GregaP Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Kašni so pa še kj drugi načini medsebojne komunikacije? Ker tale N-COM zadeva se mi zdi nekam draga. 4 kiti, 2 posebni čeladi,... :/
kompi Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Kašni so pa še kj drugi načini medsebojne komunikacije? Ker tale N-COM zadeva se mi zdi nekam draga. 4 kiti, 2 posebni čeladi,... :/ - V čelado montiran N-Com sistem je HOMOLOGIRAN skladno z zahtevami predpisa ECE/ONU 22-05. - Prepoznava več Bluetooth naprav. - Doseg 150m. - Modularnost omogoča različne načine komuniciranja. - Samodejna prepoznava telefona. - Zagotovljena prihodnost: komponente je mogoče preprosto prestavljati iz čelade v čelado. - Vrhunski stereo zvok iz dveh slušalk. - Udobje: nameščen sistem N-Com se zlije z notranjostjo čelade, zato ne vpliva na počutje v njej. - AVRCP profil (Play / pause / FF). - Vklop izklop zunanje naprave iz čelade. - … Podroben opis različnih možnosti povezav dveh N-Com Bluetooth Kitov pa najdeš s klikom tukaj. Lp, Boris Kompare
andrejba Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Eno vprasanje za mojstra x-lajtk imam celadi x-601 in x-701. Sedaj me pa zanima, ali je mogoce na kak nacin ti dve celadi povezat, da se uporabi tak ali oni dodatek, da se lahko pogovarja med voznjo? Pa se to, na vasi spletni strani www.compaco.si na podstrani, o n-comu in potem x-lite, imate napake o neobstojecih datotekah (torej ni mogoce dobiti informacij o ncom in x-lite celadah - za nolan dela ok). Hvala
kompi Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Eno vprasanje za mojstra x-lajtk imam celadi x-601 in x-701. Sedaj me pa zanima, ali je mogoce na kak nacin ti dve celadi povezat, da se uporabi tak ali oni dodatek, da se lahko pogovarja med voznjo? Pa se to, na vasi spletni strani www.compaco.si na podstrani, o n-comu in potem x-lite, imate napake o neobstojecih datotekah (torej ni mogoce dobiti informacij o ncom in x-lite celadah - za nolan dela ok). Hvala Trenutno imamo na voljo Basic Kit MULTI (set slušalk, mikrofona in nastavka za vgradnjo), ki se lahko vgradi v čelade, ki še niso (bile) pripravljene za vgradnjo sistema N-Com – tudi v X-601 in X-701. Z uporabo Basic Kita MULTI in povezovalnega kabla je mogoče čelado povezati s telefonom, MP3 predvajalnikom ali recimo navigatorjem. Za povezavo dveh čelad pa bo potrebno še malenkost potrpeti. V zaključni fazi priprav je namreč Bluetooth Kit MULTI, ki ga bo ravno tako mogoče namestiti na čelade, ki še niso (bile) pripravljene za vgradnjo sistema N-Com in bo omogočal tudi brezžično povezavo dveh čelad. Če bo šlo vse po sreči lahko prve primerke v prodaji pričakujemo že letos poleti. Lp, Boris Kompare p.s. Napako na www.compaco.si že odpravljamo. Najlepša hvala za prijazno obvestilo! halls, rosse20, dotem in 2 others 5
dukemb Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Vprašanje Imam X801 RR in mi ne rata vzet ven podloge. Obstajajo kakšna navodila? Na koliko stopinj lahko pereš podlogo? lp
kompi Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Vprašanje Imam X801 RR in mi ne rata vzet ven podloge. Obstajajo kakšna navodila? Na koliko stopinj lahko pereš podlogo? lp Postopek snemanja in vstavljanja oblazinjenja v čelado X-801RR je preprost in za to ne potrebuješ posebnih znanj. Postopek je podrobno opisan v navodilih za uporabo, ki so v slovenskem jeziku priložena k vsaki čeladi. Najprej odstrani obrazne blazinice tako, da povlečeš najprej zgornji in potem še spodnji del lične blazinice proti notranjosti čelade, dokler zatiči ne odstopijo iz ležišča. V nadaljevanju pa se loti še temenskega dela oblazinjenja. Z rahlim potegom sprosti zatiče, s katerimi je na šestih nastavkih pritrjeno komfortno oblazinjenje. Prični z desnim zgornjim (čelnim) nastavkom in nadaljuj s srednjim in levim nastavkom. Postopek ponoviš še s temenskim desnim nastavkom, nadaljuješ s srednjim in končaš z levim temenskim nastavkom. Oblazinjenje operi kot nogavice. Plastična obroba, ki je prišita na oblazinjenje, bi se lahko pri strojnem pranju poškodovala, zato priporočam, da oblazinjenje opereš ročno, z detergentom in pri 30 stopinjah. Oprano oblazinjenje posuši na soncu in na zraku. Pomembno je, da oblazinjenje res dobro posušiš, sicer se lahko v čelado naseli plesen. Lp, Boris Kompare Fritz 1
mig72 Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 danes sem si ogledu nolanko n85- krasna čelada , sam še finance čakam pa bo moja :naughty:
rosse20 Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 danes sem bila v velenju pri kompiju. sem šla malo oči napast, prodajalec mi je marsikaj znal povedat oz. svetovat. tudi težko mu ni bilo, ne glede na to, da sem prišla učke spočit! :trance_27_notworthy:
Be wild Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 Kompi pozdravljen! Ali pri vas imate na zalogi še kakšno X-lite 801 RR in katere barvne kombinacije je? Če nimate; ali se da še kakšno naročiti ali sedaj prodajate izključno 802? Hvala
mamkabozja Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Kompi, hvala za brezplačno servisiranje čelade N84.
kompi Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Kompi pozdravljen! Ali pri vas imate na zalogi še kakšno X-lite 801 RR in katere barvne kombinacije je? Če nimate; ali se da še kakšno naročiti ali sedaj prodajate izključno 802? Hvala Pri nas smo letos zalogo čelad X-801RR uvrstili v OUTLET ponudbo, kar pomeni, da so cene zanjo konkretno znižane. Dnevno posodobljen seznam s cenami, barvnimi kombinacijami ter velikostmi, ki so še na voljo, lahko najdeš tukaj. Ne glede na to pa si s posebnim naročilom lahko še vedno zagotoviš tudi čelade X-801RR serije Legend iz tekoče proizvodnje. Na voljo so modeli Cecotto, Hailwood, Fogarty in Pasolini, cena zanje pa znaša 499,-€. Lp, Boris Kompare
Be wild Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 (popravljeno) G. Kompi, hvala za enkrat. Tako ali tako se imava namen z deklino oglasiti pri vas in se vam zahvaliti osebno za tisto uslugo v dec. 2009. P.S.: Ali je možnost, da bi mi dali na stran Melandrijevo repliko N94(Števlika S)? Oglasil bi se pri vas čez kak teden, dva. Popravljeno Marec 8, 2010. Popravil Be wild
kompi Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 G. Kompi, hvala za enkrat. Tako ali tako se imava namen z deklino oglasiti pri vas in se vam zahvaliti osebno za tisto uslugo v dec. 2009. P.S.: Ali je možnost, da bi mi dali na stran Melandrijevo repliko N94(Števlika S)? Oglasil bi se pri vas čez kak teden, dva. Dogovorjeno! Lp, Boris Kompare
Hudoba Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Mene pa zanima, ali servise delate samo v velenju, ali lahko kaj manjsega pogledajo in znajo pogledati tudi pooblasceni prodajalci, ali bom moral v kratkem planirati pot v Velenje? Na prakticno novi N103, kupljeni oktobra imam namrec tezave z odpiranjem vizirja. Ko se odpira se zatakne preden pride v najvisjo pozicijo (ce bolj pritisnes gre naprej, ampak se mi ne zdi zdravo), pa tudi ko je zaprt ne sede tako kot bi moral. Sem ga poskusil snet in ponovno namestit, pa ni razlike.
kompi Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Mene pa zanima, ali servise delate samo v velenju, ali lahko kaj manjsega pogledajo in znajo pogledati tudi pooblasceni prodajalci, ali bom moral v kratkem planirati pot v Velenje? Na prakticno novi N103, kupljeni oktobra imam namrec tezave z odpiranjem vizirja. Ko se odpira se zatakne preden pride v najvisjo pozicijo (ce bolj pritisnes gre naprej, ampak se mi ne zdi zdravo), pa tudi ko je zaprt ne sede tako kot bi moral. Sem ga poskusil snet in ponovno namestit, pa ni razlike. Servisne preglede čelad praviloma izvajamo v Velenju, kakšno nastavitev pa uredijo tudi naši pooblaščeni prodajalci. Za pravilno delovanje vizirja na čeladi N103 je bistveno, da se nazobčani del vizirja popolnoma prilega zobniku mehanizma na čeladi. Preveri, ali se največji zobec na mehanizmu vizirja pokriva z velikim utorom na nazobčanem delu mehanizma. Če se ne, ju poravnaj. Mislim, da boš na ta način odpravil težavo, v nasprotnem primeru pa te vabim na izlet v Velenje, kjer bomo radi uredili zadevo. Lp, Boris Kompare
Hudoba Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Hvala za pomoc. Sem preveril predlagano, ampak je bila pozicija zobnikov taksna kot je treba, sem pa med tem preverjanjem ugotovil v cem je problem in sicer mehanizem za pripenjanje vizirja na enem "zaticu" obcasno izskoci iz lezisca . Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil Dant3
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Tud jaz imam eno pohvalo za Nolan. Decembra sem svojo čelado nesla na servis v Louisa, ker se mi je strgala gumica vizirja. Ker se je moja čelada nekje v tovarni malo "pozabila" in sem jo čakala skoraj 3 mesece, so mi pa zastonj zamenjali vizir, ki je bil spraskan od pinlocka. Fer odnos cvetkamarjetka 1
kompi Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Hvala za pomoc. Sem preveril predlagano, ampak je bila pozicija zobnikov taksna kot je treba, sem pa med tem preverjanjem ugotovil v cem je problem in sicer mehanizem za pripenjanje vizirja na enem "zaticu" obcasno izskoci iz lezisca . V tem primeru te bom moral prositi, da nam čelado pošlješ na servis, kjer bomo uredili zadevo. Lp, Boris Kompare
Hudoba Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 V tem primeru te bom moral prositi, da nam čelado pošlješ na servis, kjer bomo uredili zadevo. Lp, Boris Kompare Zgleda, da bo naslednji teden kar ok vreme, tako da se bom verjetno pripeljal v Velenje na obisk .
Andrejek Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Zdravo, Lansko leto je bila moja prva sezona tako, da sem še bolj zelen in brez nekih izkušenj. Nabavil Nolan N103 čelado, ki je bila v akciji z Basic NCOM kitom. Sama čelada je zakon, teže ne občutim, praktična s preklopom, sploh na pumpi in tudi vlita mi je po glavi. Imam pa dva problema, zaradi katerih razmišljam o nabavi druge čelade. Prvi je, da je glasna, sicer do te mere, da ne čujem svojega motorja, razen če ga malo bolj navijem, ne kolegovega pred mano. A je to normalno, da je tako glasna? Drugi problem pa je, da mi je včeraj na furi začelo rahlo pihati pod nos in pod desno oko, kar je pri teh temperaturah kar nadležno. Zanima me, če so druge čelade tudi tako glasne oz. če se da dobiti kakšno opazno bolj tiho in če se da kaj urediti glede prepiha? Mimogrede, vozim se z CBF 600 naked z malo šipco. Hvala in LP
a79 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Zdravo, Lansko leto je bila moja prva sezona tako, da sem še bolj zelen in brez nekih izkušenj. Nabavil Nolan N103 čelado, ki je bila v akciji z Basic NCOM kitom. Sama čelada je zakon, teže ne občutim, praktična s preklopom, sploh na pumpi in tudi vlita mi je po glavi. Imam pa dva problema, zaradi katerih razmišljam o nabavi druge čelade. Prvi je, da je glasna, sicer do te mere, da ne čujem svojega motorja, razen če ga malo bolj navijem, ne kolegovega pred mano. A je to normalno, da je tako glasna? Drugi problem pa je, da mi je včeraj na furi začelo rahlo pihati pod nos in pod desno oko, kar je pri teh temperaturah kar nadležno. Zanima me, če so druge čelade tudi tako glasne oz. če se da dobiti kakšno opazno bolj tiho in če se da kaj urediti glede prepiha? Mimogrede, vozim se z CBF 600 naked z malo šipco. Hvala in LP Moj kolega ima schuberko C3, ki pa je le malenkost tisja od N103. Prednost je v tem, da je schuber velik manjsa in lazja za spravljanje v kovcek... Ce te extremno in oh in sploh moti hrup bi morda poskusu s cepki v usesih... Itak pa ti bo kaj vec Kompi povedal..
Andrejek Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Moj kolega ima schuberko C3, ki pa je le malenkost tisja od N103. Prednost je v tem, da je schuber velik manjsa in lazja za spravljanje v kovcek... Ce te extremno in oh in sploh moti hrup bi morda poskusu s cepki v usesih... Itak pa ti bo kaj vec Kompi povedal.. Sam hrup me ne moti tako zelo, sem se ga navadil. Bolj me moti to, da skoraj nič druga ne slišim, kot veter. Sem pa tudi pripravljen nosit integralno čelado, načeloma preklopa niti ne uporabljam razen na pumpah, tisto bom pa že preživel.
kompi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Zdravo, Lansko leto je bila moja prva sezona tako, da sem še bolj zelen in brez nekih izkušenj. Nabavil Nolan N103 čelado, ki je bila v akciji z Basic NCOM kitom. Sama čelada je zakon, teže ne občutim, praktična s preklopom, sploh na pumpi in tudi vlita mi je po glavi. Imam pa dva problema, zaradi katerih razmišljam o nabavi druge čelade. Prvi je, da je glasna, sicer do te mere, da ne čujem svojega motorja, razen če ga malo bolj navijem, ne kolegovega pred mano. A je to normalno, da je tako glasna? Drugi problem pa je, da mi je včeraj na furi začelo rahlo pihati pod nos in pod desno oko, kar je pri teh temperaturah kar nadležno. Zanima me, če so druge čelade tudi tako glasne oz. če se da dobiti kakšno opazno bolj tiho in če se da kaj urediti glede prepiha? Mimogrede, vozim se z CBF 600 naked z malo šipco. Hvala in LP Hrup v čeladi je subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj lahko vpliva več dejavnikov: od oblike čelade, izbire prave velikosti in modela, opremljenosti s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami …. pa vse do krogotoka zraka na motorju, uporabe različnih vetrobranov, drže, postave in načina vožnje ter nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. »Flip up« (modularne, klap …) čelade s predbradnim dvižnim delom motoristu sicer omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave, vendar pa so zaradi specifične konstrukcije (kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom), logično glasnejše in bolj prepišne od integralno zaprtih čelad. Da bi dobil občutek za razliko med integralno zaprtimi in flip up odprtimi modeli čelad, te vabim na brezplačne testne vožnje. Na testu boš lahko na lastnem motorju ocenil obnašanje čelade in se odločil za tisto, ki ti najbolj ustreza. V zvezi s prepihom pa najprej predlagam, da preveriš ali so vsi deli na čeladi pravilno nameščeni in so vsa tesnila na svojem mestu. Potem pa pri počasni vožnji z motorjem zaokroži z roko okoli čelade in ko boš zadel točko, kjer naj bi zračni curek vstopal v čelado, bo prepih ponehal. Čelado z označeno točko prepiha mi lahko pošlješ na servis in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare
Andrejek Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Hrup v čeladi je subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj lahko vpliva več dejavnikov: od oblike čelade, izbire prave velikosti in modela, opremljenosti s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami …. pa vse do krogotoka zraka na motorju, uporabe različnih vetrobranov, drže, postave in načina vožnje ter nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok. »Flip up« (modularne, klap …) čelade s predbradnim dvižnim delom motoristu sicer omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave, vendar pa so zaradi specifične konstrukcije (kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom), logično glasnejše in bolj prepišne od integralno zaprtih čelad. Da bi dobil občutek za razliko med integralno zaprtimi in flip up odprtimi modeli čelad, te vabim na brezplačne testne vožnje. Na testu boš lahko na lastnem motorju ocenil obnašanje čelade in se odločil za tisto, ki ti najbolj ustreza. V zvezi s prepihom pa najprej predlagam, da preveriš ali so vsi deli na čeladi pravilno nameščeni in so vsa tesnila na svojem mestu. Potem pa pri počasni vožnji z motorjem zaokroži z roko okoli čelade in ko boš zadel točko, kjer naj bi zračni curek vstopal v čelado, bo prepih ponehal. Čelado z označeno točko prepiha mi lahko pošlješ na servis in uredili bomo zadevo. Lp, Boris Kompare Bom poskusil najti točko prepiha pa se oglasim pri vas kako soboto, da jo zrihtamo, vmes pa še probam kakšno zaprto X-liteko. Najlepša hvala za odgovor in pomoč.
dlicen Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Vprašanje za Kompija: ali notranje oblazinjenje od N-102 paše tudi na N-103? Namreč, imam novo N-103, a po par furah se mi zdi, da mi je notranjost bolj ugajala pri ta stari 102-jki. In če je oblazinjenje zamenljivo, bi pač poskusil zamenjat, da vidim, kaj rata. Sprašujem pa zato, da ne lupim dveh čelad brez veze, če že v štartu notranjosti nista kompatibilni. Hvala za odgovor!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se