Popularna objava gsxf750 Objavljeno November 6, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 6, 2017 (popravljeno) Za podaljšan konec tedna je bilo uporabno vreme, pa sva šla izkoristit vreme, čas, dopust, ... Z mesta srečanja sva peljala mimo Lj, Barja, Podpeči in do nad Borovnice. Kjer sva vstopila na SLO TET (južni del - Borovnica_Petrina). Na Hrvaškem delu TET (na severu) vreme naj nebi sodelovalo pa sem pripravil trek po svoje po jugovzhodni Sloveniji (ugodna vremenska napoved do konca nedelje) po levem bregu Kolpe (stari in slabo uporabljani) gozdni makadami s kamni (nekoč) dobro utrjeni. Zna bit še iz časa Marije Terezije. Želja je bila še obisk kros proge v Ribniku na hrvaškem (15km južneje od Metlike) ter odpeljati del Žumberka (Trdinov vrh/Sveta Gera, ... in še kaj). No Žumberak je odpadel zaradi počasnega napredovanja ob Kolpi in dolgega treninga na Ribniških progah. V Ribniku imajo namreč tudi krasno in zanimivo 3km dolgo XC (crosscountry) stezo in drift poligon (tudi za avte). Povratek v Lj (v trdo temo) je bil onroad do Semiča ter makadam (kolikor mogoče) prek Črmošnjic, vzhodna stran Male gore, Kureščka in Ljubljanskega barja. Skupaj se je nabralo prek 500 uživaških kilometrov v efektivno 14,5 urah. Tudi nekaj pravih off po medojebinah . prva pavzica na TET Vrhnika pri Ložu tanker KTM Monster style Ribnik, krasno za vstop v airborn V6-tke hm, mi izgledajo std letne gume Novigrad na Dobri nekje na Mali gori Popravljeno November 6, 2017. Popravil gsxf750 MiNa, fazerčk, RobiRoberto in 25 others 27 1
Ni3ous Objavljeno November 6, 2017 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2017 Če kdo rabi enduro škornje Sidi Adventure št. 43: http://www.motosvet.com/marketplace/view/280-sidi Poglejte še ostale moje oglase (Čelada, 2x kombinezon, 2x rokavice...) O ceni se še pogovarjamo, posezonske
svobodnaptica01 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Malce off topic, ampak ker je KTMjeva EXC tema umrla že pred desetletjem, in ker je tu govora o malo daljših vožnjah kot v sosedovo hosto... Kakšne imate izkušnje z nakupom posode za gorivo z večjo kapaciteto? Trenutno imam težave najt nekaj, kar bi sploh pasalo na moj EXC 250 2005.:/ S polnim tankom prevozim cca 70-80 km do rezerve (7,5 L), kar je hudo malo in terja vsaj 5L rezervo v nahrbtniku. Je kdo imel težave z večjo posodo pri padcih, v smislu, da bi se tank poškodoval in puščal?
miklavc Objavljeno November 8, 2017 Opozori Objavljeno November 8, 2017 pred 5 urami, svobodnaptica01 pravi: Malce off topic, ampak ker je KTMjeva EXC tema umrla že pred desetletjem, in ker je tu govora o malo daljših vožnjah kot v sosedovo hosto... Kakšne imate izkušnje z nakupom posode za gorivo z večjo kapaciteto? Trenutno imam težave najt nekaj, kar bi sploh pasalo na moj EXC 250 2005.:/ S polnim tankom prevozim cca 70-80 km do rezerve (7,5 L), kar je hudo malo in terja vsaj 5L rezervo v nahrbtniku. Je kdo imel težave z večjo posodo pri padcih, v smislu, da bi se tank poškodoval in puščal? Za tvoj letnik motorja imas 3 moznosti: 1. Najvecji možen je Acerbis 25l tank (6.6gal). Obstaja v oranžni ali natural barvi, cena malo čez 300€ 2. Avstralski Aqualine Safari tank s kapaciteto 15l. Najceneje ga dobis direk iz avstralije za cca 550€, evropski posredniki imajo ceno cca 150-200€ višjo. 3. KTM XC/MXC Safari tank, kapaciteta cca 13l. Tu in tam se pojavi kak rabljen na ebayu za cca 150-200€. Tega imam tudi sam, prej na exc300, zdaj na exc450. Edini problem tega tanka je, da ga ne mores zmontirat cez zaščito za hladilnike in da če ne uporabiš XC/MXC sedeža se linija sedeža in tanka ne ujema, drugace original EXC tank paše. Lp, M! igc1, BIF in gsxf750 3
svobodnaptica01 Objavljeno November 8, 2017 Opozori Objavljeno November 8, 2017 pred 11 urami, miklavc pravi: Za tvoj letnik motorja imas 3 moznosti: 1. Najvecji možen je Acerbis 25l tank (6.6gal). Obstaja v oranžni ali natural barvi, cena malo čez 300€ Hvala za info, sama sem našla samo tega prvega za 25L. Je imel kdo težave s poškodbo teh tankov ob padcu, glede na to, da kar precej štrlijo ven napram originalu? miklavc 1
hajoktejn Objavljeno November 8, 2017 Opozori Objavljeno November 8, 2017 640 adv ima plastičen rezervar. PA66 se mi zdi da je material. Prenese kr veliko zlorabe. Trust me BIF, gsxf750, igc1 in 1 other 2 2
miklavc Objavljeno November 9, 2017 Opozori Objavljeno November 9, 2017 pred 23 urami, svobodnaptica01 pravi: Hvala za info, sama sem našla samo tega prvega za 25L. Je imel kdo težave s poškodbo teh tankov ob padcu, glede na to, da kar precej štrlijo ven napram originalu? Ni problema, tile tanki so rally preverjeni tako da nič bat A vseh ameriških forumih kjer sem član, nisem zasledil še nobenega poročila/objave da bi kdo prebil tank. En MXC/XC tank bi povsej verjetnosti še lahko zrihtal če rabiš. Če te še kaj zanima pa lahko pišeš na ZS, da ne smetiva teme
Popularna objava gsxf750 Objavljeno November 13, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 13, 2017 (popravljeno) Za vikend je bilo zopet napovedano še uporabno vreme in s slabimi obeti v prihajajočem tednu. In sva šla na furo po GEM 17 adv (malo dodelani) do Črnega Kala. V nedeljo zjutraj na krajše otipavanje steze v Griži (dokler ni bil opažen neustrezen položaj ventilčka). Nadaljevanje do Kozine je bilo po GEM 17 heavy. Tam sva jo ubrala vsak po svoje. Meni se je mudilo na dogovorjeni obisk v Lj in sem jo ucvru, pregrešno, po asfaltu po magistrali (po predhodno za cesto napumpanih gumah (2,0/2,0). Na celinskem delu "naše lepe" sem 2x potreboval pomoč toplega (in popravljenega ) čaja v toplih prostorih gostincev. Skupaj se mi je v 2 dneh obrnilo 300km. Drugi član pa si je vzel Ni3ousovo ob AC (od Razdrtega dalje spremenjeno). Super fajn je bilo, še posebno, ko pogledam skozi okno. ta prvi nujni čaj Na tricky delu, vzpon iz doline rečice Padež proti Ostrovica-i, je potrebna pazljivost - napeljan je električni pastir. Je pa pot tam sila slabo obiskana. Robidovje se je do dobra razraslo tudi na heavy delu Kastelec_Socerb. Popravljeno November 13, 2017. Popravil gsxf750 skalar36, Roman AT, BIF in 10 others 13
BRANE Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 a ste odpelali krog po progi v kamnolomu?
gsxf750 Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 pred 34 minutami, BRANE pravi: a ste odpelali krog po progi v kamnolomu? malo tu malo tam, mislim, da celega kroga XC sploh še ne poznam. Bil v drugo na lokaciji in vedno brez lokalnih znalcev. Sem pa v soboto že v mraku videl 2 enduraša (prvi brez in drugi v vrsti z lučjo), ko sta prečkala magistralko pri Črnem Kalu (gornjem). Kdo poznan?
Popularna objava Ni3ous Objavljeno November 15, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno November 15, 2017 Prodam sprednjo in zadnjo gumo Continental TKC 80, res poceni. Nove, nerabljene. PM 140/80/18 90/90/21 Aha pa da ne bom offtopic Včer sem novo kobilco v konjušnico prpelu: Pa sem ji najprej premontiral podkvice v nekaj bolj resnega: Pa še mal sem ji pretegnil noge: skalar36, gsxf750, jskrablin in 24 others 24 3
sayo Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 (popravljeno) Lepa Husa, naj ti služi P.S. pa žena ve da s dal 10 jurjev za po blatu furat, hehe ??? Popravljeno November 15, 2017. Popravil sayo Janezs, Ni3ous, BIF in 5 others 1 6 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno November 17, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno November 17, 2017 Današnje... Najprej med slikanjem bencin po tleh... Odkrivanje novih potk... Po hribih je blo še neki snega, okol nule...ampak z dobro opremo ni neprimernega vremena za furo... Utekanje... 60km. DAMI34, CINDAPP, sayo in 21 others 22 2
BIF Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 (popravljeno) Iskrene čestitke za novo "kobilico". Naj ti služi v dobrem in slabem. Videt je super mlinček. Kakšen servisni interval ima ta zadevca? Pa neko ime ji nadeni.... Popravljeno November 17, 2017. Popravil BIF Ni3ous 1
Tex Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 ko bom jaz enkrat vlki (predvidoma naslednje leto), se bom tudi probal zapeljat malo "grand enduro" .. za začetek kakšno TET progo po velebitu .. igc1, BIF, Janezs in 1 other 4
Popularna objava gsxf750 Objavljeno November 17, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 17, 2017 Na primorskem in v Istri je bilo danes sonce, razen Učke, ki je imela sivo pokrivalo. Razmere pa čisto zimske :-) jskrablin, Janezs, Nearrain in 17 others 16 4
gsxf750 Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 37 minutami, Ni3ous pravi: ... Utekanje... 60km. In kako gre Huska po terenu?
jskrablin Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 pred 38 minutami, BIF pravi: Kakšen servisni interval ima ta zadevca? Uraden je na 10k. Neuraden pa nekje na pol tega ali pa še malo manj. Na terenu trpita motor in sklopka rahlo drugačne obremenitve kot po cestah. BIF 1
BIF Objavljeno November 17, 2017 Opozori Objavljeno November 17, 2017 Hvala...vseeno respektabilen tovarniški interval. To pa omogoča že tudi kakšno resnejše daljše kombinirano on in off road potepanje. Torej je še upanje da ne ostanemo s samimi wannabe enduro-potovalniki....
Popularna objava Ni3ous Objavljeno November 18, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno November 18, 2017 On 17. 11. 2017 at 9:10 PM, gsxf750 said: In kako gre Huska po terenu? Leti ko sneta skira, faster than 60 FPS. 10 metrov podrasti v zraku, s tem da je 5 metrov nižje oster 90 stopinjski ovinek. gsxf750, hajoktejn, BIF in 8 others 5 1 5
spuzvica Objavljeno November 22, 2017 Opozori Objavljeno November 22, 2017 A mi lahko kdo svetuje ali je odsotnost prosojnosti prvega fairinga zelo moteca oz kriticna. Torej odlocam se med tema dvema nadomestkoma na moji stari Africi Twin, da bi jo malo shujsal in pretvoril v en rally machine, odstranil original stevce in tripmaster in nadomestil z enim samim manjsim digitalnim stevcem + Zumo. http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/africa-twin-rd07-rally-fairing-oem_345 in http://shop.motorbikeadventure.com/AFRICA-TWIN-750-RD07-07A-RALLY-SCREENFAIRING-KIT Razlika v ceni je vec kot ocitna Thx! Rok
Biker87 Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 Če mene vprašaš, kupi drugi motor... Mogoče si želel drug odgovor ampak realno, motor ima (po spominu) 230 kg, več kot 10% teže boš težko znižal, tudi če nanj vržeš 3K EUR. BIF in igc1 2
spuzvica Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 @biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim?? Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne... BIF in igc1 2
miklavc Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 (popravljeno) Ob 22. 11. 2017 ob 8:25, spuzvica pravi: A mi lahko kdo svetuje ali je odsotnost prosojnosti prvega fairinga zelo moteca oz kriticna. Torej odlocam se med tema dvema nadomestkoma na moji stari Africi Twin, da bi jo malo shujsal in pretvoril v en rally machine, odstranil original stevce in tripmaster in nadomestil z enim samim manjsim digitalnim stevcem + Zumo. http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/africa-twin-rd07-rally-fairing-oem_345 in http://shop.motorbikeadventure.com/AFRICA-TWIN-750-RD07-07A-RALLY-SCREENFAIRING-KIT Razlika v ceni je vec kot ocitna Thx! Rok Morda v razmislek: http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/B-CRLC9300 Meni najlepši rally kit za RD07, je pa tako kot je napisal Biker87, to so težki motorji že po naravi, vse kar ima več kot 1 cilinder je za neke res hude off-road terene pretežko. Imajo pa večji motorji nek svoj čar pri terenski vožnji ki jih noben drug motor ne ponuja poleg teže seveda ----------------------------------------- Med pisanjem moje objave, si že drugo objavil Na africi najbolj "trpi" vzmetenje, če imaš resen namen obdržat Africo nameni svoj denar tja (Boano marzochi vilice in Ohlins zadnji amortizer so dobavljive kot kit in pašejo na Africo brez predelav ampak imajo kar lepo ceno, druga cenejša opcija je prednji del iz LC8 in NTR ali HyperPro zadnji amortizer), in nekaj malega v stilsko preobrazbo pa so dober za nekaj let Preden sem nabavil LC8 sem imel plan obnovit Africo v "Rally" stilu ampak so cene rabljenih bile previsoke za moj projekt. Popravljeno November 23, 2017. Popravil miklavc gsxf750, igc1 in BIF 3
Biker87 Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 Miklavc ima prav kar se tiče vzmetenja, to je prva stvar, ki jo je vredno predelat na tem motorju. Sam sem imel projekt z RD04 pred nekaj leti, in nastalo tole... - perfect fairings sprednja maska - zadnji del od XR 650 Razen rally izgleda nekega benefita ni bilo v teh plastikah. Kasneje sem se razbil na Trojanah in zlomil ključnico / uničil motor. Kaj kupit? Ne vem... odvisno kaj, kam hočeš... mogoče kak BMW Xchallange, KTM 690, DR 650 701 DXR16, Janezs, Ni3ous in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se