wirus81 Objavljeno Oktober 18, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2009 Jaz sem še začetnik. Zanima me vse o omejevalcu obratov ( kje se dobi najboljše, kako jih namestiti,... ) mopedist5 1
fico182 Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 omejevalci so vsi isti, samo različni tipi, med njimi je najboljši na magnetno stikalo (dobiš ga na www.cilinder.si) saj ti policaj ne more izklopiti ker potrebuje za vklop/izklop majhen magnetek ki je priložen. Druga varjanta je tudi na mehansko stikalo ki se enostavno preklopi samo moraš pazit da najdeš vreji plac ki ti je hitro dosegljiv& neviden policajem. 3. varjanta omejealec na daljinca. deluje na principu da vsakič ko vgasneš skuter se zablokira. ko ponovno vzpostaviš kontakt se zablokira in ga lahko ti na željo odblokiraš z daljincem. vsekakor pa ti bi pripiročal magnetno stikalo. Lp mopedist5 in LoLeK APN6s 1 1
sinkodejan Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 Pozdravljeni, sem nov na forumu, in da nebom smetiu foruma bom kar tule vprašal. Imam en starejši motor garelli ki naj bi šel 25km/h. Predelal sem pa ga tako da sedaj gre približno 40km/h. Na njega mislim dati omejevalec obrato, zato vas prašam kaj menite o omejevalcu iz linka najbolj me zanimajo izkušne z njim. http://www.scooterkit.com/MPSL/?p=productsMore&iProduct=210 Zanima me še če mi lahko gdo približno razloži kako se ga priklopi in ali potrebuje napajanje... Zadovoljen bom tudi s shemo vezave. Že vnaprej se zahvaljujem za ogdovore. Lp mopedist5 1
gmatjaz Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 Pozdravljeni, sem nov na forumu, in da nebom smetiu foruma bom kar tule vprašal. Imam en starejši motor garelli ki naj bi šel 25km/h. Predelal sem pa ga tako da sedaj gre približno 40km/h. Na njega mislim dati omejevalec obrato, zato vas prašam kaj menite o omejevalcu iz linka najbolj me zanimajo izkušne z njim. http://www.scooterkit.com/MPSL/?p=productsMore&iProduct=210 Zanima me še če mi lahko gdo približno razloži kako se ga priklopi in ali potrebuje napajanje... Zadovoljen bom tudi s shemo vezave. Že vnaprej se zahvaljujem za ogdovore. Lp Isti omejevalec imama tudi jaz, dela super...en šrauf je za fino, en pa za grobo nastavitev, priklopi se na negativ akumolatorja, druga žica pa na kabel od cinšpule prot mašini...imaš ga tudi na cilinder(dot)si
sinkodejan Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 Če prau razumem potem priklopiš na tisti kabel za svečko. A ima slučajno gdo rabljenega, in bi mi ga prodal. Lp
konkreten Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 ne priporočam kupovati rabljenega...kupi rajše novega...na magnet, pa je ) pa pr scooterkit je tak ne....vse hočejo na predračun plačan
sinkodejan Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 (popravljeno) Jaz ne potrebujem na magnet, bo ta kot je na linku čisto zadovoljiv za mene. Me samo zanima če bom z njim lahko motor ki gre 40 do 45km/h če ga bom lahko omejiu na 25km/h. Pa še povem da nimam skuterja ampak moped. lp Popravljeno Oktober 20, 2010. Popravil sinkodejan
Foggy Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 Zanima me, če ima kdo navodila za uporabo od omejevalca obratov Pinasco SCK4000, oziroma ve kako se ga nastavi. Od prijatelja imam namreč opcijo ugodno dobiti Malagutija F15 Firefox in ima vgrajen ta omejevalec. Vgradil mu ga je še v času garancije pooblaščeni serviser Živec, vendar mu ni priložil nobenih navodil, niti razložil kako se ga nastavi. Sedaj je pa tako, da ko je omejevalec vklopljen gre dosti hitreje od dovoljenih 45 km/h, ko pa sva malo prestavljala pa motor tudi speljati ni hotel, ampak je samo trokiral? Zanima me tudi kaj je s tem trokiranjem, ker to ni dobro za motor, saj se uničuje bat, ga je možno odpraviti, ali tako delujejo vsi omejevalci, da motor trokira, ko je le ta vključen. Motor ima drugače vgrajen 70ccm kit + zamenjan vplinjač in LeoVince ZX izpuh, vendar ima še original valjčke (zopet maslo Živca, ker ni imel časa odpirati variomata, kolega je nategoval skoraj mesec z predelavo), tako da ima verjetno vgrajeno tudi še blokado, saj motor ne doseže večje hitrosti od 85km/h, vendar se vidi da bi se rad še zavrtel in se ne more. Končno hitrost doseže tudi v strmem klancu in pospešek ni nič slabši kot na ravnem. Kakšne valjčke priporočate in kje bi bilo najbolje opraviti poseg, da bo vse skupaj strokovno in kvalitetno opravljeno. Hvala za odgovore in lp
lostid Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 (popravljeno) Jaz ne potrebujem na magnet, bo ta kot je na linku čisto zadovoljiv za mene. Me samo zanima če bom z njim lahko motor ki gre 40 do 45km/h če ga bom lahko omejiu na 25km/h. Pa še povem da nimam skuterja ampak moped. lp Ne na platine ne deluje tak omejevalec obratov. Dela samo na cdi z "pickup" magnetom Tisti zgornji limiter se pa pomoje veže tako: dva kontakta prideta med maso in pickup magnetom ki pride iz tuljav k cdi. Druga dva pa ne bi vedel, en je najbrž za baterijo? Popravljeno Oktober 21, 2010. Popravil lostid
sinkodejan Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Ne na platine ne deluje tak omejevalec obratov. Dela samo na cdi z "pickup" magnetom Tisti zgornji limiter se pa pomoje veže tako: dva kontakta prideta med maso in pickup magnetom ki pride iz tuljav k cdi. Druga dva pa ne bi vedel, en je najbrž za baterijo? Katerega pa bi mi priporočali, približno enakega cenovnega razreda, ker nimam ravno debele denarnice. Zakaj pa nebi deloval ta ne motorju ki ima platine? Lp
lostid Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Jaz za platine še nisem omejevalca našel.. Ne deluje ker na cdi je signal za vžig tuljavi dan elektronsko preko tuljave na platinah pa mehansko os useka po fedru in odpre platine
sinkodejan Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 A ne deluje ta omejevalec na principu odvzema iskre. Da ko dobi določene obrate mu odvzame iskro. Če se motim me popravite. In a sploh obstajajo omejevalci ki delujejo na platine, aja pa ta elektrike na platine imajo tutdi tuljave.
lostid Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Princip katerega poznam jaz zakasni iskro, torej jo da ko gre bat že dol. Zato dajo zraven potenciometre da si naštimaš omejitev. Če bi hoteli ugasniti iskro bi bilo potrebno elektronsko štetje obratov kar zahteva digitalno vezje, ki potrebuje stabiliziran vir (akumulator) + je zelo občutljivo na motnje ki jih daje iskra torej bi moral biti v kovinskem ohišju in povezan na maso. Bi pa tak način deloval tudi na platinah. Na internetu je par vezij na to temo npr http://cp_www.tripod.com/rotary/pg13.htm
sinkodejan Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 A potem ne obstaja omejevalec za mopede. Videl sem že da so to stvar imeli flekserji kako imajo pa uni to narejeno??
sinkodejan Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 (popravljeno) Pa še eno vprašanje. Vsi omenjajo CDI, kaj to je, kaj sploh dela ta cdi. Popravljeno Oktober 21, 2010. Popravil sinkodejan
Foggy Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Zanima me, če ima kdo navodila za uporabo od omejevalca obratov Pinasco SCK4000, oziroma ve kako se ga nastavi. Od prijatelja imam namreč opcijo ugodno dobiti Malagutija F15 Firefox in ima vgrajen ta omejevalec. Vgradil mu ga je še v času garancije pooblaščeni serviser Živec, vendar mu ni priložil nobenih navodil, niti razložil kako se ga nastavi. Sedaj je pa tako, da ko je omejevalec vklopljen gre dosti hitreje od dovoljenih 45 km/h, ko pa sva malo prestavljala pa motor tudi speljati ni hotel, ampak je samo trokiral? Zanima me tudi kaj je s tem trokiranjem, ker to ni dobro za motor, saj se uničuje bat, ga je možno odpraviti, ali tako delujejo vsi omejevalci, da motor trokira, ko je le ta vključen. Motor ima drugače vgrajen 70ccm kit + zamenjan vplinjač in LeoVince ZX izpuh, vendar ima še original valjčke (zopet maslo Živca, ker ni imel časa odpirati variomata, kolega je nategoval skoraj mesec z predelavo), tako da ima verjetno vgrajeno tudi še blokado, saj motor ne doseže večje hitrosti od 85km/h, vendar se vidi da bi se rad še zavrtel in se ne more. Končno hitrost doseže tudi v strmem klancu in pospešek ni nič slabši kot na ravnem. Kakšne valjčke priporočate in kje bi bilo najbolje opraviti poseg, da bo vse skupaj strokovno in kvalitetno opravljeno. Hvala za odgovore in lp Noben?
lostid Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 cdi - capacitor discharge ignition Deluje tako, da dobi signal iz tuljave in takrat sproži impulz ki sprazni kondezator čez tuljavo in naredi iskro. prednost je da je veliko hitrejša in močnejša iskra poleg tega pa se lahko elektronsko naštima predvžig da je v višjih obratih večji valjčke v variu ti lahko zamenja vsak z pnevmatsko pištolo , da se pa tudi brez. Zakaj ti omejevalec ne dela pa je več razlag - ni prav priključen ali pa ni pravilno naštiman
sinkodejan Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Samo meni ni jasno zakaj ta omejevalec nebi deloval na mopedih ki imajo platine. Sem gledal po forumih in sem zasledil da točno ta omejevalec deluje tudi na mopedih s platinam. Lp PS: evo še link pritrdim kjer sem našel tisto trditev da se nebo govorilo da to ni nikjer pisalo. http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?p=82735 na tretji strani se začne.
lostid Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 (popravljeno) nevem lahko poskusiš. na mojem motorju z platinami sigurno ne deluje Popravljeno Oktober 22, 2010. Popravil lostid
johnz33 Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Vprašal bi ali mi lahko omejevalec vgradijo tudi na poobleščenem servisu, ker ko sem kupo motor mi je reko da mi lahko da blokade vun po določenih km... Sedaj pa bi vprašo kateri je bolši, na stikalo ali na zovorno kodo ? Naprimer da me dobijo ko se peljem 60 km/h in jas zanikam da leti tolko, me potem peljejo na tehničnega in mi tam potem gre 45 km/h nemorejo nič al kako ?
johnz33 Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem.
Bremzer Objavljeno Marec 26, 2012 Opozori Objavljeno Marec 26, 2012 sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem. Jaz sem kupil za Hondo(Zoomer) 4-taktno einšpric in NEDELA ! !
drjanez Objavljeno Marec 26, 2012 Opozori Objavljeno Marec 26, 2012 sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem. Električni vbrizg + omejevalec = FAIL! Boš mogu kakšno drugo rešitev pogruntati. Naj ti na uradnem servisu svetujejo, sm da ti ne bodo potem obične blokade notr vrgli...
johnz33 Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 Ah tolk so me zmedli s to zadevo, ni factory verzija, torej ni ajnšpric, na mojo srečo. Kaj če policaj me ustavi in vidi mehansko stikalo, lahko on kaj klika po mojem skuterjo ?
Bremzer Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Ah tolk so me zmedli s to zadevo, ni factory verzija, torej ni ajnšpric, na mojo srečo. Kaj če policaj me ustavi in vidi mehansko stikalo, lahko on kaj klika po mojem skuterjo ? Policaj te pelje na tehnični,če imaš "srečo",če je vozil za tabo z provido in te izmeril je postopek dokaj kratek skuter zasežejo in gre na uradni servis kjer ga vspostavijo v normalno stanje in po plačilu kazni,dela na servisu, prevoza in parkirnine dobiš skuter nazaj,če ne prideš v določenem roku po njega gre na licitacijo ! ! :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se