Skoči na vsebino

Tomos ATX


mazek26

Priporočene objave

Tomos Flexer 25 (2 kosa) unikata primerna za predelavo z močnejšim agregatom

prodam (lahko tudi brez agregata oz. agregat posebej) prednje hidravlične vilice

Paioli, hidravlične disk zavore, nastavljive hidravlične blažilce, predelana "rivajlova"

nihajna vilica,...

Prodam najboljšemu ponudniku. Ponudbe na PM

post-5292-1124216672_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se samo meni zdi da je ta avtomatik z e90 masino ze zdaj zadaj zvit kak mu kola stoji ok mogoce se samo na fotki tak vidi :hmm: aja pa ta tema je avtomatik ki gre 120kmh....kaj pa te zdaj nekaj o 85-90 ˝realnih˝.....sej valda samo govorjenje v resnici pa bore malo :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa kaj izpuh se mislis kaj spreminjat al se bos samo v levo smer vozo z mopedom ker v desno gfa malo tezje polozis ce ma izpuh tako nizko krivino...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa kaj izpuh se mislis kaj spreminjat al se bos samo v levo smer vozo z mopedom ker v desno gfa malo tezje polozis ce ma izpuh tako nizko krivino...

ja ja izpuh gre drug gor! krom poverca gre gor pa jo bo mal predelal da ne bo tako nizko :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da se neki pizdite da BT ne gre 100km/h

Moja APN6S z samo cilindrom od BTja na 40mm in Bingom 18 je šou po ravnem 93km/h navzdol pa 98km/h

Mel sem prenose 14/33 (zadej original od BTja), pa powerco 3, merjeno je pa s kolesarskim števcem ki ne more lagat oz. ima eno konstantno napako ki je zelo minimalna....

Tko da frčo z elektronko gre komot 120km/h, sam problem je k gršt zvija

Ti scootFreak pa ne pizdi in ne govoro Tomos mafija, fakin šit, nismo vsi tko bogati da bi si kupli skuterja, dobro tisto nakladanje, ki je blo prazno govoričenje je drugo, sam žališ vse Tomosovce, če ti pa mami da dnar za scoota, pa hvala bogu, jest sm si oba motorja (APN in Honda NSR125) kupu sam, ob minimalni denarni pomoči starih...

NIsem pa bral vseh postov, sam tista dva k si se ful razpizdu... Tko da se opravičujem če vse skp ni res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja APN6S z samo cilindrom od BTja na 40mm in Bingom 18 je šou po ravnem 93km/h navzdol pa 98km/h

Mel sem prenose 14/33 (zadej original od BTja), pa powerco 3, merjeno je pa s kolesarskim števcem ki ne more lagat oz. ima eno konstantno napako ki je zelo minimalna....

Sam sem sicer zaprisežen tomos fan sam tole je pa res klobasanje,bt je jasno da ne gre 100 nikooooooooooooool,še če maš gor junior kanale pa cestne prenose+50 kg gr mogoče čez 90.Tale tvoja apn6 je šla s temi predelavami kvečjem 80 pa še to močno dvomim.Bt original gre 80(realno 75) po tovarniških podatkih.Se grem stavit ,da ti 6-ka ne bi šla niti 10 več od mojga automatica s tem ,da bi te na prvih 300m pustu zadi 100m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam morš gledat da ma BT v originalu okoli 85kg, 6-ka pa 55, že to je nekaj... pa še diminiburek je mel MF3 pa še 14 zobnik spredi (oriđinal je 13), mu skori verjamem, čeprov težko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vas ne razumem folk ne skuteriste ne mopediste zakaj hocete vsi pretiravat...kaj vas resnica boli al kaj...vsak ve za sebe kolk mu gre nima smisla nekaj si zmisljevat pp nekaj besedicit pol pa ko gres kaki drag pa se pokaze resnica ce ti gre frco 80 super za moje pojme je to vrei dosezek ne pa mi z 120 pol, poves kaj si naredo se vidi da se spoznas al pa ne, na tem dobis respekt ne pa na cifrah samih!!! Isto za skuterase vsak pise kak mu gre ˝realnih˝ paa vsi vemo da vsak analogni stevec laze, povej kolk mas cas na neki distanci bomonajlazje primerjali :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tip ma gor CTX zato mu pa lahko vrjamete da leti neki čez 100 ker taka moč na tako kilažo.....opasno :rolleyes: glede varnosti pa no comment :D pa ne vem zakaj bi šu original BT 75??junior gre pa z dobrimi prenosi če je DOBR NARJEN čez 100 gladko .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk konjev pa te ma bt masina z to predelavo ki jo je on navedo?? pa kolk kil? samo tak informativno da si naredim neko razmerje moc/teza. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če mislš juniorja ma 7.5KM original.tko da računej še z bolšim izpuhom in kkšnm izbolšavam (recimo dellorto 19 namest bing 18) lahko tut 8KM .) originalna hitrost juniorja nj bi bla 80 km/h ampak ma še hujše prenose kukr ctx .) zj pa dj recimo original BT prenose pa me zanima kok bo šlo če gre BT 80 (in gre kle ni dileme :) ).drgač ma pa BT okol 70kg .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tip ma gor CTX zato mu pa lahko vrjamete da leti neki čez 100 ker taka moč na tako kilažo.....opasno rolleyes.gif glede varnosti pa no comment biggrin.gif pa ne vem zakaj bi šu original BT 75??junior gre pa z dobrimi prenosi če je DOBR NARJEN čez 100 gladko wink.gif

Bt gre realno 75 original (sm šou z njim dragat js s frčijem en tip z original(vse original) bt-jem).Na prvih 300 m sm ga pustu fuul zadi tm do 70 pol me je pa začel lovit in me na ene 1000m prehitel za dolžino motorja(men gre frči max 74 realnih+ tip je mel 20 cm manj in 20 kg manj od mene) se pravi da original bt doseže cca 75 morda malenkost več odvisno od teže voznika in drže seveda.Za juniorja vem da ma 7,5 konjev +ror ti morda doda 1 konja tko da kej dost čez 90 dvomim da ga spraviš razen če si fuuuuuuuul lahek.

Bt ma v originalu 5.4 konja tehta pa tm okoli 80kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še neki..tuki smo frendi nardil junior replico (cilinder) na atxu in je stvar z prenosi 11/35 trgala tok kukr pač 50ccm trga :) končna je bla tm 80 ampak so bli kanali bl površn narjen (ni zase delov) pa biv je daleč od naštelanga :D ampak me je takrt k sm mu še ctxa (z MF3-na nizkh isto k da bi frčka vozu na visokh pa majka :) ) u pospeškh tko nascav da sm samo njegov dim gledov :) res da k je ctx not dobu je bla druga zgodba.....ampak še vseen z juniorjom gre z pravimi prenosi čez 100 sm skor ziher .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D ne takrt sm jst šu (brez ispita še :whistle: ) na benzinsko pa sm ga nabu kar je šlo....tist se vrti tko visok da je možn sj mogoč bomo s5 nardil enga pa taprave prenose gor pa bomo vidl :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:whistle: ne tist je šlo ker je tip šu z 2 u en hud klanc skos do konca (jbg ni poznov pomena gas do polovice :D ) pol mu je pa bat na ene 8000 zagrabil pa je blajerco (kukr je prežvela že 1 ribanje) odtrgal :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to so extremi ki, prakticno niso vozni v pravem pomenu. Zdaj samo se cakam ko bo ta zloglasn frco koncan da vidim kaki filmcek kak to gre pol pa dalje debata .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej če bi tip normaln vozu nebi blo nobenga problema.pa blajerca je bla ATX (kukr sm že reku 1-krat je že šla skoz ribanje (mal lufta je mela)) pa tut prenosi so bli taki da je mašina skos pela.če bi pa normaln vozu pa nova blajerca not pa sm skor ziher da zdrži 10k km brez kakšnih okvar (če vse lepo in prov sestavš).olje je biv dvotaktol (najcenej kar se dobi) :D gor smo mel lipnika zato so pa bli pospeški bolši k ctx (do točke kjer se je ctxu trgalo (MF3) :D ).sj pomoje bo zj enkrat padu še kkšn junior u našh krajh (bom jst mrbit na BT-ja ruknu :) ).pa to še niti ni tok extremna predelava če tko gledaš....kva more bit pol šele senior....čez 10km :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!