Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mater toplo vodo odkrivamo :worship:

bojim se da naslednjič bo treba na marof z krautom v jišti za orodje, gedore pa bom doma pustil :closedeyes:

aja ko bote to famonozno tehniko uporabljali prej povejte da pridem to pogledat :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Kevin Schwantz Suzuki School: Motorcycle Race Track Tips, Texas-Style

30-plus KSSS-approved things to do at your next track day From the February, 2009 issue of Motorcyclist By Mitch Boehm

12. Weight the inside peg entering corners.

13. Weight the outside peg at the apex and exiting corners.

najdeno:

http://www.motorcycl...tips/index.html

ampak rosi da pa nogo dol z notranje tace...

to je zgleda za veterane nasvet :P

Objavljeno

12. Weight the inside peg entering corners.

13. Weight the outside peg at the apex and exiting corners.

To je meni čist logično, ko greš v ovinek si pomagaš s tem, da vržeš motor v ovinek tudi z notranjo stopalko. Ko pa izstopaš si pa pomagaš motor dvignit z zunanjo stopalko, da ne obremenjuješ potem tolk rok in dejansko prvega kolesa. Ni pa tudi meni jasno zakaj bi tiščal že v vstopu v ovinek na zunanjo stopalko, ker ma kontra efekt ti dviguje motor...če hočeš potem imet isto hitrost boš moral dat telo še bolj not v smer ovinka.

Objavljeno

mater toplo vodo odkrivamo :worship:

bojim se da naslednjič bo treba na marof z krautom v jišti za orodje, gedore pa bom doma pustil :closedeyes:

aja ko bote to famonozno tehniko uporabljali prej povejte da pridem to pogledat :naughty:

Kraut ne bo zadostoval, bo treba kej bolj strokovnega vzet. V. Cossalter: Motorcycle dynamics. Sicer knjiga ne govori o tehniki vožnje sploh, pač pa o tehniki motorja, predvsem šasija.

Sem zadnjič to tehniko probaval ko sem bil na dirkališču Adria. Tam je prvi 180 ovinek tak, da je zelo zaprt po ravnici, kjer pripelješ z enih 220(ta pravi so leteli mimo mene kot sekire). Zbremzat je treba na enih 50, drugi ovinek ista zgodba. Oba pa se potem močno odpreta, in ga lahko res navijaš že takoj za temenom, ker je dost prostora potem. Pa se je precej poznalo. Prej je bil motor skos nemiren, ko sem pa zunanjo taco obremenil, je pa samo zadnja malo kontrolirano oddrsavala na izhodu. Pa sprednje kolo je potem začela F4 dvigovat, ker sem ga toliko prej odprl. Na pisti v Ridah se mi to recimo ni nikoli zgodilo :P

To je meni čist logično, ko greš v ovinek si pomagaš s tem, da vržeš motor v ovinek tudi z notranjo stopalko. Ko pa izstopaš si pa pomagaš motor dvignit z zunanjo stopalko, da ne obremenjuješ potem tolk rok in dejansko prvega kolesa. Ni pa tudi meni jasno zakaj bi tiščal že v vstopu v ovinek na zunanjo stopalko, ker ma kontra efekt ti dviguje motor...če hočeš potem imet isto hitrost boš moral dat telo še bolj not v smer ovinka.

Ja, ne na vstopu. Tam si itak bolj ali manj na rokah. V temenu in na pospeševanju se pa še kako pozna.

Bi pa rekel, da Scwantz že ve kaj govori.

Objavljeno

V ovinku maš itak težo na kolenu, ki drsi po asfaltu. Tako še manj obrenenjuješ gumo. Če se dovolj nagneš gre guma celo po luftu :)

Objavljeno

V ovinku maš itak težo na kolenu, ki drsi po asfaltu. Tako še manj obrenenjuješ gumo. Če se dovolj nagneš gre guma celo po luftu :)

Heh, sem zadnjič videl enega Italjana...v 4 izhodih je znucal levi drsnik na kolenu do platna. Zgleda eni res to prakticirajo.

Objavljeno

V ovinku maš itak težo na kolenu, ki drsi po asfaltu. Tako še manj obrenenjuješ gumo. Če se dovolj nagneš gre guma celo po luftu :)

In če preneseš dovolj teže na tretjo točko, v tem primeru koleno, gre kmal po luftu vse skup.. :rolleyes::D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ljudje...kaj če bi se šli vi vozit raje kot prodavate neke čiri-bu bučke!? :grrr

Jaz se grem,praw zdaj! :grim

Objavljeno

Ljudje...kaj če bi se šli vi vozit raje kot prodavate neke čiri-bu bučke!? :grrr

Jaz se grem,praw zdaj! :grim

ej jaz mam srečo in to veliko :closedeyes:

še dobro da ne znam kolenčkat :notworthy:

ne rabim novih drsnikov, ne rabim obremenjevat tega in onega ter tretjega :naughty:

nič grem na marof gledat če bo šlo drajsat :sleep2:

Objavljeno

ej jaz mam srečo in to veliko :closedeyes:

še dobro da ne znam kolenčkat :notworthy:

ne rabim novih drsnikov, ne rabim obremenjevat tega in onega ter tretjega :naughty:

nič grem na marof gledat če bo šlo drajsat :sleep2:

Zgoraj je bladzo podal en tak nasvet...več gasa dej. Pol boš tut to rabil :naughty:

Objavljeno

Zgoraj je bladzo podal en tak nasvet...več gasa dej. Pol boš tut to rabil :naughty:

...in medicinsko sestro! :OK:

Objavljeno

Lepo ste se raspisal o temu, zakaj JA oz. NE obremeniti zunanje stopalke. Res fajn za prebrat, bom še sam kdaj probal, če bom le imel možnost obiskat pisto. Sej škodit itak ne more :).

Objavljeno

Lep pozdrav vsem, gre kdo v nedeljo dol, in če je fraj, :naughty:

Objavljeno

Lep pozdrav vsem, gre kdo v nedeljo dol, in če je fraj, :naughty:

Zrihtaš mogoče prevoz?

Objavljeno

Zrihtaš mogoče prevoz?

Že imam sopotnika, sam nisem še preveril če je fraj !

Objavljeno

Že imam sopotnika, sam nisem še preveril če je fraj !

Pred tednom dni so bile rezervacije le v septembru v drugi polovici 19 in 25, .. sept.

Odločaš sam.

Pa kej napiš o vtisih z R1 po stezi:))))

lp

Objavljeno

Pred tednom dni so bile rezervacije le v septembru v drugi polovici 19 in 25, .. sept.

Odločaš sam.

Pa kej napiš o vtisih z R1 po stezi:))))

lp

Bom ponovno obujal spomine, aprilia še ni šla v pozabo !

Objavljeno

Ne vem kje naj napišem, pa bom dal kar semle, se mi zdi, da bo primerno.

Je možno doživeti lowsider, če je v ovinku hitrost premajhna in nagib motocikla prevelik? Se pravi, da je motocikel bolj forsiran v nagib, kot je potrebno? Da ni dovolj pritiska/teže na gumo.

Objavljeno

Ne, pol pač padeš z motorja na notranjo stran :D , zdi pa se ti da je bil lowsider ja, ker motor pač zdrsne ven.

Objavljeno

Marofci....kako se kaj obnese Pirelli Dragon Supercorsa Pro sc1 sc2 na Marofu... :blush:

Imam namen iti ta konec tedna in me zanima na kakšnih pritiskih ste jih vozili po stezi...še posebej zdaj me malo matra, ko je vse bolj hladno...

aja...pa ogrevane bodo z grelci...

Izpoved izkušnje ali nasvet zelo dobrodošel.... :worship:

Objavljeno

Marofci....kako se kaj obnese Pirelli Dragon Supercorsa Pro sc1 sc2 na Marofu... :blush:

Imam namen iti ta konec tedna in me zanima na kakšnih pritiskih ste jih vozili po stezi...še posebej zdaj me malo matra, ko je vse bolj hladno...

aja...pa ogrevane bodo z grelci...

Izpoved izkušnje ali nasvet zelo dobrodošel.... :worship:

Jaz sem jih vozila spomladi in poleti se pravi temperatura med 20 in 30 stopinj. Zadnja se je obrabljala lepo, prvo je pa trgalo, so tud slike objavljene nekje v tej temi. Pritisk pa 2.1 spredaj in 1.9 zadaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!