logarr Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Torej imam runnerco letnik 2007. Ko sem jo kupil, je bil že menjan izpuh za levince zx. Blokade naj bi bile odstranjene, ampak skuter še zmeraj gre največ 80 po števcu. Kar me sicer nebi motilo, če ne bi v drugih temah bral, da runnerce z zxom pravilno nastavljene grejo okoli 95-100 PO ŠTEVCU. Prejšnji lastnik je veliko kilometrov naredil v dvoje, zato je najbrž možnost da so valčki in jermen že znucani. Zato me zanima, katere valčke in kater jermen mi priporočate. Nekaj srednjega, ne rabim prehudih pospeškov ali pa ful hude končne, lih nekaj vmes Potem, da skuter speljuje pri okoli 5-6k obratih, to je najbrž normalno, če so bile fedrca menjana? Mene malo sicer moti, da ga je treba zmer tok terat, pa na semaforju na obratih držat, ampak to sem se že nekako navadil. Če ima še kdo kakšen predlog, kaj bi bilo še treba menjat, naj pove Jaz sem mislil prvo valjčke in jermen, pa po potrebi fedre, potem pa še še nebo šlo tako kot more, pa še dize (možno da niso ble menjane) in fergazer nastavit. Ker pije zdej dosti, no, men se zdi 5l/100km kar veliko, vsaj glede na to kolk gre.
zziga Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 bela povratna, za zxa so original valčki 4.8g. ampak ne bo šlo več, lah pa pogledaš če je slučajn še kaka blokada (tulec) v avspuhu. drgač pa js mam starejšo runnerco pa tut gre "sam" 80, medtem ko naj bi ostale šle tut po 100
Roky994 Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Torej imam runnerco letnik 2007. Ko sem jo kupil, je bil že menjan izpuh za levince zx. Blokade naj bi bile odstranjene, ampak skuter še zmeraj gre največ 80 po števcu. Kar me sicer nebi motilo, če ne bi v drugih temah bral, da runnerce z zxom pravilno nastavljene grejo okoli 95-100 PO ŠTEVCU. Prejšnji lastnik je veliko kilometrov naredil v dvoje, zato je najbrž možnost da so valčki in jermen že znucani. Zato me zanima, katere valčke in kater jermen mi priporočate. Nekaj srednjega, ne rabim prehudih pospeškov ali pa ful hude končne, lih nekaj vmes Potem, da skuter speljuje pri okoli 5-6k obratih, to je najbrž normalno, če so bile fedrca menjana? Mene malo sicer moti, da ga je treba zmer tok terat, pa na semaforju na obratih držat, ampak to sem se že nekako navadil. Če ima še kdo kakšen predlog, kaj bi bilo še treba menjat, naj pove Jaz sem mislil prvo valjčke in jermen, pa po potrebi fedre, potem pa še še nebo šlo tako kot more, pa še dize (možno da niso ble menjane) in fergazer nastavit. Ker pije zdej dosti, no, men se zdi 5l/100km kar veliko, vsaj glede na to kolk gre. mogoče ti pa števc bl točn kaže :grrr
logarr Objavljeno Januar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Haha, ja mogoč pa res, se bo treba sprjaznt Bom pogledov za auspuh, ko ga bom barval če je kaj not
logarr Objavljeno Januar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Aja, še nekaj je, v klanec zelo slabo vleče, če vam to kaj pove Jermen mogoče?
PeterFortuna Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Aja, še nekaj je, v klanec zelo slabo vleče, če vam to kaj pove Jermen mogoče? to so valčki. možno tudi jermen, ampk so skor zihr valčki
logarr Objavljeno Januar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Okej pol bom pa nove valčke kupu, 4.5 al pa 4.8 gramske. Hvala za informacije
zziga Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 če ne vleče u hrib, valčki in povratna.
logarr Objavljeno Januar 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Kok trdo povratno pa? Belo, tako kot si prej napisal?
logarr Objavljeno Januar 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Imam še par vprašanj, pa da nebom nove teme odpiral; Kupil bi še malossi sport 70ccm kit, brez ojnice, to ni panike, glede na to da ima skuter 4500km? Pa kako je kaj z utekavanjem novega cilindra, na kolko obratov ga lahko goniš in kako naprej... Ter še to, katere valjčke bi priporočali za 70 kit? najbrž malo težje, glede na to, da ima kit več moči? Prej sem razmišljal o 4.5g, sedaj bi nekje o 5.5g, bi pospeški še vedno bili zadovoljivi? Vem, da se to ugotovi samo če se proba, zanima me, če je kdo kaj podobnega že počel, da nebom s probavanjem denarja stran metal
jgsays Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Imam še par vprašanj, pa da nebom nove teme odpiral; Kupil bi še malossi sport 70ccm kit, brez ojnice, to ni panike, glede na to da ima skuter 4500km? Pa kako je kaj z utekavanjem novega cilindra, na kolko obratov ga lahko goniš in kako naprej... Ter še to, katere valjčke bi priporočali za 70 kit? najbrž malo težje, glede na to, da ima kit več moči? Prej sem razmišljal o 4.5g, sedaj bi nekje o 5.5g, bi pospeški še vedno bili zadovoljivi? Vem, da se to ugotovi samo če se proba, zanima me, če je kdo kaj podobnega že počel, da nebom s probavanjem denarja stran metal manjava valčkov,... to skor usak naredi ko si predela motor, je pa čist odvisno kakšen bo učinek, ker se vsaka mašina drugače odzove na valčke (predelavo), če hočeš dobiti tak učinek kot ga želiš moraš 99% probat različne valčke
AZOP Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 mogoče ti pa števc bl točn kaže :grrr Menjaj dizo in poštelaj zrak na karburatorju to pomaga dosti dize so pa poceni malo več oije se pa pozna razlika mogoče ti pa števc bl točn kaže :grrr Menjaj dizo in poštelaj zrak na karburatorju to pomaga dosti dize so pa poceni malo več oije se pa pozna razlika
danes Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 js mam rinnerco 2009 l.Po prevoženih 1000 km sem dau gor izpuh zx hand made (tulec ven vzet) in s tem seveda 4,8g valjčke ,rdeče fedrce na sklopki ter 0,70 dizo.Sedaj mi gre po ravnem lepih 90km/h seveda doseže tudi po manjšem klancu navzdol ali v zaveterju tudi 105km/h.Obvezno olje speed 2t in malo dodatka v bencin.
logarr Objavljeno Marec 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Da nebom v druge teme smetil povejte mi samo to, a je normalno da ko speljujem v prvo (pač takoj ko zalaufam motor in ga par minut ogrevam) da ga malo trokira in ne potegne iz prve tako kot bi moglo? bajkr88 1
logarr Objavljeno Marec 29, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 A so dize m6 ali m5. Uplinjač je pa original dellorto 17.5
luka7bmx Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Živjo. mam runerco 50 sp 2010 letnik mam 4200 km. začela mi je mal štekat pri speljevanju. rabu bi par nasvetov za predelat motor ker mam prb 100kg pa če pelm zadi še punco nikamor negre. predelu bi za ene 500-750€ kaj nej zamenam. je pa berz blokad in leti tm ene 65km/h. rd bi da gre saj ene 80 če sva 2 gor. a je to sploh mogoče pa če mi en napiše seznam stvari za zamenat. pa u klan ce pa skor tko k če bi šou z beciklom. pa še če ve kdo kam za skrit tist gumb za blokado motorja. k kle pr ns je dost murje. hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se