Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Pravkar, SF pravi:

So bili ti adapterji slučajno namenjeni tudi montaži krmila iz fi22mm na fi28mm? Ker v tem primeru imajo zamaknjene vijake...

So bli ja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pocajtaj se, zima je pravi čas za celjenje ran...preverjeno :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sm gledal tele kitajske riserje s čepom, da jih lahko vrtiš naprej-nazaj, pa moram priznati, da me je minilo. Še ne dolgo nazaj je Dr. Jakob imel pomisleke o pregovorni kakovosti kitajskih nizkocenivnih izdelkih iz aluminija. Se ni motil. Sicer je večina stvari na motorjih narejena na kitajskem, vendar pod nadzorom. Problem kitajske robe je v zavajanju pri oznakah in kakovosti materialov. Imajo pa tudi kitajci višji razred, a je tudi cena skoraj evropska.  Sam sem sicer naročil ene ročke. Bodo uporabne kot izhod v sili...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Tiste čarobne krpice imam s seboj in vsake toliko obrišem umazanijo :lol1:.

Hude so! Res dobr pucajo! Ampak a ti to pucaš še u kombiju, al ga prej razložiš?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hajoktejn, pocajtej se, dobro, da se je vse skupaj kolkr tolk srečno končalo!

Poviške pa raje s kakšnega CNC porezkanega kosa Al naroči, saj so dragi, ampak trdnostno precej boljši, kot ulitki, da bomo, če bo zneslo, še kakšen Enguro prijavili :-)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff Hajoktejn kaj takega nobenemu ne privoščimo. 

Pocajtej se dec! 

Poviški so najbrž s časom dobili nekaj udarcev, vibracij in obremenitev. Materijal se zmatra, potem  pa enkrat odleti. Samo kaj ko tega ne moremo predvidevat vedno pravočasno.

 

Pri škornjih sem tut na lastni koži izkusil, da so samo najboljši dovolj dobri. 

Pomembno da je gleženjski del po sistemu panta, ki omogoča samo naravne gibe gležnja, pa tudi tak škorenj  je bolj kompakten v tem predelu.

 

Primerjava škornja brez gleženjske ojačitve:
dxwuvo.jpg

 

Škorenj z gleženjsko ojačitvijo in pant sistemom:

crossfire-2.jpg

Tudi nadgleženjski del je precej ojačan s plastiko.

Ne trdim da tak škorenj vse reši, niti ne vem ali bi tak škorenj rešil Hajoktejnovo situacijo, ker ne poznam podrobnosti padca. Je pa zagotovo to sistem škornja ki nudi največ zaščite in je treba biti pozoren pri nakupu,  da je škorenj tako narejen, če hočemo imeti kar se da najbolj zaščitene noge. Na Dakarju imajo vsi tak sistem škornjev. Je pa tut najdražji. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Ni3ous pravi:

 

Ne trdim da tak škorenj vse reši, niti ne vem ali bi tak škorenj rešil Hajoktejnovo situacijo, ker ne poznam podrobnosti padca. 

Bi, sem preprican da bi blo bols ze ce bi mel sidi adventure obute, ker majo sistem "pantov" in ne puscajo da se skorenj zvija levo/desno  naprej/nazaj.

In ja, se popolnoma strinjam da za take voznje morjo bit skornji 1A. Lesson learned :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Ni3ous pravi:

No dobro! Upam pa da se še bralci kaj naučijo iz naših lekcij. 

Imaš zlom ali kaj?

Se strinjam, zato sem tud objavil. 

Zlom neke kosti v gleznju ja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, SF pravi:

Jeba je edin, ker tega škornja nekdo z malce močnejšo nogo ne spravi pod hlačnico...

Obstajajo tudi "over the boot" hlače namenjene prav temu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, hajoktejn said:

Se strinjam, zato sem tud objavil. 

Zlom neke kosti v gleznju ja. 

Želim ti hitro okrevanje. Drugače pa look at the bright side: bolš zdej kot spomladi :fredyjecar:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, SF pravi:

Jeba je edin, ker tega škornja nekdo z malce močnejšo nogo ne spravi pod hlačnico...

Zakaj bi ga pa tlačil pod hlačnico?

Jaz tega nikoli nisem maral in samo zelo izjemoma vlačim hlačnice čez škornje (edino v dežju) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, SF pravi:

Jeba je edin, ker tega škornja nekdo z malce močnejšo nogo ne spravi pod hlačnico...

Jeba je ker jo tisti z širokim stopalom tud lahko samo gledamo takšne škornje , sem jih od KTM sprobal , ne bi zdržal v njih 1h ......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

Jeba je ker jo tisti z širokim stopalom tud lahko samo gledamo takšne škornje , sem jih od KTM sprobal , ne bi zdržal v njih 1h ......

Sem imel iste probleme dober mesec nazaj. Na koncu sem vzel gaerne, so lepo široki in pašejo ko ata na mamo :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Žan96 pravi:

Obstajajo tudi "over the boot" hlače namenjene prav temu

Katere imaš v mislih?

pred 2 urami, franc pravi:

Zakaj bi ga pa tlačil pod hlačnico?

Jaz tega nikoli nisem maral in samo zelo izjemoma vlačim hlačnice čez škornje (edino v dežju) .

lp

hmmm dajmo se najprej razumet, da je problem v debelini hlačnic, kros hlače, ki so sicer narejene nošenju v škorenj pa niso ravno najboljša izbira za zimske vožnje. Sam težko spravim pod svoje stare hlače že Formo adventure, pa je zelo nežen škorenj. TX terrain kateri mi leži pod ponkom ne spravim pod hlače niti z odpeto zadrgo. Če hočem stlačit hlače s podlogo v škorenj, pa ne morem zapet škornja... Pod hlačnico tlačim hlače predvsem zaradi mraza in vode... 

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ima dvoje Sidi škornje (Discovery in Flexforce) pa  pri obeh ni problem ne eno ne drugo (samo "paščke" moram prestaviti) . Kar se mraza tiče je meni neprimerno boljše, da so hlačnice v škornjih, voda je pa drug problem (problem mi je dež, pri kakšnem prečkanju in lužah pa imam še vedno raje hlačnice v škornjih) . Nimam ravno tankih nogic (ravno "nabildan" pa tudi nisem) . Očitno pa so to osebne preference.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, SF pravi:

hmmm dajmo se najprej razumet, da je problem v debelini hlačnic, kros hlače, ki so sicer narejene nošenju v škorenj pa niso ravno najboljša izbira za zimske vožnje. Sam težko spravim pod svoje stare hlače že Formo adventure, pa je zelo nežen škorenj. TX terrain kateri mi leži pod ponkom ne spravim pod hlače niti z odpeto zadrgo. Če hočem stlačit hlače s podlogo v škorenj, pa ne morem zapet škornja... Pod hlačnico tlačim hlače predvsem zaradi mraza in vode... 

Jaz imam ene hlače Hein Gericke Gore-Tex. So mi prevelike. Širina v pasu: 54cm. Širina hlačnice spodaj : 23cm (zadrga zaprta) oz. 29cm (zadrga odprta). Najdaljša dolžina (od zgornjega roba pasu do spodnjega roba hlačnic): 109cm. Če ti pridejo prav, morda kot sekundarne oz. za čez osnovne, ti jih dam po res sindikalni ceni. Več na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎14‎.‎12‎.‎2016 at 12:10, hajoktejn pravi:

 

Nauk št.1 - ne kupuj kitajskih poviškov balance

20161214_095843.jpg

 

Poviške si daj narediti sam, montiraj jih pod original klemo krmila. Imel sem alu fi-je caa 30-35 mm (korikor je fi podložke), višine 70mm, vstavljene kot sem ti opisal, oz, med original klemo in podložko (gumi). Potrebuješ samo daljše vijake, kateri pride skozi klemo, podaljšek, in križ vilic.

Kot sem omenil imel sam 70mm poviške, sam sem velik 194 in so bili ravno prav za stoječo vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 12. 2016 at 9:33, RSa pravi:

Poviške si daj narediti sam, montiraj jih pod original klemo krmila. Imel sem alu fi-je caa 30-35 mm (korikor je fi podložke), višine 70mm, vstavljene kot sem ti opisal, oz, med original klemo in podložko (gumi). Potrebuješ samo daljše vijake, kateri pride skozi klemo, podaljšek, in križ vilic.

Kot sem omenil imel sam 70mm poviške, sam sem velik 194 in so bili ravno prav za stoječo vožnjo.

Sem probal tud to; ni mi blo všeč ker sem po vsakem zvračanju motorja mel balanco čisto postrani. 

Tole se mi je najbolj obneslo in sem tud zmontiral nazaj. 

20161221_093112.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!