Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Hah, super. No moje nadaljevanje reporta sledi ravno po teh koncih, sicer v drugi smeri poti. Zanimivo po tvojem reportu vse zgleda drugače kot kakor smo mi doživljali in poslikali. Report sledi naslednji teden. Žal sem službeno preveč zaposlen, da bi utegnil prej naredit izbor slik, jih naložit in pripisat nekaj malega teksta. 

 

@VS800 je Matic omenil ja, da te je srečal na hambiču pri Paviljonu in  da si ga ogovoril, ter da sta malo poklepetala. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, gsxf750 pravi:

po pobegu od asfalta se je našel prehod do razglednega, skoraj grebenskega, asfalta nad Goražde-om (iz smeri Prača), brez makadama, le zemljina in kasneje ilovica, ... kake 4 km je bilo intenzivnega prakticiranja vožnje po spolzkem, mokrem blatu, luže vsakih 50m, pa nobeden se ni povaljal :-). slik ni, ker se ni blo za ustavljat. Začetek, po strmem spustu po zemljini s kanali globokimi do 25cm, je izgledal takole: 20160912_150242.jpg

 

na google zemlja je naselje poimenovano Ilovaća :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14344913_1674284569555337_54279067422642

ENDURO LJUBITELJI POZOR! Nujno preberi in deli naprej (SHARE)

Ponovno so se začele obravnave o Zakonu – ohranjanje narave , ki se nanašajo na vožnjo v naravnem okolju.
Ministrstvo za okolje je zajelo precej širok krog vseh uporabnikov naravnega okolja (planinci, kolesarji, lovci, jamarji, ptičarji, ribiči, itd), da podajo svoje mnenje. NA PODLAGI VSEH MNENJ se bo na koncu izdelal nov zakon. 
Vedeti moramo, da smo v tej verigi najšibkejši člen in prav vsi bodo predlagali, da motorji ne sodijo nikamor.
ZATO IMAMO SEDAJ zadnjo priliko in vsak, ki mu kaj pomeni enduro šport naj si vzame nekaj časa in napiše dopis kako sam vidi rešitev tovrstne problematike in ga pošlje na naslov:
Gp.mov@gov.si ali jelena.hladnik@gov.si

Mislim, da če si bo vsak vzel nekaj časa in poslal svoje mnenje bodo končno videli, da nas je veliko in da nas morajo upoštevati in nam nekje dovoliti, da se tovrstni šport razvija.

Lep pozdrav!
JAKA SELES

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je, ker bo vsak imel svoje mnenje. Morali bi se zediniti in poslati skupen predlog s podpisom vseh zainteresiranih motoristov.  Moj predlog za rešitev te problematike bi bil, da se določi trase kje se sme voziti, magari naj bo na voljo nekakšna vinjeta, s katero naj bi se dovolilo. Denar od vinjete bi šel za urejanje in označitev teh cest (prog). In, ker bi se vedelo, da se tam sme voziti, ne bi bilo konfliktov med uporabniki le teh. To bi poleg ureditve problema Sloveniji prineslo tudi veliko enduro motoristov turistov, ki bi potem lepo trošili denar za prenočišča, polnili gostilne in podobno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, zabavno bo. Bom malo pogledal po FB če je kaj organiziranega. Vsak po svoje nekaj bluzit, ne bo lih veliko učinka. Prodajalci offroad mopedov (Seles, Axle, AS Domžale, ipd...), organizatorji dirk, tekmovalci in rekreativni vozniki pa skupaj pomenijo/mo trg neke vrednosti. In to je edina resna valuta pri takih pogajanjih... sam za spremembo je potrebno precej dobro organiziranega pritiska. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš spesnil kaj relativno generičnega, prosim za kopijo in dovoljenje da isti material uporabi več pošiljateljev. Sem ziher, da se nas tu hitro nabere nekaj, pa po drugih kanalih lahko dobim še par ljudi. Pred leti smo podobno taktiko uporabili za "lobiranje" proti softverskim patentom in se je kr obnesla. V kolikor želiš, lahko poskusim dodati kak odstavek.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si moram vzeti čas za branje in za pesnitev. 

Mislim pa, da ne bodo najbolj veseli predlogov o vožnji z motorji po poljih, travnikih in gozdovih. Pravzaprav takšnih predlogov sploh ne bodo brali, kaj šele upoštevali. Bo treba podati konkretne predloge v zvezi vožnje v naravi in sicer s čim, na kakšen način in predvsem kje. Z vsem, kar gre na bencin in povsod ne bo pravi predlog. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Si moram vzeti čas za branje in za pesnitev. 

Mislim pa, da ne bodo najbolj veseli predlogov o vožnji z motorji po poljih, travnikih in gozdovih. Pravzaprav takšnih predlogov sploh ne bodo brali, kaj šele upoštevali. Bo treba podati konkretne predloge v zvezi vožnje v naravi in sicer s čim, na kakšen način in predvsem kje. Z vsem, kar gre na bencin in povsod ne bo pravi predlog. 

Pri nas je pač vsak črv v zemlji bolj pomemben od človeka in lokalnega razvoja. V tujini veselo služijo na račun moto/enduro turistov, pri nas je pač najlaže vse prepovedat kar tistim pri koritu ne paše ali pa so drugim zavistni ker sami tega ne morejo oz. niso sposobni izvajati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

Si moram vzeti čas za branje in za pesnitev. 

Mislim pa, da ne bodo najbolj veseli predlogov o vožnji z motorji po poljih, travnikih in gozdovih. Pravzaprav takšnih predlogov sploh ne bodo brali, kaj šele upoštevali. Bo treba podati konkretne predloge v zvezi vožnje v naravi in sicer s čim, na kakšen način in predvsem kje. Z vsem, kar gre na bencin in povsod ne bo pravi predlog. 

En možen predlog bi bil, da se (v dogovoru z lastnikom) dovoli uporaba degradiranih območij. Npr, peskokopi, al pa recimo (ne)slavni Poček. Se pravi področja, ki nekako veljajo za naravno okolje, pa so zaradi raznih dejavnosti precej uničena. Sem bi lahko spadale tudi nekategorizirane gozdne ceste/vlake, ki se uporabljajo za spravilo lesa - škodo, ki jo povzroči težka gozdna mehanizacija, težko narediš z mopedom. Seveda vse v dogovoru z lastnikom zemljišča in uporaba samo z registriranim vozilom. Tako bi lahko vsaj v lastni hosti potelovadil brez skrbi, da se kak pametnjakovič od kje naslika in začne težiti.

Moto turizem je dober argument. Naslednja resna enduro vožnja bo na Hrvaškem, plačana vodena vožnja. Za naslednje leto načrtujem obisk več enduro dogodkov na Balkanu, ker je kakega organizirati v Sloveniji misija nemogoče. Imamo vsaj SXCC, sam to ni lih enduro. Dobro je spomniti, da smo davkoplačevalci, kot vsi ostali. In da glede na ceno našega hobija, prispevamo v proračun v povprečju več, kot en planinec, ki na 5 let kupi ene gojzarje pa pončo.

Bom še premislil zadeve in poskusil iz tehle random misli skupaj sestaviti smiselno besedilo. Pa čaka me še obdelava zakonodaje v tujini (vsaj Hr).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če bi koga zanimalo - Bosna Rally Camp 2017 Zadeva je trening roadbook navigacije (rally brez časovne omejitve in uvrstitev), 800km rally stil offroada po Bosni. Cena za 'early bird' je 500, pol pa 600€. Je pa še precej časa na voljo za premisliti :D

 

Popravljeno . Popravil jskrablin
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, jskrablin pravi:

Če bi koga zanimalo - Bosna Rally Camp 2017 Zadeva je trening roadbook navigacije (rally brez časovne omejitve in uvrstitev), 800km rally stil offroada po Bosni. Cena za 'early bird' je 500, pol pa 600€. Je pa še precej časa na voljo za premisliti :D

 

jskrablin, sem kliknil na link, pa nekej ne funkcionira...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!