Popularna objava hajoktejn Objavljeno Julij 23, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 23, 2017 80km 4 ure. Krasno Za vse ostalo je tu ... Blat je kr jeba ja Čeprav usran in obtolčen, še vedno top. Limbo dance Najprej pogledat Ta je pa za @jskrablin Die hard. Sm mislu da ne bom jurja naredu z njo, pa jih ma 1100 Res pa, da lepo vozim Joker, Nearrain, DAMI34 in 16 others 15 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Julij 23, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 23, 2017 je pršu Enguro4 in samo za en dan 400+km je mal daleč. Ga je blo treba mal nate...t (prej začet, na koncu izpadlo še dan podaljšat). Se je zgodu čist neplanirano konkretna uporaba oranžovca, beri KTM 450EXC 2012 na Vranica (planina in Prokoško jezero) ter vzpon na Pločno do jezera Blidinje. Za pokušino, nekaj slik na hitro, več pa, ko bo net normalno hiter. v bazi (Etno selo Mirna dolina (ca 20km JV od Gornjeg Vakuf-a)) me je pričakal tale hm, izgleda, da sem na pravem terenu. Nad njim ciljni hrib Vranica (planina, s Prokoškim jezerom, okoli 2000mnm) pa tale eno mesečnica še mal makadama je ostalo pred jezerom Blidinje, jezero in današnji cilj Pločno 2262mnm Vrag, neče naložit. Naslenjič. Biker87, jskrablin, skalar36 in 14 others 14 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Julij 24, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 24, 2017 skalar36, DXR16, jskrablin in 16 others 17 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Julij 24, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 24, 2017 DAMI34, MiNa, hajoktejn in 17 others 19 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Julij 24, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 24, 2017 (popravljeno) še malo foto materijala, več pa prihodnjič. vzpon na pločno na nekje 1600mnm s pogledom proti zahodu hiška v nastajanju na nekje 2100mnm še malo višje, spodaj jezero Blidinje ob komunikacijski postojanki na vrhu Pločno V nacionalnem parku Blidinje imajo tudi smučišče z eno sedo (na daleč) in turistično naselje pogled nazaj proti jezeru iz Sovička Vrata Potem je sledil 1000m višinski spust v Jablanico. Prvih 5km še ni asfaltirano, kot tudi ne v smeri proti Tomislavgradu. Slednji pričakujem , da bodo kmalu poasfaltirani. Popravljeno Julij 24, 2017. Popravil gsxf750 mladench, jskrablin, Mavti in 13 others 14 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Julij 26, 2017 Deli Objavljeno Julij 26, 2017 Ob 24. 7. 2017 ob 9:40, Dimen pravi: Nov "ugiz" za nove izzive. Osnova je bil SLO TET z občasnimi obvozi. Track pošljem prek zs. Jaz sem bil sedaj že na 2 motorjih močno razočaran nad Heidenau K60 gumami. Upam da ti bodo bolje služile kot meni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Julij 27, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 27, 2017 (popravljeno) Enguro4 se je odvil, pa še ni blo časa reportirat. Za enkrat priulagam le nekaj slik (slikal zelo malo), video pa je po nerodnosti ostal v Bosni. Sem se ga lotil bi se reklo v pussy stylu (ttra v kombi in v Bosno). Odpravil sem se za najprej planiranih 3 dni vožnje z motorjem + logistika na 4 kolesa. Pa je Murphy tudi to pot naredil po svoje. Naj bo čist na kratko o Enguru: S SFom sva bila edina predstavnika Slovenije od ca 35 udeležencev v sobotnem Enguro4. Odvozil sem 270kmjev 9:30 do 21:00 in se kot zadnji vrnil v bazo. V večini sam (nemilost prahu in tempo vožnje). To pot je mojo kobilco zamnenjal iskrivi oranžovec KTM 450EXC 4T 2012. V TTRo sem namreč uspel pretihotapit umazanijo v uplinjač (kombinacija dalj časa nekoriščene kantice za bencin in bencin s črpalke v Bosni) in je po 15 odvoženih kmjih "laufala" le še pod prostim tekom. Do oranžovca sem prišel bolj kot ne po naključju in na rent. Več prihodnjič. Se je pa odrezal dobesedno fantastično. Restoran Drnić: dejansko lovska koča glavnina udeležencev pozno popoldan zaradi prahu nisem vozil z glavnino in ob vračanju v bazo me je Garmin (izven trega napeljal na tole (zadaj na desni je bila odprtina od podrtega in v celoti odstranjenega drevesa)). Oranžovc je sicer nasedu, a sem ga dokaj zlahka zvleku prek. Nekaj km nižje sem se uspel pripeljat tu do tabl MINE (dveh) (izven uradnega treka Enguro4) in se mi utrujenemu ni dalo niti fotkiča ven jemat. Sem samo obrnu in po drugem makadamu nadaljeval ven iz gmajne in po čim krajšem asfaltu v bazo. V bazo sm se prvleku ob 21ih kot povsem zadnji, luč ni delala, in skoraj na hlape, že 30 kmjev na rezervi (vmes sem enkrat dotočil do polnega). baza, zjutraj po Engurou nadaljevanje prihodnjič Aja, glavna značilnost vožnje E4: gozdni makadami, nerazgledni, z veliko in velikimi jamami od dežja tud do 40 in prek cmjev. Bosanci nič ne zasipajo in vzdržujejo gozdne ceste. Poleg tega še suh prah, po nekod ni kamna apnenca kot pri nas tako, da je tretji v koloni že gledal v čisto mleko, če je šlo bolj živahno. Na teh valovih so xt-jke in podobni imel že kar težave. EXC pa je briljiral (podvozje, mala teža (110kg brez goriva) in podajanje moči (je že vezija z vbrizgom)). Nekaj težavic s trekom (lokacija črpalke 600m vstran, naziv mesta s hrano (kosilo). exc: s poti proti mehaniku v Bugojnem sem za cesto v Gornjem Vakufu, konkretneje Trnovača-i ob cesti zagledal Beta-e pred Betaracing objektom. Sosed, je izgledalo kot mehanična delavnica, pa je imel v garaži namesto mehanika 10 KTMov (rentanje tujcem in organiziranje tur). 450ka se je hitro znašla v kombiju namesto okvarjene TTRe. LUCKY ME Popravljeno Julij 27, 2017. Popravil gsxf750 MiNa, DAMI34, Biker87 in 15 others 14 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava hajoktejn Objavljeno Julij 30, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 30, 2017 Po okoliških gričih Najprej namakanje Poziranje Nagrada za najbolj usran moped Če bi mel izpravno gumo bi mi zihr ratal Še ena krasna nedelja v dobri družbi. Happy Nearrain, jskrablin, miklavc in 21 others 20 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 31, 2017 Avtor Deli Objavljeno Julij 31, 2017 (popravljeno) Hehe, huda zadnja slika, dobr ga pleza KTM-čk. Popravljeno Julij 31, 2017. Popravil Ni3ous hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Julij 31, 2017 Deli Objavljeno Julij 31, 2017 pred eno uro, Ni3ous pravi: Hehe, huda zadnja slika, dobr ga pleza KTM-čk. Tnx; vedno znova ugotovljam da gre bolš k jst Ni3ous, Nearrain, gsxf750 in 1 other 1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MitcH' Objavljeno Avgust 3, 2017 Deli Objavljeno Avgust 3, 2017 Ob 12. 12. 2009 ob 7:00, diskow pravi: Kje pa si to posnel ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Avgust 3, 2017 Avtor Deli Objavljeno Avgust 3, 2017 ADV RIder meeting v Italiji je bil to, kolikor se spomnim poročanja. igc1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Avgust 3, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 3, 2017 iz Enguro4-a, šumski makadam, ki ga ne zasipajo, nasipajo, vzdržujejo, .... DXR16, miklavc, Ni3ous in 8 others 10 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 (popravljeno) pred 12 urami, Ni3ous pravi: ADV RIder meeting v Italiji je bil to, kolikor se spomnim poročanja. Pieve di Cadore 2009 (en del je bil "meetinga" je bil tudi v Sloveniji) . Slivnica na sliki (zakaj je tako majhno pripelo ? ) Popravljeno Avgust 4, 2017. Popravil franc igc1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 gsxf750, dober filmček, ampak taki kot si ti so razlog, da se izogibam takim "dogodkom" . Pri vožnji v skupini se ne prehiteva. Če hočeš biti prvi se na štartu zrini na prvo mesto. Prehitevanje je "najboljši" način da pride do pizdarije. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 32 minutami, franc pravi: gsxf750, dober filmček, ampak taki kot si ti so razlog, da se izogibam takim "dogodkom" . Pri vožnji v skupini se ne prehiteva. Če hočeš biti prvi se na štartu zrini na prvo mesto. Prehitevanje je "najboljši" način da pride do pizdarije. Hja, ritmi voznikov so različni. In se komot zgodi da vloviš počasnejšo skupino... ker si zjutraj moral kaj malega na motorju preverit. Al pa te počasnejša skupina najprej dohiti, ker si prebil gumo po poti, pol pa si po flikanju kmal za njimi. In jih pač lepo enega po enega prehitiš. Ne glede na vse je tudi na terenu treba gledat kaj se dogaja okoli tebe. Dokler ni posredi kakih nepremišljenih, nenadnih al pa agresivnih manevrov ni problema, je dosti prostora za vse. gsxf750 in Ni3ous 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 1 minuto, jskrablin pravi: je dosti prostora za vse. Kar misli si. V skupini se ne prehiteva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 kamera man je bil namen, obzirno izveden po mojih merilih. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 3 minutami, franc pravi: Kar misli si. V skupini se ne prehiteva. Vsakomur svoje. Jaz mimo počasnejših odpeljem ko je to varno in smiselno. Konec koncev je tudi vožnja preveč pod lastnim ritmom nevarna, ker začnejo možgani hitro bluzit. Ni3ous in gsxf750 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Deli Objavljeno Avgust 4, 2017 Bil sem precej pred grupo, se ustavil na hidraciji, ta čas pa je grupa vstopila v traso pred menoj. Nihče od udeležencev se ni pritožil nad izvedenim manevrom. jskrablin 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Dimen Objavljeno Avgust 6, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 6, 2017 Se na hitro javljam. Zakljucujem MNE. Roman: naredu si naporen track, ki po vsakem vzponu ponudi "adijo" razglede in panorame. Predstavlite si Veliko planino od LJ o SG-ja, no tko. V resnici je res 80posto makedama oz. bolj kolovza. Dejansko bi mi zdele prav sedl ene 100 al pa 200km jadranke, hehehe. Tale je danasnja: gsxf750, Janezs, miklavc in 11 others 11 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Avgust 6, 2017 Deli Objavljeno Avgust 6, 2017 pred eno uro, Dimen pravi: Se na hitro javljam. Zakljucujem MNE. Roman: naredu si naporen track, ... s prevelko žlico si jemal ;-), uživaj (sm fouš), z JSkrablinom sva pa pred nevihtnim oblakom še pred Logatcem obrnt . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Avgust 7, 2017 Deli Objavljeno Avgust 7, 2017 Slikce iz 2009 so me spomnile na tole: http://advrider.com/index.php?threads/the-2009-european-advrider-rally.478192/page-10#post-31491153 Torej, če koga zanima vožnja po Dolomitih "offroad" naj se zmeni z Guidom (iceman-sladoledar) , mislim, da mu ne bo žal. lp hajoktejn, gsxf750 in Nearrain 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava jskrablin Objavljeno Avgust 17, 2017 Popularna objava Deli Objavljeno Avgust 17, 2017 pred 7 urami, Ni3ous pravi: Prestavljanje med prestavami med vožnjo brez sklopke pa je šlo kot po putru. Sem šele tako ugotovil, kako malo rabi sklopko med vožnjo. Vglavnem vsa čast manjalniku tenerejke. Je bullet proof in mislim, da nisem nobene škode povzročil menjalniku, čeprav me je bolelo, ampak druge opcije ni blo. Menjalniku pri menjanju brez sklopke ni absolutno nič hudega. Edino kar sklopka z odklopom pogona naredi je da popusti pritisk oz silo na zobnike in s tem omogoči menjalniku, da prestavi. Not se še vedno vse vrti ko zmešano. Za normalno prestavljanje med vožnjo je treba samo gas na hitro popustit in z nekaj odločnosti ruknit prestavo višje/nižje. Tako vozim EXC-ja, 690, prej pa cestni motor. Sklopka pomaga pri nižjih obratih oz počasni vožnji (lepše prestavi) pa pri spustih, ko tišči motor naprej, mašina pa zavira... in je vedno pristone preveč sile na zobnike. V večini primerov pa komot prestavljaš brez sklopke. Pa še zajla bo dlje zdržala Šotor je super ideja. Če bi ga dal nekam zavarit po spojih pa sploh. Bo treba kako cerado žrtvovat bogovom endura, karkoli sem do zdaj gledal po štacunah je preveliko/prenerodno/predrago. > 500 km offroada v enem dnevu. Z zjebanim želodcem. Norc. Kor13, BIF, Wakasaki in 7 others 8 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Avgust 17, 2017 Deli Objavljeno Avgust 17, 2017 Sem našel vzrok včerajšnjih težav z Garminovo navigacijsko opremo: Na Garminovih kartah (Adria topo PRO 2.41, ADRIATOPO PRO v3, ADRIA Route 4.10) mejni prehod Krmačina ni povezan s hrvaškim cestnim omrežjem. Prej obmejni mejni prehod je šel v mejni prehod že daljnega leta 2003. Hm! mesto zločina: (Metlika in 9km proti vzhodu) https://www.google.si/maps/@45.6674199,15.3895555,15.29z/data=!5m1!1e4 enako velja za 4,2 km proti severosevero zahodu mejni prehod Radovica https://www.google.si/maps/@45.695831,15.3561291,14.54z/data=!5m1!1e4 ki je prešel v mejni prehod leta 2006. igc1, Nearrain, SF in 2 others 4 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se