simonsi Objavljeno Oktober 5, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2002 Z dizami pa filtri je podoben kurac kot s valjčki. Vse živo morš probat pa vidiš. Univerzalnega recepta ni.
mazek26 Objavljeno Oktober 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 13, 2002 MAm atx letnik 98 kot že veste in mislim da ima blokado na frgazerju ker je krivina full tanka 1cm približno. na frgazerju pa piše bing 18. pa ko pride krivina v frgazer je okoli nje plastika ki je 18mm debela vmes pa 1cm za krivino zdej pa vi povejte!!!! :oops:
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2002 Na fergazerju piše 18 u resnic je 12. Fergazer dol pa od BT-ja gor pa alu original krivino, pa boš vidu kaj je 18 fergazer :twisted:
mazek26 Objavljeno Oktober 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 13, 2002 jst bi rad sam tisto plastiko ven dal pa krivino drugo sam kje bi krivino dobu???
Johan VFR Objavljeno Oktober 13, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2002 ja amaš serviserja? nega upraš
SmokeV8 Objavljeno Oktober 13, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2002 Nared si uslugo pa namontiri od elektronika masino gor. Tk vrjetn dobr ves da leti ko svna. Kolker se spomnem ni nobenih problemov pr montazi, ce mas pa dobr nastelano in vredi zobnike leti tut do 130, sam nima nevem kakih pospeskov, drgac je pa zmaga.
Dream_er Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Jest sem mel na svojem ATX-u od BT cilinder, bat in forgazar. Se mi je zdel, da je kar dobr letel, točne hitrosti bi ti pa težko povedal. Še boljš bi pa verjetno šlo, če bi dal še druge zobčenike. :o :o
kocka Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 nabavi krivino od btja! če pa daš gor mašino od elektronika se pri 130 ne boš utavu v 70m
mazek26 Objavljeno Oktober 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 kje pa nej cobim krivino od btja pa kolko košta
kocka Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 to moreš najt pri kakemu prijatlu, znancu, prodajajo jih ne več vsaj v kopru ne
mazek26 Objavljeno Oktober 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 ja sam bom v trgovini naši tut vprašu - vprašat ni greh......
mimixtz Objavljeno Oktober 24, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2002 Eh, Mazek, Češek te pa po moje itaq že poun k***c. Zezam se. A si ti blond in maš plav ATX?
mazek26 Objavljeno Oktober 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2002 nism blond ne mam pa rdečega atx-a spoznaš ga po črnih ščinikih za roke in polno motocross nalepk gor pa na balanci mam bmx ščit-kao kros.
Jure Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 ej mazek, čist možn d maš blokado na frgazarju, sam a maš ti cilindr od btja al od atxa gor? ker če maš od atxa boš bl težku pršraufu debelejš krivino gor...
mazek26 Objavljeno November 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2002 jst mam original cilinder gor
Jure Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 Lej tko je na stvari, nek časa so delal atxe, k so mel gor od bt-ja motorje, fora je bla pa sam ta d so mel blokado u frgazarju in izpuhu. Tut sam sm mu atxa, letnik 99 s takim motorjem. Najprej ni šlo nikamor, sam k sm pa uzeu blokade stran je šlu pa k bt50. Sam pr men ni bla blokada tko kot praviš, da imaš ti manjško krivino, pr men je bla krivina debelejša, vendar je bla zaprta s podložko v notranjosti, tako da ne vem kok je pr teb s tem. fora je sam to, da tamala krivina frgazarja ne paše na btjeu cilinder, in prav tako debelejša krivina ne paše na atx-ov cilinder.. Poglej kašn cilinder maš, ker če maš atxovga pol ti tut debelejša krivina neb tolk pomagala in se ti v tem primeru bolj splača zamenat cilinder, ker razlika je res ogromna.. če pa maš tut ti bt izdajo atxa (kot sm mu jst) pol pa super, blokade vn, v tvojem primeru zamenjat krivino pa do fula!!! razlika je gromozanska.
mazek26 Objavljeno November 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2002 nima bt izdaje mam atx 50c običn pa še neke me fuka k full cvili najbrž kuplonga
Jure Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 hja, če maš pa navadno izdajo pol si pa čimrej omisl bt frgazar pa cilinder, za ene 10 čukou bi mogu dobit oboje (seveda rabljeno ne novo), pa še če daš pobrusit za 2 mm, iz 38-na 40 pa en el bat notr, te bo use skup koštal maksimalno 15 tisočakov, razlika bo pa res gromozanska, sploh si ne morš predstaulat če ne probaš... aja.. pa kok mislš to d cvil?
mazek26 Objavljeno November 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2002 dobesedno mislim da cvili dobesedno pa v 4 in 5 brzini sploh nikomer ne vleče samo počasi nabira ka mislte dab to blo
Blade Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 Dej delorto 19 gor bi mogl pasat BP
Jure Objavljeno November 3, 2002 Opozori Objavljeno November 3, 2002 ja cist mozn d sz sklopko nek ni uredu, tu pa d ne pele je loh zarad tega, so pa tut drugi dejauniki, npr. počen batni obroček loh al pa kej.. al pa kšn izpušni sistem zamašen, pa zmanjka moči.. moj nasvet: razšraufi celo mašino pa mau poglej pa boš najdu napako...
mazek26 Objavljeno November 4, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2002 sigurn je v mašini narobe ker sem menju batne obročke in tut ispušni kanal je bil zamašen full. zihr je kuplonga al pa neki poleg
kocka Objavljeno November 4, 2002 Opozori Objavljeno November 4, 2002 Če maš zadušen bing 18 je to verzija bt!!
mazek26 Objavljeno November 4, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2002 ja na frgazarju piše bing 18 pol je pa taka plastika okoli krivine krivina pa pol 12mm. zej pa ne vem
kocka Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 Maš ful kratko koleno karburatorja??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se