paris2 Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 včerej sm kupu x-lite x-802 lorenzo replica pa me zanima če kdu ve kaku se da namotirat tisto zaščito na podbradek da ne piha not če kdo ve naj pa napiše???? Ja mal je drugač patent kot pri ostalih čeladah. Tko nekak ga zaslajdaš noter iz strani.
motofil Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -imam vprašanje za g.kompi -žena je,kot sopotnica,dobila čelado N-62,pa me zanima,ker na vaši internetni strani ne najdem cenika dodatne opreme,če imate podbradno vetrno zaščito in pinlock in kolikšna je cena?
raza Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 včerej sm kupu x-lite x-802 lorenzo replica pa me zanima če kdu ve kaku se da namotirat tisto zaščito na podbradek da ne piha not če kdo ve naj pa napiše???? Pravilno obrnjeno zaslonko z vogalom zatakneš pod obrobo čelade nekje ob koncu ličnic in jo porineš (pod obrobo) okoli bradnega dela. Zaslonka se pri tem zasuče za 180 stopinj.
kompi Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 včerej sm kupu x-lite x-802 lorenzo replica pa me zanima če kdu ve kaku se da namotirat tisto zaščito na podbradek da ne piha not če kdo ve naj pa napiše???? Plastično obrobo na protivetrni zaslonki vstavi v režo med školjko čelade in ščitnikom brade in jo enostavno zapelji po utoru. Montažo si lahko olajšaš tako, da najprej odmakneš obrazno blazinico. Lp, Boris Kompare JureSmJaz 1
kompi Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -imam vprašanje za g.kompi -žena je,kot sopotnica,dobila čelado N-62,pa me zanima,ker na vaši internetni strani ne najdem cenika dodatne opreme,če imate podbradno vetrno zaščito in pinlock in kolikšna je cena? Tako protivetrno zaslonko, kot tudi vložek proti megljenju za čelado Nolan N62 imamo stalno na zalogi. Za protivetrno zaslonko bi bilo potrebno odšteti 9,- EUR, za vložek proti megljenju pa 17,- EUR. Lp, Boris Kompare
motofil Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -hvala,nisem se najbolj znašel na vaši inter. strani,bova eden lep dan naredila izlet do vas,pa bomo to porihtali,kot vedno
domi46 Objavljeno Maj 8, 2010 Opozori Objavljeno Maj 8, 2010 Plastično obrobo na protivetrni zaslonki vstavi v režo med školjko čelade in ščitnikom brade in jo enostavno zapelji po utoru. Montažo si lahko olajšaš tako, da najprej odmakneš obrazno blazinico. Lp, Boris Kompare hvala za pomoč JureSmJaz 1
voco Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Mene pa zanima neki kako se vam zdi čelada X-lite 701???
trojan69 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Men je ok. Lepo zračna (velik plus v poletnih dneh), kar uredu aerodinamika, ne bobni, pin-lock ptroti megli deluje OK, dost lahka, edino kar je pri višjih hitrostih mi udre mal zraka pod vizir-se pa to baje da nastavit...
krucymucy Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Mene pa zanima neki kako se vam zdi čelada X-lite 701??? Odlična, sploh ker mi paše na glavo kot da je narejena zame.
Hudoba Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Jaz moram priznat, da sem vedno bolj razocaran nad mojo N103. S tem, da je zeloooo glasna sem se ze sprijaznil in se pac vedno vozim s cepki/in-ear slusalkami. V zadnjem tednu sem dvakrat vozil po dezju in je veselo zamakala pri vizirju in so kapljice tekle po notranji strani vizirja.
kompi Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Jaz moram priznat, da sem vedno bolj razocaran nad mojo N103. S tem, da je zeloooo glasna sem se ze sprijaznil in se pac vedno vozim s cepki/in-ear slusalkami. V zadnjem tednu sem dvakrat vozil po dezju in je veselo zamakala pri vizirju in so kapljice tekle po notranji strani vizirja. Zamakanje na notranji strani vizirja pri čeladi N103 je praviloma posledica nepravilno nameščenega vizirja na čeladi. Za pravilno delovanje vizirja je namreč bistveno, da se nazobčani del vizirja na obeh straneh popolnoma prilega zobniku mehanizma na čeladi. Preveri prosim, če se največji zobec na mehanizmu vizirja pokriva z velikim utorom na nazobčanem delu vizirja. Če se ne, ju poravnaj. Mislim, da boš na ta način odpravil težavo. Seveda dopuščam tudi možnost, da je popustilo tesnilo. V tem primeru te bom moral prositi, da se ustaviš pri nas, kjer ti ga bomo takoj zamenjali. Lp, Boris Kompare dotem in lasagna 2
a79 Objavljeno Junij 5, 2010 Opozori Objavljeno Junij 5, 2010 Zanima me konkretna razlika med N84 in N85. Sedaj nosm N84 in sem kar zadovoln. Vem, da bi moral za prave obcutke preskusit se N85 sam, samo vseen bi rad, da kdo, ki je nosil obe pove kaksne so razlike. Tle me zanima predvsem aerodinamicnost in glasnost celade..
kompi Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Zanima me konkretna razlika med N84 in N85. Sedaj nosm N84 in sem kar zadovoln. Vem, da bi moral za prave obcutke preskusit se N85 sam, samo vseen bi rad, da kdo, ki je nosil obe pove kaksne so razlike. Tle me zanima predvsem aerodinamicnost in glasnost celade.. V primerjavi z modelom N84 je zunanja školjka čelade N85 manjša, bolj kompaktna in bolj aerodinamično oblikovana. Zaradi majhnega volumna, aerodinamično domišljene oblike in v školjko vgrajenih elementov, je N85 tudi lažja, v vožnji tišja in zaradi mirnosti še udobnejša. Oblazinjenje se kot rokavica prilega glavi uporabnika in poudarjeno objame lica in vrat. Zaradi tega jo je sicer malce težje natakniti na glavo, vendar pa zato učinkovito duši hrup prihajajoč od motorja in preprečuje nadležni prepih v njej. Prepričan sem, da ti bo po dobri izkušnji z N84, nova N85 nudila še več zadovoljstva. Lp, Boris Kompare
Dr_Jakob Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Kompi, en nasvet rabim. Tudi jaz imam N103 in tudi mene glasnost celade vedno bolj moti. Ali obstaja kaka varianta, razen cepkov, da se zadeva malo umiri? Po celem dnevu na cesti mi v glavi buci se kako uro po tem, ko stopim z motorja.
kompi Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Kompi, en nasvet rabim. Tudi jaz imam N103 in tudi mene glasnost celade vedno bolj moti. Ali obstaja kaka varianta, razen cepkov, da se zadeva malo umiri? Po celem dnevu na cesti mi v glavi buci se kako uro po tem, ko stopim z motorja. Koncept preklopnih čelad žal ni med tišjimi in naše možnosti za stišanje zvoka v tovrstnih čeladah so zato precej omejene. Lahko sicer vgradimo debelejše obrazne blazinice, ki bolj tesno objamejo lica in vrat in na ta način do neke mere zmanjšajo hrup prihajajoč od motorja. Lahko ojačamo in podaljšamo tesnila. Izkušnja pa kaže, da včasih pomaga že sprememba nagiba vetrobranskega stekla, ki preusmeri korgotok zraka nad čelado. Lp, Boris Kompare
kajote Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Lp, zanima me kakšna je razlika med čeladama N90 in N103. N90 bi naj bila modelno leto 2010 in bi naj bila rezultat zbranih izkušenj prejšnjih modelov (tudi 103)! The Nolan N90 is the result of the experience gained with the N100, N101, n102 and N103... Glede na cene na tržišču pa je N90 dosegljiva za 234€, N103 pa za 314 ??? Tukaj ni neke prave logike - a bi naj "boljše" in novejše - bilo cenejše? Oz. ali naj bi novo modelno leto bilo slabše,... ni logike, komentar prosim... oz. pomoč - namreč kupujem.... Hvala
ferek Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Lp, zanima me kakšna je razlika med čeladama N90 in N103. N90 bi naj bila modelno leto 2010 in bi naj bila rezultat zbranih izkušenj prejšnjih modelov (tudi 103)! Glede na cene na tržišču pa je N90 dosegljiva za 234€, N103 pa za 314 ??? Tukaj ni neke prave logike - a bi naj "boljše" in novejše - bilo cenejše? Oz. ali naj bi novo modelno leto bilo slabše,... ni logike, komentar prosim... oz. pomoč - namreč kupujem.... Hvala Razlikaje v krožnici odpiranja podbradnega dela... sicer pridi v Velenje in obe dve sprobaj... Pa za to že obstaja tema....
kajote Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Sem iskal - najdem edino tole: Poleg paradnega konja - resne potovalne čelade N103, se je Nolan letos odločil, da trgu ponudi še malce bolj preprosto izvedbo »flip-up« čelade – N90, ki pa kljub konkurenčni ceni še vedno ponuja Nolanovo kakovost, udobje, zanesljivost, varnost, …. Razlika med obema modeloma je v obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, pa tudi v tem, da je N103 opremljena z mehanizmom, ki obrazni del čelade odpira po eliptični krožnici (tako odprta čelada ne štrli visoko v zrak, težišče čelade pa je tudi z dvignjenim obraznim delom ugodno in ne obremenjuje vratne hrbtenice), medtem, ko je pri N90 vpetje predbradnega dvižnega dela v eni točki. Poleg tega ima N103 tudi učinkovitejše prezračevanje, zunanjo školjko dvakrat barvano in zaščiteno s prozornim zaščitnim nanosom, serijsko priložen vložek proti megljenju, …. N90 je seveda na voljo tudi za brezplačni preizkus na testni vožnji. Sem daleč od Velenja. Pripravljam se, da postanem motorist, delam izpit (v srednjih letih )Zanima me naslednje - ali je ta čelada primerna za Chopper - začetnika. Sem si nabavil "Jet" čelado - skratka spodaj odprto - le vizir - pa mi ne paše. Pri večjih hitrostih je kar nekaj vetra, zato tuhtam na takole Flip čelado, da se po potrebi voziš tudi odprto.... V čem je torej smisel, če bi naj čelada bila nadgradnja prejšnjih serij, da so "dobre" lastnosti odpravili... ali pa še pride kak tip ven? Torej ali je razlika, katere opis sem našel, vredna 80€ cene med N103 in N90?
dlicen Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Kompi, en nasvet rabim. Tudi jaz imam N103 in tudi mene glasnost celade vedno bolj moti. Ali obstaja kaka varianta, razen cepkov, da se zadeva malo umiri? Po celem dnevu na cesti mi v glavi buci se kako uro po tem, ko stopim z motorja. Podpišem. Zanimivo, zdi se mi (v bistvu sem kar precej prepričan), da je bila predhodnica N-102 opazno tišja. Drugače pa tudi jaz za daljše (in hitrejše) vožnje uporabljam čepe za ušesa. Samo zoprno je, ker tako praktično ne slišim niti motorja, samo šumenje.
dlicen Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Samo nekaj glede tega odpiranja. Sam imam N-103 in čelada je (na račun odpiranja obraznega dela) zelo glasna. Moteče. Razmišljam, da bo naslednja čeleda kar integralna (ali pa preklopna ustrezno dražja/od drugega proizvajalca). Razmisli, če si pripravljen žrtvovat akustično ugodje za komoditeto odpiranja.
Dr_Jakob Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 tema za Nolanke ze obstaja!!! drugace pa: N103 je pac glasna, nimas kaj naredit.
motofrik Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 No, glede tvoje dileme, če paše na chopperja... V našem združenju imamo vsi cruiserje (chopper ni pravo ime za motorje te vrste, pa ni panike, lahko se tako imenujejo), pa vsi od prvega do zadnjega preklopne čelade. Meni se zdi jet čelada bolj za šminkiranje po mestu. Ko si zaželiš počasne vožnje, pa hočeš imeti veter v obraz, pač dvigneš sprednji del. Kar se tiče dileme med N90 in N103, bi ti pa svetoval N103, pa kupi jo v času znižanja. Spremljaj Compacovo spletno stran, kdaj so akcije. Razlika med redno ceno N90 in znižane N103 ne bo velika. Če se ti seveda ne mudi. Tudi Louis ima kar velika znižanja čelad, malo spremljaj njihovo stran. Pa mora biti ravno Nolan...? Je pa res, da ima resnično delujočo servisno podporo, 5 let garancije. To veliko pomeni. Tudi sam imam Nolan, preklopno. Zadovoljen.
ferek Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 ...malo še razmisli... morda je za čoperista še boljša izbira N41 AIR... VSEKAKOR reskiraj ČAS, pridi v Velenje in PROBAJ!:surrender:
kompi Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Lp, zanima me kakšna je razlika med čeladama N90 in N103. N90 bi naj bila modelno leto 2010 in bi naj bila rezultat zbranih izkušenj prejšnjih modelov (tudi 103)! Glede na cene na tržišču pa je N90 dosegljiva za 234€, N103 pa za 314 ??? Tukaj ni neke prave logike - a bi naj "boljše" in novejše - bilo cenejše? Oz. ali naj bi novo modelno leto bilo slabše,... ni logike, komentar prosim... oz. pomoč - namreč kupujem.... Hvala Poleg paradnega konja - resne potovalne čelade N103, se je Nolan letos odločil, da trgu ponudi še malce bolj preprosto izvedbo »flip-up« čelade – N90, ki pa kljub konkurenčni ceni še vedno ponuja Nolanovo kakovost, udobje, zanesljivost, varnost, …. Razlika med obema modeloma je v obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, pa tudi v tem, da je N103 opremljena z mehanizmom, ki obrazni del čelade odpira po eliptični krožnici (tako odprta čelada ne štrli visoko v zrak, težišče čelade pa je tudi z dvignjenim obraznim delom ugodno in ne obremenjuje vratne hrbtenice), medtem, ko je pri N90 vpetje predbradnega dvižnega dela v eni točki. Poleg tega ima N103 tudi učinkovitejše prezračevanje, zunanjo školjko dvakrat barvano in zaščiteno s prozornim zaščitnim nanosom, serijsko priložen vložek proti megljenju, …. N90 bi morala zadostiti vsem zahtevam vožnje s chopperjem, sicer pa je na voljo tudi za brezplačni preizkus na testni vožnji. Lp, Boris Kompare
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se