Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A je prva slika iz Lure parka? Vreme vidim kot naročeno :D

Kaj pa delaš na drugi sliki?

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Ni3ous pravi:

A je prva slika iz Lure parka? Vreme vidim kot naročeno :D

Kaj pa delaš na drugi sliki?

Seveda :)Vreme je bilo tako v 80% casa mojega potavanja. Jakna+dezjak :)

na drugi sliki pa poskusam fiksirat prtljaznik z gurtnami in lesenimi palicami, oba vijaka sta se namrec od vibracij odlomila v subframe-u. Improviziram in sraufam. Na sreco je bilo to samo ene 20% potovanja :)

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)

Lepooo!

Tale zadnja mislim da vem kje je nastala :D.  A je na B _ _ _ _ _?

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno
8 hours ago, Ni3ous said:

Lepooo!

Tale zadnja mislim da vem kje je nastala :D.  A je na B _ _ _ _ _?

V bližini ja, a obstaja kakšna luža, ki je ti  še nisi prevozil :)?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:P še velik jih je, upam da bom lahk do 60. leta enduriral, da jih čimveč obredem! 

 

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ce ima kdo kaksne GPX tracke za zanimive poti v Zasavju oz okoli Litije se toplo priporocam. V nedeljo moram skociti v Podkum in bi napravil kak krog po tistih koncih.

Thx!

Objavljeno

Razbijam si glavo:) imam 990adv, pa si želim še nekaj lažjega (990adv ne gre od bajte! tudi zaradi žene:) ).

Kakšne so moje želje?: da se lahko zapeljem kam dlje, na vikend do Cresa, Istre,... s tamalo mašinco, ki pa mora biti precej lažje obvladljiva kot 990.  Sicer nimam v planu ne vem kakšne ekstreme, kros proge,...ampak, recimo če bo čas dovoljeval kakšen TET, pa da se ne ustavim pred izzivom, kakor se sedaj z 990, ko raje ne grem, kot da 'zaglavim' kje s to težo...

Kombija nimam, prikolice tudi ne bom kupoval...tako da je edina izbira neka enduro, ki me prepelje tudi po cesti par 100km...Budget do 6k. Nekako sem se najbolj zagrel za 690r... je 690 brca v temo ob 990adv?

Kakšni nasveti?

Objavljeno
pred 15 minutami, ofc pravi:

Razbijam si glavo:) imam 990adv, pa si želim še nekaj lažjega (990adv ne gre od bajte! tudi zaradi žene:) ).

Kakšne so moje želje?: da se lahko zapeljem kam dlje, na vikend do Cresa, Istre,... s tamalo mašinco, ki pa mora biti precej lažje obvladljiva kot 990.  Sicer nimam v planu ne vem kakšne ekstreme, kros proge,...ampak, recimo če bo čas dovoljeval kakšen TET, pa da se ne ustavim pred izzivom, kakor se sedaj z 990, ko raje ne grem, kot da 'zaglavim' kje s to težo...

Kombija nimam, prikolice tudi ne bom kupoval...tako da je edina izbira neka enduro, ki me prepelje tudi po cesti par 100km...Budget do 6k. Nekako sem se najbolj zagrel za 690r... je 690 brca v temo ob 990adv?

Kakšni nasveti?

Glej 640 ADV .

Objavljeno
pred 25 minutami, ofc pravi:

Razbijam si glavo:) imam 990adv, pa si želim še nekaj lažjega (990adv ne gre od bajte! tudi zaradi žene:) ).

Kakšne so moje želje?: da se lahko zapeljem kam dlje, na vikend do Cresa, Istre,... s tamalo mašinco, ki pa mora biti precej lažje obvladljiva kot 990.  Sicer nimam v planu ne vem kakšne ekstreme, kros proge,...ampak, recimo če bo čas dovoljeval kakšen TET, pa da se ne ustavim pred izzivom, kakor se sedaj z 990, ko raje ne grem, kot da 'zaglavim' kje s to težo...

Kombija nimam, prikolice tudi ne bom kupoval...tako da je edina izbira neka enduro, ki me prepelje tudi po cesti par 100km...Budget do 6k. Nekako sem se najbolj zagrel za 690r... je 690 brca v temo ob 990adv?

Kakšni nasveti?

690 "ustreza tvojim zahtevam" . Samo to še vedno ni neka "hard/lahka zadeva" . 150kg je še vedno kar konkretnih, če kje obtičiš. 690 ni ravno pojem udobja in je precej "živčna zadeva" v primerjavi z 990 (precej več prestavljanja in nobene vetrne zaščite) .

lp

Objavljeno
1 hour ago, ofc said:

Razbijam si glavo:) imam 990adv, pa si želim še nekaj lažjega (990adv ne gre od bajte! tudi zaradi žene:) ).

Kakšne so moje želje?: da se lahko zapeljem kam dlje, na vikend do Cresa, Istre,... s tamalo mašinco, ki pa mora biti precej lažje obvladljiva kot 990.  Sicer nimam v planu ne vem kakšne ekstreme, kros proge,...ampak, recimo če bo čas dovoljeval kakšen TET, pa da se ne ustavim pred izzivom, kakor se sedaj z 990, ko raje ne grem, kot da 'zaglavim' kje s to težo...

Kombija nimam, prikolice tudi ne bom kupoval...tako da je edina izbira neka enduro, ki me prepelje tudi po cesti par 100km...Budget do 6k. Nekako sem se najbolj zagrel za 690r... je 690 brca v temo ob 990adv?

Kakšni nasveti?

  •  

Jaz se z lc4 še nisem uspel tako zaplezat, da se nebi izvlekel iz situacije, pa naj bo to blato v hosti, šodr, kamenje ali pa vse skupaj in pod določenim naklonom za povrh. Prednost, ki jo lc4 omogoča je pa tudi tranzit in km servisni interval, ne wh. Ni najlažji, je pa precej trpežen, tako performančno in nenazadnje tudi po teži v vsem pomete z dualsport konkurenco, sploh novejši modeli...z izjemo specjalke husaberg 650...Če je govora o udobju, ga ima pa vsaka še lažja skokica kvečjemu še manj. V primerjavi z 990 je velika razlika, po suhi teži res da samo 33,5%, po obvladovanju na terenu pa vsaj 50%.

Objavljeno
Ob 29. 12. 2018 ob 20:14, Kmet2 pravi:

Če boš prodajal me prosim kontaktiraj , hvala, lp

Prodaja...

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Miran 750 iščem , hvala vseno.

Objavljeno
pred 10 urami, ofc pravi:

Kakšni nasveti?

640 Adv če te ni 'strah' malo starejšega in zelo analognega motorja. Ima pa gromozanski kesl, vetrno zaščito in prostor za prtljago. Pa vibrira ornk. Res ornk.

690/701 v kolikor hočeš sodobnejši agregat, ABS. Po dosegu in placu za prtljago sicer nima za pol bureka napram 640 Adv.

150 kil res ni malo (640 bolj 160) sam to gre lih kam češ. Bo prej voznik odnehal, kot motor.

Ima smisla? To veš sam. Meni ma smisla met triala, hard enduro in 640. Eni so mnenja da sem mal  ? sam se ne sekiram okoli tega. 

Objavljeno

 

pred 10 urami, ofc pravi:

Imam 990adv, pa si želim še nekaj lažjega (990adv ne gre od bajte! tudi zaradi žene:) ).

Kakšni nasveti?

 

KTM 640 Adventure. Old school, WP fedri, frgazar, kurbl, 21/18, mene nč ne trese, kaj še čš?

Kot tvoj 990 tudi moj 640 ne gre od bajte... takih ne delajo več.

Objavljeno

No, ampak 690 je verjetno se lazje 'obvljadljiv' izven terena, kot 640? Mi 'offroad' pri tej izbiri, vec pomeni, ker cestni transfer verjamem, da ne bo nek velik problem z 690. Zadaj torba, mogoce tank torba, vrh glave za vikend? bi kombinacija 990/690 cisto lepo spilala, al bi premalo pridobil na terenu napram 990? 

Objavljeno

990 je težaven na terenu napram 690. Kr @spuzvica vprašaj, ki je šal s stare Africa Twin na AJP PR7... nekako primerljiv preskok v teži. Ni lih primerjave, 990 je v štartu težji za žakl cementa (in še kaj poleg). To se konkretno pozna. Bolj terensko naravnani od 690/640/701 so samo še hard enduro stroji.

Najboljše da si nekje probaš sposodit 690 ali kak po teži primerljivega in se sam prepričaš. Nadaljno debato (v kolikor se ti zdi potrebna) pa bi preselili v primerno temo :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!