4. Mora biti tiha

5. Pasat mora na glavo. Ne glej na firmo, ampak kako ti paše. Ko jo daš gor, ne sme sedeti na samo nekaj točkah, ampak po celi glavi.

6. V trgovini jo daj na galvo in hodi z njo eno uro. Če te kje malenkost tiši, bo se na motorju samo potenciralo in bo ful slabše.

Številke ne odražajo vrstnega reda po pomebnosti.

Ker sm probal preklopne od :

airoh

Ls2

nolan

schuberth

scorpion

shoei

x lite

si upam trdit, da se v primerjavi z integralnimi celadami, tocki 1 in 4 izkljucujeta, izredno pomembna tocka 5, pa zanemarja.
 

Vse ostalo je subjektivno. Tud hrup je ZELO subjektiven. Z isto celado in opremo, je na enem motorju skor totalna tisina, na drugem neznosn hrup, in vozim s cepki. Od probanih preklopnih, je meni in moji glavi best value Scorpion, best overall pa Shoei. No, spet sm kupil Shoeijevo integralko, in mam filing, de nism nc zgresil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Nja said:

200g težja od trenutne integralne čelade, kar se niti ne opazi, vsaj ne v teh 15 minutah.  

Vedno sem mel filing, da je aerodimika bistveno vecji faktor kot 100-200g. Zarad dioptrije in obvezne voznje z ocali sem menjal boga in pol celad. Dobro sm se pocutil samo z Arai in Shoei. Ari se ocal sploh ni dotikal, Shoei je bil na glavi zelo fiksen tud po petih letih, Zdej k ocal ne nosim vec, pa sm (p)ostal razvajen, in so mi Razni nolani schuberthi in sharki totaln srot na glavi :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Andrej P said:

če hočeš imet preklopno, lahko hrup z šipo na motorju porihtaš

V primerjavi z integralko, preklopno resijo cepki, al pa voznja v avtu. Preklopne s podobno malo hrupa kot integralka, jez nism mel na glavi. Morda obstaja, nism je se nasel. Za gor nastete pac vem, da na nakedu in SUVju proizvajajo obcutno vec hrupa, kot Integralke. 
 

Howg. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Andrej P pravi:

če hočeš imet preklopno, lahko hrup z šipo na motorju porihtaš

preklopna n103 vožena na : gn400 s šipo in brez , guzzi nevada anniversario brez šipe , bonneville s šipo in brez  ..

najtišja na gn400 brez šipe , najglasnejša na bonneville s šipo.

preklopna x-1003 vožena na : gn400 s šipo in brez , guzzi nevada anniversario brez šipe , bonneville s šipo in brez , cbr1100xx , honda goldwing 1800 ..

najtišja na gw1800 potem gn400 .. najglasnejša na bonneville s šipo.

najbolj zanimivo je , da je x-1003 na motorju s šipo glasnejša od n-103 , brez šipe pa tišja od n-103..

pred 8 urami, Andrej P pravi:

Težko je prepričat prepričanega :-). Nakedov ne vozim.

"če hočeš imet preklopno, lahko hrup z šipo na motorju porihtaš"..."Nakedov ne vozim."

bravo ..zelo lepo in strokovno obrazložena razlika med motorji brez šipe in motorji s šipo v vezi glasnosti čelade..        not...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče nisem dovolj razložil. Nakedov ne vozim in težko komentiram. Mogoče nebi posploševal, da je integralna čelada tišja od preklopne. Kakorkoli...

Glede šipe pa tole. Šipa lahko zaradi turbulence, ki se pojavi ko se tok od šipe odlepi, hrup v ćeladi močno poveča. Vzrok hrupa v čeladi za šipo je ponavadi turbulenca toke. Pojavi se lahko tudi tresenje čelade zaradi tega. Kdaj se to pojavi pa je odvisno od hitrosti, višine šipe in motorista, dolžine rok (razdalje od šipe do čelade), načina sedenja. Oblika in aerodinamika čelade tudi močno vpliva. Če se te težave pojavijo, jih lahko rešiš s spojlerjem na šipi ali drugo šipo. Thumper, opam da je to to. Torej kupi fli-up če hočeš, pazi, das dobro paše, hrup lahko rešiš.

Popravljeno . Popravil Andrej P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj sem vozil c1, n100,n103,n104 in n104evo, zdaj imam LS2 Vector Carbon.

Motor; Aprilia Futura, Guzzi Griso, Hongda cb450, Pegaso 650. Dalec najtisja je 104evo, edini problem (ki sem si ga sam zakuhal) je da sem kupil nova ocala in mi v Evo ne pasejo not. Bemu bohca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mi zna kdo povedat ključne razlike med nolan n90.2 in n100-5 ? Razen cena seveda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Thundercat said:

Mi zna kdo povedat ključne razlike med nolan n90.2 in n100-5 ? Razen cena seveda

Zatezni ovratnik je dodatno pri 100.5 pa oblazinjenje je boljše (po občutku). Razlika je občutna, je pač en razred boljša od 90.2. Zapelji se do pooblaščenega prodajalca in testiraj obe.  

Primerjava na "papirju" https://compaco.si/si/module/iqitcompare/comparator

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Možno je testirat. Ima pa n100-5 več oblazinjenja podbradni del  je bolje oblazinjen in vratni, zatezni, ki ga poleti tudi lahko odstraniš, tega n90-2 recimo nima). Nudi več protivetrne zaščite, sončna zaslonka je pri  100-5 več stopenjska, za 90-2 nisem sigurna pri starejši rezličici ni bila). Niti ni toliko dražja, zato sem segla pa n100-5 in mi ni žal. Sprobala sem brez čepkov v ušesih ni bav, bav. Je pa vseeno bolj prijetno s čepki. Še posebej pri višjih hitrostih in kadar že tako in tako piha veter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!