Skoči na vsebino

Tomos ATX


mazek26

Priporočene objave

MAm atx letnik 98 kot že veste in mislim da ima blokado na frgazerju ker je krivina full tanka 1cm približno. na frgazerju pa piše bing 18. pa ko pride krivina v frgazer je okoli nje plastika ki je 18mm debela vmes pa 1cm za krivino zdej pa vi povejte!!!! :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na fergazerju piše 18 u resnic je 12.

Fergazer dol pa od BT-ja gor pa alu original krivino, pa boš vidu kaj je 18 fergazer :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nared si uslugo pa namontiri od elektronika masino gor. Tk vrjetn dobr ves da leti ko svna. Kolker se spomnem ni nobenih problemov pr montazi, ce mas pa dobr nastelano in vredi zobnike leti tut do 130, sam nima nevem kakih pospeskov, drgac je pa zmaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jest sem mel na svojem ATX-u od BT cilinder, bat in forgazar. Se mi je zdel, da je kar dobr letel, točne hitrosti bi ti pa težko povedal. Še boljš bi pa verjetno šlo, če bi dal še druge zobčenike. :o :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ej mazek, čist možn d maš blokado na frgazarju, sam a maš ti cilindr od btja al od atxa gor? ker če maš od atxa boš bl težku pršraufu debelejš krivino gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej tko je na stvari, nek časa so delal atxe, k so mel gor od bt-ja motorje, fora je bla pa sam ta d so mel blokado u frgazarju in izpuhu. Tut sam sm mu atxa, letnik 99 s takim motorjem. Najprej ni šlo nikamor, sam k sm pa uzeu blokade stran je šlu pa k bt50. Sam pr men ni bla blokada tko kot praviš, da imaš ti manjško krivino, pr men je bla krivina debelejša, vendar je bla zaprta s podložko v notranjosti, tako da ne vem kok je pr teb s tem. fora je sam to, da tamala krivina frgazarja ne paše na btjeu cilinder, in prav tako debelejša krivina ne paše na atx-ov cilinder.. Poglej kašn cilinder maš, ker če maš atxovga pol ti tut debelejša krivina neb tolk pomagala in se ti v tem primeru bolj splača zamenat cilinder, ker razlika je res ogromna.. če pa maš tut ti bt izdajo atxa (kot sm mu jst) pol pa super, blokade vn, v tvojem primeru zamenjat krivino pa do fula!!! razlika je gromozanska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, če maš pa navadno izdajo pol si pa čimrej omisl bt frgazar pa cilinder, za ene 10 čukou bi mogu dobit oboje (seveda rabljeno ne novo), pa še če daš pobrusit za 2 mm, iz 38-na 40 pa en el bat notr, te bo use skup koštal maksimalno 15 tisočakov, razlika bo pa res gromozanska, sploh si ne morš predstaulat če ne probaš... aja.. pa kok mislš to d cvil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja cist mozn d sz sklopko nek ni uredu, tu pa d ne pele je loh zarad tega, so pa tut drugi dejauniki, npr. počen batni obroček loh al pa kej.. al pa kšn izpušni sistem zamašen, pa zmanjka moči.. moj nasvet: razšraufi celo mašino pa mau poglej pa boš najdu napako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!