Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


Priporočene objave

Objavljeno

Elektronska kartica ima konektorje samo na eni strani tako, da je drugače ne morem obrniti. Imam čelado N84 in basic kit 1. Ali je basic kit1 toliko sabše kavalitete kot basic kit2 - nebi smela biti takšna razlika oz. da sploh ne slišiš glasov? Kaj lahko naredim?

Načeloma tolikšne razlike v kakovosti ne bi smelo biti, čeprav Basic Kit prve generacije deluje le v mono tehniki. Vljudno vabljen na obisk, kjer bi lahko sistem pregledali in skušali ugotovili vzrok za težavo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem motorist začetnik in nameravam zamenjati čelado. Zadal sem si ceno okoli oz. do 300€, saj si kaj več ne morem privoščiti. Na spletni strani Compaco sta mi všeč dve, in sicer Nolan N85 ter X-Lite X-602. Mislim, da sta si čeladi po karakteristikah dokaj podobni, glavna razlika pa je material (polikarbonat ter kompozit). Zanima me, katera čelada je 'boljša', oz. za katero bi se vi odločili, ter glavne razlike med materialoma.

Objavljeno

kakšen motor imaš in kakšen stil vožnje imaš, X-lite tke so bolj športno naravnane. Jaz npr imam 701 če grem na kakšno turo al pa na pisto, stare preklopne čelade pa nisem vrgel v koš, ker je bolj praktična ko grem v službo al pa na trening. Najbolje je da obe probaš, po možnosti se tudi mal zapelješ ostalo pa naj še drugi dodajo.

lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem motorist začetnik in nameravam zamenjati čelado. Zadal sem si ceno okoli oz. do 300€, saj si kaj več ne morem privoščiti. Na spletni strani Compaco sta mi všeč dve, in sicer Nolan N85 ter X-Lite X-602. Mislim, da sta si čeladi po karakteristikah dokaj podobni, glavna razlika pa je material (polikarbonat ter kompozit). Zanima me, katera čelada je 'boljša', oz. za katero bi se vi odločili, ter glavne razlike med materialoma.

Dobrodošel med motoristi, Maxbond1995!

Zunanje školjke motorističnih čelad se proizvajajo po dveh različnih proizvodnih postopkih:

  • Strojno, s toplotno obdelanimi plastičnimi masami
  • Ročno, s kompoziti

Za strojno brizganje se praviloma uporablja polikarbonat, ki je namensko razvit za čelade. To je zelo uporaben material in če je brizgan po navodilih stroke, zagotavlja stalno kakovost in omogoča dostopno ceno. Vendar pa se tudi tu konkurenti pomembno ločimo med sabo! Trgovina namreč danes ponuja različne plastične mase, različnega cenovnega razreda in različnih mehanskih lastnosti. Skupina Nolan pri varnosti ne pozna šale. Za izdelavo čelad iz brizganega polikarbonata, uporablja izključno zelo kakovosten polikarbonat Lexan®, ki je 100% bolj odporen, elastičen in v času trajen, kot so cenejše mase ABS. Lexan EXL je temperaturno izjemno odporen, saj ne spreminja karakteristik v razponu temperature od –30 do +120 stopinj Celzija. ABS pa ima obstojno območje le v razponu od –20 do +50 stopinj Celzija.

Kompoziti (steklena vlakna z vezivno smolo; steklena vlakna v kombinaciji z ogljikom, s Kevlarjem itd.) pa po drugi strani omogočajo, da konstruktorji po lupini zelo natančno razporedijo material, ki je potreben za prevzem sile udarca. Delo pri laminiranju školjke se opravlja ročno. Posebna skrb pa je namenjena detajlom in udobju. Školjka je izdelana v več velikostih, da se kar najbolj natančno prilega glavi, ne glede na velikost voznika. Praviloma je čelada iz kompozita lažja, na testih blaženja udarcev dosega (glede na težo) boljše vrednosti, samo težišče čelade pa je ugodnejše kot pri čeladah iz polikarbonata.

Izbira čelade pa je odvisna od namena uporabe in tvojih potreb:

  • X-lite X-602 predstavlja vstopni model v razred ročno izdelanih čelad iz kompozitnih materialov. Za konkurenčno ceno ponuja vrhunsko udobje, zanesljivost, varnost in kvaliteto brez kompromisov.
  • Nolan N85 paje vsestranska integralno zaprta čelada visokega srednjega razreda, primerna za vsakodnevna potepanja, dinamična pohajkovanja, kot tudi za spogledovanje s cestno hitrostnim motociklizmom. Razmerje med ceno, kvaliteto in serijsko opremo, je izvrstno.

Lp, Boris Kompare B)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sedaj imam preklopno čelado, vendar sem se odločil, da si kupim integralno zaprto.

Torej, kot razumem, čelada iz kompozita ponuja večjo varnost pri manjši teži (v istem cenovnem rangu)?

Sam vozim Yamaho TDR, torej neke vrste manjši enduro. V tem stilu mislim tudi nadaljevat, vendar imam raje zaprto čelado, kot pa tiste za cross, ki imajo očala posebej.

Kako pa je z obstojnostjo kompozita v primerjavi s polikarbonatom? Tukaj mislim predvsem na zob časa.

Objavljeno

Torej, kot razumem, čelada iz kompozita ponuja večjo varnost pri manjši teži (v istem cenovnem rangu)?

Praviloma so čelade iz kompozitnih materialov dražje od čelad iz brizganega polikarbonata, razen seveda v akcijskih in outlet ponudbah.

Kako pa je z obstojnostjo kompozita v primerjavi s polikarbonatom? Tukaj mislim predvsem na zob časa.

Skupina Nolan iz lastnih laboratorijskih izkušenj svetuje, da se čelada zamenja po petih letih od nakupa, ne glede na to ali je zunanja školjka izdelana iz kompozita ali pa brizganega polikarbonata. Najbolj opazno se namreč stara notranjost čelade, saj sta penasto blago in notranja stiroporna školjka občutljiva na hlape topil, visoke temperature in neposredni vpliv sončnih žarkov.

Lp, Boris Kompare B)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Načeloma tolikšne razlike v kakovosti ne bi smelo biti, čeprav Basic Kit prve generacije deluje le v mono tehniki. Vljudno vabljen na obisk, kjer bi lahko sistem pregledali in skušali ugotovili vzrok za težavo.

Lp, Boris Kompare B)

Hvala, se oglasim k vam

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo,

a je kaka pomembna razlika med n43air letnika 2011 in 2012? Bi kupil za punco, pa kolikor sem zasledil je samo mehanizem vizirja drugačen?

lp

Objavljeno

živjo,

a je kaka pomembna razlika med n43air letnika 2011 in 2012? Bi kupil za punco, pa kolikor sem zasledil je samo mehanizem vizirja drugačen?

lp

Čelado N43E AIR z letnico 2012 smo evolucijsko nadgradili z novim mehanizmom vizirja (sedaj je opremljen z varnostno zaponko, ki preprečuje samodejno odpenjanje mehanizma) in novim predbradnim delom (zdaj je opremljen s snemljivo protivetrno zaslonko).

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Boris, hvala za prijaznost in da si poslal zame v KMC testno čelado X-lite 702. Z ženo sva zelo zadovoljna z njima, saj so ji v trgovini tudi dali na preizkus ta model. Na glavah sva jih imela cel dan. Ponavadi se kam dlje vozim s čepki v ušesih, na tej čeladi pa jih nisem imel, a jih tudi nisem nič pogrešal, saj je veliko bolj tiha napram N85, ki si jo lastim. Malo me je motilo samo občasno šumenje na levi strani vizirja, kjer je mehanizem za blokado le tega, da se ne zapre popolnoma. Kot sva že govorila zadnjič v KMC-ju, da bi nabavil novo nolanko, je ta odločitev padla po nedeljskem izletu. Najprej bo dobila čelado moja :wub: , saj ji trenutno ta, ki jo ima, ne ustreza, kasneje pa si jo bom privoščil tudi jaz :010 .

LP Robert

Objavljeno

Boris,

kdaj se začnejo posezonski popusti na čelade?

Svojo X-701 bom zamenjal za X-802.

Objavljeno

Boris, hvala za prijaznost in da si poslal zame v KMC testno čelado X-lite 702. Z ženo sva zelo zadovoljna z njima, saj so ji v trgovini tudi dali na preizkus ta model. Na glavah sva jih imela cel dan. Ponavadi se kam dlje vozim s čepki v ušesih, na tej čeladi pa jih nisem imel, a jih tudi nisem nič pogrešal, saj je veliko bolj tiha napram N85, ki si jo lastim. Malo me je motilo samo občasno šumenje na levi strani vizirja, kjer je mehanizem za blokado le tega, da se ne zapre popolnoma. Kot sva že govorila zadnjič v KMC-ju, da bi nabavil novo nolanko, je ta odločitev padla po nedeljskem izletu. Najprej bo dobila čelado moja :wub: , saj ji trenutno ta, ki jo ima, ne ustreza, kasneje pa si jo bom privoščil tudi jaz :010 .

LP Robert

Super, Robert! Zelo sem vesel, da vaju je čelada prepričala.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Boris,

kdaj se začnejo posezonski popusti na čelade?

Svojo X-701 bom zamenjal za X-802.

Velika posezonska razprodaja čelad skupine Nolan se tradicionalno prične 01.oktobra.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

živjo,

kako se regulira nivo vps-ja? Namreč sedaj pri spuščenem pade točno na sredo oči, tako da je uporaba malček nemogoča...

lp

Objavljeno (popravljeno)

@oby

Sam imam vps - sončno zaslonko (notranji vizir) na N85, in zadeva ima samo dva položaja (dvignjena ali spuščena), ko je spuščena je tako kot mora bit (na sredino oči). Kaj bi ti reguliral?

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

malček bi jo spustil, ker trenutno gledam direktno na rob zaslonke in pač me to precej moti. Mislim da bi se morala spustit v spodnjem položaju še za pol centi dol, da bi lahko dejansko nadomestila sončna očala.

Objavljeno

Poizkusi premaknit celo komplet čelado spredaj bolj dol, proti bradi.

Recimo kot ma tale mali :)

kako_14.jpg

Objavljeno

Točno tako, čelado pomakni bolj naprej, tako boš lahko VPS normalno uporabljal in še položaj čelade na glavi bo bolj pravilen.

Objavljeno

Poizkusi premaknit celo komplet čelado spredaj bolj dol, proti bradi.

Recimo kot ma tale mali :)

Tale mali je tale mala :grim . A ne vidiš napete majice malo nižje od vratu ;) ?

LP Robert

Objavljeno

Tale mali je tale mala :grim . A ne vidiš napete majice malo nižje od vratu ;) ?

LP Robert

ja, dosti bolj nazorno bi bilo, če bi slike v brošuri bile nekako v temle stilu:

image-87214126.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zaslonka ima tri položaje:

dvignjeno

spuščeno

servisni položaj (pri spuščenem se gumb nekoliko močneje pritisne v smeri spuščanja) namenjen odstranjevanju in nameščanju zaslonke

Objavljeno

Tale mali je tale mala :grim . A ne vidiš napete majice malo nižje od vratu ;) ?

LP Robert

Aaaahahaa :) ... se zgodi :lol1:

@ELO :yes: :OK:

Objavljeno

Jaz bi povprašal kako se sname vizir na Nolan N104 ... pritiskam tiste gumbke sem in tja, vlečem, sukam sem tja in ne gre nikamor. :D

Dodal bi še, da mi vzmet na črnem gumbu za "snemanje" deluje samo na levi strani, desni gumb pa je potrebno ročno potegniti nazaj v ležišče, čeprav vidim pod njim vzmet. Je to normalno?

Objavljeno

Jaz bi povprašal kako se sname vizir na Nolan N104 ... pritiskam tiste gumbke sem in tja, vlečem, sukam sem tja in ne gre nikamor. :D

Dodal bi še, da mi vzmet na črnem gumbu za "snemanje" deluje samo na levi strani, desni gumb pa je potrebno ročno potegniti nazaj v ležišče, čeprav vidim pod njim vzmet. Je to normalno?

Najprej odpri vizir, čelado pa položi na bok, da boš lažje izvedel operacijo.

Na mehanizmu vizirja premakni gumb A v smeri puščice in ga zadrži, zadnji del vizirja (pri črki B ) pa privzdigni. Sedaj lahko snameš vizir iz vpetja na čeladi. Postopek ponovi še na drugi strani čelade.

Gumb za demontažo vizirja je opremljen z vzmetjo in se mora samodejno vrniti v izhodiščni položaj. Če temu ni tako, te vabim, da se oglasiš v našem servisnem centru, kjer ti bomo v sklopu garancije zamenjali mehanizem vizirja.

Lp, Boris Kompare B)

post-1784-0-82182300-1341494606_thumb.jpg

Objavljeno

Agh, pa sem ga zlomil :ninja: ... NOHT! :grrr Nič kar pilica za nohte ne bi rešila.

Je šlo kar lepo narazen, ko sem enkrat ugotovil kje je zatič v vizirju (pod črko B, iste širine kakor črni del, ki se odmakne). Sicer pa moj "federček" ne deluje, ampak to njegove funkcije ne moti, tako da ga bom verjetno menjal šele jeseni na "letnem" servisu čelade.

Zdaj pa pridno spucat tele nadležne žužke bajsaste, ki se zatikajo pod vizir ... :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!