Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
fico182

Malossi sport 70 ccm predelava

Recommended Posts

fico182

Lep pozdrav. prav danes sem si nabavil malossi sport 70 ccm kit ter bgm fergazer 17.5 ter dize. vse skupaj sem si lepo shranil za spomaldi ko bom vse skupaj zmontiral gor

Izpuh imam prav tako laser x pro nov in me zanima ko ga zmontiram kolikšna diza bi zadostovala glede na vse stvari ki jih bom vgradil.

Imam pa original airbox z red sponge gobico. Zanima me ali bi bila diza 80 vredi al malo manjša ali večja.

Lepo prosim za mnenja in nasvete hvala

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

Zanima me še tudi gramatura valčkov? bi bli 4.5 dovol na laser izpuh? in pa fedre v sklopki zaenkrat imam rumene in mislim da bi mogle štimat??

Share this post


Link to post
Share on other sites
andro007

Zanima me še tudi gramatura valčkov? bi bli 4.5 dovol na laser izpuh? in pa fedre v sklopki zaenkrat imam rumene in mislim da bi mogle štimat??

To ti nemore noben povedat točne dize ki jo boš dal noter. Probavaj, za valjčke tudi, čeprav se mi zdi da bi moralo biti ok ka maš trenutn, sam za vsak slučaj bi si kupu set valjčkov od 4,0g pa do 4,7g pa kak variomat (če maš piaggio/gilera multivar, minarelli pa uzam top perfomance variomat), probavaj pa boš videl ka bo najboljše.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

variota si nebom daval drugega ker kaj več kot lukenj pa par kmh ne pridobiš.... mam minarelli mašino ja. mehanik mi je reko da bi bla od začetka bolše malo večja diza ko premala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

tolko dnara tuji niam že itaq sn preko 300 € vložo v skuter

Share this post


Link to post
Share on other sites
andro007

Glej teh 300€ si porabu sam za cilinder, izpuh pa frgazer. Drugače pa izpuh tale je prezaprt za sporta, jst ti bi priporočal da tega prodaš pa kupiš yasuni r al pa stage6proja. Vem da je drago, sam če češ met tak kot treba naredi pošteno. Jst sem dal na skutera trenutno okoli 400€...pa še bom nabavil za ene 500€..vsak tuning nekaj stane.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

vem samo v sport razredu naj bi bil po testih najbolši. (med homologiranimi)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andro007

Dvomim, ker najboljši so stage6pro, yasuni r, technigas rs70 in polini 4race. Pa nwm zka vsi za to homologacijo tako komplicirate, če vas tako skrbi jo dajte na laserxpro-ji (zxi in ostalih s homologacijo) odrežete tisto dol, pa pršvasate na enga od teh pa mate homologacijo. Pa tud dvomim da bo ker policaj ali pa na tehničnem vam težil za homologacijo izpuha (govorim za 50ccm).

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

prvo stage 6 pro ni homologiran ampak samo replica. 2. za sport mi bo čist dovol laser ker je bil na akciji pa se mi niti nebi slpačalo kupovat yasunija, rs70 pa je približno enak kot laser sej tolko tudi stane.3 vsi ki tunajo skutere so mi rekli da bo laser idealn za malosi sporta ker so kaki yasuniji al pa shoti že bol za midrace. tolko o tem

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

pa meni gre seveja tuji za homologacijo da bi me čim majn škifi zajbavali ker itaq mam že tako vpadljivo barvo. če pa ne verjameš da je v radzredu sport najboljši laser poglej testno mizo p4

Share this post


Link to post
Share on other sites
scootertuning

Jas bi tut rajši vzel yasunija, ker toti laser je res zaprt, pa tut če boš odstrano tisto blokado (slepo cev) ti bo proizvedo precej majn moči ko yasuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

jas nevem al ste vi mutavi al nevem kaj ste. yasuniji so vsi za midrace predelave. bolšega izpuha na sport ko laser al pa stage 6 pro (škoda da ni homologiran) NI vsi Yasunijji pa so za midrace in na sportu z njimi NIČ ne pridobiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andro007

Tko je, če pa češ met homologacijo pa da ti motor bo šel boljše kot z laserjem in sportom naredi tako kot sem ti jaz rekel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

Polek tega piše povsod da je yasuni r idealen za corsa, duek, mhr replica in je zelo podoben kot nardo ali polini4race. tak da ne mi pol z takimi izpuhi na sportu

Share this post


Link to post
Share on other sites
andro007

To ti misliš, drugače pa p4 prikaže hitrost brez drugih dejavnikov (vetra, podlage..).

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

glej glede tega švasanja pa je tak. če bom jas mel stage 6 pro ki je cenejši od laserja in bi si ga lahko brez problema kupo zdaj(če bi bil homologiran) bi pridobil pri končni mogoče 2 kmh pri pospeških pa nič. pa zapomnite si vsi stage 6 pro ti nič ne prinese na 17.5 karb to kar sem jas nabavil sedaj. za s6 bi potreboval najmanj 19 karb kar pa nikakor ne pride v poštev

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

vseeno hvala čeprav sem bol potreboval nasvete glede nastavitev in ne izpuha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikey

vseeno hvala čeprav sem bol potreboval nasvete glede nastavitev in ne izpuha

za homologacijo moraš iti vse to skupaj homologirat in pri tem dodati dokaz o "profesionalni" montaži (torej mora to opraviti mehani)

tisti kartonček ti nič ne pomaga če nimaš vse to zapisano tudi v homologacijskem listu. oz. prometni.

Homologacija te stane še nekaj dodatnega denarja in tudi včasih ni vse tako kot bi si želel, te znajo zajebavat =D

Share this post


Link to post
Share on other sites
666

fico182 zakaj ti sploh predeluješ moped??? da bo kam šel ali da boš mel čim več homoligacije??? če te policaj na tehničnega pošle ti vzamejo moped če maš homoligiran izpuh al pa ne... kak pa to ka nisi kupil homoligiranega cilindralaugh.gif ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

Ker majn maš homologiranega, bol te zajebavajo škifi :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
PeterFortuna

laser je za vsakdan majka. vse kar je več, je brezvezna trošnja bencina po moje (na sportu). če češ več, kupiš racinga pa je to to! tk da nei tle. laser da več moči v nižjih obratih kk kak yasuni r, zato prej pride do navornih obratov in seveda pokuri manj benza. razlika pa tud ni taka WAW, da bi se pa res splačal pol glede na trošnjo benza. no ja, kakorkoli, glede nastavitev ni nihče ne more čisto nič točno rečti.

dize: kupiš set nekje med 70 in 90 ter probuješ. ko prideš do nekje želenega učinka, še nastaviš zrak, čez čas pa pogledaš barvo svečke, ki je odličen indikator za nastavljanje fergazerja. lahko nastavljaš tud tako, da dvigneš zadnje kolo, da se vrti u prazno ter turiraš v obrate pa vidiš, kk se mašina obnaša. če je zvok trokirajoč, je preveč benzina, daš manšo dizo, morda odpreš malce zrak. če je zvok dušeč: "mooooo", je preveč zraka. daš večjo dizo ali pa malce zapreš zrak. ponavadi se začne z večjimi dizami, šraufek za zrak odpreš na 1,5 obrata ter glede na učinke daješ vedno manjšo dizo.

valčki: verjetno se boš moral poigrat tudi s fedrcami, če boš hotu neki optimalnega za svoj način uporabe. spet ni nekega recepta, vsak motor ma drugačno težo valčkov. spet najbolje kupiti set al pa sposodit neki valčkov od kakiga prjatla ter si vzet en popoldan ter se igrat, dokler ne prideš do želenga učinka.

veliko uspeha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
    • lasagna
      Tole hočemo !  
    • lasagna
    • Vin
      Prosto po spominu. Vsako poletje navijejo parkirnine za 100 %, na tradicionalni vstopni točki do Julijcev (Stara Fužina, alternativno Ribčev Laz)  je možno samo parkiranje od 8:00 do 21:00, kar praksi pomeni, da od tam pač ne moreš na pohod v Julijce, cesta od tam na Vogar 12 evrov cestnine, za sup moraš kupiti dovolilnico, sup pa lahko daš v vodo ali ven na štirih vstopnih / izstopnih točkah, pa potem še vsako letno stokanje o gneči in o disidentih, ki ne spoštujejo njihovih pravil. Pa nekateri nismo pozabili skupne akcije z Blejci pred tremi leti, kjer so v svojem bistvu povedali, da Slovenci naj tja poleti ne hodimo (https://www.dnevnik.si/1042781336/lokalno/gorenjska/bled-in-bohinj-tujci-pridite-slovenci-pa-novembra). V bistvu je vse skupaj podobno maniri trenutne vlade pri sprejemanju koronaukrepov in občinskih straž, ki so jih uvedle nekatere turistične občine. Mogoče je pač to modus operandi slovenske politike.
    • Akito
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!