dr-big Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Kakšna pa je kaj poraba? Koliko pride zavarovanje? ps. Pa naj se že malo otopli!! :angry: :angry: ← Men ni žru več kot 8l/100km....pa sn ga orn piču...noja tak tud ne..he,he :kva2: Osnovno zav. pa zadnji razred...cca 135-tisoč....gas pa duge luči :eek: ...
mamomu Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Registracije je kar nekaj!! Ampak j... ga :) Potrošnja pa mislim da tudi lahko pade tam na 6-7 z normalno potovalno hitrostjo. ps. Moja pa me že bedasto gleda, zakaj dnevno spremljam vremensko napoved! In redno klejem in pošiljam nekam te temperature :cry:
mamomu Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 Tak, motorček je že kakšen dober teden doma!! Najprej sem seveda menjal olje in vse filtre (hvala ti Louis za res nizke cene!). In tudi par drugih zadev še je bilo potrebno porihtati (nova svečka, novo desno ogledalo,... skratka malenkosti).
Špilferderber Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 Tak, motorček je že kakšen dober teden doma!! Najprej sem seveda menjal olje in vse filtre (hvala ti Louis za res nizke cene!). In tudi par drugih zadev še je bilo potrebno porihtati (nova svečka, novo desno ogledalo,... skratka malenkosti). ← mamomu, kako zadovoljen z mašinco v praksi?
hirdan Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Odločam se za nakup takšnega motorja pa me zanima kakšne so kaj zavore ker vidim da ma sam en disk? In mogoče kakšne težave se kaj pojavljajo... uglavnem čim več informacij..
moto rider Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) Kakšen je SUZUKI DR 800 BIG za daljša potovanja? Govoril sem s Hrvatom, ki je imel z DR-om (750ccm) preko 250.000 kilometrov in je rekel, da je brezhiben kakor ur'ca... Nikoli nobenega problema! Za dooooolge kozje steze in "kamnolome" menim, da je fajn motor...? Kaj porečejo vaše izkušnje? Popravljeno November 12, 2013. Popravil moto rider
dromomaniac Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Pri nas ni nobenega v prodaji..sem pa zasledil na moto.it enega od prvega lastnika, blizu slo. meje. Agregat je odlicen, zavore so malo slabse.. tako pisejo.
MIRci Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) Če hočeš vedeti vse dobre in slabe lastnosti, se obrni na kolega "offroad", ki ga ima že dolga leta in vem, da je bil na veliko srečanjih in vožnjah po brezpotjih. Tam je pustil za seboj tudi modele s KTM in podobnimi MK. Lastnik je pa že dolga leta. Popravljeno November 12, 2013. Popravil MIRci Kmet2 1
MIRci Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Sigurno so pri Suzukiju kopirali BMW-ja. CeneR in Kmet2 2
sayo Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Jes sm tud slišu da je neuničljiv, prav zanima kakšen velik bat ima
Offroad Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 E ovako, suzuki vozim vec 8 godina bez ikakvih problema, bez greske. Trenutno ima 60000 km i bezprekorno radi, mnogi govore da je zahtjevan za odrzavanje ali nista posebno na tom motoru nema za odrzavati. Hoce dobro ulje i redovno ga mijenjati kao i redovno zategnuti lanac na tegovima i to je sve sto ja radim i prezadovoljan sam. Meni smetaju prednji amortizeri, mek je naprijed pa pri kocenju dosta potone prednji kraj ali kod svih motora tih godina je to isto tako da i ne uzimam kao manu Za dalja putovanja meni je super, potrosnja, brzina ma sve taman... Za novac za koji se prodaje po raznim oglasima je vise nego dobar motor. A i za lose puteve i makadame je super. gift, cisco, sayo in 5 others 8
ciciban Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Jes sm tud slišu da je neuničljiv, prav zanima kakšen velik bat ima DR Big 105X90 Za primerjavo Kawasaki KLE 500 74.0 x 58.0, Yamaha XT 600 95X84 ali pa legendarna CB 750 four 61X63. Angleži so dolgo časa verjel, da se iz enga cilindra ne da naredit mašine z več kot 500ccm. Očitno so živel v zmoti. BTW Kakšno leto nazaj je bil v enem MotoSi-ju celo nek test tega motorja.
Leteči Objavljeno November 13, 2013 Opozori Objavljeno November 13, 2013 Kakšen je SUZUKI DR 800 BIG za daljša potovanja? Govoril sem s Hrvatom, ki je imel z DR-om (750ccm) preko 250.000 kilometrov in je rekel, da je brezhiben kakor ur'ca... Nikoli nobenega problema! Za dooooolge kozje steze in "kamnolome" menim, da je fajn motor...? Kaj porečejo vaše izkušnje? Hja motor nima pomankljivosti jo imava pa midva...prekratke noge
pmarijan Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 Vidim, da je tema že precej stara, ampak nima veze, mogoče se kdo še kaj spomni napisat... Od znanca sem kupil DR800 BIG - SR43, letnik 92'... Malo ga še rihtamo (obnova amortizerja, zamenjava (dano gostejši Dot15) olja v vilicah, nov boljši disk, bolj agresivne zavorne ploščice, splošen servis - olje, svečki, filtri,...)... imam pa eno idejo... Iz endurce bi naredil Supermoto... Pa sem že vse prilagodil, razen koles... Tako bi iz 21/17 palčnih naredil 17/17 palčne, vendar širše.... ...ima kdo kakšno informacijo, kje se da kupit samo obroče na špice in za tubeless gume... ...vem da obstaja firma Excel, vendar sem mislil cenovno ugodnejše, vendar še zmeraj dovolj kvalitetne...!?
pmarijan Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 (popravljeno) Da ne bom samo nakladal - ta fotka, ki sem jo našel na netu, me je navdušila za predelavo v SM... Popravljeno Avgust 18, 2016. Popravil pmarijan MiNa 1
stuhec Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 na ebay bi mogel kaj najt, Rabljene tut pridejo v poštev ?
pmarijan Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 Ja - tudi (no zvitih ne bi bil najbolj vesel, pa čeprav se jih da popravit)... Na E-bay sem že gledal, pa si kitajskih nekako ne upam kupit... Bi raje kakšne evropske... Ni mus, da so ALU, še raje bi kovinske-kromirane, morajo pa biti na 36 lukenj za špice, tubeless in dimenzij: - spredaj: 3,25"x17" za gumo širine 110 - zadaj: 4,5"x17" za gumo širine 150 Ve kdo za kakšne takšne obroče..!?
MiNa Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 (popravljeno) Tole "pravi" Google na zastavljeno vprašanje. Se pa bojim, da bo cena 2 kratnik cene celega motorja. Popravljeno Avgust 18, 2016. Popravil MiNa
pmarijan Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 pred 22 minutami, MiNa pravi: Tole "pravi" Google na zastavljeno vprašanje. Se pa bojim, da bo cena 2 kratnik cene celega motorja. načeloma je malo odvisno, kaj odtipkaš v brskalnik... ...tukaj recimo niti niso tako dragi...: http://www.central-wheel.co.uk/price_lists/classic_price_list.pdf ...recimo pri Kitajcih z obveznim minimalnim naročilom....: https://www.alibaba.com/product-detail/Supermoto-16-17-18-19-21_60372877347.html?spm=a2700.7724857.0.0.B6o2mG ...res pa je, da bo takoj cca 300 EUR za obe kolesi... Od Excela recimo niti enega obroča ne dobim za ta denar... Ne iščem pa celih koles, ker to je pa sploh nemogoče najdet, če nimaš ravno KTMa ali Husw... https://www.ksrwheels.net/productcart/pc/viewCategories.asp?idCategory=31 Pa še na eni nemški spletni strani... http://www.enduroshop.de/product_info.php?info=p3059_Felge-3-5x17-.html&language=en&XTCsid=k67nqndbps6o9n0v1ucc5a7872
pmarijan Objavljeno Avgust 18, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, pmarijan pravi: ... Ni mus, da so ALU, še raje bi kovinske-kromirane, morajo pa biti na 36 lukenj za špice, tubeless in dimenzij: - spredaj: 3,25"x17" za gumo širine 110 - zadaj: 4,5"x17" za gumo širine 150 No ta del sem malo zamešal za decimalkami... Mislil sem: - spredaj: 3,50"x17" za gumo širine 110 ali 120 - zadaj: 4,25"x17" za gumo širine 150 (pa še ta bo šla na tesno - bo jo drgnila ketna, če ne bo fajn napeta... Ali pa bo treba dodat "chain deflectorje")... Popravljeno Avgust 18, 2016. Popravil pmarijan
Cartman Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 7 hours ago, pmarijan said: No ta del sem malo zamešal za decimalkami... Mislil sem: - spredaj: 3,50"x17" za gumo širine 110 ali 120 - zadaj: 4,25"x17" za gumo širine 150 (pa še ta bo šla na tesno - bo jo drgnila ketna, če ne bo fajn napeta... Ali pa bo treba dodat "chain deflectorje")... Veriga je po navadi vedno v isti ravnini, ne glede na napetost. Ce gre na tesno, bo treba odmaknit veriznike. Kakorkoli, moje izkusnje s predelavo koles so ble izredno mucne. Na tvojem mestu bi originalna kolesa pustil za rezervo, kupil in predelal bi en ekstra par rabljenih. Frend je prepletel kolesa stari XT600. Zgledalo je fino, pelalo se je za en kurc. Kljub menjavi zadnjega amortizerja in prednjiv fedrov za bol cestne.... pmarijan 1
pmarijan Objavljeno Avgust 21, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2016 Ja - kolikor sem pogledal tuje forume glede predelave DR800 nikjer ne pišejo o poslabšanih voznih lastnostih zaradi spremembe ciklistike... Obroče se lahko tudi malo naštela na offset, če je problem, da veriga drgne... Po drugi strani pa je to kar pogost pojav pri SM, pa uporabniki pišejo, da eni kar pustijo, da gumo zdrgne veriga za tisti mm clearensa, ali jo pa kar sami pošmirglajo...!?
pmarijan Objavljeno Julij 12, 2017 Opozori Objavljeno Julij 12, 2017 Sem vprašal za zavarovanje, pa so rekli 48€... mogoče zato, ker je to moj drugi motor...!? V glavnem ugodno... Malo sprašujem okoli, pa nihče ne ve za nobenega, da bi dejansko imel DR800... Enega sem videl v Trbovljah, pa me zanima, koliko nas sploh je v Sloveniji, ki imamo tak motor...!? Sploh pa - se kakšen prodaja po delih...!?
pmarijan Objavljeno Julij 21, 2017 Opozori Objavljeno Julij 21, 2017 Ne vem, če kateremu koristi - tukaj sem našel en Post z elektro shemami za DRja (750 in 800)...: http://drbigtechnikhrt.blogspot.si/2015/08/schaltplan-oder-wo-der-strom-so-alles.html MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se