Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Malce off topic, ampak ker je KTMjeva EXC tema umrla že pred desetletjem, in ker je tu govora o malo daljših vožnjah kot v sosedovo hosto... Kakšne imate izkušnje z nakupom posode za gorivo z večjo kapaciteto?

Trenutno imam težave najt nekaj, kar bi sploh pasalo na moj EXC 250 2005.:/ S polnim tankom prevozim cca 70-80 km do rezerve (7,5 L), kar je hudo malo in terja vsaj 5L rezervo v nahrbtniku. Je kdo imel težave z večjo posodo pri padcih, v smislu, da bi se tank poškodoval in puščal?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, svobodnaptica01 pravi:

Malce off topic, ampak ker je KTMjeva EXC tema umrla že pred desetletjem, in ker je tu govora o malo daljših vožnjah kot v sosedovo hosto... Kakšne imate izkušnje z nakupom posode za gorivo z večjo kapaciteto?

Trenutno imam težave najt nekaj, kar bi sploh pasalo na moj EXC 250 2005.:/ S polnim tankom prevozim cca 70-80 km do rezerve (7,5 L), kar je hudo malo in terja vsaj 5L rezervo v nahrbtniku. Je kdo imel težave z večjo posodo pri padcih, v smislu, da bi se tank poškodoval in puščal?

 

Za tvoj letnik motorja imas 3 moznosti:

1. Najvecji možen je Acerbis 25l tank (6.6gal). Obstaja v oranžni ali natural barvi, cena malo čez 300€

acerbis_fuel_tank_ktmsxsxfexc125cc525cc2

2. Avstralski Aqualine Safari tank s kapaciteto 15l. Najceneje ga dobis direk iz avstralije za cca 550€, evropski posredniki imajo ceno cca 150-200€ višjo.

CIMG0513.jpg?w=480&h=480&fit=clip

3. KTM XC/MXC Safari tank, kapaciteta cca 13l. Tu in tam se pojavi kak rabljen na ebayu za cca 150-200€. Tega imam tudi sam, prej na exc300, zdaj na exc450.

IMG_20170620_182349.thumb.jpg.f63cc99e12e97c7f9bc7733e08e91002.jpg

IMG_20171031_112303_1.thumb.jpg.2f2034e3ad0030a2b01c1549f3026f7e.jpg

Edini problem tega tanka je, da ga ne mores zmontirat cez zaščito za hladilnike in da če ne uporabiš XC/MXC sedeža se linija sedeža in tanka ne ujema, drugace original EXC tank paše.

Lp, M!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, miklavc pravi:

Za tvoj letnik motorja imas 3 moznosti:

1. Najvecji možen je Acerbis 25l tank (6.6gal). Obstaja v oranžni ali natural barvi, cena malo čez 300€

 

Hvala za info, sama sem našla samo tega prvega za 25L. Je imel kdo težave s poškodbo teh tankov ob padcu, glede na to, da kar precej štrlijo ven napram originalu?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, svobodnaptica01 pravi:

Hvala za info, sama sem našla samo tega prvega za 25L. Je imel kdo težave s poškodbo teh tankov ob padcu, glede na to, da kar precej štrlijo ven napram originalu?

 

Ni problema, tile tanki so rally preverjeni tako da nič bat ;) A vseh ameriških forumih kjer sem član, nisem zasledil še nobenega poročila/objave da bi kdo prebil tank. En MXC/XC tank bi povsej verjetnosti še lahko zrihtal če rabiš. 

Če te še kaj zanima pa lahko pišeš na ZS, da ne smetiva teme ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, BRANE pravi:

a ste odpelali krog po progi v kamnolomu?

malo tu malo tam, mislim, da celega kroga XC sploh še ne poznam. Bil v drugo na lokaciji in vedno brez lokalnih znalcev.

Sem pa v soboto že v mraku videl 2 enduraša (prvi brez in drugi v vrsti z lučjo), ko sta prečkala magistralko pri Črnem Kalu (gornjem). Kdo poznan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskrene čestitke za novo "kobilico". Naj ti služi v dobrem in slabem. Videt je super mlinček.

Kakšen servisni interval ima ta zadevca?

Pa neko ime ji nadeni....

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, BIF pravi:

Kakšen servisni interval ima ta zadevca?

Uraden je na 10k. Neuraden pa nekje na pol tega ali pa še malo manj. Na terenu trpita motor in sklopka rahlo drugačne obremenitve kot po cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala...vseeno respektabilen tovarniški interval. To pa omogoča že tudi kakšno resnejše daljše kombinirano on in off road potepanje.

Torej je še upanje da ne ostanemo s samimi wannabe enduro-potovalniki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo svetuje ali je odsotnost prosojnosti prvega fairinga zelo moteca oz kriticna. Torej odlocam se med tema dvema nadomestkoma na moji stari Africi Twin, da bi jo malo shujsal in pretvoril v en rally machine, odstranil original stevce in tripmaster in nadomestil z enim samim manjsim digitalnim stevcem + Zumo.

http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/africa-twin-rd07-rally-fairing-oem_345

in 

http://shop.motorbikeadventure.com/AFRICA-TWIN-750-RD07-07A-RALLY-SCREENFAIRING-KIT

Razlika v ceni je vec kot ocitna :)

Thx!

Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene vprašaš, kupi drugi motor...

Mogoče si želel drug odgovor ampak realno, motor ima (po spominu) 230 kg, več kot 10% teže boš težko znižal, tudi če nanj vržeš 3K EUR.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim??

Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 11. 2017 ob 8:25, spuzvica pravi:

A mi lahko kdo svetuje ali je odsotnost prosojnosti prvega fairinga zelo moteca oz kriticna. Torej odlocam se med tema dvema nadomestkoma na moji stari Africi Twin, da bi jo malo shujsal in pretvoril v en rally machine, odstranil original stevce in tripmaster in nadomestil z enim samim manjsim digitalnim stevcem + Zumo.

http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/africa-twin-rd07-rally-fairing-oem_345

in 

http://shop.motorbikeadventure.com/AFRICA-TWIN-750-RD07-07A-RALLY-SCREENFAIRING-KIT

Razlika v ceni je vec kot ocitna :)

Thx!

Rok

 

Morda v razmislek: http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/B-CRLC9300 

Meni najlepši rally kit za RD07, je pa tako kot je napisal Biker87, to so težki motorji že po naravi, vse kar ima več kot 1 cilinder je za neke res hude off-road terene pretežko. Imajo pa večji motorji nek svoj čar pri terenski vožnji ki jih noben drug motor ne ponuja :D poleg teže seveda :ninja:

-----------------------------------------

Med pisanjem moje objave, si že drugo objavil :) Na africi najbolj "trpi" vzmetenje, če imaš resen namen obdržat Africo nameni svoj denar tja (Boano marzochi vilice in Ohlins zadnji amortizer so dobavljive kot kit in pašejo na Africo brez predelav ampak imajo kar lepo ceno, druga cenejša opcija je prednji del iz LC8 in NTR ali HyperPro zadnji amortizer), in nekaj malega v stilsko preobrazbo pa so dober za nekaj let ;) 

Preden sem nabavil LC8 sem imel plan obnovit Africo v "Rally" stilu ampak so cene rabljenih bile previsoke za moj projekt. 

 

Popravljeno . Popravil miklavc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miklavc ima prav kar se tiče vzmetenja, to je prva stvar, ki jo je vredno predelat na tem motorju. 

Sam sem imel projekt z RD04 pred nekaj leti, in nastalo tole...

- perfect fairings sprednja maska

- zadnji del od XR 650

Razen rally izgleda nekega benefita ni bilo v teh plastikah. Kasneje sem se razbil na Trojanah in zlomil ključnico / uničil motor.

 

Kaj kupit? Ne vem... odvisno kaj, kam hočeš...

mogoče kak BMW Xchallange,  KTM 690,

DR 650

701

 

 

 

 

8B817330-1984-40E7-AABD-EFB84FEC3269.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!