Skoči na vsebino

Novi Marof 2010


suzuki

Priporočene objave

Za kakšen čas se pa pogovarjamo?

Uh oh, um, ta bo pa težka, ker nimam lap timerja. Komentar od nekoga, ki je vozil rdečo 600rr( oprosti mi, ampak imena mi res ne grejo :) ) in je vozil nekaj krogov za mano, da na oko pod 1:20. Bo treba drugič poštopat.

No, tole ''na oko pod 1:20'' najbrž bolj malo pove, ampak vseeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh oh, um, ta bo pa težka, ker nimam lap timerja. Komentar od nekoga, ki je vozil rdečo 600rr( oprosti mi, ampak imena mi res ne grejo :) ) in je vozil nekaj krogov za mano, da na oko pod 1:20. Bo treba drugič poštopat.

No, tole ''na oko pod 1:20'' najbrž bolj malo pove, ampak vseeno...

ker ovink ti je pa naredu stroške?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mja, jaz sem pa na žalost malo poril v travo, ampak bomo porihtal.

uh... koliko je škode? :?

bo gina kkšen nov karbonček dobila? :evilgrin:

Popravljeno . Popravil domina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker ovink ti je pa naredu stroške?

Prvi, ta hitri, v tadrugem prelomu. Zapeljal na travo in se tam zavalil

uh... koliko je škode? :?

bo gina kkšen nov karbonček dobila? :evilgrin:

Škoda, hm, ne vem. Bom vidu kok bo ličar računal. V kosih drugač skoraj nič, samo ena cev in šalt hebel.

Glede karboniziranja; no, kaj pa vem, mogoče pa.

Vidš, to je blo zato, k vaju (domina in šofer) ni blo :unsure:

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vikend je mimo, slikce mi je uspelo malo obrezati in seveda pomanjšati in tudi pogršati:) da sm jih spravu na tale forum. Če bi rad kdo originale ali pa kaj več slik posameznika naj me kontaktira na PM.

Zdaj pa še nekaj glede sobote. Bilo je super sonce je nažigalo motorji tudi, bilo je kar zelo gužvasto (18 motoristov, 6 supermoto, 3 karti)-upam da sm prav preštel:), nažalost 2 padca, ampak verjetno smo prav vsi uživali ob sprošanju adrenalina.

post-19329-127585704229_thumb.jpg

post-19329-127585704793_thumb.jpg

post-19329-127585705227_thumb.jpg

post-19329-12758570572_thumb.jpg

post-19329-127585706371_thumb.jpg

post-19329-127585706971_thumb.jpg

post-19329-127585707822_thumb.jpg

post-19329-127585708435_thumb.jpg

post-19329-127585709079_thumb.jpg

post-19329-127585709686_thumb.jpg

post-19329-127585710257_thumb.jpg

post-19329-127585710768_thumb.jpg

post-19329-127585711299_thumb.jpg

post-19329-127585711808_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grabbed-Frame-2.jpgGrabbed-Frame-3.jpgGrabbed-Frame-6.jpgGrabbed-Frame-7.jpgGrabbed-Frame-8.jpg

Slike so iz kamere, posnetek ko ga bom zmontiral bom tudi tekom tedna naložu.

Če ima kdo sliko mene na rdeči i kolega na srebrni Fazerci bi prosu če lahko naloži.

Popravljeno . Popravil musaschi64
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi, ta hitri, v tadrugem prelomu. Zapeljal na travo in se tam zavalil

a nimaš tam že mal naštudiran off-road... če se jaz prav spomnim? :evilgrin:

Škoda, hm, ne vem. Bom vidu kok bo ličar računal. V kosih drugač skoraj nič, samo ena cev in šalt hebel.

Glede karboniziranja; no, kaj pa vem, mogoče pa.

no sam da ni kaj hujšga... to boš hitr popravu :yes:

glede karbona pa tud veš... menda ga ni nikol preveč ;)

Vidš, to je blo zato, k vaju (domina in šofer) ni blo :unsure:

hja, zmeri mora bit pa baba za vse kriva :bum:

ps: drugič pa prej povej da greš, pa bo problem rešen :fredy:

;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kdo sliko mene na rdeči i kolega na srebrni Fazerci bi prosu če lahko naloži.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še obrabo prednjih gum popolnoma iste znamke in trdote Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1, zadnje enake znamke SC2 so se lepo obrabljale in z njimi nisem imel problemov.

Prva slika je iz moje R1. Mislim, da trdota gume pri teh temperaturah ni ustrezna saj jo je po levem robu zelo obrabljalo. Časi na krog so bili 1:16. Enaka zgodba je z gumo od Ines na CBR 600 ki je prikazana na drugi sliki. Guma se je držala ceste čisto ok. Je bila to pretirana obraba al je ql? :blush:

post-19329-127590813459_thumb.jpg

post-19329-127590814084_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

Tele slikce iz kamere ti dajo občutek da je to ena res oreng pista :D

Tale pista je za moje pojme ravno ta prava za mal znoret 2-3 prestava pa gasa tudi če slučajno padeš ne bo katastrofa dočim z Grobnika se ne bi več z istim motorjem pelu.Sem vozil gor prvič in se bom kmalu vrnil

Popravljeno . Popravil musaschi64
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še obrabo prednjih gum popolnoma iste znamke in trdote Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1, zadnje enake znamke SC2 so se lepo obrabljale in z njimi nisem imel problemov.

Prva slika je iz moje R1. Mislim, da trdota gume pri teh temperaturah ni ustrezna saj jo je po levem robu zelo obrabljalo. Časi na krog so bili 1:16. Enaka zgodba je z gumo od Ines na CBR 600 ki je prikazana na drugi sliki. Guma se je držala ceste čisto ok. Je bila to pretirana obraba al je ql? :blush:

To ni normalna obraba gume. Takšno obrabo lahko povzroči napačen način vožnje (prepozno odpiranje gasa), slabo nastavljeno vzmetenje ali pa napačen tlak gume. Lahko pa tudi kombinacija naštetega.

Popravljeno . Popravil rude
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni normalna obraba gume. Takšno obrabo lahko povzroči napačen način vožnje (prepozno odpiranje gasa), slabo nastavljeno vzmetenje ali pa napačen tlak gume. Lahko pa tudi kombinacija naštetega.

Napolnjena je bila s tlakom 2.1 pred ogrevanjem z grelci. Pri drugih gumah nisem imel problemov, da bi mi jo tako obrabljalo vzmetenje je enako nastavljeno kot prej ko sem imel gume od dunlopa gp 211 ali pa kr106. Se mi pa zdi, da je šel motor malo težje v ovinek kot z dunlopom.

Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet diskusija o telih prednjih pnevmatikah..

no, zaenkrat mi je le 211GP normalno delala..

pri vseh možnih temperaturah..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napolnjena je bila s tlakom 2.1 pred ogrevanjem z grelci. Pri drugih gumah nisem imel problemov, da bi mi jo tako obrabljalo vzmetenje je enako nastavljeno kot prej ko sem imel gume od dunlopa gp 211 ali pa kr106. Se mi pa zdi, da je šel motor malo težje v ovinek kot z dunlopom.

Hvala za odgovor

Primerjaš cestne gume z dirkalnimi. Dunlop ima konstrukcijsko dosti tršo gumo kot Pirelli. Lahko, da imaš vzmetenje nastavljeno tako, da bolj ustreza Dunlopovim pnevmatikam. Normalno, da gre z dirkalnimi gumami motor lažje v ovinek saj so bolj toge in imajo bolj strme boke.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjaš cestne gume z dirkalnimi. Dunlop ima konstrukcijsko dosti tršo gumo kot Pirelli. Lahko, da imaš vzmetenje nastavljeno tako, da bolj ustreza Dunlopovim pnevmatikam. Normalno, da gre z dirkalnimi gumami motor lažje v ovinek saj so bolj toge in imajo bolj strme boke.

Hvala obema za odgovore, bom potem kar na dunlopu ostal z prvo gumo se je res še najbolj obnesla. :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje,v soboto sem bil prvikrat na Novem Marofu. Videl sem, da je bilo veliko fotografov na stezi. Zanima me, če je kdo slikal tudi mene.Vozim yamaha R1 sivo-srebrne barve,celjskih tablic,kombinezon imam Berika črno-belo-rdeče barve. Prišel sem okoli 14 ure. Če ima slučajno kdo mojo sliko,mi jo prosim pošljite po mailu. (dam za čevape in pivo ;) )

LP, David david.asenberger@gmail.com

Popravljeno . Popravil DATI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole so pa moje Bridgestone BT-003,vendar mi ob največji vročini malo popuščala :wallbash:

post-13787-127593054839_thumb.jpg

post-13787-127593055782_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet diskusija o telih prednjih pnevmatikah..

no, zaenkrat mi je le 211GP normalno delala..

pri vseh možnih temperaturah..

Je možno da je bil premajhen tlak, da mi jo je tako grdo trgala, al imam vzmetenje narobe nastavljeno, spredaj sem imel 1.95, zadaj pa 1.7 bara.

Glede na slike ki sem jih dal, hvala za nasvet, pa spredaj sem dal en zob manj, pa sem vseeno moral voziti z prvo in drugo v hitrem, ker sem celo dopoldne prakticiral samo z drugo, pa ni šlo iz ovinka kot je bilo treba, pa cajte sem delal tam okoli 1.19.00, ko sem pa začel voziti z prvo in drugo sem pa zlezel na 1.17.00, pa še moj dan ni bil, nisem imel dobrega filinga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še obrabo prednjih gum popolnoma iste znamke in trdote Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1, zadnje enake znamke SC2 so se lepo obrabljale in z njimi nisem imel problemov.

Prva slika je iz moje R1. Mislim, da trdota gume pri teh temperaturah ni ustrezna saj jo je po levem robu zelo obrabljalo. Časi na krog so bili 1:16. Enaka zgodba je z gumo od Ines na CBR 600 ki je prikazana na drugi sliki. Guma se je držala ceste čisto ok. Je bila to pretirana obraba al je ql? :blush:

meni je naredilo popolnoma enako na supercorsi sc1 spredaj, na dunlopovi d211 z enako nastavljenim vzmetenjem pa se

obraba sploh poznala ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno da je bil premajhen tlak, da mi jo je tako grdo trgala, al imam vzmetenje narobe nastavljeno, spredaj sem imel 1.95, zadaj pa 1.7 bara.

Ob prebiranjih sem prišel do podatkov za optimalen tlak v BT003

2,1 spredaj in 1,9 zadaj, hladne seveda.

Nižje odsvetujejo.:hmm:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!