Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jelen Mateja

SUZUKI DR 800 (S+BIG)

Recommended Posts

Jelen Mateja

Hola! Iscem rezervni del za Suzuki DR 800 S, in sicer navitje za vzig (rotor), letnik "92. Ce kdo ve za kaksen motoodpad, telefonsko stevilko, karkoli o taksnih in podobnih mestih zbiranja "ropotij",...

041/793 800, Damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Dej vpraši Barboriča v Žužemberku, k ma servis za suzo.

Sicer pa kolikor vem je teh strojev pri nas izredno malo.Dosedaj sem videl le enega na enemu motozboru in mi je bil prec všeč.

Je že super za videt, sam je tega že dolg.Saj zdaj jih pa itak ne delajo več.

Koliko cilindrov pa ma sploh ta zadeva?

LP

LEteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Hudo!!!!!!En cilinder pa 800 kubov!!!!! :D :D

Jest bi ga prec imel samo pri nas je problem najbrž dobit rabljenega.

Sej pravim ob prvem pogledu nanj mi je postal všeč.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

wrong.800 ccm in cca.50 KM.zaradi vibracij sicer rad odpade kaksen del,samo pri KTM in podobnih ni veliko drugace.srednja hitrost bata namrec ni pretirana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoRossi

Noja, noja to drži.

Sam bi pričakoval pri taki potovalni enduri (če sm vidu prov po slikah) da bi mela 2 celindra protv zarad ugodbja (vibracij).

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom
800ccm na en celinder :shock:

To so pa pol generalke kr pogoste rajt?

sej ni cvajtaktar.

LP

PS: mislim da sem enega videl v oglasniku, al na avtonetu al nekje. Se prodaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mimixtz

Ampak nabijat pa more, nabijat. Pa sej elektro starter pa valda ma, ne?

Enkrat sem namreč za ene 2 uri dobil DR 650 brez elektrošterterja, pa sem se moral kar ene 5 minut učit tiste fore z dekompresorjem, pa neki kao ''napumpat'', pa še prej da na vago pride... Kljub temu se mi zdi, da zna bit kar neprijetno, če nisi vešč tega in ti zadeva sredi križišča crkne. Ojoj, sem zašel s teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

DR 800 ni bil ravno prodajna uspešnica, je pa žagal na Dakarju...

svojčas je MAICO delal 2 takt krosko z 700+nekaj kubiki,1 cilider, baje da je bila živa norija, maloserijska vintage zadeva

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Na avtonetu (DR 800) sem zasledil tega Suzukija. Nahaja se v mariboru. Je malo podrsan po levi strani, ampak drugače lastnik pravi, da je ok! V kratkem se bom peljal ga pogledat, do tačas pa prosim cas, da napišete o tem "največjem enocilindrašu" kakšen stavek. Pozna kdo ta motor, ki se prodaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

... do tedaj pa prosim "cas" - pa je seveda mišljeno "vas"!

Teh 800ccm v enem cilindru pa mora redno "rigati"! :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejko

Tudi jaz sem gledal ta motocikel............zgleda v redu....

nisem ga pa še šel pogledat.........poročaj,ko si ga boš ogledal,ok ?

LP Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
urqlle

Teh motorjev pa ni veliko v sloveniji ali pač? Škoda edino, ker ima 800 kubov, padeš v zadnji razred...no če to ni problem, drgač je pa zanimiv motor tko na pogled!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

:OK:

Za vse tiste, ki vas zanima kako se je BIG odrezal v testih....tistega časa...

poglej si na.... :slap:

ENOLONČNICA vs. GUMIJASTA KRAVA(tekst je v Nem.)

dr_vs_bmw.htm

post-6275-1110024017.jpg

post-6275-1110024093.jpg

post-6275-1110024137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big
:OK:

Za vse tiste, ki vas zanima kako se je BIG odrezal v testih....tistega časa...

poglej si na.... :slap:

ENOLONČNICA vs. GUMIJASTA KRAVA(tekst je v Nem.)

:oops: :kva2:

:worship:

Poglej si na tej srani(tekst je v nem.)

Pa še slike od moje zverine.... :OK: :yea2:

post-6275-1110035376_thumb.jpg

post-6275-1110035474_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

samo enkrat sem ga videl, mislim..

sicer pa sem slišal, da dr-ji niso glih zgled okretnosti, ki bi jo pričakovali od soft endure...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr-big

Dejstvo je ,da je motor težek 200kg :hmm: .....in daje na zažetku vtis neokretnosti in neobvladljivosti.....vendar čes čas ali nekaj km se ta občutek porazgubi, ko pri dodajanju plina občutiš nabijanje te ENOLONČNICE in brez težav in prestavljanja v nižjo prestavo prečkaš vsak klanec......najhitreje na kakšni makadamski stezi.

Tudi nosilnost te zverine govori zase.... :slap: ...nanj naložiš sopotnico, tri polne kovčke z kozmetiko.....in 180kg kasneje se furaš kot poprej brez...(seveda če sovoznica sodeluje).. :eek: ..in vibracije se porazgubijo.... :SS

Sem že vozil Afriko in poskušal primerjati, Honda vs. Suzi....res je na hondi bistveno manj tresljajev.....spredaj vilice trše... pa še težišče motorja se mi je

zazdelo mau boljše porazporejeno...Ko pa sem jo nabasal pa čisto drug motor :xx: .....tud ni kaj bolj priročna od suze!

Seveda bom kot lastnik te zverine pisal same dobre.. :OK: ...seveda so big-a poiskusili že drugi znanci, prijatelji-motoristi že dlje časa in ga spontano oceneli kot dober in precej zanimiv motor. :blush:

To je to :love1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Kakšna pa je kaj poraba?

Koliko pride zavarovanje?

ps. Pa naj se že malo otopli!! :angry: :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Roger G. Jagger
      Zivjo, da mal obudim temo. Je v LJ kaksen serviser, da bi preveril, zakaj zadnja zavora ne grabi, kot bi morala...trse na stisk in pa sila zaviranja je mnogo slabsa (dobr da mi rekuperacija zavira)....! Ce bi pa kdo iz foruma znal in je iz LJ....se pa z veseljem pri njemu oglasim in denarce pustim...   hvala, lp   slika zadnjega diska (tole ni OK)?!
    • Nja
      ja, jaz pa med 40-41 in ponavadi tudi za moškimi modeli pogledam.  Pa tudi to ni ziher  
    • Tedybear
      Nisi razumel. Tvega tisti, ki bo na moji parceli delal nekaj, kar je nesprejemljivo in nezakonito.  Tiste tvoje homo izpade bom preslišal......če bi pa rad o svojih  tovrstnih izkušnjah kaj napisal, pa motoforum še nima primerne teme.
    • smasher
      Mislim da sem v tej temi že parkrat omenil "moredne klasike" torej oživitve staih modelov iz strani kitajcev MASH, Romet, AS, še in še jih je.. To je eden od IT dobavciteljev ki ima vse to in tudi Royale. https://www.royalmotoitalia.it/index.html in Kitajski proizvajalec ki proizvaja tole SOMOTO http://www.somoto.cn/index.php?s=mall  
    • avtomoto
      Bravo za opravljen "izlet" ! Pa še malo heca. Očitno drži trditev, da ima mlad motorist trdega, star motorist pa mehkega . . . . . . Top Case, da ne bo kakšnega nesporazuma ! 😜    
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!