Jump to content

SUZUKI DR 800 (S+BIG)


Jelen Mateja

Recommended Posts

Hola! Iscem rezervni del za Suzuki DR 800 S, in sicer navitje za vzig (rotor), letnik "92. Ce kdo ve za kaksen motoodpad, telefonsko stevilko, karkoli o taksnih in podobnih mestih zbiranja "ropotij",...

041/793 800, Damjan

Link to comment
Share on other sites

Dej vpraši Barboriča v Žužemberku, k ma servis za suzo.

Sicer pa kolikor vem je teh strojev pri nas izredno malo.Dosedaj sem videl le enega na enemu motozboru in mi je bil prec všeč.

Je že super za videt, sam je tega že dolg.Saj zdaj jih pa itak ne delajo več.

Koliko cilindrov pa ma sploh ta zadeva?

LP

LEteči

Link to comment
Share on other sites

Hudo!!!!!!En cilinder pa 800 kubov!!!!! :D :D

Jest bi ga prec imel samo pri nas je problem najbrž dobit rabljenega.

Sej pravim ob prvem pogledu nanj mi je postal všeč.

LP

Leteči

Link to comment
Share on other sites

wrong.800 ccm in cca.50 KM.zaradi vibracij sicer rad odpade kaksen del,samo pri KTM in podobnih ni veliko drugace.srednja hitrost bata namrec ni pretirana.

Link to comment
Share on other sites

Noja, noja to drži.

Sam bi pričakoval pri taki potovalni enduri (če sm vidu prov po slikah) da bi mela 2 celindra protv zarad ugodbja (vibracij).

Link to comment
Share on other sites

800ccm na en celinder :shock:

To so pa pol generalke kr pogoste rajt?

sej ni cvajtaktar.

LP

PS: mislim da sem enega videl v oglasniku, al na avtonetu al nekje. Se prodaja.

Link to comment
Share on other sites

Ampak nabijat pa more, nabijat. Pa sej elektro starter pa valda ma, ne?

Enkrat sem namreč za ene 2 uri dobil DR 650 brez elektrošterterja, pa sem se moral kar ene 5 minut učit tiste fore z dekompresorjem, pa neki kao ''napumpat'', pa še prej da na vago pride... Kljub temu se mi zdi, da zna bit kar neprijetno, če nisi vešč tega in ti zadeva sredi križišča crkne. Ojoj, sem zašel s teme.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

DR 800 ni bil ravno prodajna uspešnica, je pa žagal na Dakarju...

svojčas je MAICO delal 2 takt krosko z 700+nekaj kubiki,1 cilider, baje da je bila živa norija, maloserijska vintage zadeva

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Na avtonetu (DR 800) sem zasledil tega Suzukija. Nahaja se v mariboru. Je malo podrsan po levi strani, ampak drugače lastnik pravi, da je ok! V kratkem se bom peljal ga pogledat, do tačas pa prosim cas, da napišete o tem "največjem enocilindrašu" kakšen stavek. Pozna kdo ta motor, ki se prodaja?

Link to comment
Share on other sites

Teh motorjev pa ni veliko v sloveniji ali pač? Škoda edino, ker ima 800 kubov, padeš v zadnji razred...no če to ni problem, drgač je pa zanimiv motor tko na pogled!

Link to comment
Share on other sites

:OK:

Za vse tiste, ki vas zanima kako se je BIG odrezal v testih....tistega časa...

poglej si na.... :slap:

ENOLONČNICA vs. GUMIJASTA KRAVA(tekst je v Nem.)

dr_vs_bmw.htm

post-6275-1110024017.jpg

post-6275-1110024093.jpg

post-6275-1110024137.jpg

Link to comment
Share on other sites

:OK:

Za vse tiste, ki vas zanima kako se je BIG odrezal v testih....tistega časa...

poglej si na.... :slap:

ENOLONČNICA vs. GUMIJASTA KRAVA(tekst je v Nem.)

:oops: :kva2:

:worship:

Poglej si na tej srani(tekst je v nem.)

Pa še slike od moje zverine.... :OK: :yea2:

post-6275-1110035376_thumb.jpg

post-6275-1110035474_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

samo enkrat sem ga videl, mislim..

sicer pa sem slišal, da dr-ji niso glih zgled okretnosti, ki bi jo pričakovali od soft endure...

Link to comment
Share on other sites

Dejstvo je ,da je motor težek 200kg :hmm: .....in daje na zažetku vtis neokretnosti in neobvladljivosti.....vendar čes čas ali nekaj km se ta občutek porazgubi, ko pri dodajanju plina občutiš nabijanje te ENOLONČNICE in brez težav in prestavljanja v nižjo prestavo prečkaš vsak klanec......najhitreje na kakšni makadamski stezi.

Tudi nosilnost te zverine govori zase.... :slap: ...nanj naložiš sopotnico, tri polne kovčke z kozmetiko.....in 180kg kasneje se furaš kot poprej brez...(seveda če sovoznica sodeluje).. :eek: ..in vibracije se porazgubijo.... :SS

Sem že vozil Afriko in poskušal primerjati, Honda vs. Suzi....res je na hondi bistveno manj tresljajev.....spredaj vilice trše... pa še težišče motorja se mi je

zazdelo mau boljše porazporejeno...Ko pa sem jo nabasal pa čisto drug motor :xx: .....tud ni kaj bolj priročna od suze!

Seveda bom kot lastnik te zverine pisal same dobre.. :OK: ...seveda so big-a poiskusili že drugi znanci, prijatelji-motoristi že dlje časa in ga spontano oceneli kot dober in precej zanimiv motor. :blush:

To je to :love1:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!