Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jelen Mateja

SUZUKI DR 800 (S+BIG)

Recommended Posts

dr-big
Kakšna pa je kaj poraba?

Koliko pride zavarovanje?

ps. Pa naj se že malo otopli!!  :angry:  :angry:

Men ni žru več kot 8l/100km....pa sn ga orn piču...noja tak tud ne..he,he :kva2:

Osnovno zav. pa zadnji razred...cca 135-tisoč....gas pa duge luči :eek: ...

post-6275-1110191958.jpg

post-6275-1110191982.jpg

post-6275-1110192013_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Registracije je kar nekaj!! Ampak j... ga :)

Potrošnja pa mislim da tudi lahko pade tam na 6-7 z normalno potovalno hitrostjo.

ps. Moja pa me že bedasto gleda, zakaj dnevno spremljam vremensko napoved! In redno klejem in pošiljam nekam te temperature :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamomu

Tak, motorček je že kakšen dober teden doma!!

Najprej sem seveda menjal olje in vse filtre (hvala ti Louis za res nizke cene!).

In tudi par drugih zadev še je bilo potrebno porihtati (nova svečka, novo desno ogledalo,... skratka malenkosti).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
Tak, motorček je že kakšen dober teden doma!!

Najprej sem seveda menjal olje in vse filtre (hvala ti Louis za res nizke cene!).

In tudi par drugih zadev še je bilo potrebno porihtati (nova svečka, novo desno ogledalo,... skratka malenkosti).

mamomu, kako zadovoljen z mašinco v praksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hirdan

Odločam se za nakup takšnega motorja pa me zanima kakšne so kaj zavore ker vidim da ma sam en disk? In mogoče kakšne težave se kaj pojavljajo... uglavnem čim več informacij..

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Kakšen je SUZUKI DR 800 BIG za daljša potovanja?

 

Govoril sem s Hrvatom, ki je imel z DR-om (750ccm) preko 250.000 kilometrov in je rekel, da je brezhiben kakor ur'ca... Nikoli nobenega problema!

Za dooooolge kozje steze in "kamnolome" menim, da je fajn motor...? :hmm::?

 

Kaj porečejo vaše izkušnje?

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
dromomaniac

Pri nas ni nobenega v prodaji..sem pa zasledil na moto.it enega od prvega lastnika, blizu slo. meje. Agregat je odlicen, zavore so malo slabse.. tako pisejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MIRci

Če hočeš vedeti vse dobre in slabe lastnosti, se obrni na kolega "offroad", ki ga ima že dolga leta in vem, da je bil na veliko srečanjih in vožnjah po brezpotjih. Tam je pustil za seboj tudi modele s KTM in podobnimi MK. Lastnik je pa že dolga leta. :OK:

post-18339-0-44361200-1384263041_thumb.jpg

Edited by MIRci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Offroad

E ovako, suzuki vozim vec 8 godina bez ikakvih problema, bez greske. Trenutno ima 60000 km i bezprekorno radi, mnogi govore da je zahtjevan za odrzavanje ali nista posebno na tom motoru nema za odrzavati. Hoce dobro ulje i redovno ga mijenjati kao i redovno zategnuti lanac na tegovima i to je sve sto ja radim i prezadovoljan sam. Meni smetaju prednji amortizeri, mek je naprijed pa pri kocenju dosta potone prednji kraj ali kod svih motora tih godina je to isto tako da i ne uzimam kao manu :D  Za dalja putovanja meni je super, potrosnja, brzina ma sve taman... Za novac za koji se prodaje po raznim oglasima je vise nego dobar motor. A i za lose puteve i makadame je super.

post-20975-0-73657700-1384287814_thumb.jpg

post-20975-0-58150700-1384287875_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Jes sm tud slišu da je neuničljiv, prav zanima kakšen velik bat ima

 

DR Big 105X90

 

Za primerjavo Kawasaki KLE 500 74.0 x 58.0, Yamaha XT 600 95X84 ali pa legendarna CB 750 four 61X63.  Angleži so dolgo časa verjel, da se iz enga cilindra ne da naredit mašine z več kot 500ccm. Očitno so živel v zmoti.

 

BTW Kakšno leto nazaj je bil v  enem MotoSi-ju celo nek test tega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Kakšen je SUZUKI DR 800 BIG za daljša potovanja?

 

Govoril sem s Hrvatom, ki je imel z DR-om (750ccm) preko 250.000 kilometrov in je rekel, da je brezhiben kakor ur'ca... Nikoli nobenega problema!

Za dooooolge kozje steze in "kamnolome" menim, da je fajn motor...? :hmm::?

 

Kaj porečejo vaše izkušnje?

 

 

Hja motor nima pomankljivosti jo imava pa midva...prekratke noge :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan

Vidim, da je tema že precej stara, ampak nima veze, mogoče se kdo še kaj spomni napisat...

 

Od znanca sem kupil DR800 BIG - SR43, letnik 92'... Malo ga še rihtamo (obnova amortizerja, zamenjava (dano gostejši Dot15) olja v vilicah, nov boljši disk, bolj agresivne zavorne ploščice, splošen servis - olje, svečki, filtri,...)...

 

imam pa eno idejo... Iz endurce bi naredil Supermoto... Pa sem že vse prilagodil, razen koles... Tako bi iz 21/17 palčnih naredil 17/17 palčne, vendar širše....

 

...ima kdo kakšno informacijo, kje se da kupit samo obroče na špice in za tubeless gume...

 

...vem da obstaja firma Excel, vendar sem mislil cenovno ugodnejše, vendar še zmeraj dovolj kvalitetne...!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan

Da ne bom samo nakladal - ta fotka, ki sem jo našel na netu, me je navdušila za predelavo v SM...

image.jpeg

Edited by pmarijan

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan

Ja - tudi (no zvitih ne bi bil najbolj vesel, pa čeprav se jih da popravit)...

 

Na E-bay sem že gledal, pa si kitajskih nekako ne upam kupit... Bi raje kakšne evropske...

 

Ni mus, da so ALU, še raje bi kovinske-kromirane, morajo pa biti na 36 lukenj za špice, tubeless in dimenzij:

- spredaj: 3,25"x17" za gumo širine 110

- zadaj: 4,5"x17" za gumo širine 150

 

Ve kdo za kakšne takšne obroče..!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan
pred 22 minutami, MiNa pravi:

Tole "pravi" Google na zastavljeno vprašanje. Se pa bojim, da bo cena 2 kratnik cene celega motorja.

načeloma je malo odvisno, kaj odtipkaš v brskalnik...

 

...tukaj recimo niti niso tako dragi...:

 

http://www.central-wheel.co.uk/price_lists/classic_price_list.pdf

 

...recimo pri Kitajcih z obveznim minimalnim naročilom....:

 

https://www.alibaba.com/product-detail/Supermoto-16-17-18-19-21_60372877347.html?spm=a2700.7724857.0.0.B6o2mG

 

...res pa je, da bo takoj cca 300 EUR za obe kolesi... Od Excela recimo niti enega obroča ne dobim za ta denar... Ne iščem pa celih koles, ker to je pa sploh nemogoče najdet, če nimaš ravno KTMa ali Husw...

https://www.ksrwheels.net/productcart/pc/viewCategories.asp?idCategory=31

Pa še na eni nemški spletni strani...

 

http://www.enduroshop.de/product_info.php?info=p3059_Felge-3-5x17-.html&language=en&XTCsid=k67nqndbps6o9n0v1ucc5a7872

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan
pred 3 urami, pmarijan pravi:

...

Ni mus, da so ALU, še raje bi kovinske-kromirane, morajo pa biti na 36 lukenj za špice, tubeless in dimenzij:

- spredaj: 3,25"x17" za gumo širine 110

- zadaj: 4,5"x17" za gumo širine 150

No ta del sem malo zamešal za decimalkami... Mislil sem:

- spredaj: 3,50"x17" za gumo širine 110 ali 120

- zadaj: 4,25"x17" za gumo širine 150 (pa še ta bo šla na tesno - bo jo drgnila ketna, če ne bo fajn napeta... Ali pa bo treba dodat "chain deflectorje")...

 

Edited by pmarijan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
7 hours ago, pmarijan said:

No ta del sem malo zamešal za decimalkami... Mislil sem:

- spredaj: 3,50"x17" za gumo širine 110 ali 120

- zadaj: 4,25"x17" za gumo širine 150 (pa še ta bo šla na tesno - bo jo drgnila ketna, če ne bo fajn napeta... Ali pa bo treba dodat "chain deflectorje")...

 

 

Veriga je po navadi vedno v isti ravnini, ne glede na napetost. Ce gre na tesno, bo treba odmaknit veriznike. 

 

Kakorkoli, moje izkusnje s predelavo koles so ble izredno mucne. Na tvojem mestu bi originalna kolesa pustil za rezervo, kupil in  predelal bi en ekstra par rabljenih. Frend je prepletel kolesa stari XT600. Zgledalo je fino, pelalo se je za en kurc. Kljub menjavi zadnjega amortizerja in prednjiv fedrov za bol cestne....

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan

Ja - kolikor sem pogledal tuje forume glede predelave DR800 nikjer ne pišejo o poslabšanih voznih lastnostih zaradi spremembe ciklistike... Obroče se lahko tudi malo naštela na offset, če je problem, da veriga drgne... Po drugi strani pa je to kar pogost pojav pri SM, pa uporabniki pišejo, da eni kar pustijo, da gumo zdrgne veriga za tisti mm clearensa, ali jo pa kar sami pošmirglajo...!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pmarijan

Sem vprašal za zavarovanje, pa so rekli 48€... mogoče zato, ker je to moj drugi motor...!? V glavnem ugodno...

Malo sprašujem okoli, pa nihče ne ve za nobenega, da bi dejansko imel DR800... Enega sem videl v Trbovljah, pa me zanima, koliko nas sploh je v Sloveniji, ki imamo tak motor...!?

Sploh pa - se kakšen prodaja po delih...!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!